Şimdi Ara

Msi ve Vatan bilgisayar teknik servis rezilliği

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
32
Cevap
0
Favori
1.833
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar vatanbilgisayardan aldığım msi z-170a pro marka anakartımı garantiye yolladım fakat msi teknik servisi aradığımda bu seri numaralı bir ürün bize ulaşmadı diyor. Vatanbilgisayarı aradığımda da ürün teknik servise gidip gelmiş fakat arıza devam ediyor tekrar gönderilecek diyor ne yapsam anlamadım Allah'ın dağında kalıyorum akşamları sadece bilgisayar zevkim var onun da içine ettiler. Ne yapmalıyım sizce bana bir akıl verseniz?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi İtalyan Aygiri -- 17 Nisan 2017; 11:40:8 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • Hocam bu anakartın garantiye gittiğinde arızalı şekilde dönmesi nasıl bir saçmalık ya? Madem yapamıyorsun müşteriyi niye mağdur ediyorsun 0 parça vermeleri gerekmez mi?

    Hayır bir de msi müşteri hizmetlerini arıyorum böyle bir ürün bize gelmedi diyorlar saçmalığın daniskası. Hangisi yalan söylüyor anlamadım vatan mı msi mı...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi İtalyan Aygiri -- 17 Nisan 2017; 11:38:14 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam servispoint rezil bir şirket

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: GSkill fN

    Hocam servispoint rezil bir şirket

    Hocam olay şu

    Vatanı aradığımda ürün garantiye gidip gelmiş fakat arıza devam ediyor tekrar garantiye yönlendirilmiş diyor.



    Msi teknik servisini aradığımda da bu seri numaralı bir ürün hiç bir şekilde bize gelmemiş diyor adamla 20 dk konuştuk.



    Şimdi hangisi yalan söylüyor ve ben ne yapmalıyım bu konuda?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • hocam vatan ilk başta göndermeyi unutmuş olabilir,şimdide oyalamak için arızalı geldi diyor ama daha yeni gönderdiler ürünü,servisinde eline daha ulaşmadı,onlarda yok çekiyor.ben çok gördüm öyle bir köşede unutulan ürün sonra müşteri arayınca "anaa göndermemişiz la biz bunu"diyen elemanları.zaten servisten gelen bir ürünün kontrol edildiğini pek görmedim vatanda,geleni direk müşteriye verirler,birde anakart bu montaj filan yapıcaklar,test edicekler.
    yarın bir daha ara msi teknik servisi istersen,başka servisleri yoktur inş,farklı bir yere göndermemişlerdir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: roltec

    hocam vatan ilk başta göndermeyi unutmuş olabilir,şimdide oyalamak için arızalı geldi diyor ama daha yeni gönderdiler ürünü,servisinde eline daha ulaşmadı,onlarda yok çekiyor.ben çok gördüm öyle bir köşede unutulan ürün sonra müşteri arayınca "anaa göndermemişiz la biz bunu"diyen elemanları.zaten servisten gelen bir ürünün kontrol edildiğini pek görmedim vatanda,geleni direk müşteriye verirler,birde anakart bu montaj filan yapıcaklar,test edicekler.
    yarın bir daha ara msi teknik servisi istersen,başka servisleri yoktur inş,farklı bir yere göndermemişlerdir.


    Garantiden gelen ürün vatanbilgisayar tarafından test ediliyor mu peki?yoksa direk ürün geldi gelin alın mı diyorlar?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Test edilmiyor hocam direk gelin alın diyorlar birde büyük ihtimal suç vatanda gibi duruyor ama yinede emin olamadım çünkü hem servis kanadı hemde vatan bilgisayar kanadı kötü

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • ben hiç görmedim hocam.teslim alırken açıp bakarsın hani notebook filansada,gelen anakartın test edildiğini hiç görmedim.inanmıyorlar mı yani kendi servislerine,birde orda kontrol ediyorlar

    vatanın gönderdiği kargo da da sıkıntı çıkmış olabilir,bunlar gönderdik diyor karşı taraf almadık,nerde o zaman ürün?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi roltec -- 17 Nisan 2017; 14:9:8 >
  • Anakart elinize ulaşırsa arızalı bir şekilde yine mecbur aynı arızadan birkaç kez daha gitmeden değişim yapmıyorlar diye biliyorum. Servislerin eline düşmek berbat bir durum. Geçmiş olsun.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Night Rain

    Anakart elinize ulaşırsa arızalı bir şekilde yine mecbur aynı arızadan birkaç kez daha gitmeden değişim yapmıyorlar diye biliyorum. Servislerin eline düşmek berbat bir durum. Geçmiş olsun.

