Şimdi Ara

MSI MegaBook M635 AMD Turion64 2.0GHz 1024MB 100GB DVD+-RW (58. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.895
Cevap
1
Favori
140.845
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 5657585960
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • ya yazmıyım diyodum uzun zamandır ama raşit arkadaşımızın yaşadıklarını, forumda başından beri takip ettiğim için duramadım yazacam artık...raşit kardeşim öncelikle sana çok çok geçmiş olsun şu forumdaki en bahtsız msı m635 sahibisin belkide...bizde yeğene 2-3 ay önce aldık maviden, aldığımız gün kontrol ederken bile o şekilde 3 makine değiştirdik daha dükkandan çıkmadan ve artık 3.ününde pcmcia yuvası düşe düşe aldık bir türlü tutmuyo o yuva, çekmecede duruyo ilk günden beri......benim anladığım MAVİ BİLGİSAYAR burda malı götürmüştür.Donanimhaberi takip edip gittiler msi e barebone toplattırdılar bunları yada parçaları kendi topladılar o kadarını bilmiyorum ama şunuda Mavi kabul etmelidirki MSİ M635 lerde mavi çok büyük çuvallamış ve yıllar boyu zor kazandığı, insanların gözündeki güvenini yitirmiştir.yani topiciği epeydir takip etmiyordum ama bir bakıyım ne oluyo ne bitiyo diye dedim ama bir-iki-üç kişi değil, kaç kişinin laptopu bimtesle tanışmış, bende şimdi yeğeninkinden korkuyom bişey çıkacakta arada mani olduğum için ben kalacam diyeaylardır tekel olarak MSI M635 in kaymağını yedikleri yetmedi artık utandılarda fiyat indirimine gittiler güya açıklamalarıda neymiş kur farkını firmaya yansıtmışlar,ama anlamadığım ve kızdığım bir diğer nokta iseakşama kadar mavi personeli bu forumda cirit atıyo da(örneğin kuzey..vs..)nasıl oluyorda şu 20 sayfalık m635 topiğine hiç uğramıyolar yada uğruyolarda ekran gerisinden pis pis gülüyolarmı acaba....çok merak ediyorum, eğer bu ürünü alan en az 10 kişi bile sorun yaşıyor ve bu sorunları çözülemiyorsa bu 10 kişinin Sanayi bakanlığına birer dilekçeleri bile çok ses getirecektir heleki Mavi gibi bi firma için önemli sonuçlar doğuracaktır kanımca...topicteki msı m635 le ilgili program paylaşımında gösterilen beraberlik aynı şekilde ortaklaşa bi karara varılıp yeterli sayıda katılımla girişimlerde bulunulursa bu sorunu mavi ya çözecektir ya çözecektir çünkü az paraya alınmadı bu ürün az parada kazanmadı mavi ,kimse milyarlarıda sokakta kazanmıyo yok öyle satıyım da ne olursa olsun mantığı

    MAVİ:forumda dolaşıp eski konuları hortlatacağına gel şurayı okuda iki problem çöz temizle kendini...sen dua et bizim aldığımız laptopta arızalanmasın, yoksa anlarsın..tüketici kanunları nasıl işliyo bu Ülkede.....



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi righteous@ -- 22 Temmuz 2006; 21:14:51 >




  • historical dostum çok güzel yazmışsın valla. Bit Tek şöylicem......


