Şimdi Ara

MSİ RX 470 aldım. Pişman oldum. Rezillik!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
43
Cevap
0
Favori
1.918
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Vatan Bilgisayar firmasından 28/12/2016 tarihinde "MSI RX470 4GB GDDR5 256Bit AMD Radeon DX12 Ekran Kartı" MSİ marka model ürünü aldım. (Aldıktan 10 gün sonra) 09/01/2017 tarihinde ürünün fanının çalışmaması üzerine aldığım yere ürünü bıraktım. Bugün 06/02/2017 tarihindeyiz. 20 iş günü olan servis süresi geçti.

    Şu an hala yetkili servis kontrolünde gözüküyor.

    Ancak ServisPoint'in verdiği cevap : "Ürün 23.01’de tarafımıza ulaşmış olup onarım işlemleri tamamlanmış ve 01.02’de çıkışı yapılmıştır."

    Vatan Bilgisayar'ın verdiği cevap : "Ürün 13.01'de servise ulaştı hala işlemleri devam ediyor."

    Param ile rezil oldum. 10 gün kullanıp ayıbını farkettiğim ürün tamir edilip tarafınıza ulaştırılacak deniyor. Ben tamir edilmiş bir ürün kullanmak isteseydim 2. el bir ürün alırdım.

    Buradan çıkarılacak sonuç : Vatan Bİlgisayar'dan ürün almayın internetten alın 15 gün içerisinde koşulsuz iade hakkın var. Satış sonrası hizmetleri çok kötü.

    Mecburen "Tüketici Hakem Heyetine" başvuruda bulunacağım. 6 ay boşu boşuna bekleyeceğim.

    Bundan sonra toplu iğne bile alsam hepsiburada.com'dan alırım. 15 gün içinde koşulsuz iade hakkın var ve fiyatlar piyasanın çok altında. MSI marka/model bir üründe almam. Bugüne kadar hep ASUS aldım. Hiçbir sorun yaşamadım. ASUS alırım kafam rahat eder.







  • Öncelikle gecmis olsun vatan bilgisayarın klasik işleri, başlığı bence değiştirin ekran kartini kötülemek gibi olmuş.

    İkinci olarak vatan bilgisayara vermekle hata yapmışsınız ben bunu çok önceden öğrendim direk yetkili servise yollasaydiniz bu kadar beklemezdiniz. MSI kötü bir marka değil elektronik alet sonuçta hepsinde olabiliyor.

    Edit: Arkadaşların dediği gibi fanin belli bir sıcaklığa gelip çalıştığını bilmiyor da olabilir, zaten yeni üye olmuş tekrar da uğramadı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi GENERAL006 -- 7 Şubat 2017; 20:3:18 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • geçmiş olsun dostum servispointe kendin yollayabilirsin aras kargodan servis noktası olarak yolladığında direk servispointe yolluyorlar. vatan biraz yavaş işletiyor süreci.
  • Belirli bir sıcaklığa ulaşmadan fanların çalışmadığını biliyor musun?
  • No Way Out kullanıcısına yanıt
    +1

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • garanti konusunda en güvenilir firma vatanbilgisayar
  • Belirli bir sıcaklık değerine ulaşmadan fanların çalışmaması gayet normal bir durum.?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • chowchow51 C kullanıcısına yanıt
    servispoint kendi almıyor, vatan gene iyi hepsiburada teslim aldıktan 1 hafta sonra teslim aldık göndericez maili atmıştı bana
  • Ne diyecegimi sasirdim, hayirlisi olsun...



    Fanlar calismiyor derken konuyu acarmisin? Kac dereceye kadar calismiyor? Oyun ile denedin mi? Yoksa hic mi calismiyor? Bi dunya soru var hocam sen vurmak bir yana, direk öldürmüssün hem karti hem msi'i..



    Gecmis olsun diyelim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Umarım 0db özelliği yüzünden kart geri gitmemiştir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Öncelik ile arkadaş zaten yazmış ürün aldıktan 10 gün sonra fan çalışmıyordu demiş. Eğer 10 içerisinde ilk defa fanlara bakıyor ve oyunda iken ve de 60 derece ve üstü sıcaklıklarda çalışmıyor ise evet bu bir sorun. Ama eğer ekran kartının sıcaklığı 60 dereceye ulaşmadan bakıyor da fanlar dönmüyor ise bu çok çok normal bir durum. Çünkü 60 derece sıcaklığa ulaşmadan zaten fanları dönmez. GEliştirildiği teknoloji öyle ve bu artık birçok yeni nesil ve birkaç senesi önceki ürünlerden beridir böyle. İnşallah test etmeden servise göndermek gibi bir hata yapmamışsınızdır. Yoksa boşu boşuna ekran kartı tamir görmüş bir nitelik kazanacak.

