Şimdi Ara

MSI Teknik Servisi için ServisPoint ile anlaştı (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
79
Cevap
3
Favori
10.561
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Müşavir (Yalçın abi) 'in ekran kartı da yalan oldu, kaç aydır sürünüyor serviste, umarım konuyu açan arkadaş bu öz veriyi işlemlerin yürümesi için de gösterir diyemiyorum tek kelime bile yazmamış
  • quote:

    Orijinalden alıntı: LEON-X

    Müşavir (Yalçın abi) 'in ekran kartı da yalan oldu, kaç aydır sürünüyor serviste, umarım konuyu açan arkadaş bu öz veriyi işlemlerin yürümesi için de gösterir diyemiyorum tek kelime bile yazmamış

    Vatan-Servispoint arasında git gel yapa yapa 30 günü geçirdiler 2 kere servise gitti ama sorun yoktur şeklinde geri yolladılar yazık günah adam sorun olmadığı halde niye keyfi yollasın ekran kartından sorun olduğu da bal gibi aşikarken




  • Dediğiniz gibi kart 2. kez serviste.

    MSI N570GTX TFIIOC modeli, tüm testleri sorunsuz geçiyor, furmarkından, mark11 ine kadar. Ama gel görki ne zaman dx11 oyunlarını açsam bazen birkaç dk içinde bazen yarım saat içinde ekran noktacıklarla kaplanıyor, görüntüler aşağıda.

     MSI Teknik Servisi için ServisPoint ile anlaştı

     MSI Teknik Servisi için ServisPoint ile anlaştı

     MSI Teknik Servisi için ServisPoint ile anlaştı

     MSI Teknik Servisi için ServisPoint ile anlaştı

     MSI Teknik Servisi için ServisPoint ile anlaştı

    Yukarıdaki görüntülere rağmen ilk seferinde servisten, bize verilen prosedüre göre test ediyoruz sorun çıkmazsa yapacak bir şey yok dediler. Şimdi aradığımda yine aynı cevabı veriyorlar. Yine bir çözüm bulmadan gönderirlerse, VATAN ın müşteri hizmetleri servisinde kartı parçalayıp, bu görüntüleride videoya çekip koyacam buraya.




  • yalcin abi icin elimden gelen herseyi yaptim bu gidiste degisim ile sonuclanmazsa vay ki vay
  • kartı direk msi a gönderseniz olmazmı? bendede arena gigabyte anakart için sorun çıkardı direk gigabyte a gönderdim kartı değiştirdiler..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fbsrkc06

    kartı direk msi a gönderseniz olmazmı? bendede arena gigabyte anakart için sorun çıkardı direk gigabyte a gönderdim kartı değiştirdiler..


    MSI Türkiye bu konularda destek sağlamıyor bildiğim kadarıyla.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: azk

    Garanti kapsamındaki anakartınız ve ekran kartınızı aldığınız yere yolluyorsunuz, eger üretici hatası bir sorun varsa, hic tamir edilmeden yenisi ile degistiriliyor veya paranız iade ediliyor. hem de 10 takvim günü icinde( iş günü degil)
    yani anakartınız , ekran kartınız garanti kapsamında yedek parca bekliyor, veya tamir ettik gönderdik, calisiyor olmalı gibi cevaplar yok.
    yenisi veya para iadesi





    İnanmak isterdim ama tecrübelerim böyle olmadığını gösterdi.




  • bence msi türkiyeyi ara bir sor derim..

    TurkeyMicro-Star NL Holding BV Turkey Liaison Office
    Tel: +90-216-456-4876,/4568583
    Fax: +90-216-456-4877
    Website:http://tr.msi.com/
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fbsrkc06

    bence msi türkiyeyi ara bir sor derim..

    TurkeyMicro-Star NL Holding BV Turkey Liaison Office
    Tel: +90-216-456-4876,/4568583
    Fax: +90-216-456-4877
    Website:http://tr.msi.com/


    Sağolsun olayın başından beri @Mckhan zaten kendileriyle irtibatta, bu sefer umuyorumki çözecekler. Şu an bekliyorum.
  • iyi kardeşim çok geçmiş olsun..inş. en kısa sürede çözülür..kib..
    hayırlı cumalar...
  • bende de bir kart var. dağıtıcısını bulamıyorum. direk servis pointe göndersem bakarlar mı ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mikail13 -- 9 Aralık 2011; 20:24:34 >
  • merhaba M670 bilgisayarımın ekran kartı çipsetinde sorun var

    pm gönderdim size

    ilgilenmeniz dileğiyle
  • MSI anakartlar yetim ve kimsesiz.. Kimse bakmıyor. Herkes topu birbirine atıyor şu an.. KONT çıkışlı arızalı anakartıma KONT bakmadı..

    Biz artık bakmıyoruz diyor..ANKO ya yönlendridiler.. ANKO da biz bakmıyoruz diyor... Bekle Servis Pointi..
  • Ekran kartımın olmayan arızasına 175 dolar istediler. Tespit ettim, kart çalışıyor. Boş bulunup kansam 175 dolar ödeyecektim. MSI Türkiye başta ilgili gibi görünsede, onlarda cevap yazmıyor artık. Durumu Gümrük ve Ticaret Bakanlığı'na taşıyacağım.

