Şifremi/Kullanıcı Adımı Unuttum
Bağlan Google+ ile Bağlan Facebook ile Bağlan
Şimdi Ara

MSI MegaBook M635 AMD Turion64 2.0GHz 1024MB 100GB DVD+-RW

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
6 Misafir Kullanıcı, 6 Masaüstü Kullanıcı
1.893
Cevap
1
Favori
136.522
Tıklama
Cevapla
Tüm Forumlar >> Taşınabilir Bilgisayarlar >> Notebook - Ultrabook >> MSI MegaBook M635 AMD Turion64 2.0GHz 1024MB 100GB DVD+-RW
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Binbaşı
    1103 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: rec

    Çok süper formunuz varmış. Ama cevap yok.


    Kardeş herkez kendi derdinde çoğu kişide sorunlar var bendede dahil DVD sürücüsü okumuyor görse dahi okmuyor bir kaç kez windows komut verdi okudu sonra tekrar gitti bi ara yollucam maviye.


    HDD Sıcaklığı şu anda bende 43 derece.
    |
    |
    _____________________________
    ** AMD 8320 - MSI 970 G46 - 8 Gb. Corsair DDR3 1600Mhz. - HD5570 - Benq G24'' **
    ** Amatör Telsizci TA4AU **
    ** Huawei P20 **
  • Yarbay
    2814 Mesaj
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1103 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: ak_onair

    MSI m635 Drivershttp://www.msi.com.tw/program/support/driver/dvr/spt_dvr_nb_detail.php?UID=610&kind=11


    İyide orada DVD nin driverı yokki ?
    |
    |
    _____________________________
    ** AMD 8320 - MSI 970 G46 - 8 Gb. Corsair DDR3 1600Mhz. - HD5570 - Benq G24'' **
    ** Amatör Telsizci TA4AU **
    ** Huawei P20 **
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    quote:

    Orjinalden alıntı: MAG


    quote:

    Orjinalden alıntı: rec

    Çok süper formunuz varmış. Ama cevap yok.


    arkadaşlar çok dertli sanırım
    bi cevap yazan yok.



    abi 43 derece diyen birini buldum.

    resimde hdd yan duruyor ve yonga seti nerde acep.

    Adamların dvdlerinde problem varmış. Vaybe ulen mavi naptın bize
    |
    |
    _____________________________




  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    quote:

    Orjinalden alıntı: rasit019

    quote:

    Orjinalden alıntı: ak_onair

    MSI m635 Drivershttp://www.msi.com.tw/program/support/driver/dvr/spt_dvr_nb_detail.php?UID=610&kind=11


    İyide orada DVD nin driverı yokki ?



    dvdnin drivermı gerek varmı?

    Zaten dvdyi atapi olarak xp tanır. Driver gerek yok bence. galiba sorun var.

    dvd yerindemi çıktı acaba. yada xp hatası
    |
    |
    _____________________________




  • Binbaşı
    1135 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: rec

    Çok süper formunuz varmış. Ama cevap yok.



    hocam Hd ortalama 41 derece diyebilirim, 46 de gözüküyo bazen açtıktan 3 saat sonra 39 derece oluyo..................ama aynı modelde olsa sorunsuz diye bişey yok. Bazılarında hiç bi sorun yok. Bazılarında DVD sorunu var, ölü piksel var, şu var bu var çıkıyor yani.................



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ozdemiralp -- 7 Haziran 2006; 16:15:15 >
    |
    |
    _____________________________
    ...
  • Teğmen
    220 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: metalbrain

    son 3-4 gündür şöyle bir problemle karşılaşıyorum ;
    notebook açılışta her zamanki sesi ile açılıyo fakat load a geçince nasıl tarif etsem böyle elektrikli süpürge sesinin azaltılmış versiyonundan bir ses geliyo bilgisayardan. bu ses yüklenmeye göre değişiyo.
    bu problemin çözümünde nasıl bir yol izlemeliyim sizce?



    problem çözüldü, fakat nasıl olduğunu yazmıyorum çünkü çok komik , yani bir sorun yokmuş aslında öyle söyliyim
    |
    |
    _____________________________
  • Teğmen
    231 Mesaj
    arkadaşlar yarın alıyorum ve m635 liler ailesine katılıyorum...
    yaklaşık 1 haftadır araştırıyorum ve m635 de karar kıldım, 2470YTL + 12 taksit...
    son olarak kullanıcılardan birşey demek isteyen warmı? aman alma, şuna da bak gibi önerilerinizi yapın arkadaşlar lütfen...
    teşekkür ediyorum şimdiden, aranıza geliyoruuuuuuuummmm :P
    |
    |
    _____________________________
    _yayluu_
  • Yarbay
    4214 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: rec


    quote:

    Orjinalden alıntı: MAG


    quote:

    Orjinalden alıntı: rec

    Çok süper formunuz varmış. Ama cevap yok.


    arkadaşlar çok dertli sanırım
    bi cevap yazan yok.



    abi 43 derece diyen birini buldum.

    resimde hdd yan duruyor ve yonga seti nerde acep.

