Şimdi Ara

Motorola Moto Z | Z Force | Z Play | Moto Mods - Ana Konu (83. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
3.321
Cevap
42
Favori
190.837
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
6 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 8182838485
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Beyler ilgilenenler olursa moto mod paketimi satıyorum incelemek için pazarlık yok fiyat iyi ürünler az kullanıldı





    https://www.sahibinden.com/ilan/ikinci-el-ve-sifir-alisveris-cep-telefonu-modeller-moto-z-full-moto-mods-projeksiyon-jbl-soundboost-510743933/detay

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • sarj sorununu telefonu fabrika ayarlarına döndürüp çözen var mı?
  • MetalWave kullanıcısına yanıt
    neredeyse ayda bir fabrika ayarlarına dönüyorum pek bir şey değişmedi aslında yüklü olan da 50 uygulama falan var ne kadar doğrudur bilemem ama accubattery de pil verimini %33 civarı gösteriyor servisteyken kullanabileceğim bir telefon bulduğum anda telefonu servise vericem vodafone'dan almıştım telefonu
  • bir yerde ilkbaharda gelecek diye okudum. nisanda falan sanırım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Onurmsq

    dostum lenovo nerden cıktı ben lenovodan bahsetmedim bile. s7 edge den bahsediorum. 7milimetreye 3600mah. 11mm diyosun. zaten s7edge 11milimetre cıksa 6bin mah çıkarır. herneyse. hala neden övüyosun motomodsu anlamıs degilim. sana dediğim bu motomodsu kimse kullanmaz.

    P2 8 mm e 5100 mah yaptı. 11 mm de 10k sıkıştırırdı oraya. Samsung batarya konusunda aşırı vasat. Mesela 1 yıl sonra rahatsız edici derecede performanstan düşüyor bataryası. Lenovo ya bak bir de. 2 yılda geçse de gözle görülür kayıp yok. Kıyaslama konusunda konuya çok yanlış bakıyorsun. Bir kere Samsungun ısınma derdi var. Adam akıllı çekmiyor hat. 2 yıldan sonra kasıyor. Lenovo ve motorolalarda böyle bir durum söz konusu değil. Telefon alıyoruz yani sonuçta. Çık dağ bayır demeden çeker motorola. İnceliğin de çok önemi yok benim için. Ha 5mm ha 11mm. Bu yönden Samsung kötüdür demek istemiyorum. Kullanmadığım bir Xiaomi kaldı Türkiyeye giren markalardan. Onun dışında en başarılı telefon diyebilirim motorolaya. Tabi her telefon firmasında olduğu kadar bunda da sorunlar var. Hat çekmemesi ya da el yakması gibi bir durum yok. Şarjı da rahat yetiyor. E internet performansı da yerinde. Niye gidip de daha pahalı bir ürünü daha çok sorunu olduğunu bildiğim halde alayım ki? Akıl karı mı?




  • saMetallica kullanıcısına yanıt
    En geç 2018 ilk çeyrek deniliyor yabancı kaynaklarda. Test sürümü Brezilya için aktif zaten şu an. Çok yakında dağıtım başlar muhtemelen.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • berkaykas28 B kullanıcısına yanıt
    inşallah.
  • telefonu alalı 1 seneyi geçti ilk modu yeni aldım batarya modunu aldım artık pil beni sıkıntıya sokmaya başlamıştı. bataryayı hangi modda kullanıyorsunuz verimliliğe aldım ben
  • MetalWave kullanıcısına yanıt
    Hocam nasıl cihaz kalın oluyor mu? 6mm diye okudum cihazla birlikte 11/12mm oluyor galiba, kötü duruyor mu? İzlenimlerinizi alsak.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • berkaykas28 B kullanıcısına yanıt
    kalınlaşıyor ve ağır oluyor. benim gibi sabah 8 akşam 6 çalışan biri için sorun olmayacak bir yapıda. zaten iş yerinde masaüstünde duruyor telefon. akşam iş bitimine kadar bataryayı bitirir sonrasında telefon dan yemeye başladığı zaman zaten amacına ulaşmış oluyor. gece yatarkende beraber sarj ettin mi bir sıkıntınolmuyor. görüntüsünde ve kullanımında bir sıkıntı olmuyor. tek el kullanımında bir süre sonra bilek yaptırabilir :) bayanlar bu şekilde tek el kullanamaz.hassas terazide 222 gr geliyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fusion35


    quote:

