Şimdi Ara

MPY ARKADAŞIMIZA SATILMIŞTIR Cooler Master Musketeer LLC-U02

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
30
Cevap
0
Favori
1.233
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Konunun Etiketleri
Şehir #İstanbul
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • MPY ARKADAŞIMIZA SATILMIŞTIR HAYIRLISI OLSUN

    SATILIK KUTULU TÜM AKSESUARLARIYLA BİRLİKTE GRİ RENKTİR

    ÜRÜN BİR KEZ DENENMİŞTİR

    Cooler Master Musketeer LLC-U02

    TÜM TEKLİFLER PM'DEN

    http://www.segment.com.tr/product.asp?numPageStartPosition=73&P_ID=632&strPageHistory=&strKeywords=&strSearchCriteria=&PT_ID=193

     MPY ARKADAŞIMIZA SATILMIŞTIR  Cooler Master Musketeer LLC-U02


     MPY ARKADAŞIMIZA SATILMIŞTIR  Cooler Master Musketeer LLC-U02


     MPY ARKADAŞIMIZA SATILMIŞTIR  Cooler Master Musketeer LLC-U02


     MPY ARKADAŞIMIZA SATILMIŞTIR  Cooler Master Musketeer LLC-U02

    Sistem Notu : Bu ilan ikinci el kuralları dahilinde yoruma açıktır.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yalnızkral -- 28 Aralık 2008; 0:55:23 >



    _____________________________
    NE İNSANLAR GÖRDÜM ÜSTÜNDE ELBİSE YOK NE ELBİSELER GÖRDÜM İÇİNDE İNSAN YOK

    H.Z MEVLANA




  • Musketeer 2 (7 farklı ledi olan) gri renkte nerden bulabilirim?
    Yardım.
    _____________________________
  • VALLA DOSTUM BİLGİSAYAR FİRMALARINA YADA COOLLERMASTER BAYİLERİNE BAKABİLİRSİN

    quote:

    Orjinalden alıntı: icemansy

    Musketeer 2 (7 farklı ledi olan) gri renkte nerden bulabilirim?
    Yardım.
    _____________________________
    NE İNSANLAR GÖRDÜM ÜSTÜNDE ELBİSE YOK NE ELBİSELER GÖRDÜM İÇİNDE İNSAN YOK

    H.Z MEVLANA
  • hocam bende Musketeer var fkt kablolarından 2sini kaybettim nereden tamin edebilirm vu ve tempin kabloları kayıp
    _____________________________
    REFERANS: pirasa kardeşim:)
    !!!!Delilikte yerçekimi gibidir
    Sadece biraz itmek lazım!!!
  • kabloları bulman çok zor malesef

    quote:

    Orjinalden alıntı: com.tr

    hocam bende Musketeer var fkt kablolarından 2sini kaybettim nereden tamin edebilirm vu ve tempin kabloları kayıp
    _____________________________
    NE İNSANLAR GÖRDÜM ÜSTÜNDE ELBİSE YOK NE ELBİSELER GÖRDÜM İÇİNDE İNSAN YOK

    H.Z MEVLANA
  • Tarafımdan alınmıştır (satıcının haberi yok daha )
    pm atıyorum
    _____________________________
  • CANIN SAĞOLSUN DOSTUM SENDEN DEĞERLİMİ VERDİM GİTTİ


    quote:

    Orjinalden alıntı: mpy

    Tarafımdan alınmıştır (satıcının haberi yok daha )
    pm atıyorum
    _____________________________
    NE İNSANLAR GÖRDÜM ÜSTÜNDE ELBİSE YOK NE ELBİSELER GÖRDÜM İÇİNDE İNSAN YOK

    H.Z MEVLANA
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Ya olum siz napıyonuz, bunlardan koleksiyonmu yapıyosunuz ?
    Daha bugün mpy nin elinde vardı, bi tane siyaha boyanmış ?
    _____________________________
  • vay dostum seni aramızada görmek ne büyük şeref özledik valla bitanede sana verelim sende siyaha boyayıp kasana takarsın
    _____________________________
    NE İNSANLAR GÖRDÜM ÜSTÜNDE ELBİSE YOK NE ELBİSELER GÖRDÜM İÇİNDE İNSAN YOK

    H.Z MEVLANA
  • quote:

    Orjinalden alıntı: GündoğduYa olum siz napıyonuz, bunlardan koleksiyonmu yapıyosunuz ?Daha bugün mpy nin elinde vardı, bi tane siyaha boyanmış ?


    bana taktı onu

    la eyüp bunu kime takacaksın
    _____________________________
    Daha fazla bilgi için profilime bakabilirsiniz
    0536 420 78 51
    Eski Nick SayGili
  • quote:

    Orjinalden alıntı: yalnızkral

    vay dostum seni aramızada görmek ne büyük şeref özledik valla bitanede sana verelim sende siyaha boyayıp kasana takarsın



    Yok birader saol kalsın...

