Şifremi/Kullanıcı Adımı Unuttum
Bağlan Google+ ile Bağlan Facebook ile Bağlan
DonanımHaber'de AraYENİ GELİŞMİŞ ARAMA
ForumBu Bölümde Ara

Müslümanlari Neden Unuttunuz :(

51
Cevap
0
Favori
684
Tıklama
Cevapla
Tüm Forumlar >> Free to Play - MMO >> SilkRoad Online >> Müslümanlari Neden Unuttunuz :(
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
    • Yüzbaşı
      521 Mesaj
      19 Aralık 2006 23:58:09
      Ya sen yaşını belirtirken eminmisin o yaştan nesin ya sen ben seni çözemedim eğer sen benim dediklerimden o anlamı çıkarıyosan senin zekandan şüphe ederim ben fransa yapılan peygamber karikatürene bakmadım tüylerim ürperdi bu 2 kelimeyi yan yana görünce insanları doğru yargılamayı öğren biz seni burda ne kadar destekledikse sen tepemize çıkıp kötü eleştiriler yapıyosun ağır ol biraz sen fren yapmayı öğren... Papa konusunda ise müslümanların düşüncesi şuydu ayasofyada gelip dua ederse tüm hristiyanlar burayı kendilerinin ayet yerleri yapcaklardı nedenlerden biriside buydu...
      |
      |
      _____________________________
    • Çavuş
      43 Mesaj
      19 Aralık 2006 23:58:47 Konu Sahibi
      quote:

      Orjinalden alıntı: mai_mai

      Ben bunun birkaç sebebi olduğunu düşünüyorum ;
      1.si oyunun avrupa için tasarlanmış olması ,
      2.si noel in ve yılbaşı kutlamalarının dünya genelinde kutlanıyor olması yani bir hristiyan bayramı ve geleneği değilde evrensel bir bayram gibi lanse edilmesi ;
      3.sü hristiyanlık propagandasının heryerde yapılıyor olması ; izlediğimiz filmlerde , kullandığımız eşyalarda ,internette ve bu tip oyunlarda .
      4.sü oyun kore ve amerikan kökenli bir oyun ve bu ülkelerin nufüsunun çoğunluğu hristiyan.

      bunlar genel sebepler olabilir ama olaya bir de şu gözle bakarsanız dünya nufusunun çoğunluğunu budist ; yahudi ,müslümanlar vb dinlerden oluşuyor sadece müslimanları değil herkesi unutuyorlar.




      Soruyorum Neden Hotan .? Neden Cami Minareleri Var .? ...

      Demekki Düşünülmüşüz değilmi .? Demekki Bu oyunun Coğrafyasında Bizlerinde olduğunu Biliyorlar Veya Bizleride Bu oyunun Coğrafyasına Dahil Etmişler ...
      |
      |
      _____________________________




    • Çavuş
      43 Mesaj
      20 Aralık 2006 00:02:28 Konu Sahibi
      quote:

      Orjinalden alıntı: Tyrande

      Ya sen yaşını belirtirken eminmisin o yaştan nesin ya sen ben seni çözemedim eğer sen benim dediklerimden o anlamı çıkarıyosan senin zekandan şüphe ederim ben fransa yapılan peygamber karikatürene bakmadım tüylerim ürperdi bu 2 kelimeyi yan yana görünce insanları doğru yargılamayı öğren biz seni burda ne kadar destekledikse sen tepemize çıkıp kötü eleştiriler yapıyosun ağır ol biraz sen fren yapmayı öğren... Papa konusunda ise müslümanların düşüncesi şuydu ayasofyada gelip dua ederse tüm hristiyanlar burayı kendilerinin ayet yerleri yapcaklardı nedenlerden biriside buydu...



      Kırıcı Olduğunun Farkındamısın .? laflarının Sivrileştiğinin Farkındamısın .? ve benim cevabımı iyice okuduğundan eminmisin .?

