Şimdi Ara

MTB dağ bisikleti tercihi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
13
Cevap
0
Favori
1.807
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • _____________________________
    İnsanlar neden domino'nun yıkılışını izlemeyi sever ve ya küçük düzeneklerin birbirini tetiklemesini izlemeyi sever,neyini sever hiç düşündünüz mü?İnsanın içinde hiç bilmediği bi yeri dürter çünkü.Tanrı olmayı hissetmeyi, bir şeylerin sonunu bilerek ayarlamayı ve izlemeyi.Her şeyi yönetebilirsiniz ve uğraştıkça ustalaştığınızı göreceksiniz,insanlığın geçmiş bilgeliğinden faydalanın.Kontrol edilerek değil ederek yaşamayı öğrenin.




  • Merhaba,

    Cube daha kaliteli.

    Donanım olarak ta kafa kafaya.

    Ben olsam Cube nin farkını verirdim.

    Ancak size o paraya daha donanımlı RR560 ı öneririm.

    Kendim 540 kullanıyorum. Tavsiye ederim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kerem1000

    Merhaba,

    Cube daha kaliteli.

    Donanım olarak ta kafa kafaya.

    Ben olsam Cube nin farkını verirdim.

    Ancak size o paraya daha donanımlı RR560 ı öneririm.

    Kendim 540 kullanıyorum. Tavsiye ederim.

    onu satın alacak bir link bulamadım decatlonda da stoklarda yok gözüküyor
    _____________________________
    İnsanlar neden domino'nun yıkılışını izlemeyi sever ve ya küçük düzeneklerin birbirini tetiklemesini izlemeyi sever,neyini sever hiç düşündünüz mü?İnsanın içinde hiç bilmediği bi yeri dürter çünkü.Tanrı olmayı hissetmeyi, bir şeylerin sonunu bilerek ayarlamayı ve izlemeyi.Her şeyi yönetebilirsiniz ve uğraştıkça ustalaştığınızı göreceksiniz,insanlığın geçmiş bilgeliğinden faydalanın.Kontrol edilerek değil ederek yaşamayı öğrenin.
  • tabikide whistle. vites sistemleri deore. deore sistemli bşisiklet profesyone yakın bisiklet olur.
    _____________________________
  • whistle donanım olarak çok daha üstün, whistle almak daha mantıklı olur
    _____________________________


    "Hiçbir şeye, sırf inanmak istediğin için inanma. Bir şeye inanmak, onu gerçek yapmaz. Fikirleri, gözlem ve deneylerden elde edilen kanıtlarla test et. Çok beğendiğiniz bir fikir, iyi kurgulanmış bir testi geçemiyorsa yanlıştır. Yola devam et. Kanıtlar sizi nereye götürüyorsa oraya gidin. Elinizde hiç kanıt yoksa, peşin yargıda bulunmayın. Belki en önemli kural da şudur:
    Unutmayın; yanılıyor olabilirsiniz!"
    -Neil deGrasse TYSON

  • quote:

    Orijinalden alıntı: netd forum

    tabikide whistle. vites sistemleri deore. deore sistemli bşisiklet profesyone yakın bisiklet olur.

    whistle ın ağırlığı 18 kiloymuş



    ben de carraro big 927 almaya karar verdim deore onun da vitesleri. 14 kilo.



    galiba seninle bilgisayar teknik yardım bölümünde baya konuşmuştuk eski nickinden hatırladım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    İnsanlar neden domino'nun yıkılışını izlemeyi sever ve ya küçük düzeneklerin birbirini tetiklemesini izlemeyi sever,neyini sever hiç düşündünüz mü?İnsanın içinde hiç bilmediği bi yeri dürter çünkü.Tanrı olmayı hissetmeyi, bir şeylerin sonunu bilerek ayarlamayı ve izlemeyi.Her şeyi yönetebilirsiniz ve uğraştıkça ustalaştığınızı göreceksiniz,insanlığın geçmiş bilgeliğinden faydalanın.Kontrol edilerek değil ederek yaşamayı öğrenin.
  • Kramers Lawyer kullanıcısına yanıt
    aynen laptop buz soğutma.
    _____________________________
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Bisiklet Tavsiyesi
    4 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • Dagcimisiniz? Neden mtb?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tesbihcekenhoroz

