Şimdi Ara

Motorola Moto Z | Z Force | Z Play | Moto Mods - Ana Konu (93. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
3.321
Cevap
42
Favori
190.754
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
6 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 9192939495
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Telefonu uzun süre şarjda kaldıktan sonra(akşam şarja koyup sabah alınca veya tam şarj olduktan sonra belli bir süre gecince) telefonu açtığımda şarj yüzde 64 65 civarı falan yazıyor ama sanki hemen azalmiyor sanki sanki yüzde 90 da az gosteriyormus gibi.

    Sizlerde var mı aynı sorun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • PyRRhiC P kullanıcısına yanıt
    Hocam power pack hakkinda bisey sorcam siz bataryayi sarj ediyosunuz oda cihazimi ediyor yoksa cihaz uzerindende sarj oluyormu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • musdappo M kullanıcısına yanıt
    Sabah sarjdan cikardiginizda mi o degerleri veriyor?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • doguking kullanıcısına yanıt
    Turbo power ın kendi şarj girişi var. Normal şarj cihazınızla şarj edebilirsiniz. Turbo power ın telefona takıldığında şarj modu soruyor size. Ya telefonun şarjını %80 e tamamlayacak şekilde şarj ediyor yada bir power bank gibi şarjı fullüyor. Bu seçimi size bırakıyor. Ben çok yoğun telefonu kullanıyorum. Bana 1.5 gün yetiyor lakin başka kişiye 2 gün rahat rahat yeter

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • PyRRhiC P kullanıcısına yanıt
    Direk cihazdan sarj edemiyoruz sanirsam ilk model oyle degildi galiba

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: musdappo

    Telefonu uzun süre şarjda kaldıktan sonra(akşam şarja koyup sabah alınca veya tam şarj olduktan sonra belli bir süre gecince) telefonu açtığımda şarj yüzde 64 65 civarı falan yazıyor ama sanki hemen azalmiyor sanki sanki yüzde 90 da az gosteriyormus gibi.

    Sizlerde var mı aynı sorun.

    cihazda sorun gonder garantide iade alirsin sende

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • synthax error S kullanıcısına yanıt
    Aynen öyle şarj full şarj ettikten sonra belli bir süre şarjda kalırsa böyle yapıyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • s_s64 kullanıcısına yanıt
    Hocam iyide firma test ederken full şarj Edip edemez bile bakar çalışıyor der.birde 300 TL lik arka kapak Incipio batarya aldım iade olursa elimde kalacak.telefondan çok memnunum iade olursa ne alacam o da var

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • musdappo M kullanıcısına yanıt
    Batarya kalibrasyonu yapın, bir de öyle deneyin. Eğer sonuç değişmezse servis yolu gözüküyor size.



    Moto Z nin muadili yine kendisi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: musdappo

    Hocam iyide firma test ederken full şarj Edip edemez bile bakar çalışıyor der.birde 300 TL lik arka kapak Incipio batarya aldım iade olursa elimde kalacak.telefondan çok memnunum iade olursa ne alacam o da var

    yine moto z al en azından aradaki fiyat farkı elinde kalır

    bataryaya çok para vermişsin hocam suan 3490 malık olanı 199 hb de
  • saMetallica kullanıcısına yanıt
    Yavaş çekim modunda ses var mı video da normal videoda ses var ama rüzgar sesi gibi bişi duyuluyor

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • arkadaşalr vodafone dan alıpda para iadesi çıkanlar kesinlikle gecikme olursa vodafone genel müdürlüğüne mail atın.
    dünden beri beni arıyorlar telefon çekmiyordu bazı bölgelerde ulaşamadılar bugün evdeyken aradılar yine firma ilede görüşük sizide teyit için aradık dediler para yatırılmış aldıızmı dediler evet aldım ilginiz için teşekkürler dedim.
    süreçde mail attıktan sonra direk firmanın bana ulasması ile oldu 1gün geçmeden hemen parayı yatırdılar:)
  • s_s64 kullanıcısına yanıt
    Allah Razı Olsun Hocam İnşallah bize de para iadesi çıkar .



