Şimdi Ara

MW3 Survival Mode Taktiğe ihtiyacım var!

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
27
Cevap
0
Favori
2.933
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 4 yıl
  • Cevaplayan Üyeler 8
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 8
  • Ortalama Mesaj Aralığı 62 gün 4 saat 51 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 1
  • Haberdar Edildiklerim (Alıntılar) 3
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • OsbourneReynolds (8 mesaj) Naci_Balkavan (7 mesaj) Charles Bartowski (4 mesaj) |_ÖmeR_| (3 mesaj) *Meteora* (2 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (9 mesaj)
  • @
0 oy
Öne Çıkar
Tüm Forumlar >> Oyun >> Oyuna Özel Forumlar >> Call of Duty Serisi >> MW3 Survival Mode Taktiğe ihtiyacım var!
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Binbaşı
    1017 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    MW3 Survival mode için taktiğe ihtiyacım var kuzenimle oynuyoruz. Çok feci sarıyor. Şuanki taktiğimiz bu şekilde değiştirdikçe güncelliycem :)

    youtubedan bikaç video izledim millet sürekli kaçıyor. Biz kaçmıyoruz taktiğimizi geliştirmeye çalışıyoruz oynaya oynaya. Şuanda (Underground'da) Boss'lar haricinde yaptığımız şey:

    Air force tezgahının hemen ön tarafına 2 sentry gun atıyoruz. Ben o tezgahın üzerine çıkıyorum. 2 farklı Light machine gun alıyorum. Grip ve holografik takıyorum. Ortaya ve soldan gelenlere daha çok ben, sağdaki otobüsün ordan (benim kör noktam oluyor) gelenlere daha çok kuzen bakıyor. Daha taktiğimiz patlamadı. Boss gelince patlayabiliyor sadece.

    Boss gelince sentryleri kaçırabilirsek kaçırıyoruz. Genelde salarız sentryleri. Bosslardan biri ordaki meydana iniyor ona 2 flash atıp indiriyoruz diğerlerini de flash ve kücük karambollerde gezdirme metoduyla alıyoruz. Bir yerden sonra bossların yanında gelenler bosslardan daha çok sorun oluyorlar. Özellikle o köpekler çok sorun oluyor. Bu taktiklerle 30 a kadar geldik.

    Elimizden geldiğince self revive ve body armor alıyoruz. Ama air tezgahının orayla bomba tezgahının ora haritanın zıt köşelerinde. O yüzden çok zor oluyor gidip gelmesi. Perk olarak daha düzgün bişey alamadık. Çünkü işe yarayan bir fast reloading var, o da açılmadı daha. Bir de riot shield team çağırırız. Onlar hasar anlamında pek iş yapmasalar da oyalama ve adamları "sendeletMek" anlamında baya iş görüyorlar.

    Biz genel olarak böyle takılıyoruz. Bu taktiğe eklemeniz veya öneriniz varsa paylaşın lütfen.

    Not: Planı genelde kuzen bozar. 5 adam var diye kahramanlık yapmaya gider ölür orda. Ben kurtarana kadar da ya süresi dolar ya da ben de ölürüm. :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi OsbourneReynolds -- 13 Temmuz 2012; 2:18:21 >



    |
    |




  • Binbaşı
    1017 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    Kimse survival oynamıyor mu ya? Şimdi tekrar oynicaz delta teamleri çağırcaz bakalım ne kadar dayanacaz :D
    |
    |
  • Yarbay
    2698 Mesaj
    Dome oynayın orası daha basit. Silah-Delta Teamler-Bomba hepsi birbirine yakın.
  • Binbaşı
    1017 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    quote:

    Orijinalden alıntı: |_ÖmeR_|

    Dome oynayın orası daha basit. Silah-Delta Teamler-Bomba hepsi birbirine yakın.