    Dagcimisiniz? Neden mtb?

    planlarım arasında var dağlara engebeli arazilere çıkmak o yüzden yol bisikleti almıyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    İnsanlar neden domino'nun yıkılışını izlemeyi sever ve ya küçük düzeneklerin birbirini tetiklemesini izlemeyi sever,neyini sever hiç düşündünüz mü?İnsanın içinde hiç bilmediği bi yeri dürter çünkü.Tanrı olmayı hissetmeyi, bir şeylerin sonunu bilerek ayarlamayı ve izlemeyi.Her şeyi yönetebilirsiniz ve uğraştıkça ustalaştığınızı göreceksiniz,insanlığın geçmiş bilgeliğinden faydalanın.Kontrol edilerek değil ederek yaşamayı öğrenin.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kramers Lawyer


    quote:

    Orijinalden alıntı: tesbihcekenhoroz

    Dagcimisiniz? Neden mtb?

    planlarım arasında var dağlara engebeli arazilere çıkmak o yüzden yol bisikleti almıyorum

    RR560 için, yaşadığınız yerdeki bayilerde stok kontrol yapın, hala alan kişiler var.
    o paraya rockshox maşalı daha kaliteli ve 12 kg bir bisikletiniz olabilir.
    bu arada burdan whist'İ tasarlayan kişiye yuh diyorum
    _____________________________
  • Kramers Lawyer kullanıcısına yanıt
    B'TWIN marka rockrider 560 26 jant modelleri var. rockshox maşalı. boyunuz kısa geliyorsa 27.5 yada 29 jantlara bakın. model olarak tam model veremem çünkü kendine göre tercih yapman gerekir. Ama:

    bianchi aspid veya rcx
    kron xc 150-250-500-1000
    salcano insomnia
    carraro daytona veya big
    whistle ağır dedin boşver.

    bu modelleri araştır. Şu salcano insomnia çok hoş bisiklet.
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: netd forum

    B'TWIN marka rockrider 560 26 jant modelleri var. rockshox maşalı. boyunuz kısa geliyorsa 27.5 yada 29 jantlara bakın. model olarak tam model veremem çünkü kendine göre tercih yapman gerekir. Ama:

    bianchi aspid veya rcx
    kron xc 150-250-500-1000
    salcano insomnia
    carraro daytona veya big
    whistle ağır dedin boşver.

    bu modelleri araştır. Şu salcano insomnia çok hoş bisiklet.

    Hocam koydugun modeller çok sacma. Xc150 koyup xc1000 yazmışsın .

    RR560 'dan bahsedip bianchi ye inmişsin .

    Bu arada btwin 26 jant mtb satmıyor artık . 26 janta sahip 540 lar , 560 lar hep makyajlandı, tasarımları , tipleri ve donanımları değiştirildi 27.5 olarak satışa sunuldu.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi PentiumR -- 30 Temmuz 2017; 1:0:32 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Samsung Galaxy S7 32 Black Onyx (Nam-ı Değer; Canavar)
  • Insomnia yada RR560 al.

    Her 2 markayıda kullandım.

    Tecrübelerime dayanarak söylüyorum ki bunu herkes bilir.

    Btwin in servisi Apple servisi gibidir. Sana çıkıp yeni bisiklet verirler.

    Salcano servisi ise ithalatçı garantili telefon gibidir. Her halta kullanıcı hatası denir. Kazıklamak için yer aranır.

    Servislerine rağmen Insomnia iyi alettir .

    Secim sana kalmış. Ancak Btwin ler daha havalı oluyor.

    Donanım da cabası .

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Samsung Galaxy S7 32 Black Onyx (Nam-ı Değer; Canavar)
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.