      1. Benim seninle bir polemiğim yok olamazda seni tanımıyorum bile mazimiz yok.
      2. Zekamla ilgili bir teoremde bulunamazsın.. Beni tanımıyorsun bile.
      3. Sana Bir yalan borcum olduğunu düşünmüyorum. yaşım konusunda.
      4. Saygılı olmayı öğrenmelisin ...

      ben sana verdiğin cevap ve katılımların için yinede teşekkür ediyorum ...
      |
      |
      _____________________________




    • Yarbay
      3207 Mesaj
      20 Aralık 2006 00:05:43
      yazılanlara uygun bi cvp veremeyince neden konuyu farklı yere çekiosun ki hotanı oraya koymadan nereye atlıcaktı başka bi şehiremi jangandada islam merchant die bi npc var(adı yanlış olabilir)bu müslümanları düşündükleri için diil silkroadta(gerçek ipek yolunun tarihinde olduğu için)olduğu için
      |
      |
      _____________________________
      I started to watch myself with a mirror's eyes,
      And I begin to slip away.
      And no one's here to reach the other side with me.
      Why don't you see me go this way?
    • Yüzbaşı
      521 Mesaj
      20 Aralık 2006 00:07:30
      Bak arkadaşım benim senle problemim yok diyosun biraz yukardaki msjlarıma bak sana her seferinde tşk. ettiğimi belirtiyorum ama senin beni suçladığın olaylar daha kırıcı ve daha aşşalayıcı özelliklede karikatür konusunda çocuk katliamı konusunda eywallah edersin felan bunlar ağır kelimeler bunlar kimsenin es geçeceği kelimeler değil sen ilk önce söylediğin lafın ne kadar büyük bi hakaret olduğunun farkında ol olayı yansıtıp nerelere getirdin...
      |
      |
      _____________________________
    • Yarbay
      2135 Mesaj
      20 Aralık 2006 00:08:36
      Ben bizi unutmuşlar demiyorum benim düşünceme göre ufak bir hristiyanlık propagandası yapıyorlar diyorum buna sebep olabilecek şeyleride yukarıda sıraladım ; bir de olaya şu açıdan bak dünya nüfusunun büyük çoğunluğu budist ve onlarında kutladığı bayramlar aynı şey yahudiler içinde geçerli müslümanlar içinde hepsini koymaya kalksalar her hafta kutlama event olur ve bunları koyabilmek için bir o kadar yazılım bir o kadar bug çık işin içinden çıkabilirsen ; kolay birşey değil işlerine gelmiyor sadece.
      |
      |
      _____________________________


      Moe Fan Club
    • Yüzbaşı
      375 Mesaj
      20 Aralık 2006 00:09:04
      quote:


      HAKLISIN BEKLE YANINDAYIZ DOSTUM AMA BAN MAN YEMEYELIM SORA 70 lv oldm bak 40 -45 gun ugrastk

      KURBAN BAYRAMINA OZEL Koyun Moblar felan konabılırdı


      45 günde şeyini sıksan normal şartlarda yine 70 olamazsın.senin gibi embesiller yüzünden millet oyunu bırakıyo
      |
      |
      _____________________________
      Geride bıraktığım onlarca kadın ve mühür saydığım göz altı morlukları ve soğuk bedenlerinin bembeyaz çekiciliğine aldanmadan, her birinin saçlarını ilmek edinip, astım bir bir fahişe kalplerinin zifir duvarlarına... Hiçbir sevişme kulağımda çınlamadı. Adına hissizlik dedikleri koca bir boşluğu yüklenip sırtıma, inilti ......seranatlarından bir hayat besteledim. Bir timsah kadar dahi ağlamadım!.
    • Çavuş
      43 Mesaj
      20 Aralık 2006 00:10:07 Konu Sahibi
      Gerçek İpek Yolunun Tarihinde Olan bir oyunun coğrafyasında varız ve eklemişler dedim farkındaysan yanlış birşey varmı bunda.?
      ve bu coğrafyada varsak neden bize özel bir günü kutlamasınlar dedim. bunu anlayışla karşılayacaklarına eminim dedim.

      Yahu arkadaşlar neden üstüme çullandınız.. Yanlışmı var .?? Ne yanlışı var.. Burda birşeyleri sizlerle paylaşmaya çalışıyorum. her kelimemden açıklarmı elde etmeye çalışıyorsunuz. Burda benimle kavga etmeye veya açıklarımı bulmaya çalışacağınıza neden fikir üretmiyorsunuz..

