Şimdi Ara

Motorola Defy Mini XT320 , su geçirmez, çizilmez, toz almaz (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
23
Cevap
0
Favori
6.098
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Ürünü 05.07.2012 tarihinde yeniden teslim almaya gittiğimde, "üründe belirtilen arıza görülmedi" şeklinde rapor ile teslim aldım. Teslim alırken görevli bayana bu üründe sorunun devam ettiğine eminim birazdan ürünü test edeceğim konuşma esnasında kapanacak ondan sonra görüşürüz dedim ve teslimat bölgesinden ayrıldım. Bir arkadaşımı aradım 7-8 dk.lık görüşme esnasında telefonun şarjı %70 civarında olmasına rağmen birden bire kapandı ve o hışımla içeri girdim. Haklı olduğumu her halimden belliydi ki teslimattaki bayan beni teknik servisteki yetkili arkadaşa gönderdi. Çıplak gözle arızanın tespitini yaparak servise girişini yaptırdım. Yetkili teknisyen arkadaş bu konuyla ilgili telefonun servisi olan Ataşehir Teleservice'e mail atacağını ürünün gerekirse değişmesi gerektiğini ileteceğini söyledi ve 3. sefer aynı arızadan telefonun servise kaydı alındı. Gün geldi çattı 19.07.2012 tarihinde yeniden ürünü teslim almaya Altunizade Teleservice'e gittiğimde "üründe belirtilen arıza görülmedi" şeklinde aynı raporla ürünü teslim aldım. Aynı yetkili teknisyen arkadaşa gittim beni hatırladı ve arızayı yeniden çıplak gözle gördü. Ürünü iade için yasal hakkımın doğduğunu biliyorum fakat arızayı detaylarıyla açıklamama rağmen ürünü inceleyen teknisyenin arızayı görememesi beni bir hayli kızdırmış olmalı ki soluğu Ataşehir Teleservice'de aldım. Müdür yardımcısı olduğunu söyledikleri Güven bey mağdur olduğumu farketmiş olmalı ki beni dinledi ve haklı olduğumu belirterek ürünü yeniden servise alalım ve direkt olarak Ana Kartını değiştirelim şeklinde bir teklifte bulundu ve ben ürünü yeniden teknik servise verdim :) bu aralar nedense çok iyimserim iade hakkım olmasına rağmen telefona karşı zafiyetimdenmidir bilmiyorum ama Ana Kartın değişmesine onay verdim. Şuan telefonum Ana Kart bekliyor. Bu süreçte fazla bekletirlerse yasal hakkım olan iade hakkımı kullanacağım. Unutmadan Motorola telefonla ilgili Altunizade Teleservice'te bir sorunla karşılaştığınızda onarımını yapan Ataşehir Teleservice ile direkt olarak irtibata geçerseniz aradaki iletişim kopukluğunu ortadan kaldırırsınız. Önümüzde ki günlerde süreçle ilgili bilgileri tekrar size aktarıyor olacağım.

    Selamlar..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: neco1907

    Ürünü 05.07.2012 tarihinde yeniden teslim almaya gittiğimde, "üründe belirtilen arıza görülmedi" şeklinde rapor ile teslim aldım. Teslim alırken görevli bayana bu üründe sorunun devam ettiğine eminim birazdan ürünü test edeceğim konuşma esnasında kapanacak ondan sonra görüşürüz dedim ve teslimat bölgesinden ayrıldım. Bir arkadaşımı aradım 7-8 dk.lık görüşme esnasında telefonun şarjı %70 civarında olmasına rağmen birden bire kapandı ve o hışımla içeri girdim. Haklı olduğumu her halimden belliydi ki teslimattaki bayan beni teknik servisteki yetkili arkadaşa gönderdi. Çıplak gözle arızanın tespitini yaparak servise girişini yaptırdım. Yetkili teknisyen arkadaş bu konuyla ilgili telefonun servisi olan Ataşehir Teleservice'e mail atacağını ürünün gerekirse değişmesi gerektiğini ileteceğini söyledi ve 3. sefer aynı arızadan telefonun servise kaydı alındı. Gün geldi çattı 19.07.2012 tarihinde yeniden ürünü teslim almaya Altunizade Teleservice'e gittiğimde "üründe belirtilen arıza görülmedi" şeklinde aynı raporla ürünü teslim aldım. Aynı yetkili teknisyen arkadaşa gittim beni hatırladı ve arızayı yeniden çıplak gözle gördü. Ürünü iade için yasal hakkımın doğduğunu biliyorum fakat arızayı detaylarıyla açıklamama rağmen ürünü inceleyen teknisyenin arızayı görememesi beni bir hayli kızdırmış olmalı ki soluğu Ataşehir Teleservice'de aldım. Müdür yardımcısı olduğunu söyledikleri Güven bey mağdur olduğumu farketmiş olmalı ki beni dinledi ve haklı olduğumu belirterek ürünü yeniden servise alalım ve direkt olarak Ana Kartını değiştirelim şeklinde bir teklifte bulundu ve ben ürünü yeniden teknik servise verdim :) bu aralar nedense çok iyimserim iade hakkım olmasına rağmen telefona karşı zafiyetimdenmidir bilmiyorum ama Ana Kartın değişmesine onay verdim. Şuan telefonum Ana Kart bekliyor. Bu süreçte fazla bekletirlerse yasal hakkım olan iade hakkımı kullanacağım. Unutmadan Motorola telefonla ilgili Altunizade Teleservice'te bir sorunla karşılaştığınızda onarımını yapan Ataşehir Teleservice ile direkt olarak irtibata geçerseniz aradaki iletişim kopukluğunu ortadan kaldırırsınız. Önümüzde ki günlerde süreçle ilgili bilgileri tekrar size aktarıyor olacağım.

    Selamlar..

    bende telefonu yaklaşık 2 haftadır kullanıyorum hocam,,korkarım motorola batarya konusunda bu telefonla ilgili sıkıntı çekeceğe benziyor zira benim telefonda şarj ederken %90 üzerini görmüyor. eğer sıkıntı ilerlerse bende servise götürücem..




  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.