Şifremi/Kullanıcı Adımı Unuttum
Bağlan Google+ ile Bağlan Facebook ile Bağlan
Şimdi Ara

MSI MegaBook M635 AMD Turion64 2.0GHz 1024MB 100GB DVD+-RW

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir Kullanıcı, 2 Masaüstü Kullanıcı
1.893
Cevap
1
Favori
136.520
Tıklama
Cevapla
Tüm Forumlar >> Taşınabilir Bilgisayarlar >> Notebook - Ultrabook >> MSI MegaBook M635 AMD Turion64 2.0GHz 1024MB 100GB DVD+-RW
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Binbaşı
    1135 Mesaj
    bütün teknik servisler ki; buna TV, müzikseti veya çok çektiğim Anakartta dahil her cihaz için, fatura-garanti belgesi isterler sayın Komserim... (onlarda kendi açılarından haklı; ve hepimizin bildiği gibi %99.9 faturaya bakılır)
    |
    |
    _____________________________
    ...
  • Yarbay
    3359 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: ozdemiralp

    bütün teknik servisler ki; buna TV, müzikseti veya çok çektiğim Anakartta dahil her cihaz için, fatura-garanti belgesi isterler sayın Komserim... (onlarda kendi açılarından haklı; ve hepimizin bildiği gibi %99.9 faturaya bakılır)


    infonic de istemiyorlar,
    barkod kontrol sistemi var
    |
    |
    _____________________________
    Aziz Nesin az bile demiş memleketin aptallık oranına binaen!
  • Binbaşı
    1135 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: CoMiSeR

    quote:

    Orjinalden alıntı: ozdemiralp

    bütün teknik servisler ki; buna TV, müzikseti veya çok çektiğim Anakartta dahil her cihaz için, fatura-garanti belgesi isterler sayın Komserim... (onlarda kendi açılarından haklı; ve hepimizin bildiği gibi %99.9 faturaya bakılır)


    infonic de istemiyorlar,
    barkod kontrol sistemi var


    istisnalar kaideyi bozmaz, heleki Türkiye'de......
    |
    |
    _____________________________
    ...




  • Onbaşı
    25 Mesaj
    kalan taksitlerimle yeni bir tane alabiliyorum
    bu adalet mi şimdi

    pyr@mid çok teşekkür ederim
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    476 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: pyr@mid

    son 2 aydır verim alamadığım,aklıma bu sorun geldikce bozuldugum m635imin 999$ inmesine dahada bozuldum,alacak arkadaşlar açısından sevindim ama.m635 tavsiye ederim düşünenlere (sorun yaşayan biri olsamda bunu olağan karşılıyorum) benim için önemli olan performanstı ve (düzgün) çalıştığı dönemlerde gayet iyiydi performansı.
    preputiom hocama ve tüm arkadaşlara antivirüs programı olarak Kaspersky 6.0 ı tavsiye ederim,bence mükemmel, firewall,antispy herşey var (eger yeni bi cd hazırlarsan :P ) cd de oldugunu düşündügüm bikaç problem vardı fakat suanda Microsoft spayware in kullanım süresinin bitmiş olması dışında aklıma bi sorun gelmiyor ve sunuda ekleyim cd deki ekran koruyucun "LostWatch" bi harikaydı.
    herneyse son olarak bişey sormak istiyorum teknik servise vereceimde laptopu,laptopla gelen fatura,fiş,garanti belgesi (her ne geldiyse) ben bunları kaybettim,aslında varmıydı hatırlamıyorum bile.servise verirken sorun cıkmaz dimi,barkod garantisi wardır heralde?tecrübesi olan arkadaşlar?
    NOT:___ radikal hocam cd kargoya verildi,gecikme için affımı pm de istedim :D


    servise wireless için bilgisayarımı götürdüğümde herhangi bir belge lazım mı diye sormuştum. o sırada bütün kayıt işlemleri tamamlanmıştı bana herhangi bir belgeye gerek olmadığını söylemişlerdi sonra işlem bi hafta kadar sürecek diye iptal ettirmiştim.

