Şimdi Ara

Müşteri hizmetleri çalışma şekli yüzünden aboneliğimi sonlandırdım.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
9
Cevap
0
Favori
776
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Son 2 haftaya kadar VAE altyapısı ile 2 yıldır hiçbir sorun yaşamadan 75 mbitlik paketi 40 mbit download (8.2 SNR) / 4 mbit upload (13 SNR) hızlarında kullanmaktaydım.
    2 hafta önce birden 21 mbit download (8 SNR) / 2.8 mbit upload (8 SNR) değerlerine geriledi ve saat başı down SNR'ım dibe vurup DSL sinyali düşmeye başladı. 10 binlerce CRC hatası da cabası. Hattımı site içi-ev içi bütün kablolamaları kontrol ettirdim(müstakil ev-sitede oturuyorum 3 ev yandaki evin duvarındaki ankastreden modemime kadar suya güneşe dayanıklı çift katmanlı ve gerçekten pahalı bir kablo çektirmiştim müteahhitin yaptığı yeraltı kablodan 6mbps falan alıyordum aklınızda olsun kablo çok önemli arkadaşlar), farklı modem ile ve splittersız denedim, TurkNet'e açtığım destek kaydına Türk Telekom'dan

    Türk Telekom Sisteminden Gelen Durum Güncellemesi
    Arıza Bildirim Tarihi : 04-04-2020 19:15:58
    Görev : ISLAH
    Görev Bildirim Zamanı : 07-04-2020 15:59:00
    Arıza ID :********************
    Arıza Durum Açıklama : Arıza kontrolü yapıldı
    Ekip Tipi Açıklama : Teknik Saha Ekibi
    İş Emri ID : ********************
    İş Emri Durum Açıklama : Arızanız gerekli kontrol ve işlemler sonucunda çözümlenmiştir
    Log : ARIZA MÜŞTERİ KAYNAKLIDIR - TT TARAFINDA SORUN TESPİT EDİLMEMİŞTİR
    İşlem Sonuç Kodu : MÜŞTERİ SORUMLULUĞUNDA ARIZA
    İşlem Sonuç Grubu : Müşteri Sorumluluğunda - Giderilemedi

    cevabı geldikten sonra otomatikman arıza kaydım kapandı, daha bunlarla uğraşılmayacağını anladım ve bugün itibariyle Superonline VDSL'e geçiş için başvurmuş bulunmaktayım.Aramalarını bekliyorum bakalım 48 saat dediler bunlar da uzatırsa TTNET'e yönelicem. xDsl hizmet no falan istediler verdim umarım talep ettiğim gibi kesilmeden direk yeni şifre girerek devam ederim. Yaşadığım sorun büyük ihtimal saha dolabındaki bir arızadan veya portumdan kaynaklı ama bunları ikna edip port değişikliği için TT'ye iş emri verdirmek bir de gelen ekibi ikna etmek haftalar aylar sürecek belli. En azından superonline'a geçtikten sonra bu süreci hızlandırabilirim belki şansıma yeni porttan verirler direk kuruluma gelen ekibe belirticem bu durumu. Özetle, arıza olup işiniz düşene kadar TurkNet iyidir arkadaşlar. Ben zamanında Türk Telekomdan geçmiştim 2 gün bile sürmemişti modeme yeni şifreyi gir devam et. Hatta Türk Telekom ADSL'den bunlar VDSL'e almıştı direk.Demekki aradan geçen 2 senede çok değişmiş. 2 senedir herşey toz pembeydi ama bir arıza durumunda insan karşısında kanlı canlı birini istiyor en fazla 2 günde çözülebilcek bir problem aslında 1 haftam destek kaydı sayfasını yenilemekle geçti. Allah geride kalanlara sabır versin. :)

    edit: Neden TTNET değil superonline diye soran arkadaşlar olabilir ,

    1- 24 ay taahhüt vermek istemedim SOL ile 12 ay anlaştık.
    2- Superonline VAE altyapısında bile her şehirde belli noktalara kadar müşterinin trafiğini VAE ile taşıyıp o noktada kendi fiber omurgasına alıyor, ping durumunda ve akşam yoğunluklarında bant genişliği yönünden farkediyor Superonline'lılar bilir.
    3- 2014 ve 2016'da ilginç bir tecrübem olmuştu 2 tane TTNET ADSL hattımı superonline'a geçirdiğimde ikisininde hem SNR hem down mbps değerleri ilginç bir şekilde yükselmişti (aynı modemler aynı ev, kablolama ve aynı modulasyon ADSL2+) sanki kutuya yaklaşmışım gibi. Yetkili birine bunu sorduğumda TTNET duruma göre DSLAM'ın haddini aşacak şekilde bağlantı yaptığı çoğu zaman 1 porta 2'li köprülü bağlantı yaptığı ama Superonline'ın buna asla müsade etmediği 1 porta sadece 1 kişi bağlattığı hatta bu konudan mahkemelik oldukları bilgisini vermişti o gün bu gündür Superonline'a karşı bir sempatim var.







