Şimdi Ara

Müşteri hizmetlerini aramak ücretlimi ?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir (2 Mobil) - 2 Masaüstü2 Mobil
5 sn
23
Cevap
0
Favori
49.962
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar ttnet müşteri hizmetlerini aramak ücretlimi ve ücretli ise ücreti ne kadar biliyormusunuz çünkü devamlı aradığımız için ana babamızdan çok ttnet müşteri hizmetlerini arıyoruz



  • 444 lü numaralar özel numaralar ve ücretli.akşam 7 den sonra ararım nasılsa beleş diyede düşünmeyin 7 den sonrada arasan yine ücretli.çatır çatır alıyorlar parasını.başıma geldiği için biliyorum.akşam yediden sonra bedava demelerine aldanmayın bazı numaralar ücretli.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi fkkyr -- 3 Şubat 2011; 20:38:38 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fkkyr

    444 lü numaralar özel numaralar ve ücretli.akşam 7 den sonra ararım nasılsa beleş diyede düşünmeyin 7 den sonrada arasan yine ücretli.çatır çatır alıyorlar parasını.başıma geldiği için biliyorum.akşam yediden sonra bedava demelerine aldanmayın bazı numaralar ücretli.
    444'lü hatlar tarifendeki şehir içi konuşma ücretiyle ücretlendirilir.

    Yalnız konuşmalar çoğu zaman 10 dk. dan fazla sürüyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cagdas70

    444'lü hatlar tarifendeki şehir içi konuşma ücretiyle ücretlendirilir.

    Yalnız konuşmalar çoğu zaman 10 dk. dan fazla sürüyor.

    Alıntıları Göster
    ücretlendirilmez olurmu ne yaparsanız yapın
  • quote:

    Orijinalden alıntı: byneco

    ücretlendirilmez olurmu ne yaparsanız yapın

    Alıntıları Göster
    evet hiçbir şekilde bedavaya dahil olmuyor 444 nolu numaralar. aslinda ararken gece aramak daha mantikli daha hızlı ulaşılabiliyor
  • quote:

    Orijinalden alıntı: McCarty

    evet hiçbir şekilde bedavaya dahil olmuyor 444 nolu numaralar. aslinda ararken gece aramak daha mantikli daha hızlı ulaşılabiliyor

    Alıntıları Göster
    Cep telefonunuzda her yöne dakika varsa başına alan kodu (0212, 0216, vb...) koyarak ararsanız o zaman her yöne dakikalar kapsamında bedava arayabiliyorsunuz.

    Ben öyle yapıyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fato65

    Cep telefonunuzda her yöne dakika varsa başına alan kodu (0212, 0216, vb...) koyarak ararsanız o zaman her yöne dakikalar kapsamında bedava arayabiliyorsunuz.

    Ben öyle yapıyorum.

    Alıntıları Göster
    Bırakın bedava olmasını 900'lü hatlar mantığıyla işliyor çoğu müşteri hizmeti... Normalde şehir içi dakikası 30 kuruşsa, müşteri hizmetleri 60 kuruş gibi birşey, sağlam bindiriyorlar yani müşteriye. Ücret talep etmelerindeki mantık ise size sunulan hizmet. Adam sunmadığı hizmet dolayısıyla seni mağdur ediyor. Sen müşteri hizmetlerini arayıp şikayet ediyorsun diye üstüne bir de telefon ücreti alıyor. Hani sorunu çözse helal hoş olsun sorun aynen devam ediyor Öyle bir ülkeyiz işte bu çakallara yasal anlamda dur diyen bir merci, biraz örgütlenmiş insanlarımız yok.
    Ayrıca sanki zevk için arıyorum müşteri hizmetlerini. Sorun olmasa niye saf saf operatorden operatöre aktarılmayı tercih edeyim? Neden saçma sapan reklam ve müzikler dinletilsin? Neden işten zerre kadar anlamayan müşteri temsilcisiyle muhattap olayım? Daha uzar gider bu neden ile başlayan cümleler Üstüne birde para veriyoruz muhabbetin en güzle kısmı bu
    Adamlar bazen eminim ki sorun olmayacak hatta sorun çıkarıyorlar sırf millet arasın da telefon ücretlerinden gelir sağlayalım diye. Bizzat günde 20 defa ip ayarları değişen biri olarak söylüyorum bunu. Yok hatta bakım yapılıyor, yok hattınızın bakır kablolarına kuş pislemiş onları temizliyorlar abuk subuk nedenler Eğer bunda kasıt yoksa zaten bu işi yapmayı bıraksın servis sağlayıcılar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Q2ID -- 4 Eylül 2011; 11:11:36 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Q2ID