    Orijinalden alıntı: fusion35


    quote:

    Orijinalden alıntı: Savior Fenix


    quote:

    Orijinalden alıntı: fusion35


    quote:

    Orijinalden alıntı: Savior Fenix

    Şarj probleminden dolayı servise yolladım telefonu. Telefon boştayken bile şarjı boşalmaya başladı. %30 civarı şarj bitmiş gibi kapanıyordu. Şarja takınca %50 gösteriyordu. Servis ne diyecek bakalım

    Isınma varmıydı şarj azalırken. Bendeki ile aynı sorunmu merak ettiğim için sordum. gerçi benimki 1 günde sapıttı öncesinde kapanma ve şarj konusunda sorun yoktu

    Vardı. Kameranın yanlarında.

    Aynen benimkinde de ısınma aynı yerlerdeydi.

    Bende cumartesi istanbula gidip elden vereceğim teleservis bağcılara. Bakalım ne çıkacak



    cumartesi teleservis Bağcılara götürdüm telefonu. tek açık teleservis oymuş bu arada.

    Ancak şöyle bir sorun var, Bağcılar sadece Samsung cihazlara bakıyormuş.

    Geri döndüm Çorlu'ya. Bugün yarın kargo ile göndermekten başka çarem kalmadı. Maltepe'ye gitmem pek mümkün değil :(

    Kargo ile geçen hafta gönderdiğim cihaz için sonunda elle tutulur birşeyler yazdılar cihaz takip ekranına.

    Şikayetlerim;
    *Cihaz ısınıyor - Devamlı
    *Batarya/Şarj: Düşük bekleme süresi- Devamlı
    *Açma/Kapama: Kendi kendine kapanıyor - devamlı
    Ek bilgi : Kamera çevresi ısınıyor, Resetleniyor

    Ekranda görünen;
    Tamir Bilgileri; Anakart Değişimi
    Durum: Yedek parça bekleniyor.

    Burdan bir arkadaşta anakart sorunu olabilir demişti ki öyle çıktı görünüyor.

    Garantili cihaz olması kurtardı yoksa çöpe gidecekti. 2019 Nisan ayına kadar daha garantisi var.

    Gelince değiştirir başka birşey alırım dedim ama bu fiyatlara alınacak başka telefon bulamadım. Huawei P yada Mate alayım diyorum ama onlarda çok para.

    6 ay sonra yine arıza yaparmı düşüncesindeydim ama başka bir yerde benzer sorunda okuyamadım, kronik değil gibi duruyor. Kullanmaya devam edeceğim sanırım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: fusion35


    quote:

    Orijinalden alıntı: fusion35


    quote:

    Orijinalden alıntı: fusion35


    quote:

    Orijinalden alıntı: Savior Fenix


    quote:

    Orijinalden alıntı: fusion35


    quote:

    Orijinalden alıntı: Savior Fenix

    Şarj probleminden dolayı servise yolladım telefonu. Telefon boştayken bile şarjı boşalmaya başladı. %30 civarı şarj bitmiş gibi kapanıyordu. Şarja takınca %50 gösteriyordu. Servis ne diyecek bakalım

    Isınma varmıydı şarj azalırken. Bendeki ile aynı sorunmu merak ettiğim için sordum. gerçi benimki 1 günde sapıttı öncesinde kapanma ve şarj konusunda sorun yoktu

    Vardı. Kameranın yanlarında.

    Aynen benimkinde de ısınma aynı yerlerdeydi.

