|
Yol yapıyorlar Şey, duble yol değil kayyum otobanı ![]() Rasim Ozan Kütahyalı (@RasimOzan_K) on X https://x.com/RasimOzan_K/status/1917260132305555770Bunu gören yabancı arkasına bakmadan kaçıyor, %50 faiz ile 1 yılda buhar olan ekonomi ve şirketler İmamoğlu'nun içeri alınmasıyla kur ve tahvil tarafında da dayak yedi, yiyor. - rezervler geri dönüyor! ![]() Rezervleri toparlamak için son faiz artışlarının ardından acil %50'ye tekrar faizlerin artırılması ihtimali dedikoduları dönüyor. Bu ortamda şirketler can çekişiyor, yabancı elinde ne varsa satıyor ve piyasa kıpkırmızı.. rezil bilançolar ile insanlar irkiliyor... ![]() |
|
_____________________________
|




Yeni Kayıt

Konudaki Resimler





kullanıcısına yanıt
kullanıcısına yanıt
[link=http://forum.donanimhaber.com/m_99971077/f_//tm.htm






