Şifremi/Kullanıcı Adımı Unuttum
Bağlan Google+ ile Bağlan Facebook ile Bağlan
Şimdi Ara

MSI MegaBook M635 AMD Turion64 2.0GHz 1024MB 100GB DVD+-RW

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir Kullanıcı, 3 Masaüstü Kullanıcı
1.893
Cevap
1
Favori
136.520
Tıklama
Cevapla
Tüm Forumlar >> Taşınabilir Bilgisayarlar >> Notebook - Ultrabook >> MSI MegaBook M635 AMD Turion64 2.0GHz 1024MB 100GB DVD+-RW
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Yarbay
    2328 Mesaj
    bu ölü piksel işi tamamen şans arkadaş...

    kimi sıfır ölü piksel garantisi veriyo...kimi 3 taneye kadar normal diyo..kimi 5 ten fazla olursa değiştiririm diyo...karışık walla..
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    4214 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: rodec

    bu ölü piksel işi tamamen şans arkadaş...

    kimi sıfır ölü piksel garantisi veriyo...kimi 3 taneye kadar normal diyo..kimi 5 ten fazla olursa değiştiririm diyo...karışık walla..





    benim bildiğim bu "0" ölü piksel garantisini bir tek monster adam gibi uyguluyor.
    1 tane ölü piksel olsun hemen yenisini veriyorlar.
    diğerleri ya hep oyalıyor, yada hiç değiştirmiyor.
    |
    |
    _____________________________

    ╚═╦═══╗═║═══║═══════║═══║═╦═══╦═╝
    ══║═══║═║═══║═╔═══╗═║═══║═║═══║══
    ══╠═══╣═╚═══╣═║═══║═║═══║═║╔══╝══
    ══║═══║═════║═║═══║═║═══║═║╚═╗═══
    ══╝═══║═════║═║═══║═╚═══╝═║══║═══
    ╔═════║═════║═║══════════════║══╗
    ÅÿηՄя
  • Yüzbaşı
    584 Mesaj
    bu aletle ilgili kafamda 3 soru işareti var

    1. ısınma durumu nasıl?

    2. kasa kalitesi nasıl?

    3. pil ömrü ortalama olarak ne?


    onun dışında fiyat performans oranı mükemmel bir bilgisayar
    |
    |
    _____________________________
    TOSHİBA L-10-102
  • Yarbay
    4214 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: bahahakan

    bu aletle ilgili kafamda 3 soru işareti var

    1. ısınma durumu nasıl?

    2. kasa kalitesi nasıl?

    3. pil ömrü ortalama olarak ne?


    onun dışında fiyat performans oranı mükemmel bir bilgisayar


    bir acer 5024 kullanıcısı olarak şunu söyleyebilirim.

    bizdeki işlemci ML, bundaki ise MT
    yani MSİ'deki daha az watt harcıyor,
    dolayısıyla bizimkilerden daha az ısınacak,
    ve pil ömrü daha uzun olacak,

    bizimkinin sıcaklığı normalde 50-52 derece arasında,
    pil ömrü ise 2,5-3 saat,
    ona göre hesabedin.
    |
    |
    _____________________________

    ╚═╦═══╗═║═══║═══════║═══║═╦═══╦═╝
    ══║═══║═║═══║═╔═══╗═║═══║═║═══║══
    ══╠═══╣═╚═══╣═║═══║═║═══║═║╔══╝══
    ══║═══║═════║═║═══║═║═══║═║╚═╗═══
    ══╝═══║═════║═║═══║═╚═══╝═║══║═══
    ╔═════║═════║═║══════════════║══╗
    ÅÿηՄя




  • Yüzbaşı
    798 Mesaj
    yaklaşık 6 aydır notebook'un olmasına rağmen bu piyasayı hemen hemen hergün takip ediyorum...
    bu kadar eksiksiz ve fiyat/performans oranı yüksek bi laptopla gerçekten ilk defa karşılaştım...
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1402 Mesaj
    Harbi sağlam makineymiş :)
    |
    |
    _____________________________
    トヨタ自動車
  • Yarbay
    2556 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: bahahakan

    bu aletle ilgili kafamda 3 soru işareti var

    1. ısınma durumu nasıl?

    2. kasa kalitesi nasıl?

