Şimdi Ara

MSB: İran’dan Türkiye'ye gönderilen dördüncü füze imha edildi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
50
Cevap
0
Favori
2.045
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
9 oy
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • MSB: İran’dan Türkiye'ye gönderilen dördüncü füze imha edildi
    İran, ABD ve İsrail arasındaki savaşın etkisi Türkiye'ye yansımaya devam ediyor. Savaşın başlangıcından beri Türk hava sahasına üç kez füze gönderen İran, bugün bir füze daha gönderdi. Önceki füzelerde olduğu gibi dördüncü füze de Doğu Akdeniz'deki NATO unsurları tarafından imha edildi.



    Ayrıca Bkz.İran, ABD’nin uçan komuta merkezini yok etti: E-3 Sentry nedir, neden önemli?



    Milli Savunma Bakanlığı'ndan yapılan açıklamada şu ifadelere yer verildi:



    "İran’dan ateşlendiği belirlenen ve Türk hava sahasına giren bir balistik mühimmat, Doğu Akdeniz’de konuşlu NATO hava ve füze unsurları tarafından etkisiz hale getirilmiştir.



    Ülkemizin topraklarına ve hava sahasına yönelen her türlü tehdide karşı gerekli tedbirler kararlılıkla ve tereddütsüz bir şekilde alınmakta, bölgedeki bütün gelişmeler milli güvenliğimiz öncelenerek dikkatle takip edilmektedir. Kamuoyuna saygıyla duyurulur."






    Doğu Akdeniz, Malatya ve Adana'da balistik füze savunma sistemleri devrede



    Türkiye, NATO üyesi bir ülke olarak İran'dan gönderilen balistik füzelere karşı NATO unsurları tarafından korunuyor. Bugüne kadar gönderilen dört füzeyi de Doğu Akdeniz’deki ABD destroyerindeki hava savunma sistemi imha etti. Gemiye konuşlu hava savunma sisteminden gönderilen SM-3 tipi füzelerle, İran’ın balistik füzeleri atmosfer seviyesindeyken vuruldu. Ayrıca Türk hava sahasındaki balistik tehditlerin artmasıyla birlikte Malatya ve Adana’ya NATO tarafından Patriot PAC-3 hava savunma sistemi kuruldu. Bu iki sistem henüz füze imhası için kullanılmadı.









  • İran kardeş mardeş değildir, Türk'lerin doğal düşmanıdır ve adamlar Sunni düşmanı fakat ben de savaşa girilmesini istemem savaş öyle oyunlardaki gibi bir şey değil savaş çığırtkanlığı yapanlar fazla film izliyor oyun oynuyor oturtup Rusya Ukrayna savaşı videolarını izletmek lazım kaç tane video gördüm Rus askerlerinin drone'u gördüğü anda korku dolu gözleriyle patlayarak hayatına veda ettiği videoları korkunç...

    Kafalar çok ilginç, sene olmuş 2026 füzenin nereden ateşlendiği yer nokta atışı belli, izlediği rota saniye saniye gözetlenirken, hala kalkıp kahvedeki dayıların ağızı ile "İsrail ABd bizi savaşa çekmek için füze atıyor" diyenleri görmek üzücü.


    Topraklarından, kendi üretimin füze benim ülkeme atılıyorsa bunun sorumlusu sensindir. Casuslar sızıp bu ateşlemeyi yapıyorsa, milli güvenliğini sağlayamadığın için sorumlusu sensin, emirlere uymayan askerler bunu yapıyorsa emirlerini dinletemediğin için sorumlusu sensindir.


    İran dua etsin savaşa girmek isteniyoruz.

    İran mozaik şeklinde bir emir komuta durumunda. Yani her birim bağımsız önceden verilen koordinatlara füze gönderiyor, Çoğunlukla gizli durumdalar. Bu yüzden arada bize de füze atılıyor, habersiz durumdaki birimlerden.

    Yani bizi savaşa çekme olayı falan yok, zaten niyetimiz hiç yok, doğal olarak.

    Olay kısaca bu.
  • Yani bizi savaşa çekmek için çok uğraşıyorlar maalesef. İnşallah dışında kalırız 2. Dünya savaşında olduğu gibi

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
    _____________________________
  • İran rejiminin yaptığını sanmıyorum, bu iş Türkiye'nin sabrını yoklamak için bazı dış güçler tarafından yapılıyor olsa gerek, İran'ın Türkiye'yi karşısına alacağı bir mecali kalmadı.

  • İsrail ile birlikte İran'ı yenemiyoruz bari en yakın NATO üyesi Türkiye'ye saldırmış gibi yapıp, NATO'yu da savaşa çekelim taktiği. Fakat Türkiye olayın farkında düşmüyor tuzağa.. Ama bu şerefsiz pedofilikler sonunda füzeyi durduramadık diye bizim toprağımızda patlatacaklar..

  • İran mozaik şeklinde bir emir komuta durumunda. Yani her birim bağımsız önceden verilen koordinatlara füze gönderiyor, Çoğunlukla gizli durumdalar. Bu yüzden arada bize de füze atılıyor, habersiz durumdaki birimlerden.

    Yani bizi savaşa çekme olayı falan yok, zaten niyetimiz hiç yok, doğal olarak.

    Olay kısaca bu.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi amadeus99 -- 30 Mart 2026; 18:31:54 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • İran Türkiye'ye kesinlikle füze göndermez. Bunu türkiyeti savaşa sokmak için yspıyorlar. İran'ın içinde çok fazla satılmış var.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
    _____________________________
    Hayat birler ve sıfırlardan ibaret değil!
  • Kafalar çok ilginç, sene olmuş 2026 füzenin nereden ateşlendiği yer nokta atışı belli, izlediği rota saniye saniye gözetlenirken, hala kalkıp kahvedeki dayıların ağızı ile "İsrail ABd bizi savaşa çekmek için füze atıyor" diyenleri görmek üzücü.