    Bu Makinayı alırken bir hayalim vardı bunu 27 Nisan 2006 Tarihinden beri gerçekleştiremedim. Hayalim Balkonda Akşamları serin havalarda Kablosuz internetin, Oyun oynamının keyfini tatmaktı ama bu hayalimi 27 nisandan beri geçekleştiremedim. İş yerine sadece 1 kere götürdüm, götürdüğüm gün DVD arızası ile bimtese gitti 25 gün bekledim. Yolladıklarında Wireless çalışmıyordu aldığım gibi tekrar paketleyip yolladım. 3 gün sonra geldi. Geldi 10 dakika çalıştı makinaya restart attım bir daha açılmadı. Asgari ücretle çalışan birisiyim 23 yaşındayım her ay 176 YTL kredi kartına veriyorum. Mavi aldığı notebooklara bir çare bulmalı. Eğer tekrar arıza yaparsa çok ama çok kötü şeyler olucak.
  • Bir ilk mesajları okudum, bir de şimdiki mesajları okuyorum da, hayal kırıklığı mı olmuş ne.. Sorun mu var MSI'larda yau? Yoksa sorun Mavi'de mi? Gerçekten çok üzüldüm problemle karşılaşanlar için, nedir bilirim çünkü..
  • raşit sıkıntılarını inan çok iyi anlıyorum, ama ne yaparsan yap sakin ol,çözülemeyecek sorun yoktur buna inan...saygılar
  • Çizgi de MSI'ı bıraktı maalesef... Bimtes de bu işi beceremiyo desem adamları herkes övüyordu...
  • link calısmıyor.farklı bır yere yonlendırebılırmısınız.
  • biri bana wireless i nasıl yapacagımı açık bir şekilde anlatırsa çok memnun olurum.......
  • arkadaşlar burada yazanların msi hakkında birer bilge olduğunu ve dürüst arkadaşlar olduğunu düşünerek yardımınızı istiyorum.
    soru şu ;)

    msi megabook m635 mi,benq jb r55 mi yoksa TOSHIBA M100-165 mi
    please help bilgeler meclisi
  • Cd ler isteyen kişilere gönderildi. Ellerine ulaşıp ulaşmadığını bilmiyorum. fazla bi talep olmadığından yolladığım arkadaşların başkasına yollamasına gerek yok. Umarım forumda geçen bir çok soruna çözüm sağlar (en azından bende öyle oldu). Şu andan itibaren bu cd yi isteyen arkadaşlar dağıttığım kişilerden temin edecekler. program sürümlerinin bazıları güncel değil (uzun süredir nette olmadığımdan) eğer onlarla ilgili bi sorun olursa veya çoğu program güncellğini yitirirse yeni bi sürümle hallederiz (dağıtığım kişilere bu yeni sürümü yollucam başka istek kabul edilmeyecek. yanlız gönderdiğim kişilerin insiyatifine bağlı olarak size gönderebilirler). Neyse forumda görüşmek dileğiyle...
  • MSI hariç diğerlerini alabilirsin!!!

    quote:

    Orjinalden alıntı: macahel

    arkadaşlar burada yazanların msi hakkında birer bilge olduğunu ve dürüst arkadaşlar olduğunu düşünerek yardımınızı istiyorum.
    soru şu ;)

    msi megabook m635 mi,benq jb r55 mi yoksa TOSHIBA M100-165 mi
    please help bilgeler meclisi
  • Slm arkadaşlar,

    Ben de bir MSI M635 kullanıcısıyım ( 2 aydır ) ve bugüne kadar hiçbir sorun yaşamadım. ( Driver, ekran kararması, DVD rw ...vs. )
    Forumda yazılanlar dan anladıgım kadarıyla birçok sorun yaşayan arkadaşımız var ve onlar adına gerçekten çok üzüldüm. Allah sabır selamet versin !
    Sanırım verilen driver linkleri ölmüş, aşağıdaki linkler işinize yarar ve hiçbir sorun yaşamazsınız. Kendim de kullanıyorum !

    ATI Mobility Radeon X700 Driver:http://www2.ati.com/drivers/mobile/6-6-mobile_xp_dd_ccc_enu_33680.exe

    Wireless Driver:http://www.msi-computer.de/download/treiber/msi_wlan_4.3.0.0_1018.zip

    DVD-RW :http://support.gateway.com/support/drivers/getFile.asp?id=20535&dscr=Philips%20DVD%20Drive%20Firmware%20Update%20for%20Gateway%20MX6428%20Notebook%20Version:%20PA49&uid=12743918

    Diğer güncel driverlar için:http://www.msi.com.tw/program/support/download/dld/spt_dld_detail.php?UID=610&kind=11