    3. pil ömrü ortalama olarak ne?


    onun dışında fiyat performans oranı mükemmel bir bilgisayar


    KASASINI GÖRMEDEN SAKIN ALMAYIN DERİM.Kasa kalitesi kimi için yeterli gelebilecekken kimine gelmeyebiliir.
    |
    |




  • Yüzbaşı
    559 Mesaj
    Ah ulan içim gitti beah..
    |
    |
  • Yüzbaşı
    581 Mesaj
    Bende en baslarda MSI M635 bekleyenlerdendim fakat daha fazla beklemeyip Sony de karar kıldım... İyikide Sony almışım, gayette memnunum... Simdi Bu modeli gordum ama keske bile demiyorum... Ama M635 bekleyen arkadaslar muradina erdi... Gercekten fiyat/performans olarak gayet makul gorunuyor... Sony almasam direk bu sistemi alirdim... Bence fazla dusunmeden almak gerekli, Pbell W7600 gibi kalmayabilir, yada hemen bu modele yuklenenler Acer 5024 tarzi ilk surum sorunlara gogus gerebilir... Ama artik fazla beklemeye gerek kalmadigi goruluyor... AMD bekleyen arkadaslar icinde hemde yuksek bir islemcili(MT olmasi avantaji) bu modeli kacirmasinlar... Saniyorum bu model de Dell 6000 ve Acer 5024 ve Pbell W7600 gibi patlama yapacak... Mavi bu konuda kullanici isteklerini takip ediyor ve gercekten yuksek konfig. lerle piyasada yerini aliyor... Geriye kalan tek sey Acer 5024 kullanicilarinin firma ile ilgili aciklamalari ve memnuniyetleri... Servis olarakta sorun yoksa urun guncel olarak gayet performansli ve hesapli gorunuyor bu taraftan...

    Selamlar...
    |
    |
    _____________________________

    Apple MAC Pro
    IPhone 3Gs
    CANON 5D - 24*105mm L IS USM
    FujiFilm HS10




  • Çavuş
    67 Mesaj
    gerçi ufak ama genede bir eksiği entegre kamera olmayışı bence
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    3346 Mesaj
    kasa kalitesi bencede pek tatmin edici değil aynı fs nin 9700 vga lı bir modeli var yanlış olması 1425 onun gibi pili arkada kasa tipi onu andırıyor 510 serisindeki kasa kalitesi yok,bence kasa hp 6110 kalitesinde çok kötü sayılmaz
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    481 Mesaj
    bende msi 635 almayı düşünüyodum ama 1.6 işlemcisi 4200 rpm olan hddsi yüzünden vazgeçmiştim sonra P Bell 8501 aldım ki bu alette baya iyi sattı ve şu anda arayıp bulamayan onca insan var

    ama aksilik ya ağustos gibi yüksek lisans için yurtdışına gitmeye karar verdim ve aletin uluslararası garantisi yokmuş
    şimdi keşke bunu bekleseymişim diyorum



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Fe Ty -- 21 Mart 2006; 10:34:08 >
    |
    |
    _____________________________
    sansürlü imza
  • Yüzbaşı
    295 Mesaj
    arkadaşlar msila ilgili bir uyarı yapim. msi notebookların fanları hiç durmadan çalışır bu nedenlede 40 derece civarı çalışırlar ve bilgisayarın üstü ılık bile olmaz tabiki normal kullanımda,eger fan sesinden rahatsız olan varsa bence almasın.
    |
    |
    _____________________________
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    ya ben napayım o kadar düşün taşın et ölç biç en son dayanama git 1.6 işlemcilisini al 1 hafta sonra ~aynı fiyata daha iyisi gelsin gelde balkondan atma makineyi bunu almam için sebebim olur ayrıca fanın hiç durmadığı doğru (ses yapmıyor) ama shutdown sıcaklığı 127 C yani, varsın ısınsın diyorum gariban tesellisi
    |
    |




  • Yarbay
    2328 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: electro_g

    ya ben napayım o kadar düşün taşın et ölç biç en son dayanama git 1.6 işlemcilisini al 1 hafta sonra ~aynı fiyata daha iyisi gelsin gelde balkondan atma makineyi bunu almam için sebebim olur ayrıca fanın hiç durmadığı doğru (ses yapmıyor) ama shutdown sıcaklığı 127 C yani, varsın ısınsın diyorum gariban tesellisi



    merak etme... ben o zamanda alamadım şimdide alamıyorum...sen en azından sahip olmuşsun

    kendimi bay6a bi zorlama lazım almak için ...
    |
    |
    _____________________________




  • Yüzbaşı
    554 Mesaj
    Süper haber gerçekten.
    Peki şimdi 655 gelirse bu modelin hali nice olur, mağdur olurmuyuz
    |
    |
  • Yüzbaşı
    467 Mesaj
    Peki 655 gelecek mi?


