Şimdi Ara

◄ Motorola Atrix Kullanıcıları Ana Konu ►

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir - 4 Masaüstü
26.460
Cevap
130
Favori
1.136.788
Tıklama
Tüm Forumlar >> Mobil Cihazlar >> Android Telefonlar >> Motorola >> ◄ Motorola Atrix Kullanıcıları Ana Konu ►
Giriş
Mesaj
  • Yüzbaşı
    507 Mesaj
    arkadaşlar bu ürünün orjinal bataryasını güvenilir olarak nereden temin edebilirim bir de harici olarak bataryayı şarj edeceğim sağlam bir şarj istasyonu tavsiye edebilirseniz sevinirim



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi carannir -- 19 Ağustos 2012; 19:07:23 >
    |
    |
    _____________________________
    M5A99X EVO R2.0 Phenom II X6 1090T Black Edition 3.2GHz / 3.6GHz Turbo Core 9MB Cache Seasonic M12 II 620W 80Plus Bronze Modüler Sapphire HD7850 GDDR5 1GB 256BIT Aerocool X Predator Evil BlackKingston HyperX 8GB(2x4GB) DDR3 1600MHz CL9 XMP Ram
  • Yüzbaşı
    666 Mesaj
    arkadaşlar şuan çok ciddi bir sorunum var özellikle son zamanlarda telefonu açtıktan bi zaman sonra dışarıdan gelen aramaları telefon açık olduğu halde telefon çalmıyor ama karşı tarafta çalma tonu geliyor taki ben şüphelenip telefonu kapatım açana kadar sonra düzeliyor tabi yine bi zaman sonra yine aynısı oluyor,arkadaşlarım ve evdekiler telefonu niye açmıyorsun diye papaz oluyoruz bunun çözümü varmıdır bilen başına gelen ??? yardım.

    hattım vadafone ve 2 defa fabrika ayarlarına döndüm yine aynı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi caspertxt -- 20 Ağustos 2012; 0:34:10 >
    _____________________________

    DH Motorola ATRIX
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    1 Not
    quote:

    Orijinalden alıntı: caspertxt

    arkadaşlar şuan çok ciddi bir sorunum var özellikle son zamanlarda telefonu açtıktan bi zaman sonra dışarıdan gelen aramaları telefon açık olduğu halde telefon çalmıyor ama karşı tarafta çalma tonu geliyor taki ben şüphelenip telefonu kapatım açana kadar sonra düzeliyor tabi yine bi zaman sonra yine aynısı oluyor,arkadaşlarım ve evdekiler telefonu niye açmıyorsun diye papaz oluyoruz bunun çözümü varmıdır bilen başına gelen ??? yardım.

    hattım vadafone ve 2 defa fabrika ayarlarına döndüm yine aynı.
    quote:

    Orijinalden alıntı: caspertxt

    arkadaşlar şuan çok ciddi bir sorunum var özellikle son zamanlarda telefonu açtıktan bi zaman sonra dışarıdan gelen aramaları telefon açık olduğu halde telefon çalmıyor ama karşı tarafta çalma tonu geliyor taki ben şüphelenip telefonu kapatım açana kadar sonra düzeliyor tabi yine bi zaman sonra yine aynısı oluyor,arkadaşlarım ve evdekiler telefonu niye açmıyorsun diye papaz oluyoruz bunun çözümü varmıdır bilen başına gelen ??? yardım.

    hattım vadafone ve 2 defa fabrika ayarlarına döndüm yine aynı.


    bendede olyor o sıkıntı atrixde var böyle tuhaf olaylar.telefon az sıkışsın cebimde reset atıyor.dokunmatigi işlemiyor bazen.bazen programlardan cıkamıyorum.cıkışa basıyorum tık yokkapayıp cebime katıyorum 1 dakka sonra kendi cıkıyor.ve buna benzer bir cok tuhaf sorun.

    yükledigin prog. gözden gecir ondan olabilir..önceki telefonlarıma bir ton program kuaradım sorun olmazdı bu motorola cok nazlı en küçük bişede sorun yapıyor
    _____________________________




  • Yüzbaşı
    666 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: servetxy

    quote:

    Orijinalden alıntı: caspertxt

    arkadaşlar şuan çok ciddi bir sorunum var özellikle son zamanlarda telefonu açtıktan bi zaman sonra dışarıdan gelen aramaları telefon açık olduğu halde telefon çalmıyor ama karşı tarafta çalma tonu geliyor taki ben şüphelenip telefonu kapatım açana kadar sonra düzeliyor tabi yine bi zaman sonra yine aynısı oluyor,arkadaşlarım ve evdekiler telefonu niye açmıyorsun diye papaz oluyoruz bunun çözümü varmıdır bilen başına gelen ??? yardım.