    Yukarda yazdığım gibi hiçbir sorunum yoktu bugüne kadar, forumda yazılanlar üzerine yeni bir sistem kurup son driverlarla beraber n-lite olayına girmek istedim. Sistemimi kurdum. Wireless hariç tüm driverlarımı sorunsuz kurdum, ATI'nin yukarda verdiğim linkteki driverında Power Play'im açık ve ekran kararması da yaşamıyorum, DVD-RW firmware ledim, fakat ne yaptıysam ne denediysem Wireless Driverını tanıtamadım. Eski driverını denedim tanımıyor, MSI'ın sitesinden son driverını denedim tanımıyor, forumda verilen driverları linkler ölümüş olmasına rağmen bi şekilde buldum indirdim denedim tanımıyor. Amatör bir kullanıcı değilim, ne denediysem wlan mini pcI kartını tanıtamadım. Ve çıldırmak hatta kafayı yemek üzereyim !!!!
    Pes etmedim araştırdım, MSI M635 Notebooklardaki mini pcI wlan kartının Linksys/cisco IPN2220 chipset kullandığını, Linksys/Cisco "[AirConn] INPROCOMM IPN 2220 Wireless LAN Adapter (rev 01)" oldugunu öğrendim. Gerekli sitelere ve driverlara ulaştım ama gene gene gene olmadı.
    Donanım sorunu olabileceğini düşündüm ama Yeni donanım bulma sihirbazı çıkıp buluyor aleti ve aygıt yöneticisinde gözüküyor. bu nasıl iş anlamadım !!

    Allah Rızası için bilgisi olan varsa yardımcı olsun... Yoksa makinayı kaldırıp atıcam walla !!! Düne kadar çalışan wireless e bir günde ne olabilir.





  • BluePrint Aygıt yöneticisindeki Ağ bnağdaştırıcısı olarakmı görüyor yoksa Wireless (normal adı) ile adlandırılmış ?

    Birde Aygıt yönetisindeki tatınamayan aygıtta ÜNLEM ( ! ) ve SORU İŞARETİ ( ? ) varmı ?

    Eğer var ise benim eski sorunun aynısı.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: electro_g

    arkadaşlar 2.0 M635 lerin default bellek frekansı ve zamanlamaları kaç? yada everestten bi screen shot gönderirseniz çok makbule geçer. eyvallah...


    hadi be arkadaşlar
  • Mavi Bilgisayar olarak satışa sunduğumuz bütün ürünler distribitör garantisi altındadır. Bu nedenle müşterilerimiz isterlerse ürünün tedarikçisi olan firmaya veya ürün imalatçısı olan firmanın Türkiye’ de atamış olduğu başka bir teknik servis firmasına götürüp arıza taleplerini iletebilirler. Ancak müşterilerimizi genellikle arıza sürecini kısaltabileceğini belirtmemize rağmen gerek firmamıza güvenleri gerekse satış ve satış sonrası destek beklentilerinin tek noktadan çözülmesi gibi istekleri sebebiyle ürünlerini genellikle firmamıza bırakarak teknik servis hizmetini bizim aracılığımızla alıyorlar. Mavi Bilgisayar olarak bizler bu konuda müşterilerimize en kısa sürede en iyi hizmeti verebilmek için mağazalarımızdaki arkadaşlarımız müşterilerimizden gelen ürünleri test edip arıza kaydını alıp en kısa zamanda yetkili servislere ulaştırılmak üzere gönderiliyor Burada özellikle Mavi Bilgisayar olarak ürünleri temin ederken tedarikçi firmaların teknik servis kalitelerine ve hızlarına göre de tercihimizi şekillendiriyoruz. Bazı durumlarda ise müşterimizin arızalanan ürünü yerine geçici süre ile başka bir ürün verip , ürün arızadan gelene kadar bununla işini görmesini sağlıyoruz.