    Bende cumartesi istanbula gidip elden vereceğim teleservis bağcılara. Bakalım ne çıkacak



    cumartesi teleservis Bağcılara götürdüm telefonu. tek açık teleservis oymuş bu arada.

    Ancak şöyle bir sorun var, Bağcılar sadece Samsung cihazlara bakıyormuş.

    Geri döndüm Çorlu'ya. Bugün yarın kargo ile göndermekten başka çarem kalmadı. Maltepe'ye gitmem pek mümkün değil :(

    Kargo ile geçen hafta gönderdiğim cihaz için sonunda elle tutulur birşeyler yazdılar cihaz takip ekranına.

    Şikayetlerim;
    *Cihaz ısınıyor - Devamlı
    *Batarya/Şarj: Düşük bekleme süresi- Devamlı
    *Açma/Kapama: Kendi kendine kapanıyor - devamlı
    Ek bilgi : Kamera çevresi ısınıyor, Resetleniyor

    Ekranda görünen;
    Tamir Bilgileri; Anakart Değişimi
    Durum: Yedek parça bekleniyor.

    Burdan bir arkadaşta anakart sorunu olabilir demişti ki öyle çıktı görünüyor.

    Garantili cihaz olması kurtardı yoksa çöpe gidecekti. 2019 Nisan ayına kadar daha garantisi var.

    Gelince değiştirir başka birşey alırım dedim ama bu fiyatlara alınacak başka telefon bulamadım. Huawei P yada Mate alayım diyorum ama onlarda çok para.

    6 ay sonra yine arıza yaparmı düşüncesindeydim ama başka bir yerde benzer sorunda okuyamadım, kronik değil gibi duruyor. Kullanmaya devam edeceğim sanırım.

    Muhtemelen degisim karari verilir ve degisim belgesi gonderirler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: dünyalı


    quote:

    Orijinalden alıntı: fusion35


    quote:

    Orijinalden alıntı: fusion35


    quote:

    Orijinalden alıntı: fusion35


    quote:

    Orijinalden alıntı: Savior Fenix


    quote:

    Orijinalden alıntı: fusion35


    quote:

    Orijinalden alıntı: Savior Fenix

    Şarj probleminden dolayı servise yolladım telefonu. Telefon boştayken bile şarjı boşalmaya başladı. %30 civarı şarj bitmiş gibi kapanıyordu. Şarja takınca %50 gösteriyordu. Servis ne diyecek bakalım

    Isınma varmıydı şarj azalırken. Bendeki ile aynı sorunmu merak ettiğim için sordum. gerçi benimki 1 günde sapıttı öncesinde kapanma ve şarj konusunda sorun yoktu

    Vardı. Kameranın yanlarında.

    Aynen benimkinde de ısınma aynı yerlerdeydi.

    Bende cumartesi istanbula gidip elden vereceğim teleservis bağcılara. Bakalım ne çıkacak



    cumartesi teleservis Bağcılara götürdüm telefonu. tek açık teleservis oymuş bu arada.

    Ancak şöyle bir sorun var, Bağcılar sadece Samsung cihazlara bakıyormuş.

    Geri döndüm Çorlu'ya. Bugün yarın kargo ile göndermekten başka çarem kalmadı. Maltepe'ye gitmem pek mümkün değil :(

    Kargo ile geçen hafta gönderdiğim cihaz için sonunda elle tutulur birşeyler yazdılar cihaz takip ekranına.

    Şikayetlerim;
    *Cihaz ısınıyor - Devamlı
    *Batarya/Şarj: Düşük bekleme süresi- Devamlı
    *Açma/Kapama: Kendi kendine kapanıyor - devamlı
    Ek bilgi : Kamera çevresi ısınıyor, Resetleniyor

    Ekranda görünen;
    Tamir Bilgileri; Anakart Değişimi
    Durum: Yedek parça bekleniyor.

