DonanımHaber'de AraYENİ GELİŞMİŞ ARAMA
ForumBu Bölümde Ara
muhabbet kuşu cinsiyeti yardım!--yeni resimler eklendi büyük boy yardım --
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir Kullanıcı
74
Cevap
5
Favori
33.041
Tıklama
Tüm Forumlar >> Hobi Forumları >> Evcil Hayvanlar >> muhabbet kuşu cinsiyeti yardım!--yeni resimler eklendi büyük boy yardım --
Sayfaya Git:
Sayfa: 1 2 3 4 sonraki >>>
Giriş
Mesaj
    • Yüzbaşı
      589 Mesaj
      10 Şubat 2011 20:17:18
      arkadaşlar bugün yavru muhabbet kuşu aldım daha önce beslemedim deneyimim yok aldığım adam erkek dedi cinsiyeti konusunda yardımcı olursanız sevinirim birde çok yabani elimi kafese sokunca çırrpını sağa sola kaçıyo bana alışması için çok erken biliyorum ama bana alışması için neler yapmam lazım vitaminli ballı yem aldım aldığım kişi kafese ekmek ve haşlanmış yumurtada koy dedi doğrumudur başka söylemek istediğiniz bişey varmı resimleri ekliyorum yardım edenlere şimdide teşekkürler birde kellik var kafasında yavru olduğu içinmi















      kafasındaki kellikde belli oluyor



      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi guven.kacar -- 12 Şubat 2011; 16:26:53 >
      _____________________________

      2007 TOYOTA COROLLA SOL
    • Yüzbaşı
      575 Mesaj
      10 Şubat 2011 21:04:25
      Sürekli kafesi eline sokup iyice ürkütürsen alışmak yerine uzaklaşacaktır sakın kötü davranma kuşa. Eline alıştırmak için elinden yem yedirebilirsin, eline az biraz yem döküp kafesin içine sok gelip yesin ama çok sakin davranmalısın, ben böyle yapmıştım çok işe yarıyor. Sorun olursa alabilirim, cinsiyet konusunda çok bir şey anlamadım.


      _____________________________

    • Yüzbaşı
      589 Mesaj
      10 Şubat 2011 21:41:04
      iyide kafesde bile yem yemiyo yesin diye yerede biraz yem at dedi aldığım adam attım ordanda yemiyo elimden nasıl yiyecekki


      _____________________________

      2007 TOYOTA COROLLA SOL
    • Onbaşı
      29 Mesaj
      10 Şubat 2011 21:57:04
      kuşun dişi kardeşim


      _____________________________

      Sakin Ol Ve Hayatını Olduğun Yere Bırak
    • Yüzbaşı
      589 Mesaj
      11 Şubat 2011 12:56:36

      quote:

      Orijinalden alıntı: qnR

      kuşun dişi kardeşim


      eminmisin aldığım adam kesin erkek dedi bugün elimi kafese soktum yumurta maması koymak için ısırdı elimi erkek olsa saldırmaz dedi bi kaç kişide



      _____________________________

      2007 TOYOTA COROLLA SOL
    • Yüzbaşı
      575 Mesaj
      11 Şubat 2011 13:30:13
      Dişi daha asi olabilir ama alışmadıktan sonra erkek kuşta saldırıyor. Bu arada yarım yumurtayı kabuğuyla ayda 1 vermeye bak sürekli koyma. 2-3 gün geçsin kafesine alışsın ondan sonra yemini yiyecektir merak etme. Alıştıktan sonra elindende yedirirsin.


      _____________________________

    • Er
      2 Mesaj
      11 Şubat 2011 17:11:06
      1. fotoğrafta erkek gibi duruyor gagası yeterince mor ilerde maviye dönecektir.
      Son fotoğrafta morluk o kadar belli değil. Işıktan olsa gerek. Bence erkek.

      1-2 gün sadece suyunu ve yemini değiştirmek için kafese yaklaş önce yerine alışsın ondan sonra sakinleşecektir. Daha sonra eline yem döküp kafesin içine soktuğun zaman çok sabırlı olman gerekiyor. En ufak harekette ürkebilirler.

      Besleme konusunda arkadaşlara ekleyeceğim şey. Kesinlikle yeşillik verme.



      _____________________________

    • Yüzbaşı
      589 Mesaj
      11 Şubat 2011 19:15:54

      quote:

      Orijinalden alıntı: TolqaCem

      1. fotoğrafta erkek gibi duruyor gagası yeterince mor ilerde maviye dönecektir.
      Son fotoğrafta morluk o kadar belli değil. Işıktan olsa gerek. Bence erkek.

      1-2 gün sadece suyunu ve yemini değiştirmek için kafese yaklaş önce yerine alışsın ondan sonra sakinleşecektir. Daha sonra eline yem döküp kafesin içine soktuğun zaman çok sabırlı olman gerekiyor. En ufak harekette ürkebilirler.

      Besleme konusunda arkadaşlara ekleyeceğim şey. Kesinlikle yeşillik verme.


      rahatsız olmasın diye flaşsız çektim resimleri ondan pek belli değil ama resngi mor eflatun lila gibi o tonlarda

      bide kabuklu yemi var ballı vitaminli onu yiyor ama su içmiyo bu



      _____________________________

      2007 TOYOTA COROLLA SOL
    • Yarbay
      6349 Mesaj
      11 Şubat 2011 20:21:25
      resim aldatabilir ama görünen erkek.haşlanmış yumurtanın sarısını az miktarda arada bir verebilirsiniz.