    Firmadan firmaya değişim göstermekle birlikte teknik servis hizmeti genellikle iki şekilde veriliyor. İlkinde İthalatçı konumundaki firma hem hendi bünyesinde oluşturduğu departmanlarla hem de anlaşmalı teknik servisleriyle hizmet verirken müşteri olarak sadece alıcı konumundaki firmalar kabul ediliyor. Tüketicilerin bu noktadaki en büyük şikayetlerinden birisi yasanın zorunlu tutmasına karşın ithalatçı firmaların bir kısmının son kullanıcı konumundaki kişileri muhatap olarak kabul etmemeleri ve ilgisizlikleri olarak özetlenebilir.İkinci tip ve giderek yaygınlaşan yapılanmada ise İthalatçıya aracısız ürün gönderimi yapılabiliyor ve İthalatçı gönderi masraflarını kendisi karşılıyor. Bu yöntemi müşterilerimiz yeni yeni kabullenmeye başlarken sistemin hızlı ve düzenli işlemesi durumunda müşterilerin artık bizimle iletişime geçmek yerine direk olarak bu yöntem aracılığıyla ürünleriyle ilgili teknik destek hizmeti aldığına tanık olmaya başladık.
    Neticede bizim üzerimizden veya direkt muhatap olsa da müşterilerimizin teknik servis hizmeti konusundaki yaşadığı bir eksiklik, olumsuzluk bizle ilgili olmasa da bize yansıyor. Servisin hizmet kalitesinin sıkıntısını da biz yaşıyoruz. Müşterilerimiz haklı olarak firmamızı sorumlu tutuyorlar. Zamanla teknik servis anlayışının ve hizmet kalitesinin de markalar ve distribütörler tarafından yeterince anlaşılıp bu konunun daha iyi noktalara geleceğine inanıyoruz.

    ** Ürün değişimi ve iade prosedürü

    Mavi Bilgisayar olarak 4077 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkındaki Kanun çerçevesinde "Ayıplı mal" olarak nitelenebilecek bir ürünle ilgili ilk 1 ay içerisinde birebir değişim, ürün bedelinin iadesi, ayıp bedelinin ürün bedelinden düşülmesi veya ücretsiz onarım gibi dört yöntemden müşterilerimizin tercih ettiğini uyguluyoruz.


    Birtakım müşterilerimizin tüketici kanunu konusundaki eksik veya yanlış bilgi sahibi olmasından kaynaklı keyfi iade bilgilendirmesiÜrün değişimi veya iade ile ilgili en büyük problem müşterilerimizin yasada "Kapıdan Satış" (fuar işyeri gibi yerler dışında yapılan satışlar) olarak tanımlanan satışlarda uygulanması zorunlu olan neden belirtmeksizin iade hakkını kullanmak istemesi durumunda ortaya çıkıyor. Burada müşterilerimizin tüketici kanunu konusundaki eksik veya yanlış bilgi sahibi olmasından kaynaklı keyfi iade ile ilgili durumlarda; teknik servis hizmeti veren firmalar ürünün ayıplı bir ürün olmaması durumunda iade alamayacaklarını ifade etmelerine karşın ürünün kullanılıp beğenilmemesi geçerli bir iade nedeni olarak kabul edilmiyor. Bu da aslında bizi müşterilerimizle karşı karşıya getiriyor. Bir başka sorun ise satın alımından bir ay sonra arızalanmış bir ürünün 30 günü aşkın süre içerisinde yasaca müşteriye teslimi zorunluluğu olmasına rağmen müşterilerimizin bu süreyi çok bulması veya İthalatçı firmaların süreci uzatarak bu süreyi son günde dek kullanabilmeleri müşteriyle yine bizi karşı karşıya getirmektedir.

    Özelikle arıza değişim yada Yetkili Servis tarafından garanti dışı bırakılmış veya ücretli onarımı yapılabilecek ürünlerde veya uzun süre teknik serviste bekleyen ürünlerle ilgili konunun bizimle ilgili olmadığını müşterilerimize ifade ediyoruz. İkna olmayan müşterilerimizi ilgili teknik servisle görüştürerek konuyu onların ağızlarıyla açıklamalarını istiyoruz. Ancak çoğu durumda müşterilerimizin zarar görmemesi adına firmayla veya İlgili marka temsilcisi ile özel olarak görüşerek; ricada bulunarak problemlerini çözmeye çalışıyoruz.