    Yok harita değil taktik soruyoruz. "Şunu şöyle yapın bunu böyle yapın." falan. Az önce wave 30 a kadar dayanabildik. Sonra bosslar ve c4köpekler deşti geçti. :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi OsbourneReynolds -- 12 Temmuz 2012; 16:06:21 >
  • Binbaşı
    1288 Mesaj
    Bkz:Google
  • Binbaşı
    1017 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    quote:

    Orijinalden alıntı: kuku1236512365

    Bkz:Google

    Çok sağolun yardımlarınız için. Düşünemedik google'da aratmayı
  • Binbaşı
    1288 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: OsbourneReynolds

    quote:

    Orijinalden alıntı: kuku1236512365

    Bkz:Google

    Çok sağolun yardımlarınız için. Düşünemedik google'da aratmayı

    ilk aramamda buldum....
  • Binbaşı
    1017 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    quote:

    Orijinalden alıntı: kuku1236512365
    ilk aramamda buldum....

    Peki ne diyim tebrik koydum o zaman
    |
    |
  • Yarbay
    2698 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: OsbourneReynolds

    quote:

    Orijinalden alıntı: |_ÖmeR_|

    Dome oynayın orası daha basit. Silah-Delta Teamler-Bomba hepsi birbirine yakın.

    Yok harita değil taktik soruyoruz. "Şunu şöyle yapın bunu böyle yapın." falan. Az önce wave 30 a kadar dayanabildik. Sonra bosslar ve c4köpekler deşti geçti. :)

    Anladım. Biz arkadaşla 45-50 anca yapıyoruz. Sürekli gezmeniz lazım eğer bi yer bulup oraya sığınırsanız, en son sıkışıp orda ölürsünüz. Yanınızdan hiç flash ve revive eksik etmeyin. Her an lazım olabiliyorlar. Sıkıştığınızda biriniz düştüğünde hemen atarsın bi sis kurtarır tekrar kaçarsınız. Genel olarak böyle yapıyoruz.




  • Binbaşı
    1017 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    quote:

    Orijinalden alıntı: |_ÖmeR_|
    Biz arkadaşla 45-50 anca yapıyoruz. Sürekli gezmeniz lazım eğer bi yer bulup oraya sığınırsanız, en son sıkışıp orda ölürsünüz. Yanınızdan hiç flash ve revive eksik etmeyin. Her an lazım olabiliyorlar. Sıkıştığınızda biriniz düştüğünde hemen atarsın bi sis kurtarır tekrar kaçarsınız. Genel olarak böyle yapıyoruz.

    Hmm...

    youtubedan bikaç video izledim millet sürekli kaçıyor. Biz kaçmıyoruz taktiğimizi geliştirmeye çalışıyoruz oynaya oynaya. Şuanda (Underground'da) Boss'lar haricinde yaptığımız şey:

    Air force tezgahının hemen ön tarafına 2 sentry gun atıyoruz. Ben o tezgahın üzerine çıkıyorum. 2 farklı Light machine gun alıyorum. Grip ve holografik takıyorum. Ortaya ve soldan gelenlere daha çok ben, sağdaki otobüsün ordan (benim kör noktam oluyor) gelenlere daha çok kuzen bakıyor. Daha taktiğimiz patlamadı. Boss gelince patlayabiliyor sadece.

    Boss gelince sentryleri kaçırabilirsek kaçırıyoruz. Genelde salarız sentryleri. Bosslardan biri ordaki meydana iniyor ona 2 flash atıp indiriyoruz diğerlerini de flash ve kücük karambollerde gezdirme metoduyla alıyoruz. Bir yerden sonra bossların yanında gelenler bosslardan daha çok sorun oluyorlar. Özellikle o köpekler çok sorun oluyor. Bu taktiklerle 30 a kadar geldik.

    Elimizden geldiğince self revive ve body armor alıyoruz. Ama air tezgahının orayla bomba tezgahının ora haritanın zıt köşelerinde. O yüzden çok zor oluyor gidip gelmesi. Perk olarak daha düzgün bişey alamadık. Çünkü işe yarayan bir fast reloading var, o da açılmadı daha. Bir de riot shield team çağırırız. Onlar hasar anlamında pek iş yapmasalar da oyalama ve adamları "sendeletmek" anlamında baya iş görüyorlar.

