Şifremi/Kullanıcı Adımı Unuttum
Bağlan Google+ ile Bağlan Facebook ile Bağlan
Şimdi Ara

MSN bağlanmıyor :(

9
Cevap
0
Favori
436
Tıklama
Cevapla
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Giriş
Mesaj
  • Mesut Çevik
    7723 Mesaj
    Yaw ne evden nede işten MSN e bağlanamıyorum bu telekomun söz ettiği yavaşlamadanmı yoqsam dış hatlar tamamenmi uçtu



    |
    |
    _____________________________
    Ödüller, Soru-Cevap yayınları ve fazlası https://twitch.tv/mesutcevik
  • Yarbay
    7389 Mesaj
    ewet bende de oluyor i. hızda dıs hızda 2 aydan beri ilkdefa bu kadar yavasladı...
    |
    |
    _____________________________
    Little Less Conversation, Little More Action Please...

  • Binbaşı
    1764 Mesaj
    aynen bende de oyle,cok uzucu bi durum
    |
    |
  • Yarbay
    6161 Mesaj
    sabahtan beri bende msn mesengerı açamıyorum
    sorun bende dğil dimi
    |
    |
    _____________________________
    Since 2004
  • Yarbay
    2012 Mesaj
    aynen msn açılmıyor................
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    6161 Mesaj
    demekki sorun bizde değil
    |
    |
    _____________________________
    Since 2004
  • Binbaşı
    1799 Mesaj
    sabahtan beridir uğraşıyorum msn yi açamadım ama ne olduysa açıldı bi anda soru lar hep böyle devam edecek arkadaşlar


    teşekkürler telekom
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    898 Mesaj
    sabah 8 de msn de mesaj penceresi çıktı .net servisinde bakım olacaktır.bakım bitince tekrar bağlanabilirsiniz diye şimdi bitti galiba bakım sorunsuz bağlanıyo msn...
    |
    |
  • Yarbay
    6161 Mesaj
    ok bağlanılıyor msn ne
    |
    |
    _____________________________
    Since 2004
  • Yüzbaşı
    295 Mesaj
    ulan msnsizlik nası bişeymiş yaww anca bağlandı....
    Seni seviyorum MSN
    |
    |
    _____________________________
HızlıCevap
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Reklamlar
sohbet
son dakika
Blogio
Veri Merkezi;Metro Ethernet;Cloud Sunucu
SEO
üniversite
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

DHBR1
0,235
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.