Şimdi Ara

MSI X570 Anakart Alanlara Sıvı Soğutma Hediye! (43. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
975
Cevap
7
Favori
70.050
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 4142434445
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: KingValat

    Kesinlikle çok uzun zamandır Gigabyte kullanıyordum. MSI arkadaşlarım tavsiye ettiler, yeni sistemi mi öyle toplayayım dedim ve sonuç hüsran..

    Alıntıları Göster
    Merhaba hocam, bende öncesinde Asus tercih ediyordum. Aynı şekilde arkadaşlar önerdi hatta bu kampanyadan bahsettiler bende dinledim..
    Aldığım anakart testlerden en berbat sonuçları alan kart oldu. Hediyeler için zaten rezil ettiler herkesi. Hiç memnun kalmadım bende.
  • evet sıvı soğutucudan ses seda yok artık mng yi aramaya da çekinir oldum beklemeye devam
  • Konuyu başından beri takip edenler sürece hakimler. Başlık çok uzun olduğu için kaçıran kişiler de bilgi sahibi olsun diye tüm süreci özetlemek istiyoruz.

    I Love You Ryzen 3000 kampanyamız tüm dünyada büyük ilgi gördü. Hediyeler diğer ülkelerdeki son kullanıcılara MSI 'ın merkez noktalarından doğrudan gönderildi. Fakat durum Türkiye için biraz daha farklı. Zahmetli gümrük prosedürleri ve sizlere ek maliyet çıkma ihtimallerini düşünerek MSI Türkiye ofisi olarak Cooler Master Türkiye ofisi ile birlikte bu kampanyaya özel bir tedarik süreci oluşturduk. Kampanyada geçerli ülkeler arasına Türkiye 'yi dahil etmemizde büyük yardımı olan Cooler Master Türkiye'ye buradan teşekkürlerimizi sunarız.

    Kampanyanın ilk safhasında onaylanan başvuruların gönderimlerini hemen gerçekleştirmiştik. Ancak kampanyaya başvuran bazı şahısların anakartı 14 günlük yasal süre içerisinde iade ettiklerini, hatta bununla da yetinmeyip aynı kişilerin bunu tekrar tekrar denediklerine şahit olduk. İşin üzücü tarafı bu kişilerin bazıları buradan ve özel mesaj yoluyla bizlere hediyesi ile alakalı ısrarla yazan kişilerdi. Bu suistimal girişimlerinin ardından başvuru onaylarını 14 gün sonra yapmaya başladık. 14 gün sonrasında da yetkili satış noktalarımızla yüzlece anakart için tek tek irtibata geçip iade yapılmadıklarını teyit ettik. Bu durum sürecin uzamasında etkili oldu.

    Ağustos ayına girdiğimizde kampanyaya gösterilen yoğun ilgi sebebiyle soğutucu stoklarımız bitmişti. -Kampanya stoklarla sınırlıdır- ibaresi olmasına rağmen kimseyi hediyesiz bırakmamak için stok yenilemeye karar verdik. Bunu için yaptığımız girişimde gümrük prosedürleri, TSE onayı ve bayram tatili sebebiyle aksadı.

    Ek parti geldiğinde gönderim planlamasını Eylül ayının ilk haftasından itibaren günlere yayarak planladık. Bu hafta başı itibariyle tüm hediyelerin gönderimleri tamamlanmıştır. Ancak anlaşmalı olduğumuz kargo firması MNG tarafından bazı gönderilerin adreslerine ulaşılmadığına dair kargo raporları alıyoruz. Hatta bazı soğutucular kargodan ofisimize geri geldi. Geri gelen soğutucularla alakalı hediye sahiplerine ulaşmaya çalışıyoruz.

    Kampanyaya katılan, başvurusu onaylanan ancak hediyesi hala eline ulaşmayanların info-tr@msi.com adresine başvurmaları rica olunur.



    Kampanyaya göstermiş olduğunuz yoğun ilgi için teşekkür ederiz. Süreç içerisinde elimizde olmayan sebeplerden ötürü memnun edemediğimiz kişilerin anlayışlarına sığınıyoruz.

    Anakartlarınızı ve hediyelerinizi güzel günlerde kullanmanız dileğiyle.




