Şimdi Ara

Mount & Blade II: Bannerlord (2022) [ANA KONU] (42. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
4.063
Cevap
89
Favori
260.957
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
18 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 4041424344
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Süper olmuş bence daha geliştirirler zaten oyun tutarsa.

    Yerlerin kanlı olması, atın hareketleri vs. bunlar çok önemli eksilerdi Warband oyununda.

    Bu gösterdikleri zaten meydan savaşı, rastgele 2 bölge koyup oynamışlar o kadar.Kuşatma videoları daha güzeldi.

    Bence çok iyi iş çıkartmışlar.Animasyon ekleyipte bilgisayarı bağırttıran 2 günlük oyunlardan çok daha başarılı bir çalışma bence.Senelerin emeği ve modlanabilir bir oyun.

    Çıkmasını bekliyoruz artık.
  • Oyun harika olmuş her yönü ile muhteşem oyunla ilgili tüm özellikler mount and blade bannerlord tüm özellikleri
  • Dün elektrikler gittiği için izleyememiştim şimdi izledim, yine çıkış tarihi vermemişler. Sadece multiplayer çıksa yeter benim için singleplayer umrumda değil zaten.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 0mBuStMaN -- 13 Haziran 2017; 12:25:30 >
  • Dün gece E3 2017'de oynanış detayları hakkında görseller ile kısa bilgiler ara ara vereceğim:

    1) Eski tasarlanan item menüsü ve yeni tasarlanan item menüsü
    İlk fotoğraf eski, ikinci fotoğraf yeni.

    Mount & Blade II: Bannerlord (2022) [ANA KONU]

    Mount & Blade II: Bannerlord (2022) [ANA KONU]




  • 2) Antlaşma Bölümü

    1. Fotoğrafta gördüğünüz gibi el kırmızı ve yanındaki bar boş
    Mount & Blade II: Bannerlord (2022) [ANA KONU]



    2. Fotoğrafta ise oyuncumuz barış yapmak için belli bir para teklif ediyor ancak npc isteği yeterli bulmuyor ve bar sarı bir şekilde ortada kalıyor.
    Mount & Blade II: Bannerlord (2022) [ANA KONU]



    3. Fotoğrafda ise vergi vermeyi kabul ediyor ardından bar tamamen doluyor sonrada antlaşmayı kabul edebiliyor
    Mount & Blade II: Bannerlord (2022) [ANA KONU]



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Celaleddin Rooney -- 13 Haziran 2017; 12:42:24 >




  • ilk oyunun oynanışı çok hantaldı kılıç darbesini çok yavaş vuruyorlardı. ikincisinde öyle olmaz umarım

    edit: cavalry siege videosunu izledim muazzam olmuş çok hızlı atik :D



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi GilbertoRodriguez -- 13 Haziran 2017; 15:44:52 >
  • 3) Artık savaşlarda lordlar da ölebiliyor.
  • 0mBuStMaN 0 kullanıcısına yanıt
    Benim için de sadece single çıksa yeter, multisi umrumda değil

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Oyun CO-OP destekli ve single dahil 60'a kadar yoldaş ile oynayabilecek işiz.
  • Arkadaşlar anlıyorum bu kadar bekledikten sonra bu mu diyorsunuz ama, Taleworlds'ün eti belli budu belli şu an için. Kendi motoruyla, kendi oynanışıyla gelen bir oyun başından beri. Ben takdir ediyorum ve dört gözle bekliyorum oyunu. Bana gayet güzel gözüktü. Bu tarz bir oyunun oynanış olarak ilk oyundan daha farklı şeyler sunması imkansız değil, ama olmuyorsa da aramam yani. Adamlar grafiksel olarak kendi içinde devrim yapmış. Koskoca Activision bile senelerce aynı grafik motoruyla milyonlarca oyun sattı. Taleworlds'ün tek hatası, ortada fol yok yumurta yokken oyunun geleceğini duyurması oldu. Üstüne de fazla bekletince, insanların beklentisi üst düzeye çıktı. Şu yıkıcı sözleri EA'ye, Ubisoft'a etseniz haklısınız. Ama oyunu geliştiren firma Taleworlds. Şu an ülkemizin adını dünyaya duyurmuş, binlerce oyuncusu olan, ilk 100 oyun listesine giren tek oyun ve firma. Bu adamlara para akmıyor, büyük şirketler finanse etmiyor. Bu kadar yıkıcı olmayın.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ambarad -- 13 Haziran 2017; 19:18:24 >