      Anlamadığım çokmu mantıksız bir konu başlığı bu .??
      |
      |
      _____________________________
    • Çavuş
      43 Mesaj
      20 Aralık 2006 00:13:05 Konu Sahibi
      quote:

      Orjinalden alıntı: Tyrande

      Bak arkadaşım benim senle problemim yok diyosun biraz yukardaki msjlarıma bak sana her seferinde tşk. ettiğimi belirtiyorum ama senin beni suçladığın olaylar daha kırıcı ve daha aşşalayıcı özelliklede karikatür konusunda çocuk katliamı konusunda eywallah edersin felan bunlar ağır kelimeler bunlar kimsenin es geçeceği kelimeler değil sen ilk önce söylediğin lafın ne kadar büyük bi hakaret olduğunun farkında ol olayı yansıtıp nerelere getirdin...


      Tamam arkadaşım susuyorum.. Varsa yanlış anlaşılma hakkını helal et ...
      |
      |
      _____________________________
    • Yarbay
      3207 Mesaj
      20 Aralık 2006 00:18:01
      quote:

      Orjinalden alıntı: ossomaster

      Gerçek İpek Yolunun Tarihinde Olan bir oyunun coğrafyasında varız ve eklemişler dedim farkındaysan yanlış birşey varmı bunda.?
      ve bu coğrafyada varsak neden bize özel bir günü kutlamasınlar dedim. bunu anlayışla karşılayacaklarına eminim dedim.

      Yahu arkadaşlar neden üstüme çullandınız.. Yanlışmı var .?? Ne yanlışı var.. Burda birşeyleri sizlerle paylaşmaya çalışıyorum. her kelimemden açıklarmı elde etmeye çalışıyorsunuz. Burda benimle kavga etmeye veya açıklarımı bulmaya çalışacağınıza neden fikir üretmiyorsunuz..

      Anlamadığım çokmu mantıksız bir konu başlığı bu .??



      konu mantıksız diil olay şu adamlar uğraşmazlar diorum joymaxın para harcadığını görmedim ben daha doğru düzgün betadan beri aynı lag sorunu var ve hala bişey yapmadılar bunun içinde uğraşmazlar keşke uğraşsalar güzel olurdu oyunu geçtim siteye yazsınlar ama böle bişey yapcaklarınıda zannetmiorum
      |
      |
      _____________________________
      I started to watch myself with a mirror's eyes,
      And I begin to slip away.
      And no one's here to reach the other side with me.
      Why don't you see me go this way?




    • Çavuş
      43 Mesaj
      20 Aralık 2006 00:19:58 Konu Sahibi
      Eyvallah Arkadaşlar..

      Elde var gene 1 ben .. Tek başıma bağırsam sesin yan odaya ancak gider..

      Cevaplar Mantıklı.. Ama Denemeye Değerdi

      Hepinize Teşekkür ediyorum
      |
      |
      _____________________________
    • Yüzbaşı
      521 Mesaj
      20 Aralık 2006 00:22:53
      quote:

      Orjinalden alıntı: ossomaster


      quote:

      Orjinalden alıntı: Tyrande

      Bak arkadaşım benim senle problemim yok diyosun biraz yukardaki msjlarıma bak sana her seferinde tşk. ettiğimi belirtiyorum ama senin beni suçladığın olaylar daha kırıcı ve daha aşşalayıcı özelliklede karikatür konusunda çocuk katliamı konusunda eywallah edersin felan bunlar ağır kelimeler bunlar kimsenin es geçeceği kelimeler değil sen ilk önce söylediğin lafın ne kadar büyük bi hakaret olduğunun farkında ol olayı yansıtıp nerelere getirdin...


      Tamam arkadaşım susuyorum.. Varsa yanlış anlaşılma hakkını helal et ...