    Bırakın bedava olmasını 900'lü hatlar mantığıyla işliyor çoğu müşteri hizmeti... Normalde şehir içi dakikası 30 kuruşsa, müşteri hizmetleri 60 kuruş gibi birşey, sağlam bindiriyorlar yani müşteriye. Ücret talep etmelerindeki mantık ise size sunulan hizmet. Adam sunmadığı hizmet dolayısıyla seni mağdur ediyor. Sen müşteri hizmetlerini arayıp şikayet ediyorsun diye üstüne bir de telefon ücreti alıyor. Hani sorunu çözse helal hoş olsun sorun aynen devam ediyor Öyle bir ülkeyiz işte bu çakallara yasal anlamda dur diyen bir merci, biraz örgütlenmiş insanlarımız yok.
    Ayrıca sanki zevk için arıyorum müşteri hizmetlerini. Sorun olmasa niye saf saf operatorden operatöre aktarılmayı tercih edeyim? Neden saçma sapan reklam ve müzikler dinletilsin? Neden işten zerre kadar anlamayan müşteri temsilcisiyle muhattap olayım? Daha uzar gider bu neden ile başlayan cümleler Üstüne birde para veriyoruz muhabbetin en güzle kısmı bu
    Adamlar bazen eminim ki sorun olmayacak hatta sorun çıkarıyorlar sırf millet arasın da telefon ücretlerinden gelir sağlayalım diye. Bizzat günde 20 defa ip ayarları değişen biri olarak söylüyorum bunu. Yok hatta bakım yapılıyor, yok hattınızın bakır kablolarına kuş pislemiş onları temizliyorlar abuk subuk nedenler Eğer bunda kasıt yoksa zaten bu işi yapmayı bıraksın servis sağlayıcılar.

    Alıntıları Göster
    Ne bedavası tabiki paralı geçen sene yaşadığım buzdolabı faciasından sonra tabiki koç holdig firması 2. faciayı telefon faturası elime geçince yaşadım.

    Az yukarıda arkadaşında dediği gibi gece aramakta yarar var çabuk ulaşmak bakımından.Ama ttnet te buda mümkün değil geçen hafta 5 dakika beklettiler sonrada bilgilerinize ulaşamıyorum daha sonra ararsanız diye tabiki 5 dakika bize girmiş oldu
  • quote:

    Orijinalden alıntı: emo5313

    Ne bedavası tabiki paralı geçen sene yaşadığım buzdolabı faciasından sonra tabiki koç holdig firması 2. faciayı telefon faturası elime geçince yaşadım.

    Az yukarıda arkadaşında dediği gibi gece aramakta yarar var çabuk ulaşmak bakımından.Ama ttnet te buda mümkün değil geçen hafta 5 dakika beklettiler sonrada bilgilerinize ulaşamıyorum daha sonra ararsanız diye tabiki 5 dakika bize girmiş oldu

    Alıntıları Göster
    sen niye arıyonki bırak onlar arasın facebook dan donanımhaber ttnet destek den mesaj at onlar seni arıyorlar ben hep öyle yapıyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: daemon400

    sen niye arıyonki bırak onlar arasın facebook dan donanımhaber ttnet destek den mesaj at onlar seni arıyorlar ben hep öyle yapıyorum.


    destek nerde link verebilirmisin bulamadım
  • quote:

    Orijinalden alıntı: black_67


    quote:

    Orijinalden alıntı: daemon400

    sen niye arıyonki bırak onlar arasın facebook dan donanımhaber ttnet destek den mesaj at onlar seni arıyorlar ben hep öyle yapıyorum.


    destek nerde link verebilirmisin bulamadım


    http://donanimhaber.com/ttnet/default.aspx?pid=3

    https://apps.facebook.com/ttnet-destek/?ref=ts
  • quote:

    Orijinalden alıntı: daemon400


    quote:

    Orijinalden alıntı: black_67


    quote:

    Orijinalden alıntı: daemon400

    sen niye arıyonki bırak onlar arasın facebook dan donanımhaber ttnet destek den mesaj at onlar seni arıyorlar ben hep öyle yapıyorum.


    destek nerde link verebilirmisin bulamadım


    http://donanimhaber.com/ttnet/default.aspx?pid=3

    https://apps.facebook.com/ttnet-destek/?ref=ts


    Teşekkür ederim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sivaslı-58

    sen niye arıyonki bırak onlar arasın facebook dan donanımhaber ttnet destek den mesaj at onlar seni arıyorlar ben hep öyle yapıyorum.