  • Ortada script vb bir şey yok. Ona rağmen oldukça güzel bir savaş meydanı. Sanki tw bilmiyordu süslü süslü tanıtımlardan sonra çöp gibi birşey çıkartmayı. Ben çıkacak oyuna güveniyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BR9

    Oyun CO-OP destekli ve single dahil 60'a kadar yoldaş ile oynayabilecek işiz.

    Nerede açıklandı bu?
  • Efsane olur, ortalığı süpürür, milyonları zor tutuyorlar. Gördüğüm kadarı ile yeterli bir gelişme var.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Firaristt

    Bu mudur? Senelerdir beklenen şey bu mudur? Veya senelerdir üzerine çalışılan bu mudur? Eski oyuna modla gelenden farklı olarak miğferdeki ve atın yelesindeki fizik efekti. Başka bir şey yok. Her şey aynı. AI aynı, sesler aynı veya çok benzer, hareketler aynı... Hayır yani ne değişti? Aynı oyunu makyajlamışlar o kadar. Motor geliştireceğiz diye koca oyunu b*k etmişler gibime geliyor.

    Şu oyuna 20 lira bile verirken düşünürüm. Eski oyuna mod kurarsam da aynı şeyleri elde ediyorum zaten. Ne var yeni? Bunca yıl bekletecek ne var? Yelede, miğferde iki tüy oynayacak diye almam açıkçası.

    bu mantıkla bakarsak bütün total war oyunları ve bütün call of duty oyunları aynı hatta battlefield oyunlarıda aynı , hayır beklenti ne yönde ben onuda anlayamadım oyun orta çağda geçiyor kılıç,kalkan,ok ve at var ne gibi yenilik beklenebilirki ejderha falanmı inmeliydi gökten ? ayrıca gösterilen iki savaşta gayet iyiydi ai daha mantıklı davranıyor bir önceki oyundan , dikkat edildiyse düşman ai genelde tepelere çekilip orada savaşmayı tercih etti atlarlada flank attack yaptılar gayet mantıklıydı




  • patates5 kullanıcısına yanıt
    EU, Total War, AoE gibi oyunlar strateji oyunu. Grafik beklentisi düşük oyunlar. Bu ise bir çeşit RPG. COD ise oynanışı belli, hareketleri gayet oturmuş bir oyun. Ayrıca aynı birimden onlarca olan bir oyun değil. Haliyle onda bakılacak şeyle bundaki farklı. Oyundaki çoğu hareket eski oyunlarda da vardı. Grafikler mod ile zaten benzer seviyeye geliyor, harita ve itemler de aynı şekilde. Kaldı ki burada da pek farklılık yok. AI biraz daha mantıklı davransa da hala kalas gibi. Hareketleri daha da vasat. her sene çıkan bir oyun olsa amenna da bu oyun için kaç yıldır çalışılıyor? Sorun burada. Bunca yılın karşılığı bu değil. Yoksa oyun iyi duruyor ve önceki oyunlar gibi keyifli olur ama önceki oyunlar varken bunu neden alalım? Bir iki mod ile yapılabilen şeyleri eklemişler. Görünen bu. At ile düşmanların arasına dalıp neredeyse hasar almadan çıkıyor, bu AI zayıf demektir. Dağa git, belirli bir saldırı şeklini kullanabiliyorsan kullan gibi şeyler basit. Asıl o at ile düşmanın arasına girince indirirlerse AI adam olmuş derim. Önceki oyunların üzerine çok az şey koymuşlar. Mod geliştiricileri bile önceki oyunlara çok daha fazla şeyi eklemişti. Önceki oyunlardan kalma çok ama çok fazla şey var. Geliştirilmeden veya yetersiz derecede geliştirilerek kullanılmış. Aynı veya benzer karakterler, aynı animasyonlar, benzer veya aynı sesler, benzer arayüz, benzer yapı... Önceki oyunu modluyorlar gibi duruyor uzaktan. Bir de yeni oyun motoru var tabi.