    Adamların dvdlerinde problem varmış. Vaybe ulen mavi naptın bize


    evet ısıları normal,
    sanırım msi'lerde hdd ve chipset arası mesafe uzak

    resimde hdd herşeyden uzakta gözüküyor,
    bizimkinde ise hdd tam ortada.
    |
    |
    _____________________________

    ╚═╦═══╗═║═══║═══════║═══║═╦═══╦═╝
    ══║═══║═║═══║═╔═══╗═║═══║═║═══║══
    ══╠═══╣═╚═══╣═║═══║═║═══║═║╔══╝══
    ══║═══║═════║═║═══║═║═══║═║╚═╗═══
    ══╝═══║═════║═║═══║═╚═══╝═║══║═══
    ╔═════║═════║═║══════════════║══╗
    ÅÿηՄя




  • Er
    11 Mesaj
    hdd sıcaklıgı 44 derece civarı geziyor dvd okuma gibi bi problemle karsılasmadım bi kac tane taktıgım dvd leri okudu yazmayı denemedim. şuan cok buyuk bi problemde cıkarmadı bu fiyata böle özelliklere alınacak bi makine olmadıgı icin aldım bu makineyi gayet de iyi gidiyoruz inş bi sorun da cıkarmaz
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1135 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: MAG


    quote:

    Orjinalden alıntı: rec


    quote:

    Orjinalden alıntı: MAG


    quote:

    Orjinalden alıntı: rec

    Çok süper formunuz varmış. Ama cevap yok.


    arkadaşlar çok dertli sanırım
    bi cevap yazan yok.



    abi 43 derece diyen birini buldum.

    resimde hdd yan duruyor ve yonga seti nerde acep.

    Adamların dvdlerinde problem varmış. Vaybe ulen mavi naptın bize


    evet ısıları normal,
    sanırım msi'lerde hdd ve chipset arası mesafe uzak

    resimde hdd herşeyden uzakta gözüküyor,
    bizimkinde ise hdd tam ortada.


    Ama bizde ısı problemi hiç olmasın diye tasarlarken fanı öyle bir yere koymuşlarki insanın sağ elini hep hissetmesini sağlamışlar. Ya fareyi bilgisayarda 40cm felan uzakta tutucan. Ya da alışıcan başka çare yok...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ozdemiralp -- 7 Haziran 2006; 23:08:43 >
    |
    |
    _____________________________
    ...




  • Onbaşı
    18 Mesaj
    Raşit sen de tam bahtsız bedevi misali yani bu kaçıncı bilgisayar oldu ya.
    Valla ben de pil yüzünden değişim talep etmekten korkuyorum. Pil die vercem gelecek makinede başka sorunlar çıkacak. Korkuyorum yani. Olmazsa garantiye göndereceğim ya da sacede pil değişimi.
    Umarım senin sorunların da çözülür ya. Sorunsuz makineler dileğiyle
    |
    |
    _____________________________
    MSI M635
    Eskişehir Osmangazi Üniversitesi
    Endüstri Müh.
    www.oguforumu.com
  • Binbaşı
    1103 Mesaj
    Sorma kardeş ya çok şanssızım nedense bu 3. makina bu iyi dedik aha 2 hafta oldu geleli DVD arızası çıktı geldi Sabah Kargoya verdim Maviye gönderilmek üzere büyük ihtimalle değiştiricekler DVD yi. Umarım Çabuk gelir makina + hırpalanmadan.
    |
    |
    _____________________________
    ** AMD 8320 - MSI 970 G46 - 8 Gb. Corsair DDR3 1600Mhz. - HD5570 - Benq G24'' **
    ** Amatör Telsizci TA4AU **
    ** Huawei P20 **
  • Binbaşı
    1135 Mesaj
    rasit sen nerde oturuyodun ?? Valla iyi sabırlısın........
    |
    |
    _____________________________
    ...
  • Binbaşı
    1103 Mesaj
    Isparta.
    |
    |
    _____________________________
    ** AMD 8320 - MSI 970 G46 - 8 Gb. Corsair DDR3 1600Mhz. - HD5570 - Benq G24'' **
    ** Amatör Telsizci TA4AU **
    ** Huawei P20 **
  • Binbaşı
    1135 Mesaj
    ankara içi olunca tamamda, dışı olunca kargoydu ulaşmasıydı teknikservis felan en az 1 hafta gider. Ona buna hak dağıtacağına, Tüketici Haklarını işler duruma getirmesi lazım Türkiye'nin. Gerçi senin olayda şans faktörüde var. neyse inşallah hemen kavuşursun taş gibi Msi'ına.....
    |
    |
    _____________________________
    ...
  • Binbaşı
    1135 Mesaj
    Ya bide şunu deneyen oldu mu? Formattan sonra WİRELESS sürücüsünü yükledikten sonra (Kaliteli olan) daha da silinmiyor. Öyle siliyomuş gibi gösteriyor ama hikaye.Bi daha ki formattan sonra tam bi deniycem şu olayı........
    |
    |
    _____________________________
    ...
  • Teğmen
    231 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: yayluu