      Mai Mai olsun ben oluyim Crazy olsun sana açıklamalar yaptık çok güzel bi şekilde ama sen yanlış anladın farklı şeyler çıkarttın benim son msj ım buraya... Hak konusunda Helal Olsun çokta sorun değil yani...
      |
      |
      _____________________________




    • Çavuş
      43 Mesaj
      20 Aralık 2006 00:37:29 Konu Sahibi
      Çokta sorun olmasın bakalım. oke

      Ama Bu konunun buralara gelmesini istemezdim. Size göre mantıklı joymax adminleri gibi konuştunuz. Çerçeve aynı Bakış açısı aynı. tek sorun ben olumlu bakıyorum Sizler joymax adminlerinin baktığını düşündüğünüz gibi bakıyorsunuz.

      Asıl sorun ne biliyormusunuz. Elde "0" olmasi .. yani şöyle yapalım bu şekilde gelişsin belki böyle yapsak sonuç alırız diyen hanginiz .? benim aradığım cevaplar bunlardı ... Ama sizler olmayacak gözüyle baktınız konunun başından sonuna kadar.. Imkansızmı yani .? çokmu aptalca. Sizce Düşünmeye değmezmi. Yapmaya Değmezmi.? Ne yapabiliriz burda birbirimize tahminler yürütmekten başka. çözüm yolu sunacak yokmu.?



      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ossomaster -- 20 Aralık 2006; 0:37:54 >
      |
      |
      _____________________________
    • Yarbay
      2794 Mesaj
      20 Aralık 2006 00:50:53
      aynı isteği bir silkroad sitesinde yazdığımda çok bilmiş bi arkadasım geri kafalı olmakla suclamıştı beni ..benim gibi düşünen birilerinin olduğunu görmek güzel noel için oluyorsa bizim için neden olmasınki ? kaldıkı joymax kuzeykoreli bir firma değilmi ? kendileri için savasa girmiş bir ülkenin çocukları içinde bir şeyler yapsalar güzel bir jest olmazmıydı çinlileri neden karıştırdınız onuda anlamadım
      |
      |
      _____________________________
    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      20 Aralık 2006 00:55:05
      nevereceklerki Gm türk oldugunu düşün netür bişey bekliyorsunki . yani gidip de SRO forumunda bu yaptıgınızayıp niye müslümanların bayramındada özel bir gün kabul etmiyorsunuzmu dicek adam ?? bu arkadaşı ben masnisaya davet ediyorum.. manisalılar iyi bilir niye davet ettiğimi şöle bir hasteneye ugra orda..bence :()
      |
      |
      _____________________________
      LvL -52~53 sp:100++ Guild LvL2~3 [CILGINTuRK]
      Xp kasmaktayım Lv52sos+5 Cr9 8Blue. sparta {Kendi Kurdugum guilde(LVL2) 20+ türk arkdaşlar aranıyor !AKTiF!}
    • Yarbay
      3819 Mesaj
      20 Aralık 2006 01:01:21
      Kuzey Kore değil Güney Kore bizim uğruna savaştıklarımız.Ve evet onlarda bizi sevmez,hakir görürler.Çünkü zenginler biz fakiriz.Noel olacak kurban bayramı olmayacak.Çünkü Koreliler Avrupalılardan çok daha dindardır.Ve hıristiyan misyonerlik faliyetlerinin en yoğun olduğu ülekelerdendir.Ama protesto işine gelince,sonuna kadar varım.Çünkü dinden daha etkili birşey varsa bu dünyada o da paradır.Müşterilerini kaçırmak istemezler sonuçta.
      |
      |
      _____________________________
    • Çavuş
      43 Mesaj
      20 Aralık 2006 01:03:19 Konu Sahibi
      quote:

      Orjinalden alıntı: ULYSES

      Kuzey Kore değil Güney Kore bizim uğruna savaştıklarımız.Ve evet onlarda bizi sevmez,hakir görürler.Çünkü zenginler biz fakiriz.Noel olacak kurban bayramı olmayacak.Çünkü Koreliler Avrupalılardan çok daha dindardır.Ve hıristiyan misyonerlik faliyetlerinin en yoğun olduğu ülekelerdendir.Ama protesto işine gelince,sonuna kadar varım.Çünkü dinden daha etkili birşey varsa bu dünyada o da paradır.Müşterilerini kaçırmak istemezler sonuçta.