    Biz genel olarak böyle takılıyoruz. Bu taktiğe eklemeniz veya öneriniz varsa paylaşın lütfen.

    Not: Planı genelde kuzen bozar. 5 adam var diye kahramanlık yapmaya gider ölür orda. Ben kurtarana kadar da ya süresi dolar ya da ben de ölürüm. :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi OsbourneReynolds -- 13 Temmuz 2012; 2:18:09 >




  • Yarbay
    2698 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: OsbourneReynolds

    quote:

    Orijinalden alıntı: |_ÖmeR_|
    Biz arkadaşla 45-50 anca yapıyoruz. Sürekli gezmeniz lazım eğer bi yer bulup oraya sığınırsanız, en son sıkışıp orda ölürsünüz. Yanınızdan hiç flash ve revive eksik etmeyin. Her an lazım olabiliyorlar. Sıkıştığınızda biriniz düştüğünde hemen atarsın bi sis kurtarır tekrar kaçarsınız. Genel olarak böyle yapıyoruz.

    Hmm...

    youtubedan bikaç video izledim millet sürekli kaçıyor. Biz kaçmıyoruz taktiğimizi geliştirmeye çalışıyoruz oynaya oynaya. Şuanda (Underground'da) Boss'lar haricinde yaptığımız şey:

    Air force tezgahının hemen ön tarafına 2 sentry gun atıyoruz. Ben o tezgahın üzerine çıkıyorum. 2 farklı Light machine gun alıyorum. Grip ve holografik takıyorum. Ortaya ve soldan gelenlere daha çok ben, sağdaki otobüsün ordan (benim kör noktam oluyor) gelenlere daha çok kuzen bakıyor. Daha taktiğimiz patlamadı. Boss gelince patlayabiliyor sadece.

    Boss gelince sentryleri kaçırabilirsek kaçırıyoruz. Genelde salarız sentryleri. Bosslardan biri ordaki meydana iniyor ona 2 flash atıp indiriyoruz diğerlerini de flash ve kücük karambollerde gezdirme metoduyla alıyoruz. Bir yerden sonra bossların yanında gelenler bosslardan daha çok sorun oluyorlar. Özellikle o köpekler çok sorun oluyor. Bu taktiklerle 30 a kadar geldik.

    Elimizden geldiğince self revive ve body armor alıyoruz. Ama air tezgahının orayla bomba tezgahının ora haritanın zıt köşelerinde. O yüzden çok zor oluyor gidip gelmesi. Perk olarak daha düzgün bişey alamadık. Çünkü işe yarayan bir fast reloading var, o da açılmadı daha. Bir de riot shield team çağırırız. Onlar hasar anlamında pek iş yapmasalar da oyalama ve adamları "sendeletmek" anlamında baya iş görüyorlar.

    Biz genel olarak böyle takılıyoruz. Bu taktiğe eklemeniz veya öneriniz varsa paylaşın lütfen.

    Not: Planı genelde kuzen bozar. 5 adam var diye kahramanlık yapmaya gider ölür orda. Ben kurtarana kadar da ya süresi dolar ya da ben de ölürüm. :)

    3 tane jugger iniyor zaten siz neden 2 flash atıp öldürmekle uğraşıyorsunuz? Biriniz predatör alsın uzaktaki jugger'i indirsin, birinizde air strike ile hemen meydana ineni indirsin. Geriye 1 tane kalıyo onuda 2 kişi rahat alırsınız zaten.