    arkadaşlar yarın alıyorum ve m635 liler ailesine katılıyorum...
    yaklaşık 1 haftadır araştırıyorum ve m635 de karar kıldım, 2470YTL + 12 taksit...
    son olarak kullanıcılardan birşey demek isteyen warmı? aman alma, şuna da bak gibi önerilerinizi yapın arkadaşlar lütfen...
    teşekkür ediyorum şimdiden, aranıza geliyoruuuuuuuummmm :P


    arkadaşlar yarın alıyorum ve m635 liler ailesine katılıyorum (artık bugün oldu)...

    yaklaşık 1 haftadır araştırıyorum ve m635 de karar kıldım, 2470YTL + 12 taksit...

    son olarak kullanıcılardan birşey demek isteyen warmı? aman alma, şuna da bak gibi önerilerinizi yapın arkadaşlar lütfen...

    teşekkür ediyorum şimdiden, aranıza geliyoruuuuuuuummmm :P
    |
    |
    _____________________________
    _yayluu_
  • Yarbay
    4214 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: yayluu


    quote:

    Orjinalden alıntı: yayluu

    arkadaşlar yarın alıyorum ve m635 liler ailesine katılıyorum...
    yaklaşık 1 haftadır araştırıyorum ve m635 de karar kıldım, 2470YTL + 12 taksit...
    son olarak kullanıcılardan birşey demek isteyen warmı? aman alma, şuna da bak gibi önerilerinizi yapın arkadaşlar lütfen...
    teşekkür ediyorum şimdiden, aranıza geliyoruuuuuuuummmm :P


    arkadaşlar yarın alıyorum ve m635 liler ailesine katılıyorum (artık bugün oldu)...

    yaklaşık 1 haftadır araştırıyorum ve m635 de karar kıldım, 2470YTL + 12 taksit...

    son olarak kullanıcılardan birşey demek isteyen warmı? aman alma, şuna da bak gibi önerilerinizi yapın arkadaşlar lütfen...

    teşekkür ediyorum şimdiden, aranıza geliyoruuuuuuuummmm :P


    ben msi kullanmıyorum,
    ama özellik olarak nerdeyse aynı,

    ben olsam şimdi kesinlikle çift işlemcili bişey alırdım.
    bunlardan almazdım.
    |
    |
    _____________________________

    ╚═╦═══╗═║═══║═══════║═══║═╦═══╦═╝
    ══║═══║═║═══║═╔═══╗═║═══║═║═══║══
    ══╠═══╣═╚═══╣═║═══║═║═══║═║╔══╝══
    ══║═══║═════║═║═══║═║═══║═║╚═╗═══
    ══╝═══║═════║═║═══║═╚═══╝═║══║═══
    ╔═════║═════║═║══════════════║══╗
    ÅÿηՄя




  • Teğmen
    231 Mesaj
    Mag arkadaşım, çift çekirdek olupta x700 veya daha ii ekran kartına sahip 1GB ram li makinelerden bu fiyatlara bulamadığım için alıyorum zaten.. varmı yapabileceğin bi öneri, 2500YTL üst limitim...
    teşekkürler



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yayluu -- 8 Haziran 2006; 1:05:23 >
    |
    |
    _____________________________
    _yayluu_
HızlıCevap
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
üniversite
Kurumsal Web Tasarım Şirketi
son dakika
haberler
SEO
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR4
0,328
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.