Şimdi Ara

░MOTOSİKLET İÇİN ON ALTIN KURAL░

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
27
Cevap
0
Favori
2.371
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  •  ░MOTOSİKLET İÇİN ON ALTIN KURAL░

    Motosiklet kullanırken daima kask takın.
     ░MOTOSİKLET İÇİN ON ALTIN KURAL░

    Motosikletinize binmeden önce yola çıkış öncesi kontrolleri yapın.
     ░MOTOSİKLET İÇİN ON ALTIN KURAL░

    Işıklı iletişim lambalarını kullanın.
     ░MOTOSİKLET İÇİN ON ALTIN KURAL░

    Trafik işaret ve kurallarına uyun.
     ░MOTOSİKLET İÇİN ON ALTIN KURAL░

    Daima yolun sağını takip edin.
     ░MOTOSİKLET İÇİN ON ALTIN KURAL░

    Motosiklet kullanırken yol koşullarına dikkat edin.
     ░MOTOSİKLET İÇİN ON ALTIN KURAL░

    Belirlenen hız limitlerini aşmayın.
     ░MOTOSİKLET İÇİN ON ALTIN KURAL░

    Alkollü içki aldığınızda asla motosiklet kullanmayın.
     ░MOTOSİKLET İÇİN ON ALTIN KURAL░

    Trafikte oluşabilecek tehlikeyi önceden tahmin edin.
     ░MOTOSİKLET İÇİN ON ALTIN KURAL░

    Gece yolculuğunda gündüze oranla daha dikkatli olunuz.

    -Biliyorum Demeyin Lütfen bir kez daha gözden geçirin-

     ░MOTOSİKLET İÇİN ON ALTIN KURAL░
     ░MOTOSİKLET İÇİN ON ALTIN KURAL░


    -Sürücüye Öğütler-

    -Kullanım kitabını baştan sona okuyun.
    -Motosikletinizi iyice tanıyın ve özelliklerini öğrenin.
    -Tüm dikkatinizi yol üzerinde toplayın. Trafikte meydana gelebilecek durumlara karşı temkinli olun.
    -Öndeki aracı emniyetle durabilecek mesafede takip edin.
    -Diğer sürücülerin hareketlerini gözleyin
    -Kaliteli motosiklet ekipmanı kullanın. (elbise, eldiven, çizme, kask, gerekli hallerde dizlik ve dirseklik)
    -Motosiklete dinç binin.
    -Motosiklet kullanmadan önce asla alkol almayın.
    -Usta motosilket binicisi, yolu iyi kullanması ve başkalarına saygı göstremesi ile belli olur.
    -Trafikteki diğer yaya ve araşlara saygılı olun.
    Kötü Mesajı Moderatöre bildir Alıntı ile Cevapla



    Kaynak=motosiklet.net







  • İyi bir çalışma.Teşekkürler
  • eline sağlık
  • Teşekkürler.
  • teşekkürler
  • Eline sağlık...
  • quote:

    Kötü Mesajı Moderatöre bildir Alıntı ile Cevapla


    BU NE ALAKA
  • kel
  • Ben de sizlere T-Clock - MSF'in her motora binmeden önce kontrol edilmesi istenenler

    T - Tires - Lastikler ve jantlar
    -
    C - Controls - Tüm elektronik devreler, yağ, hararet, debriyaj, boş vites ışığı vs
    L - Lights - Işıklar - sinyaller
    O - Oils and Flluids - Tüm yağ ve sıvılar
    C - Chassis - Şase
    K - Kick stand - Kick startl - Yan ayak ve orta ayak kontrolü - Eski motorlarda kickstart pedalı kontrolü
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Mozel

    Ben de sizlere T-Clock - MSF'in her motora binmeden önce kontrol edilmesi istenenler