    O ekran koruyucu benimde en sevdilerimden. normalde ücretli ama bulduk bi yolu diyelim :) anti spyware ise dediğin gibi süresi bittiğinden veya bi sonaki windows deffender çıktığından çalışmıyor widows defender ve windows media player 11 WGA yani windows doğrulaması istediğiden enteğre edemedim. onunda çıkar bi yolu bakacaz artık. onun dışında open office koydum boş olan yere. aslında o kadar boş alan çıkacağını beklemiyordum onca proğramdan sonra. (nero micro sürümü kurtardı bayaa bi yer ) bunların dışında kerpeskye karşı olmama rağmen 2 sürüm yaparız kerp veya avastlı olur biter aslında teknik kolay olsaydı burda anlatma tarafatarıydım herkes kendi bişeyler yapsın herkes kendine uygun programları entegre etsin diye ama daha nlite ı beceren çıkmadığından iş bana düşecek sanırım yeni cd için şu mac lerde olan üst kısımdaki kolay erişim çubuğunu kaldırmayı düşünüyorum bilmiyorum kullananlar çoğunluktaysa kalabilir ama ondan daha canavar bi program buldum masa üstünü canavar bi hale getiriyor. merak edersiniz diye söylyeyim programın ismi "Konfabulator" biraz ram istesede bizimki gibi 1gb ram olan makinalarda canavar bi iş çıkarıyor. beğenilirse oda yeni cd de olacak bu arada yeni güncelleştirmeleri takip edemedim cdyi yükledikten sonra hangi güncelleştirmeleri istiyor onları bana yazarsanız onları da ekleyeyim yeni versyona. birde son olarak vista teması olayından rahatsız olan falan varsa onuda kaldırabilirim bilgilerinize...
    |
    |
    _____________________________
    MONSTER P84Z97V01 ( Montevina ): Nam-ı Diğer "CİCİ 2"
    Intel® Core�2 Duo P8400 ( 1066 Mhz ) ---- 1 GB DDR2 128Bit nVIDIA GF9650M GT ---- 15.4" WSXGA (1680 x 1050)Parlak Ekran ----- 4 GB DDR2 800Mhz HyperX KINGSTON ------ 2 GB Intel Turbo Memory ----- 320 GB 7200 RPM 16 MB SEAGATE ----- Dual Layer DVD RW ----- Intel 5300 Wİ-Fİ ( 3 Anten ) ----- 8 in 1 Kart Okuyucu ----- HDMI + ESATA ------ Dahili Bluetooth Ver. 2.0 -----Yüz Algılama Teknolojisi ------ Biometric Parmak İzi Okuyucu ------- Dahili Camera 2.0 Megapixel





  • Binbaşı
    1135 Mesaj
    preputium; Ekranın üstündeki mac çubuğunu kaldırma, kullanılmasada estetik duruyor. Ve Avast + firewall + spyware koyarsan sevindirik oluruz. Nlite'e program dahil etmek karışık bir iş. Öğrendikten sonra elbette kolaydır ama şuan için zor bir iş gibi geliyor. Ve sözlük olarak tek tıkla ing-tür olan bir sözlük koyarsan faydalı olur. Openoffice son sürüm ise mükemmel olur. Ve son olarak "ekran klavyesi"ni silmezsen sevinirim. Bazı durumlarda faydası olabiliyor. Saygılar...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ozdemiralp -- 23 Ağustos 2006; 0:19:45 >
    |
    |
    _____________________________
    ...
  • Yarbay
    3346 Mesaj
    arkadaşlar makinayı 999 usd ye düşürm
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1135 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: bscol

    arkadaşlar makinayı 999 usd ye düşürm


    günaydın (biraz klişe oldu ama)
    |
    |
    _____________________________
    ...
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    sadece çizgi elektronik bakmaz garantiye o da %0,1 lik kısma giriyo
    quote:

    Orjinalden alıntı: ozdemiralp

    bütün teknik servisler ki; buna TV, müzikseti veya çok çektiğim Anakartta dahil her cihaz için, fatura-garanti belgesi isterler sayın Komserim... (onlarda kendi açılarından haklı; ve hepimizin bildiği gibi %99.9 faturaya bakılır)
    |
    |
    _____________________________
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    bitdefenderin v9,09 versionunu kurabilirsin.4 ü birara, antivirus+güvenlik duvarı+spam+vs...
    ben gayet memnunum bitdefenderdan
    quote:

