Şimdi Ara

Motosiklet Kilit Tavsiyesi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
71
Cevap
7
Favori
34.433
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum geçen yıl
  • Cevaplayan Üyeler 38
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 10
  • Ortalama Mesaj Aralığı 32 gün 6 saat 8 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 2
  • Haberdar Edildiklerim (Alıntılar) 6
  • Favoriye Eklediklerim 7
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • cervinff (11 mesaj) birolbey (10 mesaj) safak64 (4 mesaj) pago (3 mesaj) NEŞELİMEŞEODUNU (3 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (6 mesaj) Mobil (13 mesaj) Uygulama (2 mesaj)
  • @
0 oy
Öne Çıkar
Tüm Forumlar >> Motorlu Araçlar Dünyası >> Motosiklet Dünyası >> Motosiklet Kilit Tavsiyesi
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Yarbay
    12968 Mesaj

    Hocam kusura bakma ama yılda 1500 küsür TL kaskoya sigortaya verirsem esas uykularım kaçar. 50000₺lık arabaya 650 ₺ya kasko yaptırıyorum eyvallah ama 10000₺lık motora 1000 küsür TL kasko çıkıyor. Kaskom var deyip kilitlemeden durmak da olmaz kilit illaki şart.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    pago kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yüzbaşı
    765 Mesaj
    ben şunu yaptım.

    1-nalburdan 1 metre çelik kalın halka zincir (40 45 lira vermiştim bir de ucuna asma kale kilit aldım onada sanırım 20 lira falan verdim)

    2- alarmlı disk kilidi. (tekerleğe takılıyor biri motoru ellerse falan en ufak titreşimde ötüyor)

    3- gidon kilidi
    |
    |
  • Teğmen
    235 Mesaj

    üstadım groupamadan fiyat al derim en iyi motosiklet kaskosu onda teminat ve fiyat olarak bende bajaj pulsar var 790 TL çıktı full kasko
    ve inan kilitlemiyorum motoru o kadar rahatım yani :)
    imkanı olanlar için şiddetle tavsiye ediyorum olmayana bir şey diyemem
    |
    |
    forumnik kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yarbay
    12968 Mesaj

    Sen yine de kilitlemeyi bir daha düşün. Kaskom var deyip rahat olma. Çalınma hiç iyi birşey değil. Polisti sigorta idi bir sürü uğraşırsınız can sıkıntısı daha fena.

    Ben kapalı garaj olduğu halde zincir ve alarmlı disk kilidi kullanıyorum. Kasko fiyatının yanında çok ucuz şeyler bunlar.
    |
    |
    pago kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yarbay
    2975 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: forumnik

    Sen yine de kilitlemeyi bir daha düşün. Kaskom var deyip rahat olma. Çalınma hiç iyi birşey değil. Polisti sigorta idi bir sürü uğraşırsınız can sıkıntısı daha fena.

    Ben kapalı garaj olduğu halde zincir ve alarmlı disk kilidi kullanıyorum. Kasko fiyatının yanında çok ucuz şeyler bunlar.

    Aynı şekilde ben de kendi kilitli garajımda zincir ve abus rs1 detecto alarmlı disk kilidi ile kilitliyorum.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Yarbay
    2956 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: metink64

    Hırsıza kilit dayanmazmış derler. Motor çalınmalarının çok olduğu ülkemizde tüm motorcuların ortak sıkıntısı bu konu. Önemli olan caydırıcılık. Çalınma olayları genelde motorun bir araca yüklenmesi, kilidin kırılarak binerek götürme şeklinde ve çok kısa sürede olmakta. Hırsızlar kendilerini uğraştıracak, açması-sökülmesi-çözülmesi uzun sürecek motorlarla uğraşmıyorlar. Bu nedenle benim tavsiyem; motora mutlaka alarm taktırmalı, kalın zincir ile ön teker ve arka tekerden 2 ayrı şekilde emniyetli bir yere bağlanması, zincirin yerde olmamasıdır. Zincir yerde olursa makasla kesmek çok kolay oluyor, ancak zincir havada ise veya yer ile teması yoksa makasla kesmek için en az iki kişi ve 3-5 dakikalık uğraş lazım. iki zincir olduğunu düşünürsek bu süre 6-7 dakikayı buluyor. Zincir ile uğraşılırken alarm çalacağı için zaten hırsızlar çekip gidecek uğraşmayacaklardır.
    İki zincir+2 aska kilit+alarm+spiral motor kilidi+disk kilidi kombinasyonu ayrıca karanlık olmayan bir yer tercih edilmeli diye düşünüyorum. Motora binmek için bu zincirlerin kilitlerin ve brandanın sökülmesi 10 dakika sürüyor, akşam park ederken de 10 dakika zaman alıyor ama buna katlanmak gerek.

    biraz eski ama bu branda konusunu anlamıyorum, bir bıçak darbesiyle elemine edilebilecek kolay ötesi bir element değil mi? neden herkes branda brande deyip duruyor?