    Bilgisayarmı topluyoz, 747 jumbo jete kokpitmi yapıyoz?
    _____________________________




  • quote:

    Orjinalden alıntı: SayGili

    quote:

    Orjinalden alıntı: GündoğduYa olum siz napıyonuz, bunlardan koleksiyonmu yapıyosunuz ?Daha bugün mpy nin elinde vardı, bi tane siyaha boyanmış ?


    bana taktı onu

    la eyüp bunu kime takacaksın



    ha bu arada taklitlerim türemiş

    http://resim.donanimhaber.com/m_25144038/mpage_2/key_//tm.htm#28700231
    _____________________________




  • sen bir tanesin canım kardeşim herkesin yeri ayrıdır

    bitanesinden bitanesine can tanesinden can tanesine pardon o şarkıydı dimi
    _____________________________
    NE İNSANLAR GÖRDÜM ÜSTÜNDE ELBİSE YOK NE ELBİSELER GÖRDÜM İÇİNDE İNSAN YOK

    H.Z MEVLANA
  • bilmiyom valla adam yapıştırmış ilmik ilmik balıkları topiğee
    _____________________________
    Daha fazla bilgi için profilime bakabilirsiniz
    0536 420 78 51
    Eski Nick SayGili
  • Nooliy buriyaaaa.......
    kıskananlara özel http://img123.imageshack.us/img123/8116/p1010310bi5.jpg


    Kendi elcaazlarımla boyadım
    _____________________________
  • geldinmi loo nerelerdesin bizde yengeden izin alamadı zannettik

    pardon ya sen bekardın dimi


    quote:

    Orjinalden alıntı: mpy

    Nooliy buriyaaaa.......
    kıskananlara özel http://img123.imageshack.us/img123/8116/p1010310bi5.jpg


    Kendi elcaazlarımla boyadım
    _____________________________
    NE İNSANLAR GÖRDÜM ÜSTÜNDE ELBİSE YOK NE ELBİSELER GÖRDÜM İÇİNDE İNSAN YOK

    H.Z MEVLANA




  • Kasayı modluyorum gece vakti .
    Allah kısmet ederse kilidi vurucam artık kasanın kapaklarına.
    Hiç açılmayacak gibi topluyorum kasayı
    _____________________________
  • quote:

    Orjinalden alıntı: mpy

    Kasayı modluyorum gece vakti .
    Allah kısmet ederse kilidi vurucam artık kasanın kapaklarına.
    Hiç açılmayacak gibi topluyorum kasayı



    ustaa bu bir kıyamet alametidir bence sen bu yazdıklarına inanıyormusun merak ediyorum.kasanın kapaklarına kilit vuracakmış pöh.dur külahımı getireyim ona anlat sen bunları
    _____________________________
    Daha fazla bilgi için profilime bakabilirsiniz
    0536 420 78 51
    Eski Nick SayGili




  • sen geçen senede kaynak yapacaktın ne oldu

    bu arada kasayı kilitlemeden önce şu aeocoolu sökte bana gönder
    quote:

    Orjinalden alıntı: mpy

    Kasayı modluyorum gece vakti .
    Allah kısmet ederse kilidi vurucam artık kasanın kapaklarına.
    Hiç açılmayacak gibi topluyorum kasayı
    _____________________________
    NE İNSANLAR GÖRDÜM ÜSTÜNDE ELBİSE YOK NE ELBİSELER GÖRDÜM İÇİNDE İNSAN YOK

    H.Z MEVLANA
  • quote:

    Orjinalden alıntı: yalnızkral

    sen geçen senede kaynak yapacaktın ne oldu

    bu arada kasayı kilitlemeden önce şu aeocoolu sökte bana gönder
    quote:

    Orjinalden alıntı: mpy

    Kasayı modluyorum gece vakti .
    Allah kısmet ederse kilidi vurucam artık kasanın kapaklarına.
    Hiç açılmayacak gibi topluyorum kasayı





    ohohoooooo kralım orhan usta kaptı bile onu.çok yavaşsın yaşlanıyormusun artık ne
    _____________________________
    Daha fazla bilgi için profilime bakabilirsiniz
    0536 420 78 51
    Eski Nick SayGili




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.