  • MSI Türkiye kullanıcısına yanıt
    Bu yazıyı detaylı bir şekilde yazarak ( Geçte olsa ) bizi bilgilendirdiğiniz için teşekkür ederim. Bütün konu içerisinde ki arkadaşların da aslında amacı ürünleri biran önce almak değil süreç hakkında biraz bilgi sahibi olabilmekti. Bundan sonra ki süreçte bu belirsizliği ortadan kaldırdığınıza göre, ürünler için mail üzerinden size ulaşacağız. Umarım bundan sonra ki süreçlerde bu tarz bilgilendirmeleri daha sık yaparsınız.
  • MSI dan mail geldi sıvı soğutma söz de bana ulaşamadıkları için geri gönderilmiş sorun MSI firmasın da değil mng tarafındaymış ama bir bakıma Msi tarafında hata var kargo numarası vermek çok mu zor mng yi nerdeyse hergün aramama rağmen ne telefonunuza ne isminize kargo yok dendi bir kargo numarasıyla çözülebilcek proglem insanın canını nasıl da sıkıyor...
  • kargosu ulaşmayanlarla alakalı info-tr@msi.com adresine gönderilen mailleri de sonuçlandırıyoruz. Gerekli durumlarda telefonlar arayıp bilgi veriyoruz. Başvurusu onaylanan kimseyi hediyesiz bırakmamak için çaba gösteriyoruz. Sabrınız ve anlayışınız için teşekkür ederiz.
  • MSI yetkilisi aradı beni bilgilendirdi sorunun MSI dan kaynaklanmadığını ben de biliyorum kargo firmasının hatası kendileri ilgilendi benle yarın tekrardan kargoya verilecek ve kargo takip numarası sms olarak gönderilecek ürün MSı yetkilisine ilgilendiği için teşekkür ediyorum.
  • MSI Türkiye kullanıcısına yanıt
    Maille bilgilendirme yaptım 4. Veya 5. Mailim diğerleri yanıt bulmadı yoğunluğunuzu anlıyorum fakat sizde bizi anlayın umarım söylediğiniz gibi bu sefer sonuç umduğumuz gibi neticelenir ve soğutucu elimize ulaşır.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar Merhaba, mail attıktan yaklaşık 30 dakika içerisinde hızlı bir şekilde geri döndüler, yarın sıvı soğutmam teslim ediliyor. Kulaklığım kısa bir süre sonra teslim edilecekmiş.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Arkadaşlar meğer benim sıvı soğutmam gelmiş. Ben yurt dışında yaşıyorum anneannemlere göndermiştim kargoyu kaç defadır soruyorum gelmedi dediler bugün yine sordum 6 Eylül'de gelmiş 😁 Söylemeyi unutmuşlar. Kaydımı 15 Ağustos'ta yapmıştım. Yani 1 aydan az bir sürede gelmiş oldu. 10 gün sonra da Türkiye'ye gidip alacağım. MSI'a teşekkürü borç bilirim. Yalnız çok uzun süredir bekleyen mağdur arkadaşlar var umarım onlar da en kısa sürede alır hediyelerini...
    MSI X570 Anakart Alanlara Sıvı Soğutma Hediye!

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • MSI Türkiye kullanıcısına yanıt
    6 Ağustos kayıt tarihim Mng kargoyu bugün 19.09.2019 saat 18.45 de aradım fakat adıma herhangi bir kargo olmadığı söylendi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kfsbh K kullanıcısına yanıt
    Arkadaşlar 15 temmuzdu fatura tarihim. Bir çok kez PM ve mail atmıştım Bugün MSI Turkiye tarafından arandım. 6 Eylülde hediyemi kargoya verdiklerini söylediler ve takip numaramı verdiler. Gecikmenin kargodan kaynaklandığını söyleyip bunun için de çok özür dilediler. Ayrıca gönderilen hediyelerin %20 kadarının kargodan teslim alınmadığı için kendilerine iade edildiğini, mail atılması halinde tekrar kargoya verileceğini söylediler.

    MNG kargoyu hemen hemen her gün arayıp adıma kargo olup olmadığını sorardım, MSI ile görüştükten sonra hemen MNG kargoyu yine aradım adıma bir kargo olmadığı söylendi. Ardından MSI'ın bana verdiği takip numarasını söylediğimde ise evet adınıza bir kargo varmış ancak bir sebeple (sebebini tam anlayamadım çok hızlı konuşan birisiydi söyledikleri pek anlaşılmıyordu) iade faturası kesilmiş dedi. Ben iade talebim olmadığını, adresime kargo için gelen olmadığını ve arayanın da olmadığını söyledim, üst yetkililerimizle görüşme sağlayacağız size bu numaradan dönüş yapacağız dediler. İlgili Şubeyi ise defalarca aramama rağmen bir türlü ulaşamadım. Cumartesi günü gidip şubeden teslim alacağım.