    Süreçten Mascom, MSI Türkiye ve Servis Point'in haberi var. 1 ayı geçti ve durum çözülemedi. O kadar parayı dandik 2 fan için ödemiyoruz, servis hizmetlerinide satın alıyoruz. Ancak vaadilen servis hizmeti verilmiyor ve tüketici mağdur bırakılıyor.

    MSI'a tövbe....



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cybernoid -- 6 Mart 2012; 13:10:20 >
  • Ek bilgi : Servis Point bu gün aradı ve yurt dışı ile görüştüklerini belirterek ürünü iade alıp bedelini ödeyeceklerini belirtti. Fatura bedeli harici kabul etmeyeceğimi belirttim, bu konu yarın netlik kazanacak.
  • Konu havada kalmasın bilgi notu düşeyim; ürün bedeli, fatura bedeli üzerinden geri ödenecek. Süreç en fazla bir kaç gün olacak.

    Sonuç itibarı ile firma ile aramda bir anlaşmazlık kalmadı (yeni bir sıkıntı yaşanmaz ise). Bu aşamada konuya gösterdiği ilgi ve yakınlık için MSI Türkiye yetkilisi Cenk Onuk'a teşekkür ediyorum.
  • Galiba burdan msı ile destek alabiliyoruz çünkü hafta sonu olduğu için aradığım numara hafta içi araryın çalışma saatleri içinde değiliz dedi
    ben burdan sorunumu dile getireyim
    MSI 6850 cyclone modeli ekran kartım var
    karttımı msı sınırları içinde broşüründe de gösterdiği gibi bir kere overclock denemesi yapayım istedim (kartı da bu özelliği için almıştım)
    kartı 950 mhz 12xx küsür voltajda denedim ilk baş çok güzel çalıştı bi güzel oyunlarımı oynadım
    sonra film izliyordum birden ekran gitti stabil problemler oldu sonra geri standart ayalarınma aldım
    Ama standart ayarlarda olmasına rağmen oyuna girdiğim bir sürü sonra oyun takıldı ve ekran dondu
    ve aldığım mavi ekranlardada sürekli ekran kartının ramini taradı bu konuda ne yapabiliriz.
    Garanti kapsamına girer mi girmez mi çünkü şuan kart çalışıyor fakat yüke girince kart donuyor nasıl yardımcı olabilirsiniz ?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: MÜŞAVİR

    quote:

    Orijinalden alıntı: fbsrkc06

    bence msi türkiyeyi ara bir sor derim..

    TurkeyMicro-Star NL Holding BV Turkey Liaison Office
    Tel: +90-216-456-4876,/4568583
    Fax: +90-216-456-4877
    Website:http://tr.msi.com/


    Sağolsun olayın başından beri @Mckhan zaten kendileriyle irtibatta, bu sefer umuyorumki çözecekler. Şu an bekliyorum.

    Konu biraz eski ama sonuç ne oldu acaba ?
  • Notebook aldım 3 ay kadar önce , ısınma sorunu var şu an , Chrome ve MSN açık sadece ve 65-70 derece civarlarında geziyor sıcaklık. Oyunda ise ( PES 12 ) ortalama 98 derece. Bilgisayar CX640DX - 658XTR. Diğer kullanıcılara sordum onlarda ortalama 45-60 derece arası.

    2 yıl garantisi var ama servisi için neredeyse hiç olumlu yorum yok. Isınma sorunu dışında sorunu yok bilgisayarım korkuyorum servise yollarım bir tarafını bozup geri yollarlar veya 2-3 ay süründürürler. Ne yapsam bilemedim Valla.
  • konu biraz hortlayacak ama olsun yazayım dedim, vatan bilgisayardan almış olduğum hd6950 ekran kartını kullanamdan aldığım yere geri götürdüm, ekrana görüntü vemediği için. servise gitti geldi, geldide R1010 ve R2005 komponetleri kırılmış bu nedenle garanti dışı ibaresi eklenmiş servispoint tarafından. sıfır ürün kullanılmamış daha doğrusu kullanılamamış bir ürün nasıl oluyorda garanti dışı kalabiliyor anlamıyorum.
    iskenderun vatan sipariş tarihi 2 temmuz 2012,
    teslim aldığım tarih 10 temmuz 2012,
    ürünü taktım çalışmadı 10 temmuz 2012,
    aynı ürünü farklı 2 anakartta daha denedim yine çalışmadı 13 temmuz 2012,
    ürünü aldığım şubeyi aradım durum bundan bundan ibarettir ama ben iskenderunda değilim 13 temmuz 2012
    götürüp teslim ettim sorunu söyledim 16 temmuz 2012,
    4 ağustos 2012 ürün gelmiş iskenderun şubeye,
    5 ağustos 2012 almaya gittim, sonuç servispoint telefon numarası verildi orayla görüşün.
    hafta sonu kapalı olduğu için ''lütfen sinyal sesinden sonra mesaj bırakın.''
    ürünü şubeden teslim almadım oradaki BEYEFENDİ ben pazartesi servis ile görüşürüm dedi. bakalım neler olacak yarın.




  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.