    Topraklarından, kendi üretimin füze benim ülkeme atılıyorsa bunun sorumlusu sensindir. Casuslar sızıp bu ateşlemeyi yapıyorsa, milli güvenliğini sağlayamadığın için sorumlusu sensin, emirlere uymayan askerler bunu yapıyorsa emirlerini dinletemediğin için sorumlusu sensindir.


    İran dua etsin savaşa girmek isteniyoruz.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Dj_Gençkan -- 30 Mart 2026; 18:22:55 >
    _____________________________
    Mid-tempo beats, soulful grooves and head nodding selections.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Her hafta tekerteker fuze yoladiklari surece zaten rahatlikla imha edilebilir.Umarim coklu fuze gelmez o zaman sorun cikabilir.Bizim ve diger butun ulkelerin savasmalari gereken tek ulke soykirimci siyonist teroristlerin ulkesi israildir...

  • İran abd ve israille savaşıyorken bizimlede savaşmak istermi.
    Açık açık belli. Amerikanın israilin işi.

    Bizi maşa yapmaya çalışıyorlar bu savaşa maşa lazım gaza gelmeyin iran kardeştir

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Yaw kardeşim haber yanlış. Adamlar füzeyi bize atmıyor ki zaten. Bizim üstümüzden transit geçiyor keşke dokunmasalarda gitse kıbrıstaki üsleri vursalar. Konunun bizimle alakası yok

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • fuze atarken mollalarin surat ->

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • mna M kullanıcısına yanıt

    mollalar fuzeyi sana atiyor sen oyle san


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Durum Onu Gösteriyor ki Bu Savaşa Gireceğiz. Tüm Dosyalar Masaya Yatırıldı. Kaçarı Yok Gibi Bu Sefer Ama İnşallah Girmeyiz...

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
    _____________________________
  • İstan34bul kullanıcısına yanıt
    İran kardeş mardeş değildir, Türk'lerin doğal düşmanıdır ve adamlar Sunni düşmanı fakat ben de savaşa girilmesini istemem savaş öyle oyunlardaki gibi bir şey değil savaş çığırtkanlığı yapanlar fazla film izliyor oyun oynuyor oturtup Rusya Ukrayna savaşı videolarını izletmek lazım kaç tane video gördüm Rus askerlerinin drone'u gördüğü anda korku dolu gözleriyle patlayarak hayatına veda ettiği videoları korkunç...

  • İstan34bul kullanıcısına yanıt

    @İstan34bul adlı kullanıcının, yanıtlanan mesajı:

    İran abd ve israille savaşıyorken bizimlede savaşmak istermi.

    Açık açık belli. Amerikanın israilin işi.


    Bizi maşa yapmaya çalışıyorlar bu savaşa maşa lazım gaza gelmeyin iran kardeştir


    Araplar Persler benim kardeşim değildir , sen Türk değilsen senin kardeşin olabilir


    İran'da şuan Yönetim kademesi yok Cumhurbaşkanı başbakan biz atmadık atmayız dese bile İran devrim muhafızları tarafı atıyor atabilir ve devrim muhafızları dinlemiyor Cumhurbaşkanını ayrı Cumhuriyet olmuşlar orada


    İşinize gelmeyen herşeyi başka şeye bağlamak büyük cehalet , büyük oyun donuyor abuuuu




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Brother Tolga -- 30 Mart 2026; 20:27:53 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Şii iranla, israilin savaşı sizi niye dertlendiriyor anlamadım gitti. İran mikrop bir ülkedir. Müslüman falan diyorsunuz bugüne kadar zararı oldu faydası olmadı. Husiler iran şu lübnandakiler hep şii ve mikrop.

    _____________________________
  • Vanished Man V kullanıcısına yanıt

    cunku bazilari yahudi sevici kendilerini yahudi goruyorlar yahudi olmadiklari halde yahudi olmak istiyorlar, bazilari ise dinci ama iran rejimine ozeniyor, bir de cinci ve ruscular var falan




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Headlong Into Carnage -- 30 Mart 2026; 20:51:15 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • 1 şey yazıcam daha yazmıycam.
    Askerliğini kısa dönem ve bedelli askerlik yapanlar burda vatan sever milliyetçi olmuş.

    Bugün iran devrilirse yarın sıra bizde. Bazıları çok boş yapıyo.

    Bugün babadan kalma 1 karış toprak için kardeş katili oluyoruz.

    İranlı kardeştir derken mecaz anlam kullanıyoruz. Toprak için kardel kardeşi vurur.

    Tek tek avlamak rahattır

    İran giderse
    Sıra bizde iranı alıp oraya üs kurup
    bizi yunanistanla savaştırıp irandan bizi vuracaklar .

    15 sene sonra Türkiyede aynı ortama düşecek.

    İran kardeştir derken mecaz hoşgörü nezaket toto kollama imasında söyledim

    Gidipde yok araplar bilmem ne malmısınız oğlum

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • İstan34bul kullanıcısına yanıt

    TR avrupanin tsmpon bolgesi, hicbir sekilde isgal edilmez ve direkt dusman listesine sokulmaz.. mevzular oralara geldigi an tr odun verir zaten.. bu tarz hayaller kurma iran miran bunlar cografi olarak avrupa'dan uzak olduklari icin onemli degiller


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.