      _____________________________

    • Er
      2 Mesaj
      11 Şubat 2011 21:13:46

      quote:

      Orijinalden alıntı: guven.kacar
      rahatsız olmasın diye flaşsız çektim resimleri ondan pek belli değil ama resngi mor eflatun lila gibi o tonlarda

      bide kabuklu yemi var ballı vitaminli onu yiyor ama su içmiyo bu


      Mor eflatun tonlarında ise erkektir. Muhabbet kuşlarında erkekler daha akıllı olur derler ama ne kadar doğru bilmiyorum.
      Senin görmediğin zamanlarda su içiyordur. Bu havalarda pek su tüketmezler zaten.



      _____________________________

    • Yüzbaşı
      575 Mesaj
      11 Şubat 2011 21:21:06
      Normalde de su çok çok az tüketiyor buna kafa takmamalısın, ihtiyacı kadar içiyordur. Ballı vitaminide çok vermeni önermiyorum bir yerde okumuştum hatırlamıyorum ama sık verilmemesi hakkındaydı, ben haftada 1 veriyorum.


      _____________________________

    • Teğmen
      236 Mesaj
      11 Şubat 2011 21:41:43
      Banada dişi gibi geldi kuş.Arkadaşlar çoğu şeyleri söylemişler belirli bir zamanı atlatana kadar çok ürkütmemeye çalış kuşu.O biraz alıştıktan snra yem yemeye başlıycaktır zaten. Maşallah bu arada çok güzel bi kuş renkleri güzelmiş


      _____________________________

    • Onbaşı
      29 Mesaj
      12 Şubat 2011 00:48:29
      Mor eflatun tonlarında ise erkektir. Muhabbet kuşlarında erkekler daha akıllı olur derler ama ne kadar doğru bilmiyorum.
      Senin görmediğin zamanlarda su içiyordur. Bu havalarda pek su tüketmezler zaten.

      nasıl anladın bunu burnunun üstü mor eflatun dişidir muhabette burnunun üstü mavi tonlarında ise erkektir....


      _____________________________

      Sakin Ol Ve Hayatını Olduğun Yere Bırak
    • Yüzbaşı
      675 Mesaj
      12 Şubat 2011 10:27:48
      benimkinin aynısı lan bu. dişi

      benimkide yeni sayılır. hala parmağa direk gelmiyor ama koluma omzuma geliyor. bide avuca gelmeyi çok seviyor. gelip yatıyor falan



      _____________________________

      bu hariç bütün genellemeler yanlıştır.
    • Yüzbaşı
      589 Mesaj
      12 Şubat 2011 14:19:56

      quote:

      Orijinalden alıntı: Elasmosaurus

      Normalde de su çok çok az tüketiyor buna kafa takmamalısın, ihtiyacı kadar içiyordur. Ballı vitaminide çok vermeni önermiyorum bir yerde okumuştum hatırlamıyorum ama sık verilmemesi hakkındaydı, ben haftada 1 veriyorum.


      iyide başka yem vermedi satan adam

      bu iyidir dedi koca bi kutu verdi bende doldurdum yemliğine yiyo

      arkadaşlar bide bu kuşun kafasında bi bölge kel yavru olduğu içinmi acaba çıkarmı orda tüy



      _____________________________

      2007 TOYOTA COROLLA SOL
    • Binbaşı
      1508 Mesaj
      12 Şubat 2011 21:11:10
      Bende yeni Kus aldim.Aldigim kus tam deli:D Adini capkin koyduk.Bugün kafese koydum.Çarsiya ciktim.Geldim.Disariya cikmis.Sonradan anladim yemlikten cikmis.Kalin iple bagladim.Sokmeye ugrasiyordu.Sikildiginda gazetenin altina giriyor veya yemligi deviriyor.Her ne olursa olsun onu çok seviyorum.Tek sikintimiz ele gelmiyor.İlginctir elime koydugumda duruyor.Gelirsede kafamin tepesine cikiyor:D




      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    • Yarbay
      2606 Mesaj
      12 Şubat 2011 21:13:29
      Kuş dişi kafasındaki kel bölge diger kuşlar tarafından olmuş zamanla çıkabilirde çıkmayabilirde ama bana sorarsanız bu kuşu degştirin erkek ve sorunsuz bir kuş alın


      _____________________________

    • Yüzbaşı
      589 Mesaj
      12 Şubat 2011 21:57:51

      quote:

      Orijinalden alıntı: Engin.K

      Kuş dişi kafasındaki kel bölge diger kuşlar tarafından olmuş zamanla çıkabilirde çıkmayabilirde ama bana sorarsanız bu kuşu degştirin erkek ve sorunsuz bir kuş alın


      peki aldığım adam erkek dedi gidip söylesem sorduğum kişiler dişi dedi erkekle değiştir desem değiştirirmi yok bu erkek falan derse dağıtırım o dükkanı



      _____________________________

      2007 TOYOTA COROLLA SOL
    • Yarbay
      6349 Mesaj
      12 Şubat 2011 22:19:17
      ben son resme dayanarak erkek diyorum


      _____________________________

    • Yüzbaşı
      589 Mesaj
      12 Şubat 2011 23:24:02
      ya ağlamak istiyorum biri bana net söylesin artık bu kuşun cinsiyetini götürüp verecem yoksa eşcinselmi bu kuş


      _____________________________

      2007 TOYOTA COROLLA SOL
Reklamlar
Advertisement" width="1" height="1">
-x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.