Şimdi Ara

MSI Teknik Servisi için ServisPoint ile anlaştı (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
79
Cevap
3
Favori
10.561
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • MSI Türkiye'nin numarası sitede yazmıyor ki, sadece servispoint'in numara var. Ayrıca ben şikayetvar'a da hemen kayıt açmak istemedim açıkçası. Ha süreci zorlaştırdıkları kesin ama ben müşteri hizmetlerindeki adamın tavrına uyuz oldum. Ya bu ürün orjinal garantili faturalı ürün. A88X-G41, kötü 100 TL'lik bir kartta değil bu yani. 3 Ay olmuş daha alalı, 24-12-2015 fatura tarihi. Yani bunda acaba mı receb ağa'mılık durum yokki. Al bunu işte zorluk çıkarma. Pentaya ben mail attım yönlendirmeleri doğrultusunda. Ha belki hemen kibarca durumu düzeltecekler, bilmiyorum. Ben Penta kötüdür falan da demiyorum. Sadece müsteri hizmetlerinin tavrı ve Servispoint'in yaklaşımı benim hiç hoşuma gitmedi açıkçası. Ben müsteriyim ya, senin ürününü almışım, bu mu yani hatam? Penta'da ilgisiz davranırsa şikayetvar, olmadı MSI Türkiye, olmadı MSI direkt Tayvan'a şikayet, olmadı Kaymakamlık'ta tüketici hakları, o da olmadı çöp ya, naapim yani..

    Gider Gigabyte anakart alırım bende canavar gibi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cilimpuli -- 22 Şubat 2016; 16:33:53 >




  • Yok arkadaşlar ben kafayı yiyecem ya..


    Bu mesaja eklenen görseller:

     MSI Teknik Servisi için ServisPoint ile anlaştı

    Bende şunu yazdım

    Sanırım ben anlatamıyorum, ben satıcıya ulaşamıyorum diyorum, 3-4 gündür uğraşıyorum ama ulaşamıyorum. Yani bu adam ölse şirketi batsa benim ürünüm garanti dışı mı kalacak?

    Bu da cevap

    Şirket politikamız bu şekilde olduğundan dolayı maalesef bu konu ile ilgili yapabileceğimiz bir işlem bulunmamaktadır. Son kullanıcıdan teslim alamıyoruz.

    Yani şöyle, siz MSI'ın bir ürününü aldınız, garantiden faydalanmak istiyosanız gidin o aldığınız yerde boş vakitlerinizde falan yardımcı olun, muhasebesini falan kontrol edin, adama destek olun. Adam batarsa falan ürününüz garantide değil. Ya bu kadar bir firma küçülür mü ya, enteresan yani, pes..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cilimpuli -- 22 Şubat 2016; 16:54:41 >




  • cilimpuli kullanıcısına yanıt
    Bir gelişme var mı ?
  • bekliyorum, şikayetvar'a da yazdım MSI Tayvan merkeze de yazdım bekliyorum. Şikayetvar henüz yayınlanmadı, MSI'dan da bir haber yok henüz. Satıcıdan'da haber yok Mersin'den. N11'i de aradım bu satıcıya ben ulaşamıyorum diye, orada da kayıt açtılar. Bakalım bekliyoruz 8 yerden haber
  • Aldigim yer anakartin islemci pinlerini yamultmus servisten yeni gelen anakarti tekrar servise yolladık hicbir sucum yokken kullanici hatasi diyip garanti disi birakmazlar umarim aldigim yer buyuk bir firma degil 0ini bana vermen gerek demem lazim ama karsilayabilecegini sanmiyorum...Basimiza bela aldik hadi hayirlisi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • MSI merkezden cevap geldi. Verdikleri numarayı maille yolladım Penta'ya. Ne olcak bilmiyorum ama bişey olacaksa da çok acı. Penta'nın müşterisine layık görmediğini elin Tayvan'lısı görüyor olacak. Koca firma Tayvan zoru ile, Tayvan sopa gösteriyorsa iş yapıyor olmuş olacak. Sisteme bak ürünün bozuldu, Tayvan'a mail at, o numarayı Penta'ya ver işin yürüsün. Penta bu numarayla iş yapacaksa harbiden Penta'nın yüzüne tükürmek lazım. Adamlarsa bu numaraylada iş yapmamaları lazım. Erkek gibi yok abi bizim şirket politikamız bu, Tayvan'da dese yapmıyoruz demeleri lazım. A Tayvan'la mı görüştünüz deyip bu ürünü kabul ederlerse benim gözüm de Penta zaten öyle de beş para etmez bir firma olduğunu vesikalandırmış olacak. Ama ne olursa olsun Penta benim için bitmiştir onu da söyleyeyim arada. Bu arada şikayetvar halen yayınlamadı benim şikayeti. Onları da şimdi şikayet edicem Tayvan'a ha. Şikayetvar'ı şikayet edecem yani.