    İstersen 1-2 el oynayalım beraber, daha rahat alışırsın.
    |
    |




  • Yarbay
    5422 Mesaj
    KOnuyu açan arkadaşa sesleniyorum bende tek kalıyorum bu konuda berababer oynayabiliriz.. underground da aynı taktik ile 32 wave yaptık orda zaten başka taktik işlemez...artık 30-35 wave den sonra kaçıcaksın başka çaren yok claymore flash eksik etmiicen kaçarken sık sık claymore yerleştiricen halka cizicen hep halka çizerkende sık sık claymore yerleştirip alıcaksın...

    Edit: Steam ID: Prophecies33



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Lion_Army -- 13 Temmuz 2012; 12:55:12 >
  • Binbaşı
    1017 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    quote:

    Orijinalden alıntı: |_ÖmeR_|
    3 tane jugger iniyor zaten siz neden 2 flash atıp öldürmekle uğraşıyorsunuz? Biriniz predatör alsın uzaktaki jugger'i indirsin, birinizde air strike ile hemen meydana ineni indirsin. Geriye 1 tane kalıyo onuda 2 kişi rahat alırsınız zaten.

    İstersen 1-2 el oynayalım beraber, daha rahat alışırsın.


    Ya predatorlar tek vuruşta alamıyor. Kafasına atıyorum bazen alıyor. Kullanışlı değil atan adamı korumak lazım bir süre. O yüzden kullanmıyoruz.

    Oynamak isterim.

    quote:

    Orijinalden alıntı: Lion_Army

    KOnuyu açan arkadaşa sesleniyorum bende tek kalıyorum bu konuda berababer oynayabiliriz.. underground da aynı taktik ile 32 wave yaptık orda zaten başka taktik işlemez...artık 30-35 wave den sonra kaçıcaksın başka çaren yok claymore flash eksik etmiicen kaçarken sık sık claymore yerleştiricen halka cizicen hep halka çizerkende sık sık claymore yerleştirip alıcaksın...

    Edit: Steam ID: Prophecies33


    Oynarız olur eklerim seni birazdan
    |
    |




  • Yüzbaşı
    342 Mesaj
    >>>> Steam name : n4r0 benide ekleyin ;) canim sikilior biz genelde 3 arkadas online da deathmatch oynuoruz survival hic denemedik id:n4r0_61
    |
    |
  • Binbaşı
    1017 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    Ben sizi beceremedim eklemeyi beceremedim. Ben ID veriyorum siz ekleyin: paladinofala
    |
    |
  • Yüzbaşı
    530 Mesaj
    beyler konuyu güncel tutalım wave 55 e kadar tek başıma dome de gelmiş adamım genelde çift lmg alıyordum ama onlar da nişan al mermi değşitr çok zaman alıyor wave 35 den sonra 2 saniye bile açıkta kalsanız adamlar yere düşürüyor sizi onun için lmgler belli bir waveden sonra götürmüyor. onun için silah taktiği değiştirmeye karar verdim birisi herkesin bildiği üzere sabit type95 ama diğerine bakıyorum bi türlü karar veremiyorum ya hangi silah tavsiye ediyorsunuz mermi sekmesi çok az fakat etkisi fazla. bunu sadece type95 de gördüm en çok buna benzeyen mk14 var o da tek atınca olmuyor diğerleri de zaten ya çok tepiyor ya da etkisi az. mesela o belli bir seviyeden sonra sırf ağır komando birlikleri saldırıyor ya elinde fad var hepsinin o silaha tab oldum bi ara ama o da bi şarjör boşalt öldürmüyor ki öldürsün önümde komando hopluyor dansözlük yapıyor sanki mübarek. o silahtan vazgeçmek zorunda kaldık dediğim gibi lmg de şarjör yavaş değiştirirken adamlar bi hücum ediyor işini tamam ediyorlar perk bile olsa olmuyor öldüğüm o dome de gidip o tel örgülü kare bölgede pusa pusa 55 e kadar geldim 55. wavede adamlar bi hücum yaptı mübarekler zaten 40 dan sonra lmglerle bile zor ölüyor mermi işlemiyor o bakımdan cod yapımcılarına kızgınım bu saçmalık olmuş adamların hadi diyelim ki her wavede bir çelik yelek daha giymiş olsa bile adamlarda görüntü farklılığı bile yok beden aynı zayıflıkta üstelik onların silah hasar verme gücüde artıyor bunu hissediyorum komandoların ilk çıktığı sıralarda fadla bir sıkışta kırmızılık bile olmazken wave 40 dan sonra herif bi sıkışta kıpkırmızı ediyor ekranı ! ama gel gelelim terminatör gibi ölmüyorlar. juggernautu zaten 40 dan sonra mermi ile öldüremiyosun yani ölürde 2-3 defa mermi bölgesinden fullemek zorundasın illa uçak bombaardımanı lazım topla bi kenara at flaşı sonra salla işaretlemeyi ölürse anca o şekilde ölüyor. bu arada ilk sorduğum soruyu unutmayalım ikinci olarak hangi silahı tavsiye edersiniz ve neden ?