    Burdan bir arkadaşta anakart sorunu olabilir demişti ki öyle çıktı görünüyor.

    Garantili cihaz olması kurtardı yoksa çöpe gidecekti. 2019 Nisan ayına kadar daha garantisi var.

    Gelince değiştirir başka birşey alırım dedim ama bu fiyatlara alınacak başka telefon bulamadım. Huawei P yada Mate alayım diyorum ama onlarda çok para.

    6 ay sonra yine arıza yaparmı düşüncesindeydim ama başka bir yerde benzer sorunda okuyamadım, kronik değil gibi duruyor. Kullanmaya devam edeceğim sanırım.

    Muhtemelen degisim karari verilir ve degisim belgesi gonderirler.

    Değişim belgesi derken?
    Yedek parça bekleniyor bilgilendirmesi zaman kazanmak için mi oluyor.

    Anakart değiştirip geri yollarlar diye düşünmüş ve biraz sıkılmıştım açıkçası.




  • Degisim belgesi gonderiyorlar ve siz bu belge ile cihazi satin aldiginiz yere basvurup yenisini yada ucretini istiyorsunuz.



    Anakart degisimi ile ilgili sorunlarda ürün degisim ihtimali yiksek oluyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dünyalı

    Degisim belgesi gonderiyorlar ve siz bu belge ile cihazi satin aldiginiz yere basvurup yenisini yada ucretini istiyorsunuz.



    Anakart degisimi ile ilgili sorunlarda ürün degisim ihtimali yiksek oluyor.

    Aynı durumu yaşadım. Yani garantiye verilen cihazla ilgili aynı sorunu yaşadım. Ana kart değişimi olarak sisteme girildi, bir süre sonra değişim olarak size bilgi geliyor.

    Siz de cihazın faturasıyla birlikte aldığınız yere giderek iadesini veya yeni cihazı talep ediyorsunuz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: spinmaster


    quote:

    Orijinalden alıntı: dünyalı

    Degisim belgesi gonderiyorlar ve siz bu belge ile cihazi satin aldiginiz yere basvurup yenisini yada ucretini istiyorsunuz.



    Anakart degisimi ile ilgili sorunlarda ürün degisim ihtimali yiksek oluyor.

    Aynı durumu yaşadım. Yani garantiye verilen cihazla ilgili aynı sorunu yaşadım. Ana kart değişimi olarak sisteme girildi, bir süre sonra değişim olarak size bilgi geliyor.

    Siz de cihazın faturasıyla birlikte aldığınız yere giderek iadesini veya yeni cihazı talep ediyorsunuz.

    Hepsiburada dan aldım. Nasıl bir yol izleyeceğim fikirlere ihtiyacım var.

    Sorun sizde de aynımıydı?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: fusion35


    quote:

    Orijinalden alıntı: fusion35


    quote:

    Orijinalden alıntı: fusion35


    quote:

    Orijinalden alıntı: Savior Fenix


    quote:

    Orijinalden alıntı: fusion35


    quote:

    Orijinalden alıntı: Savior Fenix

    Şarj probleminden dolayı servise yolladım telefonu. Telefon boştayken bile şarjı boşalmaya başladı. %30 civarı şarj bitmiş gibi kapanıyordu. Şarja takınca %50 gösteriyordu. Servis ne diyecek bakalım

    Isınma varmıydı şarj azalırken. Bendeki ile aynı sorunmu merak ettiğim için sordum. gerçi benimki 1 günde sapıttı öncesinde kapanma ve şarj konusunda sorun yoktu

    Vardı. Kameranın yanlarında.

    Aynen benimkinde de ısınma aynı yerlerdeydi.

    Bende cumartesi istanbula gidip elden vereceğim teleservis bağcılara. Bakalım ne çıkacak



    cumartesi teleservis Bağcılara götürdüm telefonu. tek açık teleservis oymuş bu arada.

    Ancak şöyle bir sorun var, Bağcılar sadece Samsung cihazlara bakıyormuş.