    Bana göre oyun motoru ile çok fazla zaman kaybettiler ve bu zamanda da oyunu boşladık demek yerine üzerinde çalışıyoruz, süper olacak demekle yetindiler. Bu da beklentiyi arttırdı. Sen bir avuç çalışanı olan bir stüdyosun, oyun motoru geliştirmek sana mı kaldı bu darlıkta? Yapmasınlar demiyorum, yapsınlar, ben de yardım edebiliyorsam etmek isterim ama bunca zamanda, bu durumdayken yapılmasını doğru bulmuyorum. Çok daha önce de yazmıştım bunları. Sen daha gün yüzü görmemiş ufak bir geliştiricisin, herkes senden yeni bir oyun bekliyor, geliştirilmesi gereken çok şey var ama sen gidip oyun motoru geliştiriyorsun. Dünyada benzerini deneyen bildiğim kadarıyla bir tek Crytek var. Tutma şansı var ama arka arkaya oyunları dizersen var. Bir oyun üzerine 2-3 oyun çıkarıp sonra yıllaaaaarca beklersen ve yeni oyunda da üstüne beklentinin çok altında şey eklersen patlarsın. Crysis, Crysis Warhead, Crysis 2, Crysis 3 hepsi iyiydi. Benzer animasyonlar vardı, benzer şeyler vardı ama dönemin standartlarının çok üzerindeydi. Bunda ne var?

    Türk firması, koruyacağız, kollayacağız ama hataları varsa da koruduğumuz gibi söylemek de hakkımız diye düşünüyorum. Desinler ki biz 6 aydır veya 1 senedir bunun üzerinde çalışıyoruz, geri kalan sürede başka işler ve motorla uğraştık, tamam diyelim. Ama ne diyorlar? Teee fii tarihinden beri bunun üzerinde çalışıyoruz. O zaman hani bunun karşılığı diyoruz biz de.




  • Bu oyun için eleştirilerin "bu muydu, onca yıl yapılan iş bu mu? pek bi değişiklik yok. neden makyaj yapılmış sadece?" şeklinde olması bana mantıklı gelmiyor. Ben bu oyunun oynanış şekli, farklı bir iş olması ve bazı küçük ayrıntıları içerdiğinden bu kadar sevildiğini düşünüyorum. Grafiklerinden veya görsel nedenlerden dolayı sevildiğini düşünmek komik olur. Hal böyle olunca zaten bu oyunu bekleyen kitle içinde oyunun oynanış dinamikleri ve ana hatlarından uzaklaşılmasının istenilecek en son şey olduğunu düşünüyorum. O yüzden "pek bir değişikliğin" olmasına zaten hiçbir zaman ihtiyaç olmadı. Benim kişisel beklentim oyun içindeki hikayelerin artması, grafiklerin iyileşmesi ve savaş sırasında göze hoş gelen efektlerin eklenmesiydi. Kesinlikle at sırtında kılıç sallamanın değişmesi ve oynanış tarzında radikal değişiklikler istemedim. Oyunun yeni oynanış videosunda gördüğüm kadarıyla da savaş meydanındaki ortam gayet tatmin edici. Bunun yanına da diğer ayrıntılar ve düşünülmemiş şeyler eklendiyse bu oyun yine çok oynanabilir ve zaman öldüreceğim bir oyun olacak. Ve Türk yapımı olduğundan insan böyle güzel işlerin bizim ülkemizden çıktığını gördükçe sevinip umutlanıyor. Yeni bir oyun yapmak private server açmaya benzemiyor çünkü. Bu emeğe saygı gösterilmeli ve desteklenmeli.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Muchard -- 14 Haziran 2017; 0:28:32 >




