Şimdi Ara

Müşteri hizmetlerindeki çalışan sesini yükseltti

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
15
Cevap
0
Favori
389
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Türk Telekom müşteri hizmetlerinden aradılar. Türk Telekom'un ceosunun twitter hesabına şikayet etmiştim bir türlü giderilemeyen sorundan dolayı. Neyse bunlar arıza kaydı oluşturmuş vs. Bana yapabilecekleri bir şey olmadığını söyledi bende kimle görüştüklerini sordum. Bağırarak Manisa Türk Telekom Müdürlüğü dedi. Bende ne bağırıyorsun sen bana dedim. Telefonunuzun sesini yükseltmişsinizdir sizinle görüşmenin başından beri aynı ses tonuyla konuşuyordum dedi. Bile bile yalan söylüyor. Ama bende onu şikayet etmesini bilirim ben sesimi yükseltmiyorsam o da yükseltmeyecek




  • https://tuketicisikayet.btk.gov.tr/tsys/giris.html


    burdan şikayetleri 5 15 kere yap.


    belli sayıya ulaşınca ceza yiyorlar kanuna göre



    mecbur cevaplıyorlar.


    sorunun çözülmez o ayrı :)


    telekom senin bölge 6 mbit ten fazla alamaz diye btk huzurunda bana belgelerle teknisyenlerle ispat etti .


    vodafone geçtiğim gün aynı yerde 12 mbit aldım.


    bunu btk şikayetleri ile başaramadım ama mecbur cevap verip seni haksız çıkarıyorlar :)))

  • Benim mobil hattın interneti de çekmiyor btk ya şikayet etsem düzelir mi
  • Aihm

  • Hocam benim 16 mbit tarifem var inanır mısın 5 mbit hızı geçmiyor.Türk Telekom'a diyorum ki hız sorumun çözülmesi için ekiplerinizi gönderin incelesinler. Sorun benden kaynaklıysa kablo değişimi ücretli şekilde yapılsın. Altyapı iyileştirmesini yapın Vdsl olsun en azından diye isteğimi iletiyorum. Çalışma yok şuanda diyorum ne zaman olur bilmiyoruz. Ama ücrete gelince çatır çatır almasını iyi biliyorlar. 5 yıldır kullanıyorum bir kez de iyileştirme çalışması yapılmaz mı ya ? Neyse verdiğiniz linkten şikayetimi oluşturdum. Belki düşük ihtimal bir adım atarlar.

  • bu sefer gafil avlanmaışsın kardeşim

  • Operatör değiş niye uğraşıyon

  • Nikopoll kullanıcısına yanıt

    Gür ve şiddetli şekilde konuştu hocam karı  




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-4BBA52C16 -- 1 Aralık 2020; 12:54:23 >
  • Nick entry

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-4BBA52C16

    Gür ve şiddetli şekilde konuştu hocam karı  

    hocam keşke sende gür ve şiddetli bir sesle ossurarak karşılık verseydin hemen işini hallederlerdi o zaman  

  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-4BBA52C16

    Hocam benim 16 mbit tarifem var inanır mısın 5 mbit hızı geçmiyor.Türk Telekom'a diyorum ki hız sorumun çözülmesi için ekiplerinizi gönderin incelesinler. Sorun benden kaynaklıysa kablo değişimi ücretli şekilde yapılsın. Altyapı iyileştirmesini yapın Vdsl olsun en azından diye isteğimi iletiyorum. Çalışma yok şuanda diyorum ne zaman olur bilmiyoruz. Ama ücrete gelince çatır çatır almasını iyi biliyorlar. 5 yıldır kullanıyorum bir kez de iyileştirme çalışması yapılmaz mı ya ? Neyse verdiğiniz linkten şikayetimi oluşturdum. Belki düşük ihtimal bir adım atarlar.

    telekom teknisyenlerinin insafına kalmış.

  • O adamlar da robot değil sinirlenmiş olabilir. Ben öyle biyerde çalışsam ilk sövüp işten atılırdım.
  • Hocam evet onlarda insan. Müşteri hizmetleri günah keçisi oluyor bir nevi stres atma yeri müşteriler için. Teknisyenler ekipler amirler müdürler, ülkenin en büyük telekomünikasyon şirketinde çalışıyor. En büyük yatırımı yapanlar onlar. Ama müşteriye hep belirsiz cevaplar veriyorlar. Ben ekip istiyorum yollamıyorlar. Eskiden en ufak arızada kapıya gelirlerdi çağırmadan. Şimdi paraya doydular nasıl olsa yatırım bir kez yapılıyor sonrasında yat babam gelsin paralar


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.