    Alıntıları Göster
    Tavsiyen için çok teşekkür ederim. Yalnız 2 iş günü içerisinde ararlar mı sence diye sormaktan kendimi alamadım
    İllallah dedirttiler arkadaşım artık. Gerçekten gına geldi midemi bulandırıyor bu tarz büyüğüm diye geçinen firmaların yaptıkları. Ben genel müşteri hizmetleriyle ilgili yakınmıştım ama emin ol içlerinde belki de en rezil durumda olanı TTNET-TELEKOM. O yüzden bahsettiğin yöntemin işe yaramayacağından zerre kadar şüphem yok. En basitinden bir saattir FTP'ye bir dosya atıyorum pat bağlantı yok veya ip değişmiş, server birkaç farklı ip değişikliğinde direkt lokasyonu banlıyor!!! Ardından gel de uğraş. Bunlara mail atacaksın da seni 10-15 dk gibi bir süre içerisinde arayacaklar. Ölme eşşeğim ölme derler bizim memlekette. Ki eşşek de ölmüyo gerçekten iliğine kadar sömürüyorlar. Tam bitti diyorsun artık başka servis sağlayıcıya geçeceğim, kene gibi yapışıyorlar yakana yok şu kampanyamız var yok bu kampanyamız var, şu kadar süre bedava kullanacaksınız diye. Demek istediğimi anlamışsındır umarım Ortada müşteriden yana hiçbir düzenleme yok herkes biniyor müşterinin sırtına sırayla. Ve buna ses çıkaran yok demek istediğim bu.
    Ayrıca bir başka sorun da şu ki müşteri hizmetlerini aradığında hizmet mizmet verdikleri yok 900'lü hatlarda dönen muhabbeti yapıyorlar. Ne kadar çok hatta beklersen o kadar ücret ödüyorsun. Akıl mantık almıyor buna kimsenin karşı çıkmamasına. Her aradığımda kafadan 5 dakika operatorde bekleme süresi, bir 5 dakika karşındaki işten anlamayan kişiye derdini anlatma faslı 10 dakika kafadan gidiyor. Sonda sana söylenen cümleler aynen şunlar. Arıza kaydı oluşturalım beyfendi.
    İyi peki oluşturun. Yine arıza kaydı oluşturun
    Tamam beyfendi oluşturuyorum. Bilgilerinize ulaşıyorum. Ananızın kızlık soyadı. Kızlık soyadının 4. ve 54. harfleri Şaka gibi. Başta sordun zaten bunları be şizofren kişilik kafa mı buluyorsun benle
    Soru faslı devam ediyor tabi mecbursun Gerekli bilgiler de verildi. Tekrar soruyor şikayetiniz tam olarak neydi diye Ölür müsün öldürür müsün abi Bildiğin salak muamelesi yapıyorlar millete. Tabi konu burada bitmiyor. Emo nickli arkadaşın bahsettiği gibi pat diye kopuyor herşey. Sistem hata veriyor beyfendi şu an bilgilerinize ulaşamıyoruz. Haydaa. Manyak mısınız kardeşim diyesi geliyor o arada insanı en yüksek tonda!!! Madem her aradığımda sen sistem çalışmıyor gibi salakça birşey ile karşıma çıkıyorsun yiyeceğin tüm küfürlerin de sorumlusu sensin Madem sistemin çalışmıyor niye 10-15 dakika hatta tutuyorsun! Hadi hatta tuttun diyelim. Sunmadığın bir hizmetin nasıl ücretini alıyorsun. Bırak hizmet sunmayı benim yarım saatimi çalıyorsun. Sinir katsayılarımı tavan yaptırıyorsun
    Valla metin yazsan uzun metraj filim çekilir bu müşteri hizmetleriyle ilgili. Öyle saçma bir konu yani!

    Ayrıca... Dediğin yöntemi direkt denedim şu an.