    HEDİYESİNİ BEKLEYEN ARKADAŞLARA TAVSİYEM VAKİT KAYBETMEDEN EN YAKININIZDAKİ MNG ŞUBESİNE GİDİN. 444 0606'yı aradığınızda kargonuz yok deniliyor ama çoktan kargoya verilmiş ürünler.
    https://i.imgyukle.com/2019/09/19/o1toYH.png




  • 16 ağustosda kasa aldım. 17 ağustosda başvurumu yaptım. başvurum red edildi. Türkiye MSI çapsız müşteri hizmetlerine 10 kere mail attım benden bir sürü resim istediler hepsini çekip mail attım. MSI global denen çapsız müşteri hizmetlerine bile attım çektiğim resimleri artık açtığım destek sorularına cevap bile vermiyorlar. Forumda MSI Türkiye denen temsilciye(şahsına değil temsil ettiği firmaya diyorum) 3-4 kere PM attım resimleri yolladım biz gereken bilgiyi verdik onaylanacak başvurunuz dedi ve sonuç? Tabi ki kocaman bir hiç. Bir takla atta onaylayalım başvurunu demedikleri kaldı. Bu işin sonu ben THH ye giderim bu kasayı iade ederim. Bedavadan 3-5 ay kasayı kullanmış olurum.
    Hiç umurumda değil artık bu saatten sonra.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Heliosis -- 20 Eylül 2019; 0:13:6 >
  • 4.kez mail attım bir kez olsun cevap gelmedi madem böyle müşkül bir durum var msi takip numarasını bizede göndersin şubeye gidince şubede yok dediğinde ne yapayım neden msi yetkilileri umursamıyor bu işi mng kargo yüzünden haftalarca beklediysem şayet mng kargonun altını üstüne getiririm yeminle dava açarım başlarım soğutucusunabu maymuna çevirecekler bizi böyle bir dünya var mı ? valla sinirlerim fena bozuk yarın işten güçten feragat edip avukatla konuşacağım yemişim soğutucusunu.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kfsbh

    4.kez mail attım bir kez olsun cevap gelmedi madem böyle müşkül bir durum var msi takip numarasını bizede göndersin şubeye gidince şubede yok dediğinde ne yapayım neden msi yetkilileri umursamıyor bu işi mng kargo yüzünden haftalarca beklediysem şayet mng kargonun altını üstüne getiririm yeminle dava açarım başlarım soğutucusunabu maymuna çevirecekler bizi böyle bir dünya var mı ? valla sinirlerim fena bozuk yarın işten güçten feragat edip avukatla konuşacağım yemişim soğutucusunu.
    Avukata gerek yok evrakları al promosyon ile ilgili fatura vs ne varsa THH ye başvur para iadesi iste.
    Benimde yapacağım bu zaten.
  • thh e-devlet üzerinden de başvuru gerçekleştirilebiliyor ben şayet mng kargo haberim olmaksızın beni haftalarca bekleterek adınıza kargo yok diyerek üstüne üstlük kargo iadesi yaptıysa mng hakkında dava açabilir miyim i açarsam ne elde ederimi öğreneceğim. MSİ ın bu sorumsuzluğu ayrı mevzu 4.mailime de cevap vermedi dediğin gibi o konuda THH başvuru yapacağım biz burda eşek başı değiliz msi ın herhangibir ürün veya anlaşmalı olduğu firmaların ürünlerini kullanmama ve boykot etme kararı da almış bulunuyorum herkes için hayırlısı olsun kolay gelsin.
  • Bugün az önce MSI Türkiye bürosundan Eren Bey tarafından arandım çok kibar bir şekilde yardımcı oldu ve promosyonu onaylayıp bugün ürünü kargoya vereceğini söyledi. Beklemedeyiz.....
  • Bende kulaklık beklemekteydim. Dün kendilerine mail attım hemen dönüş yaptılar ve bugünde Eren bey telefon ile arama sağladı. Kendisiyle görüştük kimseyi mağdur etmeyeceklerini ancak çok yoğunluk olduğu için dönüş yapmakta geciktiklerini ve özürlerini ilettiler. Çok samimi ve kibar bir arkadaş. Bence kimse panik yapmasın ilgileniliyor konularla ve herkesin mağduriyetide gideriliyor. Msi Türkiye ye teşekkürler
  • kargo konusu araştırdım mng i dava edebilme hususunda böyle bir kargonun msi türkiye tarafından adıma gönderildiğine dair bir belge lazım veya gönderici kodu gibi akabinde kargonun davasının da tüketici hakları kapsamında yargılandığını öğrendim fakat sağolsun msi ın mng den farkı olmadığı için öyle bir belge yok msi konusunda tüm promosyona dair ekran görüntüleri ve hak kazandığıma dair görüntülerle birlikte adres bilgilerimin eksiksiz girildiği vb vede msi globalık promosyonun herkes için olduğunu söyleyen postunu içeren ekran görüntüsü dahil olmak üzere faturalar elimde anlaşma koşulları gereği 8.hafta akabinde dava edilip kesinlikle lehime sonuçlanacağı söylendi mağdur arkadaşları bilgilendirmek adına paylaşıyorum teşekkürler.
  • 
Sayfa: önceki 4142434445
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.