|
MSB: İran’dan Türkiye'ye gönderilen dördüncü füze imha edildi
-
-
Yani bizi savaşa çekmek için çok uğraşıyorlar maalesef. İnşallah dışında kalırız 2. Dünya savaşında olduğu gibi
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >_____________________________ -
İran rejiminin yaptığını sanmıyorum, bu iş Türkiye'nin sabrını yoklamak için bazı dış güçler tarafından yapılıyor olsa gerek, İran'ın Türkiye'yi karşısına alacağı bir mecali kalmadı.
-
İsrail ile birlikte İran'ı yenemiyoruz bari en yakın NATO üyesi Türkiye'ye saldırmış gibi yapıp, NATO'yu da savaşa çekelim taktiği. Fakat Türkiye olayın farkında düşmüyor tuzağa.. Ama bu şerefsiz pedofilikler sonunda füzeyi durduramadık diye bizim toprağımızda patlatacaklar..
-
İran mozaik şeklinde bir emir komuta durumunda. Yani her birim bağımsız önceden verilen koordinatlara füze gönderiyor, Çoğunlukla gizli durumdalar. Bu yüzden arada bize de füze atılıyor, habersiz durumdaki birimlerden.
Yani bizi savaşa çekme olayı falan yok, zaten niyetimiz hiç yok, doğal olarak.
Olay kısaca bu.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi amadeus99 -- 30 Mart 2026; 18:31:54 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >_____________________________ -
İran Türkiye'ye kesinlikle füze göndermez. Bunu türkiyeti savaşa sokmak için yspıyorlar. İran'ın içinde çok fazla satılmış var.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >_____________________________ Hayat birler ve sıfırlardan ibaret değil! -
Kafalar çok ilginç, sene olmuş 2026 füzenin nereden ateşlendiği yer nokta atışı belli, izlediği rota saniye saniye gözetlenirken, hala kalkıp kahvedeki dayıların ağızı ile "İsrail ABd bizi savaşa çekmek için füze atıyor" diyenleri görmek üzücü.
Topraklarından, kendi üretimin füze benim ülkeme atılıyorsa bunun sorumlusu sensindir. Casuslar sızıp bu ateşlemeyi yapıyorsa, milli güvenliğini sağlayamadığın için sorumlusu sensin, emirlere uymayan askerler bunu yapıyorsa emirlerini dinletemediğin için sorumlusu sensindir.
İran dua etsin savaşa girmek isteniyoruz.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Dj_Gençkan -- 30 Mart 2026; 18:22:55 >_____________________________
Mid-tempo beats, soulful grooves and head nodding selections. -
Her hafta tekerteker fuze yoladiklari surece zaten rahatlikla imha edilebilir.Umarim coklu fuze gelmez o zaman sorun cikabilir.Bizim ve diger butun ulkelerin savasmalari gereken tek ulke soykirimci siyonist teroristlerin ulkesi israildir...
-
İran abd ve israille savaşıyorken bizimlede savaşmak istermi.
Açık açık belli. Amerikanın israilin işi.
Bizi maşa yapmaya çalışıyorlar bu savaşa maşa lazım gaza gelmeyin iran kardeştir
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Yaw kardeşim haber yanlış. Adamlar füzeyi bize atmıyor ki zaten. Bizim üstümüzden transit geçiyor keşke dokunmasalarda gitse kıbrıstaki üsleri vursalar. Konunun bizimle alakası yok
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
fuze atarken mollalarin surat ->
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >_____________________________ -
mollalar fuzeyi sana atiyor sen oyle san
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >_____________________________ -
Durum Onu Gösteriyor ki Bu Savaşa Gireceğiz. Tüm Dosyalar Masaya Yatırıldı. Kaçarı Yok Gibi Bu Sefer Ama İnşallah Girmeyiz...
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >_____________________________ -
İran kardeş mardeş değildir, Türk'lerin doğal düşmanıdır ve adamlar Sunni düşmanı fakat ben de savaşa girilmesini istemem savaş öyle oyunlardaki gibi bir şey değil savaş çığırtkanlığı yapanlar fazla film izliyor oyun oynuyor oturtup Rusya Ukrayna savaşı videolarını izletmek lazım kaç tane video gördüm Rus askerlerinin drone'u gördüğü anda korku dolu gözleriyle patlayarak hayatına veda ettiği videoları korkunç...
-
@İstan34bul adlı kullanıcının, yanıtlanan mesajı:
İran abd ve israille savaşıyorken bizimlede savaşmak istermi.
Açık açık belli. Amerikanın israilin işi.
Bizi maşa yapmaya çalışıyorlar bu savaşa maşa lazım gaza gelmeyin iran kardeştir
Araplar Persler benim kardeşim değildir , sen Türk değilsen senin kardeşin olabilir
İran'da şuan Yönetim kademesi yok Cumhurbaşkanı başbakan biz atmadık atmayız dese bile İran devrim muhafızları tarafı atıyor atabilir ve devrim muhafızları dinlemiyor Cumhurbaşkanını ayrı Cumhuriyet olmuşlar orada
İşinize gelmeyen herşeyi başka şeye bağlamak büyük cehalet , büyük oyun donuyor abuuuu
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Brother Tolga -- 30 Mart 2026; 20:27:53 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >_____________________________ -
Şii iranla, israilin savaşı sizi niye dertlendiriyor anlamadım gitti. İran mikrop bir ülkedir. Müslüman falan diyorsunuz bugüne kadar zararı oldu faydası olmadı. Husiler iran şu lübnandakiler hep şii ve mikrop.