    Forum linkinden yaptığım başvuruda aynen şu ibare var

    Destek kayıdınız başarıyla oluşturuldu. Cevaplandığında mail ile haber verilecektir.
    Teşekkürler
    Benim derdim mail atmak değil zaten 2 word sayfası uzunluğunda onlarca mail attım adamlara. Birleştirseler kitap olur yani o mailleri o derece çıldırttılar

    Bu da bahsettiğin ikinci yöntem



    Sonuç ortada mecbur arayacaksın 0900 444 44 444 numaralarını.

    Umarım ilgili bir iki kişi bu konuyla ilgili bir yasal düzenleme falan fistan yaptırır en kısa sürede. Yoksa milleti böyle keklemeye devam edecekler.

    Bak yine sinirlendim ya boş boş işler için yazmışız yine bir dünya
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Q2ID

    Tavsiyen için çok teşekkür ederim. Yalnız 2 iş günü içerisinde ararlar mı sence diye sormaktan kendimi alamadım
    İllallah dedirttiler arkadaşım artık. Gerçekten gına geldi midemi bulandırıyor bu tarz büyüğüm diye geçinen firmaların yaptıkları. Ben genel müşteri hizmetleriyle ilgili yakınmıştım ama emin ol içlerinde belki de en rezil durumda olanı TTNET-TELEKOM. O yüzden bahsettiğin yöntemin işe yaramayacağından zerre kadar şüphem yok. En basitinden bir saattir FTP'ye bir dosya atıyorum pat bağlantı yok veya ip değişmiş, server birkaç farklı ip değişikliğinde direkt lokasyonu banlıyor!!! Ardından gel de uğraş. Bunlara mail atacaksın da seni 10-15 dk gibi bir süre içerisinde arayacaklar. Ölme eşşeğim ölme derler bizim memlekette. Ki eşşek de ölmüyo gerçekten iliğine kadar sömürüyorlar. Tam bitti diyorsun artık başka servis sağlayıcıya geçeceğim, kene gibi yapışıyorlar yakana yok şu kampanyamız var yok bu kampanyamız var, şu kadar süre bedava kullanacaksınız diye. Demek istediğimi anlamışsındır umarım Ortada müşteriden yana hiçbir düzenleme yok herkes biniyor müşterinin sırtına sırayla. Ve buna ses çıkaran yok demek istediğim bu.
    Ayrıca bir başka sorun da şu ki müşteri hizmetlerini aradığında hizmet mizmet verdikleri yok 900'lü hatlarda dönen muhabbeti yapıyorlar. Ne kadar çok hatta beklersen o kadar ücret ödüyorsun. Akıl mantık almıyor buna kimsenin karşı çıkmamasına. Her aradığımda kafadan 5 dakika operatorde bekleme süresi, bir 5 dakika karşındaki işten anlamayan kişiye derdini anlatma faslı 10 dakika kafadan gidiyor. Sonda sana söylenen cümleler aynen şunlar. Arıza kaydı oluşturalım beyfendi.
    İyi peki oluşturun. Yine arıza kaydı oluşturun
    Tamam beyfendi oluşturuyorum. Bilgilerinize ulaşıyorum. Ananızın kızlık soyadı. Kızlık soyadının 4. ve 54. harfleri Şaka gibi. Başta sordun zaten bunları be şizofren kişilik kafa mı buluyorsun benle
    Soru faslı devam ediyor tabi mecbursun Gerekli bilgiler de verildi. Tekrar soruyor şikayetiniz tam olarak neydi diye Ölür müsün öldürür müsün abi Bildiğin salak muamelesi yapıyorlar millete. Tabi konu burada bitmiyor. Emo nickli arkadaşın bahsettiği gibi pat diye kopuyor herşey. Sistem hata veriyor beyfendi şu an bilgilerinize ulaşamıyoruz. Haydaa. Manyak mısınız kardeşim diyesi geliyor o arada insanı en yüksek tonda!!! Madem her aradığımda sen sistem çalışmıyor gibi salakça birşey ile karşıma çıkıyorsun yiyeceğin tüm küfürlerin de sorumlusu sensin Madem sistemin çalışmıyor niye 10-15 dakika hatta tutuyorsun! Hadi hatta tuttun diyelim. Sunmadığın bir hizmetin nasıl ücretini alıyorsun. Bırak hizmet sunmayı benim yarım saatimi çalıyorsun. Sinir katsayılarımı tavan yaptırıyorsun
    Valla metin yazsan uzun metraj filim çekilir bu müşteri hizmetleriyle ilgili. Öyle saçma bir konu yani!