  • Kanser olmak isteyenler Türknet abonesi olabilirler. İnsanı kanser etmek için çabalayan dolandırıcı ve kalitesiz bir firmadır.
    https://forum.donanimhaber.com/turknet-haksiz-yere-yuksek-fatura-cikardi-dolandirici-firma--142841908#142841908
  • Superonline'dan da arayan soran olmadı az önce Bursa/Nilüfer TT binasına gidip 24 aylık imzayı bastım. Önce Turknet'den numaramı taşıcaklar sonrasında yeni portdan VDSL. Yeni hizmet no ve port istedim özellikle o şekilde girdiler.
  • Superonline'a ne zaman başvurmuştunuz? Ben de cuma günü başvurumu yaptım 2 iş günü içinde size tekrardan ulaşacağız dendi ama hala ses seda yok.
  • 48 saat içinde aranıcaksınız dediler. 48 saatten fazla beklemedim bende. Çünkü TT'nin bölgemizdeki teknik/bakım binasına gittim hani hat değerleri port atamalar falan yapılan eve gelen teknik ekibi telefonda sürekli yönlendiren rütbelilerin olduğu yer, adama Turknetliyim SNR değerlerim diplerde bugünlerde falan derken daha cümlemi bitirmeden kibarca kapıyı gösterdi direk halbuki Turknet saha ekibi istediğinde aynı adamlar ilgileniyor, TT müşterisi olsam orda 2 dkda port değişimi hat değerlerini yükseltme vsvs bakıp hallederlerdi eminim, yarı yarıya çalışıyorlar ekip sayıları düşmüş önlerinde yığınla iş emri evrak falan var, abonelik falan yapılan büyük Bursa merkez binasına da gittim orda da çok çok az çalışan var. Bu aralar TT ekipleri kendi müşterisinden başkasına bakmaz gibi duruyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TheBCD -- 14 Nisan 2020; 21:52:35 >
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Hocam selam konuyu inceledim.

    Türknet ten veya baska bir operatörden iş emri telekoma gitmediği sürece başka operatörün işlemlerine bakmazlar. Sizin muhatabınız telekom değil türknet çünkü.
    Durumunuzu bir de forumdaki türknet hesabına iletelim bakalım ne diyecekler. @TurknetDestek

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt
    İlgine teşekkürler hocam ama bugün öğlen ev telefonum TTye geçti çoktan(24 saat sürmedi başvurumdan sonra) internetim de yarın öbürgün falan geçicek Turknet'in porttan çekilmesini bekliyorlar, iptal fax'ı ulaşmış sms geldi Turknetden. TT'den bayan aradı takipteyim port boşa düştüğü gibi hizmetinizi açıcam dedi ulaşılabilir numarasını da verdi arayabilirsiniz diye. 20 lira fazla olsun böyle hizmet olsun ben zamanında herkesde AKN varken bunlarda yok diye geçtim(evde 2 adet IPTV var 800 GB minimum aylık) geçtiğimde de telefonla ulaşılabilir MH vardı, gerçekten parası hiç gözümde değil bu zor günlerde destek kaydı açıp 4-5 günde bir gelen yetersiz cevaplarla uğraşamam. Hat değerlerim her gün dibe vuruyor 35-24-22-18-16-14 mbit şeklinde günbegün SNR'la birlikte düşmeye devam. TT'deki bayan hizmetiniz açılsın hemen port değişimini de işleme alıcam dedi.

    Ben bu adamlara da kızamıyorum abi TT yıllardır kendi dışında herkesin işini en sona atıyor ben buna canlı çok şahit oldum, yasalar gereği mecbur altyapısının bir kısmını kiralamak zorunda ama kendine mahkum etmek için de herşeyi yapıyor yine TT. Benim kaçıncı port değişimim belli değil 3-4 kere oldu 2 senede. Eminim adamlar kendi müşterisini memnun etmek için SOL, tukrknet,milleni falan çekiyor fişini takıyor başka tarafa gerektiğinde. Zaten 35mbit'i 16 liraya falan alıyolar toptan alımda ben anlamıyorum kâr da yüksek hadi kazanamıyosun şunu 75 değil 80 lira yap kanlı canlı MH olsun kurulum ekibin daha güçlü olsun bu kafayla gitmez Turknet kendi kuyusunu kazıyor eski AKN avantajları taahhutsuz avantajları kalmadı TT dışında herkes aynı kluvarda zaten şu an , ayrıca Turknet ölümüne bocaladı son haftalarda o da ayrı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TheBCD -- 17 Nisan 2020; 1:54:27 >




  • Merhaba.

    Türknet in sesli çağrı merkezine döneceğini düşünmüyorum çünkü kendileri de forumda yazıyorlar bununla ilgili.
    Umarım geçişiniz ile problemleriniz hallolur. Bir yerde memnunsanız orada kalın en iyisi bu şekilde.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.