    Bu mesaja eklenen görseller:

     MSI Teknik Servisi için ServisPoint ile anlaştı



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cilimpuli -- 24 Şubat 2016; 9:56:23 >




  • Çok garip bi firma gerçekten. MSI merkezden gelen servis numarasını adamlarla paylaştım verdikleri cevap

    "Bu konu ile ilgili bir bilgimiz bulunmamaktadır. Daha önceki maillerimizde de belirttiğimiz gibi maalesef son kullanıcıdan ürün teslim alamıyoruz. Ürünü satın almış olduğunuz firma ile görüşmeniz gerekmektedir.

    Hakan Gözübek
    Teknik Destek Temsilcisi"

    Sonra CC'de olan diğer kişiye TAyvan Merkez'den gelen maili direkt ilettim. Onun cevapta aynı

    "Merhaba,

    Konuyla ilgili satıcı firmayla iletişime geçmeniz gerekli son kullanıcıdan ürün almıyoruz.

    Özkan Özcan"

    Adamlar ürünlerini garanti kapsamına almamak için adete cansiperane savaşıyolar ya. Bu ne dirayettir böyle. Ya al, kullanıcı hatası de yolla geri. Bu almama hususundaki azim nedir böyle. Neyse şikayetvar iletmiş Penta'ya benim şikayeti. Yukarıda şirket teknik ekipten 2 kişinin mailini ve tutumunu paylaştım. Ama şikayetvar'daki bambaşka tutuma bakın birde. Sanki başka firmalardan bahsediyoruz.

    "Merhaba Mehmet Bey,

    Ürüne ait seri numarası ve faturasını bizimle paylaşabilir misiniz? Gerekli incelemelerden sonra ürün bize ait ve garantisi ile ilgili bir problem mevcut değil ise servis işlemleri için ürünü tarafımıza gönderebilirsiniz.

    İyi çalışmalar.."

    Buda linkihttps://www.sikayetvar.com/penta-teknoloji-urunleri-msi-anakartlar-garantili-degil

    3 aylık faturalı garantili ürünümüzü servise göndermek için resmen çarpışıyoruz ya. Şu hale bak. Tayvan merkezede tekrar mail attım, sizin arkadaşlar kabul etmedi verdiğiniz servis numarasını diye. Ordan bakalım ne gelecek.




  • Konu yarım kalmasın, ileride bir arkadaşın işine yarar diye sonlandırayım. şikayetvar üzerinden Penta ürünü almayı kabul etti. Şirket ile mailleşmelerde çok kaba davrandılar, 2 kişi ile mailleştim teknik ekipten. Beni sinir ettiler. İllede almayız, satıcı ile irtibata geçin diye set çektiler önüme. Ama şikayetvar da bambaşka bir tavırla çıktılar karşıma. Buda riyakarlıklarını gösteriyor aslında. Şikayetvar'da yazan kişi kim bilmiyorum, ona riyakar falan demiyorum, bu lafım ona değil. Ama kapalı kapılar ardında iğrenç ve inatçı bir tavır, şikayetvar'da halkın önünde kibar bir tavır. Bu riyakarlık.

    Bu arada ben yine Penta'ya yollamadım ürünü. Hiç umudum olmadan N11'i aramıştım ve dosya açtılar. 3 gün sonra dönüş yaptılar. Adamalara ulaşmışlar gerçekten. Şaşırdım. Adam aradı beni, özür diledi, tadilattaymış ofisleri ve faturada ve N11 de yazan numara o tadilat edilen ofisin numarasıymış. Hemen yollayın halledelim dediler. Şu an Mersin'de anakart, daha bir haber yok ama sonuçta işimizi hallettik. En azından servise yollayabildik anakartı. Ulaşamayada bilirdik sonuçta, adamlar batmışta olabilirlerdi. Biz servise ürünü gönderme hakkımızın peşinden koştuk. Belki ücretli yaptırıcaz ya, yetkili servis değil mi bu.

    MSI merkez (Tayvan)'da ilgilendi. Ama onların ayağı kullanmama gerek kalmadan şikayetvar'da ürünü fatura kopyası ile gönderebilirsiniz diye mesaj geldi. Linki vermiştim yukarıda. Yani 3 koldan mücadele ettim Penta ile. Olmasa idi tüketici hakları avukat mahkeme sonuna kadar da gidecektim, kararlıydım. Gerek kalmadı. Umarım kendilerine çeki düzen verirler, biz kesinlikle almayız diye salakça inat edip milleti sıkıntıya sokmazlar.