    Ayrıca... Dediğin yöntemi direkt denedim şu an.

    Forum linkinden yaptığım başvuruda aynen şu ibare var

    Destek kayıdınız başarıyla oluşturuldu. Cevaplandığında mail ile haber verilecektir.
    Teşekkürler
    Benim derdim mail atmak değil zaten 2 word sayfası uzunluğunda onlarca mail attım adamlara. Birleştirseler kitap olur yani o mailleri o derece çıldırttılar

    Bu da bahsettiğin ikinci yöntem



    Sonuç ortada mecbur arayacaksın 0900 444 44 444 numaralarını.

    Umarım ilgili bir iki kişi bu konuyla ilgili bir yasal düzenleme falan fistan yaptırır en kısa sürede. Yoksa milleti böyle keklemeye devam edecekler.

    Bak yine sinirlendim ya boş boş işler için yazmışız yine bir dünya

    Alıntıları Göster
    ben dün facebook dan destek formu doldurdum 1 saat içinde aradılar donanımhaber yazdığım zaman 1 günü buluyo,twitter dan atılıyormuş ve daha bilgi kişiler seni arıyormuş.Bir de twitter dene istersen ama dün beni arayan m.h. temsilcisi bilgili biriydi.Bayan çıkarsa şansına küs hiç yardımcı olmuyorlar
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sivaslı-58

    ben dün facebook dan destek formu doldurdum 1 saat içinde aradılar donanımhaber yazdığım zaman 1 günü buluyo,twitter dan atılıyormuş ve daha bilgi kişiler seni arıyormuş.Bir de twitter dene istersen ama dün beni arayan m.h. temsilcisi bilgili biriydi.Bayan çıkarsa şansına küs hiç yardımcı olmuyorlar

    Alıntıları Göster
    Valla dostum twitter kullanmıyodum. Sırf denemek için kullanmadığım mail adreslerinden birine hesap açıp twit attım yine tınlayan yok. Bu adamların bana garezi var anladığım kadarıyla. Buraya mesaj attıktan sonra kafadan 30 defa bağlantı gitti geldi .
    Allahından bulsunlar demektan başka birsey kalmıyor geriye. Çoğu zaman müşteri temsilcisi bayan veya erkek olsun konuştuktan sonra resmen özür diliyorum. Tepkim size değil, yanlış anlamayın, sizin yöneticilerinize diye. Böyle bir hal aldı yani durum
    Başka bir servis sağlayıcıya geçeyim desem onunda bundan farkı olmayacak. Böyle gelmiş böyle gider bu düzen. Hayırlısı.
    Artık aramayacağım müşteri hizmetlerini zaten, her seferinde hezimete uğrayıp 4-5 lira bayılmaktan gına geldi
    Tavsiyelerin için de bir kere daha teşekkürler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Q2ID

    Valla dostum twitter kullanmıyodum. Sırf denemek için kullanmadığım mail adreslerinden birine hesap açıp twit attım yine tınlayan yok. Bu adamların bana garezi var anladığım kadarıyla. Buraya mesaj attıktan sonra kafadan 30 defa bağlantı gitti geldi .
    Allahından bulsunlar demektan başka birsey kalmıyor geriye. Çoğu zaman müşteri temsilcisi bayan veya erkek olsun konuştuktan sonra resmen özür diliyorum. Tepkim size değil, yanlış anlamayın, sizin yöneticilerinize diye. Böyle bir hal aldı yani durum
    Başka bir servis sağlayıcıya geçeyim desem onunda bundan farkı olmayacak. Böyle gelmiş böyle gider bu düzen. Hayırlısı.
    Artık aramayacağım müşteri hizmetlerini zaten, her seferinde hezimete uğrayıp 4-5 lira bayılmaktan gına geldi
    Tavsiyelerin için de bir kere daha teşekkürler.

