Şimdi Ara

MUTLU SON!!! ÜRÜNLER GELDİ!!!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
3.899
Cevap
120
Favori
151.818
Tıklama
Tüm Forumlar >> Sıcak Fırsatlar >> Biten Sıcak Fırsatlar >> MUTLU SON!!! ÜRÜNLER GELDİ!!!
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Binbaşı
    1915 Mesaj
    Mail henüz gelmedi değiştir butonu var. Değiştire basınca "işlemi şuan gerceklestiremiyoruz" gibi birşey diyor



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
    Lütfen alıntı yapın yada bu kullanıcıyı haberdar ederek cevap veriniz.
  • Yüzbaşı
    895 Mesaj
    az önce müşteri hizmetlerini arayıp maili ve değiştir butonunu sordum. ürünleri göndermeyeceklerini söyledi. durumun yasalara ve kendi sözleşmelerine aykırı oldugunu söylediğimde ise mahkeme yolunun acık olduğunu söylediler. mahkeme yoluna gitmeyenlere ürün gönderilmeyecekmiş. kısacası hakları olmadıklarının farkındalar ancak uğraştıracaklar. ürünü gerçekten almak isteyenler mahkeme yoluna gitmeleri gerekecek sanırım. ben öyle yapacağım.
  • Yüzbaşı
    710 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: wardak

    az önce müşteri hizmetlerini arayıp maili ve değiştir butonunu sordum. ürünleri göndermeyeceklerini söyledi. durumun yasalara ve kendi sözleşmelerine aykırı oldugunu söylediğimde ise mahkeme yolunun acık olduğunu söylediler. mahkeme yoluna gitmeyenlere ürün gönderilmeyecekmiş. kısacası hakları olmadıklarının farkındalar ancak uğraştıracaklar. ürünü gerçekten almak isteyenler mahkeme yoluna gitmeleri gerekecek sanırım. ben öyle yapacağım.
    quote:

    Orijinalden alıntı: wardak

    az önce müşteri hizmetlerini arayıp maili ve değiştir butonunu sordum. ürünleri göndermeyeceklerini söyledi. durumun yasalara ve kendi sözleşmelerine aykırı oldugunu söylediğimde ise mahkeme yolunun acık olduğunu söylediler. mahkeme yoluna gitmeyenlere ürün gönderilmeyecekmiş. kısacası hakları olmadıklarının farkındalar ancak uğraştıracaklar. ürünü gerçekten almak isteyenler mahkeme yoluna gitmeleri gerekecek sanırım. ben öyle yapacağım.

    Eğer ürünü göndermemek gibi bir durum oluşursa. bir adet ürünün piyasa fiyatına bakar aradaki farkı hesaplar(ortalama140 tl) sonrada boş zamanlarda ücretiz kargolu ürünlerden sipariş geçip aynen iade girerim.

    100-150 tl kargo ücretinin yanında üzerlerine binecek iş yükü ve kargoda oluşabilecek hasarlar da yanlarına kar kalır...

    bununla birlikte heyete başvurmakta gerek kaybedeceğimiz birşey yok.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi livingston -- 24 Eylül 2014; 0:28:48 >
    |
    |




  • Yarbay
    3665 Mesaj
    Demistim gelmeyecek diye almadim huzurluyum



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    665 Mesaj
    Tüketici hakem heyeti'ne gitmek lazım öncelikle. Büyük ihtimal tüketici lehine karar çıkar.
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    714 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: wardak

    az önce müşteri hizmetlerini arayıp maili ve değiştir butonunu sordum. ürünleri göndermeyeceklerini söyledi. durumun yasalara ve kendi sözleşmelerine aykırı oldugunu söylediğimde ise mahkeme yolunun acık olduğunu söylediler. mahkeme yoluna gitmeyenlere ürün gönderilmeyecekmiş. kısacası hakları olmadıklarının farkındalar ancak uğraştıracaklar. ürünü gerçekten almak isteyenler mahkeme yoluna gitmeleri gerekecek sanırım. ben öyle yapacağım.
    quote:

    Orijinalden alıntı: wardak

    az önce müşteri hizmetlerini arayıp maili ve değiştir butonunu sordum. ürünleri göndermeyeceklerini söyledi. durumun yasalara ve kendi sözleşmelerine aykırı oldugunu söylediğimde ise mahkeme yolunun acık olduğunu söylediler. mahkeme yoluna gitmeyenlere ürün gönderilmeyecekmiş. kısacası hakları olmadıklarının farkındalar ancak uğraştıracaklar. ürünü gerçekten almak isteyenler mahkeme yoluna gitmeleri gerekecek sanırım. ben öyle yapacağım.