      Eyvallah .. teşekkür ederim
      |
      |
      _____________________________
    • Yüzbaşı
      461 Mesaj
      20 Aralık 2006 02:30:08
      ossomaster şimdi bu konuyu burada açmanın hiç gereği yok herkes yılbaşını kutlayacakmı senin dininde yılbaşını kutlamak haram günah ve ya caiz deilmi? oyun halkulade ve bu günkü yüklenen patch teki dev çam ağacıda müziklerde güzel... kurban bayramı sadece bu yıl yılbaşıyla bir aynı güne denk geliyor bazı arkadaşlarda yok kurban keselim oyunda falan yazmışsınız...+ evrensel bişeye ayrıca müslümanlara ayrıcalık yapsınlar diyede boşuna uğraşma eline hiç bişey geçmez müslümanlara server deyince bak tarihteki yerlere ona göre server seç babel mi seçecen başka bi yermi seeçeceksin ben troy seçecem dersin gidip te ne yapacaklar müslümanları düşündüler diyelim ne yapacaklar allah aşkına bi söyle mantıklı bişey aklına gelince yazarsın bu oyunda olabilecek en iyi şeyi yapmışlar bu oyun adı üstünde siyasi ve ya dinsel bir sanal ortam değil...
      |
      |
      _____________________________
    • Onbaşı
      25 Mesaj
      20 Aralık 2006 03:22:17
      quote:

      ossomaster şimdi bu konuyu burada açmanın hiç gereği yok herkes yılbaşını kutlayacakmı senin dininde yılbaşını kutlamak haram günah ve ya caiz deilmi? oyun halkulade ve bu günkü yüklenen patch teki dev çam ağacıda müziklerde güzel... kurban bayramı sadece bu yıl yılbaşıyla bir aynı güne denk geliyor bazı arkadaşlarda yok kurban keselim oyunda falan yazmışsınız...+ evrensel bişeye ayrıca müslümanlara ayrıcalık yapsınlar diyede boşuna uğraşma eline hiç bişey geçmez müslümanlara server deyince bak tarihteki yerlere ona göre server seç babel mi seçecen başka bi yermi seeçeceksin ben troy seçecem dersin gidip te ne yapacaklar müslümanları düşündüler diyelim ne yapacaklar allah aşkına bi söyle mantıklı bişey aklına gelince yazarsın bu oyunda olabilecek en iyi şeyi yapmışlar bu oyun adı üstünde siyasi ve ya dinsel bir sanal ortam değil...


      Tüm yazıları okudum bu son noktaydı. + + + + + + + + + +



      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sB_RomeO_sB -- 20 Aralık 2006; 3:23:21 >
      |
      |
      _____________________________

      === MONTAGUES ===




    • Çavuş
      43 Mesaj
      20 Aralık 2006 08:02:14 Konu Sahibi
      Bravo Sizlere .. Sayın Çok bilen arkadaşlarım.. Güya konuya akıllıca yaklaşmışsınız ....


      Bravo .......

      Zaten nerde edebiyat orda Türkiye .. İcraat = "0"


      Yaw sizler neden joymax adminlerinin yerine konuşmayı kesip birşeyler üretmeyi denemiyorsunuz.. Boş edebiyat olmaz bilmem ne diyecek arkadaşlara sesleniyorum buraya lütfen yazmasınlar.. Kendilerince doğru ben kabul etmiyorum ve defalarca yazdım yine yazıyorum ve yazacağım.. Asla ve asla değişmeyecek hiçbirşey yoktur .!

      Buraya çözüm istiyorum arkadaşlar çözüm ..

      Edebiyat değil .....



      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ossomaster -- 20 Aralık 2006; 8:05:38 >
      |
      |
      _____________________________
    Hızlı Cevap




Reklamlar
sohbet
Kurumsal Web Tasarım Şirketi
son dakika
Ankara Web Tasarım
Kurumsal Web Tasarım Şirketi
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Tablet sürümü
Mini Sürümü

DHSQLZ
0,125
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.