DonanımHaber'de AraYENİ GELİŞMİŞ ARAMA
ForumBu Bölümde Ara
Yeni DH Portal arayüzümüz herkese açık ALFA sürümüne girmiştir, siz de bu deneyime davetlisiniz. Gizle Detaylar ve Geri Bildirim
Mouse Sorunu - Çift Tıklıyor
9
Cevap
0
Favori
9.198
Tıklama
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Giriş
Mesaj
    • Yüzbaşı
      262 Mesaj
      02 Ağustos 2006 19:05:35 Konu Sahibi
      Arkadaşlar mouse'un sol tuşuna bir kere tıkladığım zaman otomatik olarak çift tıklıyor. Yani bir dosyayı tıklayınca sanki çift tıklamışım gibi dosya açılıyor.
      A4 Optic mouse kullanıyorum. Bu sorun başıma gelince mouse bozuldu deyip yeni bir mouse aldım. Yeni mouse yine A4 ama farklı bir model. Alalı bir ay falan oluyor, önceleri sorun yoktu ama şimdi yeni mouseda aynı şeyi yapmaya başladı.
      Ne yapabilceğim konusunda bilgisi olan var mı??



      _____________________________

    • Teğmen
      177 Mesaj
      Eski Kullanıcı Adı:
      ercandayza


      07 Ağustos 2006 13:06:46
      onun mouse ile alakası yok.bilgisayarında herhangi bi klasörü aç.üstte

      araçlar-klsör seçeneklerine tıkla-en altta resimdeki gibi seçili olsun.

      http://img156.imageshac...php?image=ads305zib3.jpg



      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ercandayza -- 7 Ağustos 2006; 13:07:05 >
      _____________________________

      Sorunsuz alışverişlerim:burak_bt,öztin,dESiLVer,Emirkhan09,Ceyhun Yavuz,eğitimşehitleri,Aegean-Man
    • Yüzbaşı
      262 Mesaj
      07 Ağustos 2006 16:51:08 Konu Sahibi
      ercandayza ilgin için teşekkür ederim ancak zaten ben onu çoktan kontrol ettim. Üstelik çift tıklama olayı sadece windowsda değil oyunlarda da oluyor, üstelik bazen tek tıklıyor bazen çift tıklıyor, sol tuşa dokunduğumda...


      _____________________________

    • Binbaşı
      1862 Mesaj
      15 Ekim 2009 14:03:55
      lanet olsun şu an aynı sorunu yaşıyorum


      _____________________________

    • Yarbay
      15326 Mesaj
      22 Aralık 2010 20:12:02
      ne çok kişide aynı sorun varmış


    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      21 Mayıs 2012 21:57:55
      quote:

      Orijinalden alıntı: ercandayza

      onun mouse ile alakası yok.bilgisayarında herhangi bi klasörü aç.üstte

      araçlar-klsör seçeneklerine tıkla-en altta resimdeki gibi seçili olsun.

      http://img156.imageshac...php?image=ads305zib3.jpg

      +1 dostum sağolasın :D senin sayende pc ye format atmakdan kurtuldum :)



      _____________________________

    • Yüzbaşı
      411 Mesaj
      24 Mayıs 2012 08:09:54
      Selamlar benim mouse çok pil harcıyor ne yapmam lazım...


      _____________________________

    • Er
      1 Mesaj
      08 Temmuz 2013 09:08:12
      quote:

      Orijinalden alıntı: ylpc

      lanet olsun şu an aynı sorunu yaşıyorum

      Aynı şeyler benim mouse da da oluyor... Yok mu bir bilen arkadaşlar... Klasör seçeneklerini söylemeyin. O tamam! :(



      _____________________________

    • Yarbay
      2069 Mesaj
      08 Temmuz 2013 12:30:48
      bazı mouse ların kronik switch problemleri olabiliyo bu şekilde. bende razer var. nette switchin içine kontakt sprey sıkmışlar düzelmiş. bende açtım yan tuşlarla sol tuşun switchini değiştirmek istedim tam uymuyo. ama sökünce temizlenmiş oldu galiba geri taktığımda sorun ortadan kalktı


      _____________________________

    • Teğmen
      188 Mesaj
      26 Temmuz 2013 16:02:11
      Mouse yayının gevşemesi sonucu olan can sıkıcı bi hata


      _____________________________



      ŞAMPİYONLUK ŞARKISI BÖYLE YARIM KALMAYACAK,O KUPA BİR GÜN ELLERİNİZ DE KALKACAK!
Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.