Şimdi Ara

Multiplayer oyunda, oyuncu bilgileri nereye ve nasıl kaydedilir ? (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
29
Cevap
1
Favori
1.266
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Excalıburr

    Photon ile oyun yazmak high level api'ye giriyor o zaman. Ya ben low level ile baya birşeyler yaptım. Photon öğrenip baştan mı başlamalıyım çünkü low level api'de böyle bir yerde takılınca kalıyorsun. Kaynak da yok doğru düzgün. Çok basit şeyler anlatıyorlar tutorial'da. Yayımlanan bir oyun tutorial'ı göremedim hiç low level api ile yazılan.

    Bu şekilde server nerden alacağım nasıl yapacağım onu da bilmiyorum. Ne yapmalıyım sizce photon mu öğrensem :/
    Oyunu neden low-level API ile yazmaya çalıştığını anlamadım. İleride bolca multiplayer oyun yapıcaksan Photon öğrenmeni tavsiye ederim. Fiyatlandırma ve kalite olarak UNET'den daha iyi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Okeanix -- 22 Temmuz 2019; 17:40:50 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Okeanix

    bu 100$ bir ID'ye kaydettiriyorsun. İstersen tüm oyunlarında aynı ID'yi kullan sana kalmış. Eski kalanı kullanabiliriniz adını değiştirip.

    Limit olarak şöyle 2 kere aynı paketi aynı ID'ye alamıyorsun ama 500 anlık kullanıcı daha aldığında 600 oluyor 500 değil o kullanıcı paketide ayrıca devam ediyor.

    Alıntıları Göster
    Anladim, cevap icin tesekkur ederim .

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Şöyle ki Unet zaten kaldırılıyor. Yazmaya karar verdiğimde Photon'dan haberim yoktu. O yüzden low level API ile yazmaya başladım. Şimdi de baştan başlamak istemediğim için low level ile devam etmek istiyorum. Fiyatlandırma açısından low level ne durumda bilginiz var mı ?

    Birde sormak istediğim bir şey var. Benim oyun yazarken kullandığım server sadece denemek için mi ? Yani oyunu yazdım bitti diyelim; sunucu satın alıp satın aldığım sunucuyu oyuna bağlıyorum, doğru mu düşünüyorum ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Excalıburr

    Şöyle ki Unet zaten kaldırılıyor. Yazmaya karar verdiğimde Photon'dan haberim yoktu. O yüzden low level API ile yazmaya başladım. Şimdi de baştan başlamak istemediğim için low level ile devam etmek istiyorum. Fiyatlandırma açısından low level ne durumda bilginiz var mı ?

    Birde sormak istediğim bir şey var. Benim oyun yazarken kullandığım server sadece denemek için mi ? Yani oyunu yazdım bitti diyelim; sunucu satın alıp satın aldığım sunucuyu oyuna bağlıyorum, doğru mu düşünüyorum ?
    Photon'da low-level api diye bir şey yok bambam ve fiyatları unet'den çok ucuz.

    Anlık 100 oyuncu 5 yıl boyunca sadece 99$. Anlık 100 oyuncu için en az 50-100bin indirmeli bir oyunun olması lazım ki zaten anlık 100 oyuncu'ya reklam verdiğin zaman 1 günde 2-3 tane server daha alıyorsun.

    Photon daha stabil ve iyi bir network UNET'den. Multiplayer kodları yakın yani ona geçmeniz daha mantıklı yoksa çok başın ağrır.

    Photon ücretsiz anlık 20 oyuncu paketi veriyor sana. Bunu hemen oyuna bağlıyorsun ve hemen Connect atıyorsun bitti gitti. Lobiyi 2 kişiyle sınırlandırdın 2 kişi geldi diyelim kalan kişi 2. lobiyi kuruyor ona biri geliyor 3. lobi kuruluyor her şeyi değiştirebiliyorsun.




  • Çok teşekkürler yardımlarınız için. Dediğiniz gibi Photon tutoriallarına başlayayım ben de. Bir diğer merak ettiğim konu da gelir konusu. İndirmeler çok gelir sağlamıyor sanırım fakat reklamlar bugün 1000 gösterme başına ne kadar gelir sağlıyor ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Excalıburr

    Çok teşekkürler yardımlarınız için. Dediğiniz gibi Photon tutoriallarına başlayayım ben de. Bir diğer merak ettiğim konu da gelir konusu. İndirmeler çok gelir sağlamıyor sanırım fakat reklamlar bugün 1000 gösterme başına ne kadar gelir sağlıyor ?
    En sağlam network optimizasyonu ile en fazla 2$ o da amerika kullanıcıları varsa.

    Türk kullanıcı kitlesine sahipseniz en fazla 0.5$-1$



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Okeanix -- 23 Temmuz 2019; 16:5:18 >
  • Çok az değil mi ? Mobil oyun yapan Türk oyun şirketleri nasıl geçimini sağlıyor
  • JSON formatında saklanır bu bilgiler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.