    ben de mahkeme yoluna gideceğim göndermezlerse. 1 adet almıştım ilk gün. gerçi şu an ne mail geldi ne değiştir butonu.

    mahkeme konusunda yol gösterecek arkadaşları bekliyorum.
    _____________________________
    Psn: thecatchertr




  • Yarbay
    6771 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: wardak

    az önce müşteri hizmetlerini arayıp maili ve değiştir butonunu sordum. ürünleri göndermeyeceklerini söyledi. durumun yasalara ve kendi sözleşmelerine aykırı oldugunu söylediğimde ise mahkeme yolunun acık olduğunu söylediler. mahkeme yoluna gitmeyenlere ürün gönderilmeyecekmiş. kısacası hakları olmadıklarının farkındalar ancak uğraştıracaklar. ürünü gerçekten almak isteyenler mahkeme yoluna gitmeleri gerekecek sanırım. ben öyle yapacağım.
    quote:

    Orijinalden alıntı: wardak

    az önce müşteri hizmetlerini arayıp maili ve değiştir butonunu sordum. ürünleri göndermeyeceklerini söyledi. durumun yasalara ve kendi sözleşmelerine aykırı oldugunu söylediğimde ise mahkeme yolunun acık olduğunu söylediler. mahkeme yoluna gitmeyenlere ürün gönderilmeyecekmiş. kısacası hakları olmadıklarının farkındalar ancak uğraştıracaklar. ürünü gerçekten almak isteyenler mahkeme yoluna gitmeleri gerekecek sanırım. ben öyle yapacağım.

    mahkeme yolu acık derken bu iş tüketici hakem heyetinde çözülmez mi?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Confusion -- 24 Eylül 2014; 0:27:43 >
    _____________________________
    İmzam kural dışıdır




  • Emekli Yönetici
    16107 Mesaj

    Mahkemeye değil, Hakem heyetine gideceksiniz. Alışverişinizin ekran görüntülerini alın. Kredi kartınızın ürünün bedelinin alındığına dair hesap cetv. ekleyin. Durumu bildiren dilekçenizi de yazın. hepsibukadar.com



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    the catcher kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    603 Mesaj
    45 adet siparis veren arkadasın sesi cıkmıyor ona mail gelmedimi acaba



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    895 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: the catcher

    quote:

    Orijinalden alıntı: wardak

    az önce müşteri hizmetlerini arayıp maili ve değiştir butonunu sordum. ürünleri göndermeyeceklerini söyledi. durumun yasalara ve kendi sözleşmelerine aykırı oldugunu söylediğimde ise mahkeme yolunun acık olduğunu söylediler. mahkeme yoluna gitmeyenlere ürün gönderilmeyecekmiş. kısacası hakları olmadıklarının farkındalar ancak uğraştıracaklar. ürünü gerçekten almak isteyenler mahkeme yoluna gitmeleri gerekecek sanırım. ben öyle yapacağım.

    ben de mahkeme yoluna gideceğim göndermezlerse. 1 adet almıştım ilk gün. gerçi şu an ne mail geldi ne değiştir butonu.

    mahkeme konusunda yol gösterecek arkadaşları bekliyorum.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orijinalden alıntı: the catcher

    quote:

    Orijinalden alıntı: wardak

    az önce müşteri hizmetlerini arayıp maili ve değiştir butonunu sordum. ürünleri göndermeyeceklerini söyledi. durumun yasalara ve kendi sözleşmelerine aykırı oldugunu söylediğimde ise mahkeme yolunun acık olduğunu söylediler. mahkeme yoluna gitmeyenlere ürün gönderilmeyecekmiş. kısacası hakları olmadıklarının farkındalar ancak uğraştıracaklar. ürünü gerçekten almak isteyenler mahkeme yoluna gitmeleri gerekecek sanırım. ben öyle yapacağım.

    ben de mahkeme yoluna gideceğim göndermezlerse. 1 adet almıştım ilk gün. gerçi şu an ne mail geldi ne değiştir butonu.

    mahkeme konusunda yol gösterecek arkadaşları bekliyorum.