    T - Tires - Lastikler ve jantlar
    -
    C - Controls - Tüm elektronik devreler, yağ, hararet, debriyaj, boş vites ışığı vs
    L - Lights - Işıklar - sinyaller
    O - Oils and Flluids - Tüm yağ ve sıvılar
    C - Chassis - Şase
    K - Kick stand - Kick startl - Yan ayak ve orta ayak kontrolü - Eski motorlarda kickstart pedalı kontrolü



    baba her motora binerken bunları kontrol edersek bi markete gidip gelmemiz 1 saati bulur ne yapıcaz
  • eline sağlık ama bu kurallara uyan insan nerdeyse yok denecek kadaraz ama sen genede üstüne düşen görewi yaptın helal




  • Arkadaşlar,

    İnanın yukarıda yazan kurallara uymak ve kontrolleri yapmak fazla zamanınızı almıyor.

    Kontrolleri ilk yaptığınızda biraz vakit alabilir ama çok kısa bir zamanda sadece 10-20 saniyenizi alacaktır.

    Pratik yöntemler var örneğin;

    Çok kısa sürüşler için;
    Eğer motorununu bırakırken yere, lastiğe vs bakarsanız;
    Her seferinde lastik basıncını ölçmeye gerek yok, bırakırken şişikti şimdi inik mi?
    Bıraktığınızda motorun altı kuruydu ama şimdi yağ/benzin/hidrolik mi var,
    Bıraktığınızda debriyaj veya fren yumaşaktı şimdi aşırı sert veya yumşak mı sert,
    Sinyalleri kontorl etmek 1-2 saniyedir zaten.
    ÖMotora doğru giderken şase göz kontrolü, bırakılandan farklı mı?
    Sesi değişmiş gibi gözlemler ile bunları kontrol edebilirsiniz. Önemli olan bu hususları kontrol etmeyi beyne yerleştirmek. Beyin zaten en pratik yöntemi bulur.

    Eğer uzun soluklu bir gezi ise bunları ayrıntılı kontrol etmek, kafanızda soru işareti bırakmadan güvenle gezinizi yapmayaı sağlar. Dağ başında bunlardan dolayı kalmayı kimse istemez...




  • teşekkrüler
  • Bu arada şimdi aklıma geldi. Mutlaka motorunuzu belirli aralıklar ile kendiniz yıkayın.

    Motorunuzu daha iyi tanıyabileceğiniz bir eğitim olamaz. Hem nerelerinin en zayıf halka olduğunu bilir onlara öncelikli bakarsınız, hem de gevşemiş vida, aşınmış veya eğilmiş bir yer varsa hemen tamir eder/ettirirsiniz..
  • vermiş olduğun bilgiler için çok teşekkür ederim
  • bu kurallara herkes uysa trafik akzaları da ortadan kalkar. fakat motor kullananların çoğu yaşı küçük veya ehliyeti olmayan kişilerdir. ama yine de hatırlatman iyi oldu
  • güzel calısma ama keske herkes bu kurallara uysa ama uymuyor işte canlarını tehlikeye atıyolar bosuna anaların babaların acı cekmemesi için arkadasın yaptıı kurallara uyalım uymayanları uyaralım
    ne konustum bea




  • Tam da böyle birşeylere bakıyordum A2 ehliyet için başvurdum...
  • quote:

    Orjinalden alıntı: acy78


    quote:

    Orjinalden alıntı: Mozel

    Ben de sizlere T-Clock - MSF'in her motora binmeden önce kontrol edilmesi istenenler

    T - Tires - Lastikler ve jantlar
    -
    C - Controls - Tüm elektronik devreler, yağ, hararet, debriyaj, boş vites ışığı vs
    L - Lights - Işıklar - sinyaller
    O - Oils and Flluids - Tüm yağ ve sıvılar
    C - Chassis - Şase
    K - Kick stand - Kick startl - Yan ayak ve orta ayak kontrolü - Eski motorlarda kickstart pedalı kontrolü



    baba her motora binerken bunları kontrol edersek bi markete gidip gelmemiz 1 saati bulur ne yapıcaz

    bu da iyidi




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.