    bu arada hemen editleyim silahtan sonra ki en çok merak ettiğim mevzudur o fad ile saldıran komandolar ne konuşuyor yahu hiç merak ettiniz mi sürekli birşeyler söylüyorlar ya sesleri sürekli dgeliyor belli başlı 5-6 tane cümlesi aklımda bile şu an yani rusça nasıl yazarım bilmiyorum ama aklımdaki kelimeleri türkçeleştirip bi yaayım okurken bile size çağrışım yapacak duyduğunuz için "slimoy granadaa" , "granada uhoodim" , "partivnik naytincas" , "ubiidi" , "gidaayu granadu" , "minaybaziytsiyu" , "aniiza pazacinas" bunlar aklımda kalan seslerinden sadece birazı . bunları bağrışıyorlar sürekli değil mi okuyunca aklınızda çağrışım yapmıştır ne diyor bunlar bilen var mı bu arada yazdığım rusça mıdır nedir o türkçeleştirilmiş yazılara takılmayın bende biliyorum hepsinin yanlış yazıldığını sadece okunuşunu yazdım siz de okuyunca anlayacaksınız

    evet şimdi bu iki soruma kim cevap verecek bakalım



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Naci_Balkavan -- 2 Mayıs 2014; 1:47:07 >




  • Bölüm Yetkilisi
    9319 Mesaj

    Ben FAD + PP90M kullanıyorum FAD'ın nedeni adamlardan mermi almak PP90M'in ise MP'da en sevdiğim silah yakından çok iyi. Onun haricinde sürekli flash, bomba, Predator Missile, revive, gl sentry bulunduruyorum. Harita olarak belli biyere kadar resistance oynadım ama 30'dan sonra ilerlemiyor artık seatown oynuyorum 2tane yerim var adamlar birini bastığında ötekine koşuyorum onu bastığında ötekine. Oyunda düşmanlar güçlenirken biz güçlenemiyoruz bu oyunun eksiklerinden jugglara karşı delici mermi gibi eklentiler olsa biraz daha kolaylaşacak ayrıca aynı anda hem heli hem jugg hem asker göndermek nedir el insaf ya
    |
    |
    ModernBirVatandas kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yüzbaşı
    530 Mesaj

    hocam dome'den başkasına takılmayın götürmüyor kıstırıyorlar ya hem silah ve diğer perkler çok uzak hem de yapay zeka var işin içinde sonuçta adamlardan kaçarken bir kısmı önüne çıkıveriyor göz göze geliyorsunuz sonra kendini yerde buluyosun fad çok etkisiz bi silah bu arada bende çok kullandım onun için fad belli bi seviyeden sonra tercih etmiyorum wave 40 dan sonra. Ama type95 baya etkili gerçekten üç dört tane sıkınca indiriyor. sanırım diğer silahımı buldum sayılır hocam diğeri p90 kararımca. 300 mermi lmg gibi binevi ve etkili de sayılır çok olmasa da. Özellikle juggerlarda kafaya kesintisiz sekme olmaksızın sıkabiliyorsun. Aslında şu an en çok 2. sorumu merak ediyorum hocam ya o herifler bize saldırırken birbirlerine sürekli ne bağrışıyorlar sizce
    |
    |
    Merc With a Mouth kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör




  • Bölüm Yetkilisi
    9319 Mesaj

    dome'da nerede saklanıyorsun veya saklanıyor musun?
    seslere gelirsek gelen adamların ülkesi farklı yani bazıları Rus bazıları Fransız o yüzden tam olarak anlaşılmıyor GIGN, Rus başkanının korumalar adamlar ne bulduysa koymuşlar oyuna
    |
    |
    ModernBirVatandas kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yüzbaşı
    530 Mesaj

    ufak haritada tek dalmak olurmu hocam ya naptın anında indirirler resimde kırmızı daire içine aldığım yer favorimdir orada wave 60 a kadar rahat gelirsin . sadece pus. 5 -6 komando kalınca da dal sorun olmaz . sadece juggerlarda ve helikopterlerde sorun oluyor onda da hangi wavede geleceğini biliyorsun zaten. fadlı komandolar gelmeye başlayınca şu periyot kendini tekrarlıyor , juggerlardan sonra iki sefer sayıca az komando geliyor sonra helikopter saldırısı ardından iki sefer kalabalık komando saldırısı geliyor sonra jugger saldırısı. bu sadece dome de geçerli çok ideal. bu formülü aklında tut gerçekten çok faydalı oluyor önlemini alıyorsun. özellikle c4 ve mayınlar bi de flaş her zaman full olsun bu çok önemli. mesela ikinci sayıca az komando saldırısını bitirdikten sonra helikopter gelecek bunu bildiğin için hemen resimdeki sağ tarafta kalan tel örgülü bölgenin iki tel örgü arasına 3-4 tane c4 ve onları patlatacak bir claymore koy ardından hemen kaç o bomba sınıfı malzemelerin alındığı bilgisayarın olduğu yıkık eve gir zaten başlar başlamaz hemen uçuyorlar çok az bir kısım komando geliyor üstüne o da sonradan oluşanları.. onları da zaten kolay avlıyorsun 4-5 tane sonuçta. bi de köpekler çok sorun oluyor helikopter saldırısında ya. komandoları hallettiğin an bütün c4 ve claymoreları fulleyip adamların doğduğu bölgelere döşemelisin. tabi biliyorsundur heralde belli başlı doğdukları yerler var oraları bilmiyorsan predatör ile tespit edip aklında tut. oralara koy bombalarla bi mayın salla sonra diğer yerleri de aynı şekilde . bu taktikle çok ileri wave yaparsın. tabi ben wave 55 e geldiğim de artık lmg ile bi şarjör boşaltıyordum anca ölüyordu herifler ölümsüz gibi oluyor . bence 40 ı devirirsen başarılısın hocam. ondan sonrası saçma gerçekten hangi komandoya 100 mermi sıkarsın da ölmez üstelik gövde tamam çelik yelekli olsun hadi ya bacaklar ve yüzü oralara sıkıyorum adam sadece oynuyor karşımda ya kahkaha atasım geliyor saçmalığa bak onun için çok yüksek wave yapmanın bi alemi de yok dediğim gibi 40 ı geç sen bu oyunun ustası oldun demektir. bu arada şu ses olayını kafaya fena taktım ama hiç bir forumda da bunları merak eden olmamış ne kadar meraksız bir milletiz yahu adamlar belki küfrediyor haberimiz yok



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Naci_Balkavan -- 2 Mayıs 2014; 17:07:44 >
    |
    |
    Merc With a Mouth kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör




Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
Instagram takipçi satın al
vp satın al;valorant vp satın al;Valorant VP Fiyat
Radyo Dinle
Google Play Kodu, LOL RP, Oyun Satış Sitesi
konkasör
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR3
1,078
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.