    Peki 20 iş gününü doldurunca iade hakkım var mı?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: italyanaygiri


    quote:

    Orijinalden alıntı: roltec

    hocam vatan ilk başta göndermeyi unutmuş olabilir,şimdide oyalamak için arızalı geldi diyor ama daha yeni gönderdiler ürünü,servisinde eline daha ulaşmadı,onlarda yok çekiyor.ben çok gördüm öyle bir köşede unutulan ürün sonra müşteri arayınca "anaa göndermemişiz la biz bunu"diyen elemanları.zaten servisten gelen bir ürünün kontrol edildiğini pek görmedim vatanda,geleni direk müşteriye verirler,birde anakart bu montaj filan yapıcaklar,test edicekler.
    yarın bir daha ara msi teknik servisi istersen,başka servisleri yoktur inş,farklı bir yere göndermemişlerdir.


    Garantiden gelen ürün vatanbilgisayar tarafından test ediliyor mu peki?yoksa direk ürün geldi gelin alın mı diyorlar?

    Garantiye göndermen için verdiğin anakart Vatan tarafından test edilmez. Teknik servis onarım değil, birebir değişim yapar. Eğer teknik servise göndermiş olsalardı, teknik servis sana mutlaka sana bilgi verirdi.




  • Olası vatanbilgisayar saçmalıkları, rezillikleri, yıl olmuş 2017 hala aynılar, hala aynı!Bunlar yüzünden artık bütün bilgisayar parçalarını yurtdışından, amazon dan alma kararı aldım; darısı başınıza..
  • Vatanbilgisayardada benim 575 tl kaldi bankayi ara diyorlar bankayi ariyorum, bankada diyor vatani ara 575 tl yok piyasada.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Vatan bence servise yollamamış ürünü unutulmuş bir köşede siz arayınca durumu fark edip arızalı sekılde geldi tekrar yolluyacaz demeleri sallamasyon bır cevap sıstemmı kurup denemısler arızalı geldiğini nerden bılıyorlar
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ömr0681

    Vatan bence servise yollamamış ürünü unutulmuş bir köşede siz arayınca durumu fark edip arızalı sekılde geldi tekrar yolluyacaz demeleri sallamasyon bır cevap sıstemmı kurup denemısler arızalı geldiğini nerden bılıyorlar

    İlla şubeye gidip basacam suratlarına bağıracağım. Telefonla arıyorum 3 gündür biz size dönüş yapacaz deyip dönüşte yapmıyor ahlaksızlar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sizin ürün servise gitmemiş olabilir daha , 2 haftada serviste geçer. Bence yeni anakart al gelince diğerini satarsın. Bende öyle yapacağım kendim gönderdim 14 gündür serviste anakart.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Chris Brown

    Sizin ürün servise gitmemiş olabilir daha , 2 haftada serviste geçer. Bence yeni anakart al gelince diğerini satarsın. Bende öyle yapacağım kendim gönderdim 14 gündür serviste anakart.

    Hocam canımı sıkan yalan söylemeleri yoksa umudu kesip anakart siparişi verdim 2 gün önce.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bende servispointten doğru düzgün bilgi alamadığım için şansımı son kez deneyip muhtemelen de kart sizin olsun uğraşmayın deyip yarın yeni bir kart alacağım.
  • MogoLKhan kullanıcısına yanıt
    Savcılığa avukatınla beraber dolandırıcılıktan işlem yapılması üzerine başvuru yapmanı tavsiye ederim; o da onlara yeter
  • Taşıma sırasında ürününüz unutulmuş yada yanlış bir servise gidip geri dönmüş. Sonrasında gecikmeli olarak doğru servise yollanmış. Olayınız tam olarak bu.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi berkbozkus -- 19 Nisan 2017; 23:52:33 >
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.