    Ayriyetten; markayı kötülemek çok saçma. Vatan Bilgisayar'a da vermek yerine arkadaşların dediği gibi direk servise kendiniz kargolasaydınız ve ya teslim etseydiniz şimdiye kadar ürünü almıştınız belki de. Bir sorun da Asus demişsiniz de Rx 470 ve Rx 480 ile Asus alanların birçoğunda sorunlar mevcut. Rx 470 ve Rx 480 olarak Asus şuanlık önermiyorum. Çünkü birçoğunda Artifacting hatası meydana gelmekte. Tekonoloji de biraz şans işi bunu her zaman söylüyoruz. Onda da sorun çıkar, bunda da çıkar, şunda da çıkar. %10-15 genelde sorunlar baş gösteriyor. Ve ürün gamında %10-15 te az bir değer değil tabii ki. Yine teknoloji şans işi diyerek yorumumu bitiriyorum.

    *Umarım kart normal boşta iken ve sıcaklık 60 dereceye gelmeden fanlar dönmüyor diye servise yollamak gibi bir hata yapmamışsınızdır :))

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • techniquest35 kullanıcısına yanıt
    Hocam sizce 10gun kullanip ayibini fark ettim ne demek? mazur gorun ama ben sizin gibi algilamadim.



    10 gun kullandim sonra fanlar donmemeye basladi, oyunda hatalar aliyorum vs vs dememis ki.. bende bunu ogrenmek icin sordum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: No Way Out

    Belirli bir sıcaklığa ulaşmadan fanların çalışmadığını biliyor musun?

    Konu sahibi arkadaş cevap yazmamış. Eğer bunu bilmeden yolladı ise harbiden komik bir durum
  • Mukarnas kullanıcısına yanıt
    Aynen hocam. Ama mesajımı geniş içerikli yazdım. Zaten eğer boşta iken ve 60 derece sınırıan ulaşmadan fanların çalışmadığı için servise vermiş ise arkadaş çok çok komik olmuş ve de ekran kartı tamir görmüş bir nitelik kazanacak ve 2.elde de değeri düşecek. Ayriyetten hakem heyetine gittiği iel ve6 ay uğraştığı ile kalacak. Ben de umarım öyle değildir diye not düşmüşüm :))

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Böyle konuları gördükce şu resim gözümün önüne geliyor hd4850'me bakıp bir damla gözyaşı döküyorum.
     MSİ RX 470 aldım. Pişman oldum. Rezillik!
  • Fanın sağlam yada bozuk olması önemli değil, tüketici olarak bize verilen değer bu arkadaşlar.
    "Heeaaaaaa bozuldumu 10 günde, tamir ettiririz aaaabi"
    Arkadaşta yeni üye, ilk mesajı, "HB gibisi yok" filan vermiş, çalışanımıdır bilmiyorum, ama al birini vur öbürüne.
    Birilerinin artık tazminat davası açması lazım bunlara insan gibi hizmet vermeleri için.
  • MSI RX470 kullanıyorum. Yurtdışından aldım ve aldığım günden beri en ufak bir sorun yaşamadım. Markaya b*k atmak çok anlamsız ki MSI dediğiniz firma piyasada ki en iyi soğutmaya sahip kartları üretiyor.

    Ayrıca yukarıda ki arkadaşların dediği gibi sıcaklık 60 dereceye gelmeden fanlar çalışmıyor anca MSI Afterburner ile fanı manuel ayarlarsın. Eğer bunu bilmeden direk fanlar çalışmıyor diye kart servise gönderdiysen adamlara güzel eğlence çıkmıştır
  • Geçmiş olsun yazık keşke sıfır almadıysa iki el almak daha iyi olur.
  • Konuyu açmış ortalıkta yok adam :D ben de msi rx470 kullanıyorum şu ana kadar en ufak bir sıkıntı yaşamadım saatlerce Battlefield 1 oynadıktan sonra 63 dereceyi geçtiğini görmedim eğer gpu nun 60 dereceyi geçmeden fanların çalışmadığın bilmeyip açtıysa konuyu vay bizim halimize ...

    Ferrari ye tüp takmaya çalışan türkün elinde arabayı almaları gibi MSI da gelir kartı adamın elinden alır herhalde :D
  • Arkadaşlar güzel cevaplar vermiş o yüzden bir şey demeye gerek yok. Sadece şu konuya değineceğim.

    Msi anakartımı geçenlerde Vatan'a teslim ettim. Daha öncesinde Servispoint ile mailleştim. Anakart ve ekran kartı gibi ürünlerde doğrudan alamadıklarını ilk etapta aldığımız yere götürüp ordan işlem başlatmamı gerektiğini söylediler. Garantisi bitmiş ürünlerde sanırım direk servise gidebiliyoruz, emin değilim o konuda.

    Ve benim bildiğim 20 günü içersinde kesinlikle geri dönüş yapıyorlar ürün ile. Mail,sms ya da tel yolu ile sizi bilgilendiriyorlar. En azından ben bunu arkadaşlarımdan biliyorum kesin olarak. Arkadaşın olay biraz ilginç geldi bana doğrusu...
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.