    Orjinalden alıntı: ozdemiralp

    Ben avasttan biraz çekiniyorum; sevebi virus bulaşmış bilgisayarda 3. taramada bile virus bulması, tam arındıramaması. Ama temiz bir bilgisayarı iyi koruyor galiba,çünkü çok kişi avast kullanıyor. Ben "Kaspersky internet security 6" kullanıyorum. GEniş bir kapsamı var. Firewall olayıda iyi ama güvenlik seviyesini normale getirince çekilmez hale geliyor. Sıradan bir web sayfası açınca bile 50 kere izin istiyor firewall. Ve gerçekten bir miktar kastırıyor. Bu nedenle kasdeğiştirmek istiyorum. Ama ne ile orası meçhul. Avastı Msi'dan sildim ama tekrar yükleyebilirim eğer Kaspersky'nin görevini orta direk görebilirse veya Avast + ZoneAlarm nasıl olur acaba?
    |
    |
    _____________________________




  • Binbaşı
    1135 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: last_samurai

    sadece çizgi elektronik bakmaz garantiye o da %0,1 lik kısma giriyo
    quote:

    Orjinalden alıntı: ozdemiralp

    bütün teknik servisler ki; buna TV, müzikseti veya çok çektiğim Anakartta dahil her cihaz için, fatura-garanti belgesi isterler sayın Komserim... (onlarda kendi açılarından haklı; ve hepimizin bildiği gibi %99.9 faturaya bakılır)




    yapma yaaaa, sakin preputium'un Msi 635'de de sormamış olmasınlar. Sen fatura-garanti almadan git kardeş servise, beklemeyi ve yolculuk yapmayı seven birine benziyorsun.
    |
    |
    _____________________________
    ...




  • Teğmen
    163 Mesaj
    |
    |
    _____________________________




  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    denemesi bedava.ben çizgiye garanti belgesiz gittiğimi bilirim.hatta yapılamadığı için bana ürünün yenisini verdiler.(arızalı ürün VGA ydı)
    quote:

    Orjinalden alıntı: ozdemiralp

    quote:

    Orjinalden alıntı: last_samurai

    sadece çizgi elektronik bakmaz garantiye o da %0,1 lik kısma giriyo
    quote:

    Orjinalden alıntı: ozdemiralp

    bütün teknik servisler ki; buna TV, müzikseti veya çok çektiğim Anakartta dahil her cihaz için, fatura-garanti belgesi isterler sayın Komserim... (onlarda kendi açılarından haklı; ve hepimizin bildiği gibi %99.9 faturaya bakılır)




    yapma yaaaa, sakin preputium'un Msi 635'de de sormamış olmasınlar. Sen fatura-garanti almadan git kardeş servise, beklemeyi ve yolculuk yapmayı seven birine benziyorsun.
    [/quote
    |
    |
    _____________________________




  • Teğmen
    148 Mesaj
    Chnyildirim arkadaşım xp64 ü kurduktan sonra aygıt yöneticisinden soru işaretli olanları sürücü güncelle ile sıkıştırılmış dosyaları açtığın yeri gösterip yükleyebilirsin.32 bit sürücülerle hiç alakası yok.Yalnız net framework 2.0 ı önce yüklemeyi unutma.Preputium bana katılmasada 64 bit xp bende çok stabil ve verimliydi ancak antivirüs ten tut dvd edit prglerine kadar birçok program 64 bite hazır olmadığı için 32 bite geridöndüm.Tahminimce yılbaşından sonra çıkacak 64 bit vista ile firmaların desteği artınca asıl o zaman bizim cihazların farkı ortaya çıkacak.Selamlar
    |
    |
    _____________________________
    halk içinde muteber bir nesne yok devlet gibi
    olmaya devlet cihanda bir nefes sıhhat gibi
  • Er
    9 Mesaj
    arkadaslar sizin makinalar 80 derecenin ustune cikior mu cpu full performans calisirken ?
    benım makına cok ısınıor ne yapmalıyım ?
    |
    |
    _____________________________
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    mrb arkadaşlar bende dün bu çok tartışılan labtobu aldım :)) herşey normal , içinden çıkan driver cd si ile yükledim sürücüleri wrilessda bir problem yok

    sorunları ise şöyle

    1- Usb 2.O çalışmadı , windows xp pro sp2
    2-işlemci sıcaklığı 56-60 ile açılıyo bilgisayar , küçk oyunlarda 70-80 dereceyi buluyo, bu sıcaklıklar labtob için ormali bileiyorum


    bu iki prolemin dışında bi problemim yok, hız ve prformansı gayet iyi

    usb 2.0 driver bilen varsa msn den ulaşırsa sevinirim

    msn adresim : caparso2002@hotmail.com
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1135 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: Alkin

    arkadaslar sizin makinalar 80 derecenin ustune cikior mu cpu full performans calisirken ?
    benım makına cok ısınıor ne yapmalıyım ?