    Alıntıları Göster
    Turkcellden Şimdi mesaj geldi... 1 Nisandan sonra onlarda 444 ile başlayanları arayınca ücretlendirme yapacakmış
  • quote:

    Orijinalden alıntı: _SeNaToR_

    Turkcellden Şimdi mesaj geldi... 1 Nisandan sonra onlarda 444 ile başlayanları arayınca ücretlendirme yapacakmış

    Alıntıları Göster
    Adil kullanım kotası uygulanmaya başlamış. Dün akşam donanımhabere mesaj bıraktım bugün sabah 10:18de aramışlar ben duştayken artık ne kadar yazacaksa yazsın dedim ben aradım bilgileri girdim 'adil kullanım kotasını doldurduğunuz için hızınız 1mbit'e sabitlenmiştir' dediler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fearless1767

    Adil kullanım kotası uygulanmaya başlamış. Dün akşam donanımhabere mesaj bıraktım bugün sabah 10:18de aramışlar ben duştayken artık ne kadar yazacaksa yazsın dedim ben aradım bilgileri girdim 'adil kullanım kotasını doldurduğunuz için hızınız 1mbit'e sabitlenmiştir' dediler.

    Alıntıları Göster
    Twitter en mantıklısı
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ScAnMaN

    Arkadaşlar ttnet müşteri hizmetlerini aramak ücretlimi ve ücretli ise ücreti ne kadar biliyormusunuz çünkü devamlı aradığımız için ana babamızdan çok ttnet müşteri hizmetlerini arıyoruz

    4440375 arama, boş yere vakit kaybıdır, 1 ay aradık, hat bakımda, kontrol ediliyor, en son İnterneti kapamayın dediler, sabah bir baktık İnternet yok.

    4440375 bir daha aradık, hattınızda bakım çalışması devam ediyor dediler, 1 ay geçince sabırda çatlıyor sonunda.

    Santrale gittik, hattımızda bakım var deidik, Snatral görevlisi, teknik ekipleri aradı, hatlarda bakım varmı diye, yok cevabı alındı !

    Santrale güvenmiyoruz ya, bina olarak adres verdik, binamızda arıza kaydı bile görünmüyor !!!!!!!!!!!!

    İş gerçeği ise net olarak anladık elbetteki 4440375 tarafından resmi olarak dolandırılmışız, kandırıldık demiyorum dolandırıldık.

    1 ay rezil bağlantı için 4440375 güvenince işin özünde orda kaydı alan çalışan, umursamazlığı terbiyesizliği yüzünden, hem İnternetimiz kesildi hemde 1 ay rezil hizmetle bekledik.

    Bunlada bitmiyor, Santral teknik ekip yolladı, beyfendiler lütfettiler baktılar bina içinden, sorun yok deyip giderken, daire içine bakın dedim.

    Lütfettiler baktılar, kablo uç değişmesi lazım dendi sinyal zayıfmış, değiştirin dedik, cevap biz yapamyaız, kim yapacak, siz özel firmaya yaptırtın, peki dedik.

    Özel firma geldi uçları yeniledi, 40 lira verdik !

    Elbetteki sorun bitmedi, santrali aradık, dikkatli okuyun bu rezil ötesi hizmeti !!!

    Bir gün önce özel firmaya yaptırtın diyen santral, ertesi gün sorun devam ediyor dediğimizde, özel firmaya yaptırtmışsınız, bizim suçumuz değil deyince, ya gidip o adamı döveceksiniz çunki açıkca kafa buluyorlar, yada lanet olsun deyip, interneti kapatacaksınız.

    Ben kapattırdım, Kardeşim devam ediyor, devam sebebide o kadar dolandırıldıkki, birde bu herifle sözleşme fesih bedeli ödememek için eylülü bekliyor.

    Kısaca 4440375 arama hatasına biz düştük, cebimizden paralar, işine saygısı olmayan firmanın çalışanlarına maaş olarak gitti, hemde net olarak alay edercesine verdikleri hizmetin karşılığında.

    Santrale gidin, bizim yaptığımız hata düşmeyin, kendi teknik ekipleri gelsin, öyle uyanıklarki hata olursada rahatları bozulmasın diye, özel firmaya yaptırın diyor.

    Özel firma işi çözemediyse bu seferde hatalı siz oluyorsunuz, teknik heyet size güzel bir kelime oyunu yapmıştır, bunlara dikkat edin.

    Bu arada, 4440375 ödediğimiz paralar çöp oldu, yaklaşık 16 saat İnternetimizi keyflerine kesip açmaya dahi tenezül etmediler, o parada cebimizden gitti, şikayet etsen, kimi kime şikayet edeceksin.

    Devlet Vatandaşıma ne yaparsan yap, Arkandayız demiş.


    Baştan sona rezillik.
  • 444 1 444 aramak paketimizdeki dk.dan mi gidiyor şuan?
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.