  • Çavuş
    52 Mesaj
    Bence kesinlikle en iyisi marelli alarmlı disk kilidi , diske takıldığı için ve alan olmadığı için kesme ihtimalleri yok, anahtarı özel bilyalı anahtar sistemi oradan öyle kolayca açma şansları yok, velev ki denediler ürün alarmlı olduğu için deli gibi ses çıkarıyor daha fazla uğraşma ihtimalleri yok kilitle.

    Ben kesinlikle öneririm, tabi diskte unutup da diski kırmayın. Bir de alıp götürecekleri tip bir motorsikletiniz varsa, zincirle de işi sağlamlaştırabilirsiniz yine normal bir alarmlı asma kilitle.

    Ben marelli alarmlı disk kilidinin linkini vereyim, bir inceleyin bence :https://www.hirdavatfirsati.com/p-6695-Marelli-alarmli-motorsiklet-disk-kilidi.html

    |
    |




  • Çavuş
    45 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: 1984

    quote:

    Orijinalden alıntı: metink64

    Hırsıza kilit dayanmazmış derler. Motor çalınmalarının çok olduğu ülkemizde tüm motorcuların ortak sıkıntısı bu konu. Önemli olan caydırıcılık. Çalınma olayları genelde motorun bir araca yüklenmesi, kilidin kırılarak binerek götürme şeklinde ve çok kısa sürede olmakta. Hırsızlar kendilerini uğraştıracak, açması-sökülmesi-çözülmesi uzun sürecek motorlarla uğraşmıyorlar. Bu nedenle benim tavsiyem; motora mutlaka alarm taktırmalı, kalın zincir ile ön teker ve arka tekerden 2 ayrı şekilde emniyetli bir yere bağlanması, zincirin yerde olmamasıdır. Zincir yerde olursa makasla kesmek çok kolay oluyor, ancak zincir havada ise veya yer ile teması yoksa makasla kesmek için en az iki kişi ve 3-5 dakikalık uğraş lazım. iki zincir olduğunu düşünürsek bu süre 6-7 dakikayı buluyor. Zincir ile uğraşılırken alarm çalacağı için zaten hırsızlar çekip gidecek uğraşmayacaklardır.
    İki zincir+2 aska kilit+alarm+spiral motor kilidi+disk kilidi kombinasyonu ayrıca karanlık olmayan bir yer tercih edilmeli diye düşünüyorum. Motora binmek için bu zincirlerin kilitlerin ve brandanın sökülmesi 10 dakika sürüyor, akşam park ederken de 10 dakika zaman alıyor ama buna katlanmak gerek.

    biraz eski ama bu branda konusunu anlamıyorum, bir bıçak darbesiyle elemine edilebilecek kolay ötesi bir element değil mi? neden herkes branda brande deyip duruyor?

    Alıntıları Göster
    Motoru goremez. Dolayisi ile calinmasi gereken bir hedef olup olmadigini bilemez. Ayrica brandayi sokmek icin zamana ihtiyaci var. Bir de yasada calinmasi kolay olunca indirim aliyorlar, branda oldugu zaman bu indirimi de alamiyorlar diye biliyorum. Yine de benim motoru calamadilar zamaninda, brandayi ve iki aynayi calmislardi.

    Garaj olmadiktan sonra, illa ki bir takip cihazi takilmasi lazim bence motora. Sensor alarmi hemen telefona geliyor. Garajli bir eve gecene kadar da motor almayi dusunmuyorum sirf bu isler yuzunden.
    |
    |




  • Yarbay
    2956 Mesaj
    Abus rs1 detecto aldim ben, disk kilodi honda pcx motoruma (motoru 9000 liraya alarmi 500 e almistim zamaninda :)) hic gozum arkada kalmadi



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Çavuş
    64 Mesaj
    En güvenli kilitleme şekli orta sehpanın kilitli olması ozaman tek başına götüremez ve mecburi yükleyip götürmesi lazım



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
  • Çavuş
    64 Mesaj
    Yani birşekilde motoru iterek götüremeyecek



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
Instagram takipçi satın al
Radyo Dinle
Pubg mobile uc
Cancer Clinical Trials
En ucuz kedi maması fiyatları
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR2
0,391
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.