    mahkeme konusunu araştırdım. fiyat etiketinde ki farkın tüketicinin aleyhine yansıtıldığı anlaşmazlıklarda il valiliğinde bulunan ticaret müdürlüğüne dilekçe veriyormuşuz. mail de bu hafta içinde iletişime geçecekleri yazıyordu. Az önce el yazısı ile dilekçemi yazdım tarihi boş bıraktım. cuma günü hala benimle iletişime geçmez veya göndermeyeceklerini tekrarlarlarsa dilekçemi vereceğim. Müşteri hizmetleri adam gibi tatlı dil ile işi çözmeye kalksa belki hediye çekine razı olurdum ama yasal yükümlülüğü biliyoruz ama yinede göndermeyeceğiz diye saçma sapan bir savunma yaptıkları için işin peşini bırakmayacağım.
    |
    |




  • Teğmen
    135 Mesaj
    Çek teklif etse ne kadar verir ki?yada ne kadar vermeli ki?



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    895 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Confusion

    quote:

    Orijinalden alıntı: wardak

    az önce müşteri hizmetlerini arayıp maili ve değiştir butonunu sordum. ürünleri göndermeyeceklerini söyledi. durumun yasalara ve kendi sözleşmelerine aykırı oldugunu söylediğimde ise mahkeme yolunun acık olduğunu söylediler. mahkeme yoluna gitmeyenlere ürün gönderilmeyecekmiş. kısacası hakları olmadıklarının farkındalar ancak uğraştıracaklar. ürünü gerçekten almak isteyenler mahkeme yoluna gitmeleri gerekecek sanırım. ben öyle yapacağım.

    mahkeme yolu acık derken bu iş tüketici hakem heyetinde çözülmez mi?

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orijinalden alıntı: Confusion

    quote:

    Orijinalden alıntı: wardak

    az önce müşteri hizmetlerini arayıp maili ve değiştir butonunu sordum. ürünleri göndermeyeceklerini söyledi. durumun yasalara ve kendi sözleşmelerine aykırı oldugunu söylediğimde ise mahkeme yolunun acık olduğunu söylediler. mahkeme yoluna gitmeyenlere ürün gönderilmeyecekmiş. kısacası hakları olmadıklarının farkındalar ancak uğraştıracaklar. ürünü gerçekten almak isteyenler mahkeme yoluna gitmeleri gerekecek sanırım. ben öyle yapacağım.

    mahkeme yolu acık derken bu iş tüketici hakem heyetinde çözülmez mi?

    fiyat anlaşmazlığına valiliklerde ki il ticaret müdürlüğü bakıyormuş. iş mahkemeye gidiyor mu emin değilim ama fiyat anlaşmazlığına sadece ilçelerdeyseniz tüketici hakem heyeti bakıyor. yoksa il ticaret müdürlüğü bakıyormuş.




  • Yarbay
    6771 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: wardak

    quote:

    Orijinalden alıntı: Confusion

    quote:

    Orijinalden alıntı: wardak

    az önce müşteri hizmetlerini arayıp maili ve değiştir butonunu sordum. ürünleri göndermeyeceklerini söyledi. durumun yasalara ve kendi sözleşmelerine aykırı oldugunu söylediğimde ise mahkeme yolunun acık olduğunu söylediler. mahkeme yoluna gitmeyenlere ürün gönderilmeyecekmiş. kısacası hakları olmadıklarının farkındalar ancak uğraştıracaklar. ürünü gerçekten almak isteyenler mahkeme yoluna gitmeleri gerekecek sanırım. ben öyle yapacağım.

    mahkeme yolu acık derken bu iş tüketici hakem heyetinde çözülmez mi?

    fiyat anlaşmazlığına valiliklerde ki il ticaret müdürlüğü bakıyormuş. iş mahkemeye gidiyor mu emin değilim ama fiyat anlaşmazlığına sadece ilçelerdeyseniz tüketici hakem heyeti bakıyor. yoksa il ticaret müdürlüğü bakıyormuş.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orijinalden alıntı: wardak
    fiyat anlaşmazlığına valiliklerde ki il ticaret müdürlüğü bakıyormuş. iş mahkemeye gidiyor mu emin değilim ama fiyat anlaşmazlığına sadece ilçelerdeyseniz tüketici hakem heyeti bakıyor. yoksa il ticaret müdürlüğü bakıyormuş.