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi droguzask -- 3 Şubat 2018; 19:10:0 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • s_s64 kullanıcısına yanıt
    İşte 3 ay önce aldık önce getirselerdi bunu alırdım.simdi düzelti sorun kalibrasyon yapinca

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Benim cihazda %30'da kapanma gibi sorunlar ortaya çıkmadı ama pilin daha hızlı tükenmesi sorunu var. Pil detaylarına bakınca cihazın hiç uykuya dalmadığı görülüyor. Ecnebilerin wakelock dedikleri şey.



    Normalde ekran kapalıyken uykuya dalması lazım cihazın. ama gördüğünüz gibi hiç uyumamış. Şimdi ya güncelleme bekelyeceğiz ya da telefon %30 da kapanma sorunu gösterene kadar bekleyip garantiye vereceğiz galiba.



    Motorola Moto Z | Z Force | Z Play | Moto Mods - Ana Konu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ekleme : wipe cache yapınca wake lock düzeldi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • enteresan biseymis:)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Victini


    quote:

    Orijinalden alıntı: captain1034

    Hocam değiştireceklerine dair umudum olsa eyvallah hiç bu kadar ısrar etmem direk veririm ama yok. 2 kez servise verdim bu cihazı. 2sinde de verirken bataryayla ilgili sıkıntım olduğunu belirttim. Her 2 seferde de batarya testi yapıp geri gönderdiler. 2 buçuk-3 saat ekran süresi aldığım telefonun bataryası düzgün çalışıyor diyorlar dalga geçer gibi.

    Bende direkt yedek parça bekliyor olarak işleme aldılar, pil değişimi için parça bekleniyor.

    Teleservice değil mi hocam sizin de?

    Aynen teleservice hocam. Benim daha önceki gönderimlerimde servis süresi boyunca takip etme imkanım olmadı ancak hiçbirinde bataryayla ilgili bir işlem yapmadıkları belli zira düzelen herhangi bir şey yok. Cihazı şarj ediyorum kullanıyorum daha sonra telefonu açıp kapadığımda şarjı 80den 40lara 50den 10lara düşüyor. Ben bununla uğraşmak istemiyorum artık. Böyle bir sorundan dolayı para iadesi ya da değişim alan arkadaş var mı acaba yardımcı olabilir misiniz?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Motorola Moto Z | Z Force | Z Play | Moto Mods - Ana Konu

    Benim telefonumda batarya probleminden dolayı teleservice de. Telefonum onlara ocak ayının 16 sında ulaşmıştı. Eğer o tarihten itibaren 20 iş günü tamir süresi başlıyorsa yarın tam olarak süreleri dolmuş oluyor ve hala tamir durumununda yedek parça bekleniyor olarak gözüküyor. Ücret iadesi talebi için ne yapmalıyım?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi G.USTA -- 6 Şubat 2018; 1:5:10 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ibrahimYK

    Ben de telerservice ile uğraşanlardan biri olarak başımdan geçenleri anlatayım
    telefonu vodafone'un internet sitesinden faturaya tanımlı olarak almıştım 1 yıl önce, daha sonra bu batarya sorunları oluşunca teleservice'e yolladım telefonu, 3 hafta gibi bir süre geçti daha sonra ürün değiştirme formunu kargoyla yolladılar, telefonu aldığınız yere götürün diye. Tabii ki aldığım yer muhattabı bulmak zor oldu, çünkü tüm vodafone bayileri biz satmadık diyor Ben de Atatürk oto sanayi metro durağının ordaki vodafone genel müdürlüğe gittim, orada da yaklaşık yarım saatlik bir görüşmeden sonra muhattabım olmaya karar verdiler. Formu teleservice'e geri yolladım, bu arada telefonu sevdiğimden ürün değişim istiyorum hep. Ellerinde beyaz varmış siyah kalmamış ona tamam dedim, bir hafta gibi bir sürede telefonu geri yolladılar. Benim gibi telefonu internetten alanların aklında bir soru varsa yardımcı olurum.

    merhaba ben internetten falan almadım ama alırken hala nasıl yaptığımı anlayamadığım şekilde kazıklandım. bugün servisten geliyor kargo içine değişim yada onarım istediğimi yazmıştım ama tabi ne gönderdiler bilmiyorum. İade çıktıysa siz teleservice e ne dediniz nasıl anlaştınız anlatırsanız sevinirim çünkü ben izmirde yaşıyorum iade almak için mersine kadar gitmem lazım uğraşmamak için telefon gönderseler keşke diye çabam.
  • 
Sayfa: önceki 9192939495
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.