|
merhaba arkadaşlar. elimde 85 bin TL nakit para var. bu paraya 50cc veya 125cc'ye kadar bir motosiklet mi almalıyım yoksa borçlarımı mı ödemeliyim? eğer borçlarımı ödersem yüke binen borçlarımı kapatmış olup aylık taksit olarak baya rahatlıyacam. aylık 10-15 bin gibi bir taksitten kurtulmuş olucam. ama eğer motor alırsam 10-15 bin üstüne bide +5 bin taksit daha eklenecek. kirada oturuyorum. ulaşımımı bisiklet ile sağlıyorum ama insan bi motorlu araç istemiyor değil. çok kararsız kaldım. motor alıp ulaşımı rahatlatmak da güzel, borç kapatıp kendimi rahatlatmak ta güzel. araba almakta isterim ama 85 bin liraya anca eski kasa tofaş falan alınır onlar da çok yorar adamı. 85 bin ile bitmez yani. |
|
_____________________________
|




Yeni Kayıt

Konudaki Resimler


kullanıcısına yanıt


kullanıcısına yanıt
kullanıcısına yanıt