    eğer ki o güne kadar iş çözülmez ve il ticaret müdürlüğüne giderseniz: valiliğe verdiğiniz evrakları yazar mısınız? biz de pztsi ye hazır eder hemen veririz.
    |
    |
    _____________________________
    İmzam kural dışıdır




  • Emekli Yönetici
    8987 Mesaj
    Kafam rahat. Omo'da da aynı şey oldu bekledik sonunda aldık ürünleri. Şimdi bunda da sonuna kadar savaşırız. He baktım olmuyor kargo bedava olsun diye aldığım ürünleri ayrı ayrı 2 hafta sonra iade ederim. Biri şampuan, diğeri de 1 TL'lik diş macunu.
    |
    |
    _____________________________
  • Emekli Yönetici
    8987 Mesaj

    Bu arada fiyat anlaşmazlığı değil ki bu. Ürün tamamen satıştan kaldırılmış. Yani tedarik edemiyoruz gibi bir bahane var şu an. İkisi de sayılabilir aslında. Ama bence tüketici hakem heyetine gitmek, ilçelerdeki, yeterli olacaktır. Yine de hepimiz gelişmeleri buradan paylaşırsak daha faydalı oluruz herkese.
    |
    |
    wardak kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    895 Mesaj

    quote:

    Orijinalden alıntı: serji

    Bu arada fiyat anlaşmazlığı değil ki bu. Ürün tamamen satıştan kaldırılmış. Yani tedarik edemiyoruz gibi bir bahane var şu an. İkisi de sayılabilir aslında. Ama bence tüketici hakem heyetine gitmek, ilçelerdeki, yeterli olacaktır. Yine de hepimiz gelişmeleri buradan paylaşırsak daha faydalı oluruz herkese.
    quote:

    Orijinalden alıntı: serji

    Bu arada fiyat anlaşmazlığı değil ki bu. Ürün tamamen satıştan kaldırılmış. Yani tedarik edemiyoruz gibi bir bahane var şu an. İkisi de sayılabilir aslında. Ama bence tüketici hakem heyetine gitmek, ilçelerdeki, yeterli olacaktır. Yine de hepimiz gelişmeleri buradan paylaşırsak daha faydalı oluruz herkese.

    Şöyle ki gönderilen mailde fiyatlandırma hatası olduğu ve tedarik edilemediği yazıyor. Fiyat anlaşmazlığından kastım etikette yazan ile kasada çıkan fiyat farkının tüketicinin aleyhine yansıtılması olayı ki burada ki durumda aslında bu. eğer tedarik edemedik bahanesini öne sürecekler ise yasada bunun için 1 ay içinde tedarik edilemeyen ürünler için ürünün aynı özelliklerde başka bir muadili veya bir üst modeli tüketiciye verilir yazıyor. bakalım dilekçeyi yazıp vereceğim. kalan süreç nasıl ilerleyecek bende tam olarak bilemiyorum ama şu anda ellerinde illa ki benzer bir ürün vardır, tedarik bahanesiyle kurtulamazlar diye düşünüyorum.

    Cuma günü başvurduktan sonra gerçekleştirdiğim işlemleri yazarım yine buraya.
    |
    |
    Bahsedilenler: Confusion




  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    Bana henuz mail gelmedi ancak urunu degistir butonu gelmis. Eger arayip veya mail atip iptal etmek isterlerse iptal etmezsem bu durumdan etkilenecek birileri var mi diye soracagim. Eger varsa kesinlikle iptal ederim. Birilerinin cani yanacaksa varsin kameram olmayiversin. Yillardir perakendede oldugumdan buna benzer cok sey yasadim. Bunun sorumlusu olan biri varsa nasil bir ruhiyet icinde oldugunu cok iyi bilirim. Insanoglu yaptigi hata yuzunden cennetten cikarildi. Bu yuzden yaradilisimizda var hata yapmak. Insaf edin ki insaf bulasiniz..



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
    (: ʞoʎ ʎǝsiq uǝpiƃ sɹǝʇ ɯiʎiʎi uǝq
  • Yüzbaşı
    948 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: hull

    45 adet siparis veren arkadasın sesi cıkmıyor ona mail gelmedimi acaba
    quote:

    Orijinalden alıntı: hull

    45 adet siparis veren arkadasın sesi cıkmıyor ona mail gelmedimi acaba

    Kardeş o kişi 45 tane falan almadı zaten. Ben onun bu tip birsürü mesajını gördüm, nedir amacı bilmiyorum ama bunu hep yapıyor.
    |
    |
    _____________________________
    İmza Yok Parmak Bastım

  • Binbaşı
    1860 Mesaj
    Fiyat hatalarında tüketicinin lehine işlem yapılır diye gerçekten bir hüküm varsa ben hakem heyetine giderim.