  • Muchard kullanıcısına yanıt
    Bu oyuna detay lazım, birde lordlar yada leydiler ölse çok güzel olacak, birde güzel bir hikaye
  • Bence oyunun eski oyundan farklı olarak vermesi gereken şeylerden en önemlisi savaş stratejisi. Bunu verirse ana hatlarını bozmadan çok yol katetmiş diyebiliriz:
    O da
    Gerçekçi savaşlar ki bir komutan olarak vereceğimiz komutlar birimlerin dizilişi hücum ricat ve savunma taktikleri çeşitli olmalı.Bunu ne ölçüde başarmışlar bilmiyorum ama üzerinde çalıştıkları belli. Zaten warbandda beni en çok sıkan şeylerden biri meydan savaşları ve kışatmaların tekdüzeliğiydi.Savaşta asker sayısı 70-80i geçtikten sonra savaşın içerisinde aktif bulunup da savaşın sonunu getirmek aşırı zordu Ordun büyüdükçe sen de pasifleşiyordun bir yerden sonra. askeri komutların yetersizliğinden dolayı bir komutan olmaktan çok milis kuvvetlerin lideri durumunda oluyordun.Şimdi Gerçekten stratejiye birimlerin birbirlerine olan üstünlüklerine ve kalkan duvarı, kama düzeni, belki testudo, kare dizilimi falanks düzeni gibi temel ve basit dizilişleri getirirseler oyunu gerçekten çok büyük bir strateji ve zeka girer ki bu harika olur. Bunlar yapılmayacak şeyler değil belki bi hilal taktiği yapılamaz neticede bir tuzak ve sonrasında açılıp kapanma var bunu npclere yaptıramazsın ama en azından temel dizilişleri yaptırırsın ve harika, sonu gelmeyen savaşlar başlar



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SAHİPKIRAN1 -- 14 Haziran 2017; 3:22:12 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >





  • < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 4) Krallıklarla ilgili kısa bilgiler ve Krallıklara ait besteler

    Sturgia: Bannerlord da ki kuzeyli halkımız. Tam olarak Nordların ataları diyemeyiz. Nordların kuzeyden gelen bir topluluk olduğunu biliyoruz, kalradyalı değiller. Varcheg, eski Nord şehri Wercheg şehrinin devamı olabilir düşüncesindeyim. Ama Sturgialıların aynı zamanda Veagir ataları olduğunuda düşünmeden edemeyiz.

    Aserai: Warbandda gördüğümüz Sarranidlilerin ataları olduğunu varsayalım. Zaten resimlerden gördüğümüz kadarıyla araplara benzemesinden dolayı bunu söylemem çok da yanlış olmaz.

    Battania: Ormanda yaşayan halk olarak geçiyorlar. Piyade ve okçularıyla düşmanlarını pusuya düşürüp öldürmeleri ile ünlüler. (Sanırım süvari birliği olmayacak bu ülkenin)

    Khuzait: Kergitleri oldukça andırıyorlar. İsimleri ve bozkırda yaşamaları da bunun bir kanıtı diyebiliriz.

    Vlandia: Swadialıların benzeri olacaktır tahminimce süvari birlikleri aşırı ağır ve güçlü olduğu için ama aynı zamanda Rodoklularıda oldukça andırıyor. Zaten Rodok bir zamanlar Swadianın bir parçasıydı. Aynı zamanda 2 ayrı şehrinde isimlerinin benzerliği gözden kaçmıyor; Pravend ve Sunor. Bunlar sizinde tahmin edeceğiniz gibi eskiden bildiğimiz Praven ve Suno şehirleri olma ihtimali yüksek. Sargot şehrininde eski Sargoth şehri olmasınıda eklemezsek olmaz.Northern/Southern/Western

    Empire: Kalradyanın ortasında bulunan imparatorluk bunları bir ülkeye benzetmeye çalıştım ama pek bir sonuç çıkmadı. Ama bizans/roma kültüründen alındığı çok açık askerlerin kıyafetleri şehirler fazlasıyla bunu belli ediyor.

    Bu gördüğünüz linkte ise ülkeler için yapılmış besteler var:https://www.taleworlds.com/en/Games/Bannerlord/Blog/11

    Alıntı:
    https://taverna.bannerlordturkiye.com/konu/Kralliklar-Hakkinda-Bildiklerim.html



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Celaleddin Rooney -- 14 Haziran 2017; 16:24:44 >




  • 
Sayfa: önceki 4041424344
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.