    Geri döndüm Çorlu'ya. Bugün yarın kargo ile göndermekten başka çarem kalmadı. Maltepe'ye gitmem pek mümkün değil :(

    Kargo ile geçen hafta gönderdiğim cihaz için sonunda elle tutulur birşeyler yazdılar cihaz takip ekranına.

    Şikayetlerim;
    *Cihaz ısınıyor - Devamlı
    *Batarya/Şarj: Düşük bekleme süresi- Devamlı
    *Açma/Kapama: Kendi kendine kapanıyor - devamlı
    Ek bilgi : Kamera çevresi ısınıyor, Resetleniyor

    Ekranda görünen;
    Tamir Bilgileri; Anakart Değişimi
    Durum: Yedek parça bekleniyor.

    Burdan bir arkadaşta anakart sorunu olabilir demişti ki öyle çıktı görünüyor.

    Garantili cihaz olması kurtardı yoksa çöpe gidecekti. 2019 Nisan ayına kadar daha garantisi var.

    Gelince değiştirir başka birşey alırım dedim ama bu fiyatlara alınacak başka telefon bulamadım. Huawei P yada Mate alayım diyorum ama onlarda çok para.

    6 ay sonra yine arıza yaparmı düşüncesindeydim ama başka bir yerde benzer sorunda okuyamadım, kronik değil gibi duruyor. Kullanmaya devam edeceğim sanırım.

    Degisen parca da 2 yil garantiye dahildir. Yani telefonunuzun garantisi bitse dahi, anakartin degistigi tarihten itibaren parca olarak 24 ay garantisi baslar. O sekilde forumda degistirenler vardi mobil bolumu takip ettigim zamanlardan.



    Huawei falan demissiniz ama hicbiri asla Motorola'nin yanina yaklasamaz. Uzakdogu ve cayna markalarindan olabildigince uzak durmak lazim. Sadece gozboyarlar, bir sure sonra da patlar hepsi. 12 senedir uyeyim, hic degismedi.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • fusion35 kullanıcısına yanıt
    Benim cihazım birden kapandı, bir daha da açılmadı. Nasıl oldu hiç bilmiyorum ama süreç aynı şekilde işledi. Önce parça bekleniyor dendi, sonra da cihaza değişim verildi.

    Size bir değişim evrakı veriyorlar ve bu resmi bir evrak oluyor. Siz de o evrakla cihazın alındığı yere başvuruyorsunuz. Hepsiburada'dan alında ise firmayla irtibata geçip belgeyi kendilerine gönderebilirsiniz. Onlar da size fatura bedeli üzerinden iade yapıyorlar.

    Bu süreç onay alımı vesaire gibi sebeplerle 15 güne kadar uzayabiliyor ama sonunda fatura bedeli neyse o bedeli ödüyorlar.

    Diğer arkadaşlara ben de katılıyorum. Cihazıma değişim verilmesine rağmen yine Moto Z aldım ve büyük bir keyifle kullanıyorum. Bu arıza bana denk geldi, forumda da belirtiyor arkadaşlar. Bu cihazda kronik bir sorun yok ve hızı, görüntüsü, şıklığı, stabil oluşu gibi bir çok nedenle bu cihazdan vazgeçmedim. Bu fiyata hele hele şu an satıldığı fiyatlarda bu ayarda bir cihaz zaten yok.




  • arkadaşlar benim telefonun kutu içeriği şeffaf bumper hariç tam faturam duruyor ama garanti belgesini bulamıyorum fatura garanti belgesi yerine geçiyor mu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: vayanamvaybabam

    arkadaşlar benim telefonun kutu içeriği şeffaf bumper hariç tam faturam duruyor ama garanti belgesini bulamıyorum fatura garanti belgesi yerine geçiyor mu

    geçer. sonuçta faturada da imei numarası yazar. servise verirken fatura fotokopisini vermeyi unutmayın!
  • 
Sayfa: önceki 8182838485
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.