    Hiç çekinmeyin hemen geri vites yaparlar.

    Bu hata bir kez olsa neyse, artık insan başka şeyler arıyor altında.

    Sırf bu hata nedeniyle aldığı hit yeter hb ye.

    Ürün filan değiştirmem bana tedarik edecekler bunu.



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
    AMD Phenom II X4 965 Black Edition 3.4 Ghz - Sapphire HD6950 2GB GDDR5 - Gigabayte 990XA-UD3
    - Kingston Hyperx 2x4GB 1600MHz DDR3 - SEAGATE 3,5" 1TB Barracuda - Thermaltake V3 600W

  • Yüzbaşı
    567 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: wardak

    quote:

    Orijinalden alıntı: serji

    Bu arada fiyat anlaşmazlığı değil ki bu. Ürün tamamen satıştan kaldırılmış. Yani tedarik edemiyoruz gibi bir bahane var şu an. İkisi de sayılabilir aslında. Ama bence tüketici hakem heyetine gitmek, ilçelerdeki, yeterli olacaktır. Yine de hepimiz gelişmeleri buradan paylaşırsak daha faydalı oluruz herkese.

    Şöyle ki gönderilen mailde fiyatlandırma hatası olduğu ve tedarik edilemediği yazıyor. Fiyat anlaşmazlığından kastım etikette yazan ile kasada çıkan fiyat farkının tüketicinin aleyhine yansıtılması olayı ki burada ki durumda aslında bu. eğer tedarik edemedik bahanesini öne sürecekler ise yasada bunun için 1 ay içinde tedarik edilemeyen ürünler için ürünün aynı özelliklerde başka bir muadili veya bir üst modeli tüketiciye verilir yazıyor. bakalım dilekçeyi yazıp vereceğim. kalan süreç nasıl ilerleyecek bende tam olarak bilemiyorum ama şu anda ellerinde illa ki benzer bir ürün vardır, tedarik bahanesiyle kurtulamazlar diye düşünüyorum.

    Cuma günü başvurduktan sonra gerçekleştirdiğim işlemleri yazarım yine buraya.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orijinalden alıntı: wardak

    quote:

    Orijinalden alıntı: serji

    Bu arada fiyat anlaşmazlığı değil ki bu. Ürün tamamen satıştan kaldırılmış. Yani tedarik edemiyoruz gibi bir bahane var şu an. İkisi de sayılabilir aslında. Ama bence tüketici hakem heyetine gitmek, ilçelerdeki, yeterli olacaktır. Yine de hepimiz gelişmeleri buradan paylaşırsak daha faydalı oluruz herkese.

    Şöyle ki gönderilen mailde fiyatlandırma hatası olduğu ve tedarik edilemediği yazıyor. Fiyat anlaşmazlığından kastım etikette yazan ile kasada çıkan fiyat farkının tüketicinin aleyhine yansıtılması olayı ki burada ki durumda aslında bu. eğer tedarik edemedik bahanesini öne sürecekler ise yasada bunun için 1 ay içinde tedarik edilemeyen ürünler için ürünün aynı özelliklerde başka bir muadili veya bir üst modeli tüketiciye verilir yazıyor. bakalım dilekçeyi yazıp vereceğim. kalan süreç nasıl ilerleyecek bende tam olarak bilemiyorum ama şu anda ellerinde illa ki benzer bir ürün vardır, tedarik bahanesiyle kurtulamazlar diye düşünüyorum.

    Cuma günü başvurduktan sonra gerçekleştirdiğim işlemleri yazarım yine buraya.

    Ben de yillik izindeyim hazir dilekçe mi dolduracaksin yoksa kendin mi yazacaksin burada ornek paylasirsan memnun olurum 2 adet de ben almistim ayni cevap gelmis



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________




Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
kolayoto.com
Mobilya Takımları
Canlı Tv izle
Orjinal Laptop Yedek Parça
Bey Azura
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

DHBR1
0,516
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.