    Mavi Bilgisayar olarak Arıza ve İade prosedürümüzü 3 yılı aşkın bir süredir web sitemizden müşterilerimize duyurmuş durumdayız. Firma olarak müşterilerimizin lehine olan her yeni durumu web sitemizden ve satış temsilcilerimiz aracılığıyla mağazalarımızdan iletmeye çalışıyoruz. Özellikle İthalatçı konumundaki firmaların gerek değişen uygulamaları gerekse bizim özel anlaşmalar aracılığıyla müşterilerimiz adına Ithalatçı firmalardan talep ettiğimiz şartlar konusunda, satış ve arıza departmanlarındaki arkadaşlarımız müşterilerimizi en kısa sürede problemlerinin çözümlenmesi için bilgilendirilmektedir.


    Sorunlar çözülemediği, şikayetçiyle uzlaşma sağlanamadığı durumlarda ne oluyor?

    Bu durumda ya müşterinin mağduriyetini elimizden geldiği ölçüde biz kendi imkanlarımıza gidermeye çalışıyoruz. Bunlarla yetinmeyen kimi müşterilerimiz ise hakem heyetlerine problemleriyle ilgili başvurabiliyor.

    **FORUMLARDA Bİ TEMSİLCİMİZ OLMASINI İSTEDİK ANCAK REKLAM OLARAK ALGILANDIĞINDAN BUNDAN VAZGEÇTİK,

    İyi günler



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi _KUZEY -- 24 Temmuz 2006; 11:30:05 >




  • rasit019 ilgilendiğin için sağol !!!
    Ağ bağdaştırıcısı olarak gözukuyor ve uzerinde ? var.
  • Blue Print wireless dugmesine bastinmi? yani alet power yiyo mu su anda? ufak bi ayrinti ama gozden kacmis olabilir diye dusundum...
  • Mavi Bilgisayar kadar sorumsuz işlerini bu kadar sallayan bir bilgisayar firması ile karşılaşmadım..


    Bu adamların kafaları hiç bir şeye basmıyor. Adamlar bizden 2 kez adres aldılar. Adımı soyadımı aldılar Ama kazma adamlar gitmişler Fatura Sahibi olan arkadaşın ismini yazmışlar. Bu 1 değil !!! makinanın 3. arızasındada Fatura sahibinin adı soyadı ve Adresini yazmışlar teslim alıcak adres olarak. MAkinayı 3 şube gezdikten sonra bulabildik. Ya bu adamlar kazma ya kazma.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi rasit019 -- 24 Temmuz 2006; 17:59:02 >
  • arkadaşlar Aygıt Yöneticisinde "? Diğer Aygıtlar" diye bir kısım var ve o kısımda da "? üzerinde ! var ve Ağ Denetleyicisi" olarak gözüküyor. Tam olarak bu. Wireless düğmesine basmak birşey ifade etmiyor çünkü aygıt ne yaptıysam tanınmıyor. Herşeyi denedim. Bilgisi olan varsa ve paylaşırsa çoookk sevinirim !!! Ve 2 aydır sorunsuz çalışan bir makinaya yeni bir sistem kurma sonrası en olmuş olabilir, düne kadar çalışan wireless neden tanınmaz ve çalışmaz anlamak mümkün değil yaaa...!
  • quote:

    Orjinalden alıntı: BluePrint

    arkadaşlar Aygıt Yöneticisinde "? Diğer Aygıtlar" diye bir kısım var ve o kısımda da "? üzerinde ! var ve Ağ Denetleyicisi" olarak gözüküyor. Tam olarak bu. Wireless düğmesine basmak birşey ifade etmiyor çünkü aygıt ne yaptıysam tanınmıyor. Herşeyi denedim. Bilgisi olan varsa ve paylaşırsa çoookk sevinirim !!! Ve 2 aydır sorunsuz çalışan bir makinaya yeni bir sistem kurma sonrası en olmuş olabilir, düne kadar çalışan wireless neden tanınmaz ve çalışmaz anlamak mümkün değil yaaa...!


    pc nin yanında verilen CD den eskisini kurup yenisi bunun üzerine kurmayı denedinmi?




  • Denedim electro_g olmadı be abii... yeniden sistem kurup en başta wireless driver ını kurmayı düşünüyorum, aklıma bi seçenek gelmiyor... varsa fikri olan sölesin walla...!
  • 
Sayfa: önceki 5657585960
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.