    Pcdeppoda çok şaane bilgisayarlar var. Onlardan al. Senin bu bilgisayarla yıldızın barışmadı nedense, şansına problemli bilgisayar gelmiş eline, sende kurtul, millette kurtulsun...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ozdemiralp -- 25 Ağustos 2006; 17:21:50 >
    |
    |
    _____________________________
    ...
  • Binbaşı
    1135 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: caparso2002

    mrb arkadaşlar bende dün bu çok tartışılan labtobu aldım :)) herşey normal , içinden çıkan driver cd si ile yükledim sürücüleri wrilessda bir problem yok

    sorunları ise şöyle

    1- Usb 2.O çalışmadı , windows xp pro sp2
    2-işlemci sıcaklığı 56-60 ile açılıyo bilgisayar , küçk oyunlarda 70-80 dereceyi buluyo, bu sıcaklıklar labtob için ormali bileiyorum


    bu iki prolemin dışında bi problemim yok, hız ve prformansı gayet iyi

    usb 2.0 driver bilen varsa msn den ulaşırsa sevinirim

    msn adresim : caparso2002@hotmail.com


    Kardeş öncelikle Msiın yanından gelen sürücüleri kullanma. Forumda verilen sürücüleri kullan. Hatta Prepıtiumun CDsi tüm sorunlarini çözer bence. Ve sıcaklık bence de fazlaymış . Zeminine dikkat et ve dediğim gibi sürücüleri farkli kullan. Ve Ati nin Powerplay ini kapat. USB ler 1.1 çalışıyorsa 2,0 da çalışmalı. Donanim yükleden USB sürücüsünü tazele bakalım faydası olacak mı? Bilgisayarın hayırlı olsun, Saygılar...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ozdemiralp -- 25 Ağustos 2006; 17:17:33 >
    |
    |
    _____________________________
    ...




  • Yüzbaşı
    296 Mesaj
    arkadaslar benimde niyetim var bu canavar makinayı almaya hem fiyatı da

    KDV Dahil:
    1765.87 YTL

    olmuş..

    kampanya 1 eylulde bitiyor.. bilginize
    |
    |
    _____________________________
    https://www.facebook.com/Yahya.Eke.Photography

    "... Ve her bilgi sahibinin üstünde daha iyi bir bilen vardır." (Yusuf Suresi, 76)
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    arkadaşlar sizi yanlış yölendirmemk için üstte açtığım konuyu düzeltiyorum, usb sorununu hallettim yazılımsal bir problem
    1765.87 YTL ye bende 2 gün önce aldım ve windows xp (service pack 2 li-yoksa usb 2.0 ı örmez)
    aldığım için şimdilik pişman değilim
    labtobun kasası adi gibi duruyo ama aşağıdaki videoyu izledikten sora biraz rahatladım

    ama işlemci sıcaklığı gerçekten cok fazla ama performansda sorun yok

    bu arada msi ın sitesindeki videoya bakmanızı tavsiye ederim ,notebook un gçtiği testler video halinde


    videoyu izle



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi caparso2002 -- 26 Ağustos 2006; 20:06:18 >
    |
    |
    _____________________________




  • HızlıCevap
    Sayfaya Git:
    Sayfa:
    Reklamlar
    SEO
    son dakika
    Mobilya Takımları
    haberler
    Veri Merkezi;Metro Ethernet;Cloud Sunucu
    Bu sayfanın
    Mobil sürümü
    Mini Sürümü

    BR4
    0,422
    1.2.165

    Reklamlar
     
    Masal Kurumsal Web Tasarım Şirketi google reklamları
    son dakika Veri Merkezi;Metro Ethernet;Cloud Sunucu üniversite haberler
    Mobilya Takımları SEO
    Bu sayfanın mobil sürümü / tablet sürümü / mini sürümü

    BR4
    0,565
    1.2.165

    Bildirim
    mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.