    O şirkette beni uyuz eden ruh ikizlerine tükürdüklerini yalattığım için çok mutlu ve gururluyum. Onlara da bu ürünü alacaksınız demiştim, görüceksiniz dedim ve seve seve aldılar ürünü. Devlet kanunları üzerinde şirket politikası olmayacağını anlamış oldular. Gerçi o ikili bişey anlamazda konuşuyoruz işte.

    Ben mutlu sonla biten mücadelemi anlattım, umarım benzer sıkıntı kimse yaşamaz, yaşarsa da bu yazı bir işlerine yarar.

    Saygılar......

    Edit: Yaklaşık 1 hafta sonra dönüş oldu Mersindeki satıcıdan ve ürünün garanti kapsamında değiştirileceğini söylediler ve sıfır ürün yolladılar. Benle ilgili bir problem yokmuş görüldüğü üzere.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cilimpuli -- 6 Eylül 2016; 9:13:24 >




  • Mecidiyeköy'deki ServisPoint ise eyvah ya! Oradaki telefonlara bakan arkadaş epey hayattan soğutuyor insanı. Hayırlısı olsun diyelim ne diyelim
  • Mustafa Kadir kullanıcısına yanıt
    Gigabyte servisi de orada mecidikoy de servispointin icinde
  • cilimpuli kullanıcısına yanıt
    Şikayet vara bakan kişi genelde serdar bey oluyor kendisi normalde de çok nazik nezih ve kaliteli bir insan bizzat tanışma fırsatım olmuştu kendisiyle çok iyi bir insan gerçekten pentanın teknik servis müdürü bana kalırsa türkiyede ki tüm firmaların da ihtiyacı oldugu kişi benim arızalanan anakartımla ilgilenmişti anakartım 2 defa arızalanmasına ragmen arizalanan anakartimi kendi servislerinde ön incelemeye alıp servise yollayip bana kendi stoklarindan yeni anakart yollayip beni bekletmemişlerdi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi black modern -- 4 Mart 2016; 10:55:38 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mustafa Kadir

    Mecidiyeköy'deki ServisPoint ise eyvah ya! Oradaki telefonlara bakan arkadaş epey hayattan soğutuyor insanı. Hayırlısı olsun diyelim ne diyelim

    Haklısın hocam

    Anakartım arızalandı. Msı z97 mpower max ac modeli işlemci 800 mhz de çalışıyor sürekli hiç kıpırdamıyor bile 800 mhzde kalıyor. Servispointe gitti hepsiburada aracılığıyla. Bugün aradım hepsiburada dan bilgi alın dedi kapattı telefonu.

    Hepsiburada ya mail attım standart 20 iş günü cevapı geldi.

    Akşam saat 16:30 civarında durumu anlattım tekrar sistemsel sorun var dedi başından salladı.

    Bakalım hayırlısı ne olacak

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • OssiiE kullanıcısına yanıt
    Umarım sorununuz çözülmüştür pek ümidim olmasada
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mustafa Kadir

    Umarım sorununuz çözülmüştür pek ümidim olmasada

    Hocam

    Servise gider iken Anakart kayboldu. Para iadesi yaptılar ama burnumdan geldi anlatana ve kanıtlayana kadar. Yeni anakart aldım bende.
  • cilimpuli kullanıcısına yanıt
    Selam,
    Avukat değilim ama mantıken hiçbir durumda aldığın yere götürmenen lazım. Mağazadaki adamla senin işin fatura ve ödeme ile sona eriyor. Hatta sen ürünü kredi kartı ile aldın ama taksidi ödemedin ama Laptop un arızalandı. Sen arıza için teknik servise gidebilirsin ve teknik servis senin parayı ödeyip ödemediğine bakmaması lazım. İşin genel mantığı bu. bana kalırsa olayı MSI global/Tayvan da biliyor ama başlarına iş açtığın için birşey demiyorlar. Yoksa MSI distribütörü olacak adam bulamayacaklarını sanmıyorum. Başına gelenleri paylaştığın için teşekkür ederim. Umarım teknik servis daha iyi hizmet veriyordur artık.
  • Konuyu hortlatmış gibi olacam ama arkadaşlar MSI anakartimin arkadaki ses giriş yerlerinden ses gelmiyordu hiçbir şekilde servise gönderdim 12-13 iş günü oldu ocağın 19unda verdim anakarti ve beni arayıp 50dolar +kdv verirsem yapacaklarını söylediler anakartın zaten okadar fiyatı böyle rezalet bir servis firması oldukları için teşekkür ediyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi farukdemir -- 7 Şubat 2017; 6:55:8 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • farukdemir kullanıcısına yanıt
    50 dolar + KDV 'ye taş gibi ses kartı alıyorsun kafayı yemişler
  • Aynen öyle servis firması yüzünden bidaha MSI almıyacağım ve msiye e posta aticam.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.