    M655
    1.AMD® Turion64 Mobile Technology
    2.ATi Radeon RX480M Chipset
    3.ATi Radeon Mobility x1600 with 128/256MB VRAM
    4.15.4" Super Glare Type WXGA display, supports
    1280x800
    5.Rotated 1.3M Webcam
    6.Built-in Combo Drive/DVD Dual/DVD Dual Layer
    7.Built-in 4-in-1 card reader
    8.802.11b/g Wireless LAN
    9.Built-in Bluetooth & Modem Dual LAN

    Umarım gelir ama fiyatı nasıl olur bilemem
    |
    |
    _____________________________
    The YolGeZeR
    Sony A7 III -Sigma Art 24-105mm -Carl Zeiss 55mm F1.8-Carl Zeiss 135mm F1.8-- Tamron 70-300 Dı Usd-- Minolta Af 50MM F1.7-- Metz 15 Ms-1
    Satılık:
    Sigma 70-300 Apo Macro Dg
    Notebook:Msi Gt60 16GB Pc:Amd 2500+@3200

    Audio: Ev: Iriver H10 + Marantz Cdp 7300 + Beyerdynamic T1 + Hifiman He400i + Grado Sr225 +Ultrasound Hifi 500
    Portatif: Iriver H10 +Ldm+ +Sen. Cx300 + Ibasso Dx80
    www.ahmethudayioglu.com.tr
  • Yüzbaşı
    478 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: electronics

    Aynı özelliklerde acer ferrari 4,065.74 YTL
    http://www.novabilgisayar.com/bilgi.asp?ID=991

    şimdi aynı özelliklere demişssin yanlış söylemişssin. bir defa kasa kalitesi ferraride son nokta. kasa tamamen karbon-fiber ayrıca sen rami işlemcisi falan filan aynı diosn. bunu bide anakartı war onuda hesaba katmalısın. ben sana aynı özelliklerde ama farklı anakartlar taşıyan ve aralarında 600-700 dolar fark olan desktoplar gösterebilrim. bu fark illaki artacak lap-topta. ama emin ol ferrariyle aynı özelliklerde dememelisin
    |
    |
    _____________________________




  • Yüzbaşı
    573 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: E.O.F
    arkadaşlar msila ilgili bir uyarı yapim. msi notebookların fanları hiç durmadan çalışır bu nedenlede 40 derece civarı çalışırlar ve bilgisayarın üstü ılık bile olmaz tabiki normal kullanımda,eger fan sesinden rahatsız olan varsa bence almasın.

    m645 kullanıcısıyım 55c nin üzerinde devreye giriyor altına inince duruyor,he olmadı diyelim rivatunerla zaten fan sesi ayarlanıyor.ses konusuna gelelim m645 için yok öyle bişi..
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    2328 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: jakalon

    Süper haber gerçekten.
    Peki şimdi 655 gelirse bu modelin hali nice olur, mağdur olurmuyuz



    655 in bu fiyata geleceğini hiç sanmam....gelirse şayet...satış rekorları kırar sanırım

    quote:

    Peki 655 gelecek mi?


    M655
    1.AMD® Turion64 Mobile Technology
    2.ATi Radeon RX480M Chipset
    3.ATi Radeon Mobility x1600 with 128/256MB VRAM
    4.15.4" Super Glare Type WXGA display, supports
    1280x800
    5.Rotated 1.3M Webcam
    6.Built-in Combo Drive/DVD Dual/DVD Dual Layer
    7.Built-in 4-in-1 card reader
    8.802.11b/g Wireless LAN
    9.Built-in Bluetooth & Modem Dual LAN

    Umarım gelir ama fiyatı nasıl olur bilemem
    |
    |
    _____________________________




HızlıCevap
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
Mobilya Takımları
Veri Merkezi;Metro Ethernet;Cloud Sunucu
SEO
haberler
Masal
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

DHBR1
0,387
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.