_____________________________ -
cunku bazilari yahudi sevici kendilerini yahudi goruyorlar yahudi olmadiklari halde yahudi olmak istiyorlar, bazilari ise dinci ama iran rejimine ozeniyor, bir de cinci ve ruscular var falan
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Headlong Into Carnage -- 30 Mart 2026; 20:51:15 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >_____________________________ -
1 şey yazıcam daha yazmıycam.
Askerliğini kısa dönem ve bedelli askerlik yapanlar burda vatan sever milliyetçi olmuş.
Bugün iran devrilirse yarın sıra bizde. Bazıları çok boş yapıyo.
Bugün babadan kalma 1 karış toprak için kardeş katili oluyoruz.
İranlı kardeştir derken mecaz anlam kullanıyoruz. Toprak için kardel kardeşi vurur.
Tek tek avlamak rahattır
İran giderse
Sıra bizde iranı alıp oraya üs kurup
bizi yunanistanla savaştırıp irandan bizi vuracaklar .
15 sene sonra Türkiyede aynı ortama düşecek.
İran kardeştir derken mecaz hoşgörü nezaket toto kollama imasında söyledim
Gidipde yok araplar bilmem ne malmısınız oğlum
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
TR avrupanin tsmpon bolgesi, hicbir sekilde isgal edilmez ve direkt dusman listesine sokulmaz.. mevzular oralara geldigi an tr odun verir zaten.. bu tarz hayaller kurma iran miran bunlar cografi olarak avrupa'dan uzak olduklari icin onemli degiller
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >_____________________________
|
İran abd ve israille savaşıyorken bizimlede savaşmak istermi.
Açık açık belli. Amerikanın israilin işi. Bizi maşa yapmaya çalışıyorlar bu savaşa maşa lazım gaza gelmeyin iran kardeştir |
|
İsrail ile birlikte İran'ı yenemiyoruz bari en yakın NATO üyesi Türkiye'ye saldırmış gibi yapıp, NATO'yu da savaşa çekelim taktiği. Fakat Türkiye olayın farkında düşmüyor tuzağa.. Ama bu şerefsiz pedofilikler sonunda füzeyi durduramadık diye bizim toprağımızda patlatacaklar..
|
|
Yani bizi savaşa çekmek için çok uğraşıyorlar maalesef. İnşallah dışında kalırız 2. Dünya savaşında olduğu gibi
|
|
İran Türkiye'ye kesinlikle füze göndermez. Bunu türkiyeti savaşa sokmak için yspıyorlar. İran'ın içinde çok fazla satılmış var.
|
|
İran kardeş mardeş değildir, Türk'lerin doğal düşmanıdır ve adamlar Sunni düşmanı fakat ben de savaşa girilmesini istemem savaş öyle oyunlardaki gibi bir şey değil savaş çığırtkanlığı yapanlar fazla film izliyor oyun oynuyor oturtup Rusya Ukrayna savaşı videolarını izletmek lazım kaç tane video gördüm Rus askerlerinin drone'u gördüğü anda korku dolu gözleriyle patlayarak hayatına veda ettiği videoları korkunç...
|
|
Kafalar çok ilginç, sene olmuş 2026 füzenin nereden ateşlendiği yer nokta atışı belli, izlediği rota saniye saniye gözetlenirken, hala kalkıp kahvedeki dayıların ağızı ile "İsrail ABd bizi savaşa çekmek için füze atıyor" diyenleri görmek üzücü. Topraklarından, kendi üretimin füze benim ülkeme atılıyorsa bunun sorumlusu sensindir. Casuslar sızıp bu ateşlemeyi yapıyorsa, milli güvenliğini sağlayamadığın için sorumlusu sensin, emirlere uymayan askerler bunu yapıyorsa emirlerini dinletemediğin için sorumlusu sensindir. İran dua etsin savaşa girmek isteniyoruz. |
|
Yaw kardeşim haber yanlış. Adamlar füzeyi bize atmıyor ki zaten. Bizim üstümüzden transit geçiyor keşke dokunmasalarda gitse kıbrıstaki üsleri vursalar. Konunun bizimle alakası yok
|
|
İran rejiminin yaptığını sanmıyorum, bu iş Türkiye'nin sabrını yoklamak için bazı dış güçler tarafından yapılıyor olsa gerek, İran'ın Türkiye'yi karşısına alacağı bir mecali kalmadı.
|
|
İran mozaik şeklinde bir emir komuta durumunda. Yani her birim bağımsız önceden verilen koordinatlara füze gönderiyor, Çoğunlukla gizli durumdalar. Bu yüzden arada bize de füze atılıyor, habersiz durumdaki birimlerden.
Yani bizi savaşa çekme olayı falan yok, zaten niyetimiz hiç yok, doğal olarak. Olay kısaca bu. |
Benzer içerikler
- instagram gizli hesap görme
- instagram video hızlandırma
- instagram profilime kim baktı
- priv isimleri
- instagram hesabım çalındı
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X




Yeni Kayıt

Konudaki Resimler









