|
Merhaba. Köyümüzde sadece yaz sezonu işleyen ( 4 ay) küçük bir çay ocağı ve sadece bisküvi tarzı şeylerin olduğu yerimiz var. Yaz bitiminde hiçbir faaliyet göstermiyor. Burayı resmi bir yer yapmak istiyorum. Çay ocağı veya bakkal. Kış zamanı hiç işlemediği için vergilendirme nasıl olur acaba? İşlemediği halde de yine vergi verir miyim? Konu hakkında fikir rica ediyorum.. < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
Black Eagle
|




Yeni Kayıt

Konudaki Resimler
kullanıcısına yanıt