    hattım vadafone ve 2 defa fabrika ayarlarına döndüm yine aynı.


    bendede olyor o sıkıntı atrixde var böyle tuhaf olaylar.telefon az sıkışsın cebimde reset atıyor.dokunmatigi işlemiyor bazen.bazen programlardan cıkamıyorum.cıkışa basıyorum tık yokkapayıp cebime katıyorum 1 dakka sonra kendi cıkıyor.ve buna benzer bir cok tuhaf sorun.

    yükledigin prog. gözden gecir ondan olabilir..önceki telefonlarıma bir ton program kuaradım sorun olmazdı bu motorola cok nazlı en küçük bişede sorun yapıyor

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orijinalden alıntı: servetxy

    quote:

    Orijinalden alıntı: caspertxt

    arkadaşlar şuan çok ciddi bir sorunum var özellikle son zamanlarda telefonu açtıktan bi zaman sonra dışarıdan gelen aramaları telefon açık olduğu halde telefon çalmıyor ama karşı tarafta çalma tonu geliyor taki ben şüphelenip telefonu kapatım açana kadar sonra düzeliyor tabi yine bi zaman sonra yine aynısı oluyor,arkadaşlarım ve evdekiler telefonu niye açmıyorsun diye papaz oluyoruz bunun çözümü varmıdır bilen başına gelen ??? yardım.

    hattım vadafone ve 2 defa fabrika ayarlarına döndüm yine aynı.


    bendede olyor o sıkıntı atrixde var böyle tuhaf olaylar.telefon az sıkışsın cebimde reset atıyor.dokunmatigi işlemiyor bazen.bazen programlardan cıkamıyorum.cıkışa basıyorum tık yokkapayıp cebime katıyorum 1 dakka sonra kendi cıkıyor.ve buna benzer bir cok tuhaf sorun.

    yükledigin prog. gözden gecir ondan olabilir..önceki telefonlarıma bir ton program kuaradım sorun olmazdı bu motorola cok nazlı en küçük bişede sorun yapıyor

    katılıyorum motorola çok nazlı bu konuda ama bu sorun daha fazla deli ediyo,bende çok fazla program yok yani coğunu sildim bu sorun cıkınca .
    |
    |
    _____________________________

    DH Motorola ATRIX




  • Er
    14 Mesaj
    virtua tennis çalıştırabilen var mı? uğraştım biraz ama beceremedim...
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    507 Mesaj
    arkadaşlar $49.99 orjinal batarya için normal bir fiyat mıdır
    _____________________________
    M5A99X EVO R2.0 Phenom II X6 1090T Black Edition 3.2GHz / 3.6GHz Turbo Core 9MB Cache Seasonic M12 II 620W 80Plus Bronze Modüler Sapphire HD7850 GDDR5 1GB 256BIT Aerocool X Predator Evil BlackKingston HyperX 8GB(2x4GB) DDR3 1600MHz CL9 XMP Ram
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    1 Not
    quote:

    Orijinalden alıntı: carannir

    arkadaşlar $49.99 orjinal batarya için normal bir fiyat mıdır
    quote:

    Orijinalden alıntı: ikoraist

    arkadaşlar $49.99 orjinal batarya için normal bir fiyat mıdır

    $49.99 çok para ebay hesabın varsa 2 BATARYA 10 DOLAR

    http://www.ebay.com/itm/Motorola-Atrix-4G-MB860-Droid-X-MB810-Replacement-Battery-x2-Charger-1800mAh-/280934015628?pt=PDA_Accessories&hash=item4168f8e28c


    30 tl 2300 ma ama cakma

    http://www.sahibinden.com/ilan/alisveris-cep-telefonu-yedek-parca-2300mah-high-capacity-battery-for-motorola-atrix-mb860-94597582/detay


    56 tl orjinal 1880 ma

    http://www.sahibinden.com/ilan/alisveris-cep-telefonu-yedek-parca-motorola-atrix-mb860-bh6x-100-orjinal-batarya-94576006/detay



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi servetxy -- 20 Ağustos 2012; 21:16:55 >
    _____________________________




  • Binbaşı
    1012 Mesaj
    2 gündür telefon gelen mesajları.Yeni gelmiş gibi tekrar gösteriyor tarih-saat aynı ama yeni mesaj gelmiş gibi tekrar gösteriyor. Bunun bir çözümü var mıdır ?
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    507 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: servetxy

    quote:

    Orijinalden alıntı: ikoraist

    arkadaşlar $49.99 orjinal batarya için normal bir fiyat mıdır

    $49.99 çok para ebay hesabın varsa 2 BATARYA 10 DOLAR

    http://www.ebay.com/itm/Motorola-Atrix-4G-MB860-Droid-X-MB810-Replacement-Battery-x2-Charger-1800mAh-/280934015628?pt=PDA_Accessories&hash=item4168f8e28c


    30 tl 2300 ma ama cakma

    http://www.sahibinden.com/ilan/alisveris-cep-telefonu-yedek-parca-2300mah-high-capacity-battery-for-motorola-atrix-mb860-94597582/detay


    56 tl orjinal 1880 ma

    http://www.sahibinden.com/ilan/alisveris-cep-telefonu-yedek-parca-motorola-atrix-mb860-bh6x-100-orjinal-batarya-94576006/detay

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orijinalden alıntı: servetxy

    quote:

    Orijinalden alıntı: ikoraist

    arkadaşlar $49.99 orjinal batarya için normal bir fiyat mıdır

    $49.99 çok para ebay hesabın varsa 2 BATARYA 10 DOLAR

    http://www.ebay.com/itm/Motorola-Atrix-4G-MB860-Droid-X-MB810-Replacement-Battery-x2-Charger-1800mAh-/280934015628?pt=PDA_Accessories&hash=item4168f8e28c


    30 tl 2300 ma ama cakma

    http://www.sahibinden.com/ilan/alisveris-cep-telefonu-yedek-parca-2300mah-high-capacity-battery-for-motorola-atrix-mb860-94597582/detay


    56 tl orjinal 1880 ma

    http://www.sahibinden.com/ilan/alisveris-cep-telefonu-yedek-parca-motorola-atrix-mb860-bh6x-100-orjinal-batarya-94576006/detay

    o 56.90 ı aldım umarım gerçekten sıfır ve orjinaldir

    ayrıca

    ebaydan dock siparişi verdim bataryayı harici şarj edebilmek için

    http://www.ebay.com/itm/350556817598?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1439.l2649
    |
    |
    _____________________________
    M5A99X EVO R2.0 Phenom II X6 1090T Black Edition 3.2GHz / 3.6GHz Turbo Core 9MB Cache Seasonic M12 II 620W 80Plus Bronze Modüler Sapphire HD7850 GDDR5 1GB 256BIT Aerocool X Predator Evil BlackKingston HyperX 8GB(2x4GB) DDR3 1600MHz CL9 XMP Ram




  • Teğmen
    155 Mesaj
    Bugün telefonum elimden düştü ve kulaklık girişinin olduğu köşe biraz ezildi:( Allahtan ekranda ya da kasada hicbisey yok. Zaten delikli korumalardan takılıydı üstünde. Sevmediğim bi huyum da var ki ben bu haldeyken telefonu kullanmaktan zevk almam. Orjinal arka kapak nerden bulabilirim? Ya da iphone larda kullanilan sadece ekrani acikta birakan sert kapaklardan varmidir atrix için?



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Teğmen
    156 Mesaj
    arkadaşlar benim cihazım huawei ideos x5 bunu satıp ya mororola atrıx yada galaxy s2 almayı düşünüyorum siz hangisini önerirsiniz ve neden he bu arada temiz 2. el varsa görüşebiliriz
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1098 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: servetxy

    quote:

    Orijinalden alıntı: BulletForMyValentine

    Bu telefon artık saıtlmıyor mu ? İnternette bulamadım da hiç.

    hayır sıfır bulamassın gecen haftaya kadar vardı hepsiburada da ordada bitmiş.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orijinalden alıntı: servetxy

    quote:

    Orijinalden alıntı: BulletForMyValentine

    Bu telefon artık saıtlmıyor mu ? İnternette bulamadım da hiç.

    hayır sıfır bulamassın gecen haftaya kadar vardı hepsiburada da ordada bitmiş.

    bu telefon neden böyle satış anlamında kesilmelere uğruyor? çok garip bir durum. almak istemediğim zaman nette aktif olan ürün, almaya karar verdiğimde satışı aktif değil. satışı ne zaman gerçekleşir var mıdır bir bilgisi olan?
    teşekkürler.
    _____________________________




  • Yüzbaşı
    268 Mesaj
    Arkadaşlar size bir sorum olacak Galaxy S Advance mi daha iyi yoksa Motorola Atrix mi??
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    5291 Mesaj
    Bu telefonun sıfırı Türkiye de satılıyor mu?
    |
    |
    _____________________________
    B.U.L.L.S.E.Y.E
    INTEL i7 4790K 4.40 Ghz ~ GIGABYTE Z87-HD3 ~ ASUS ROG STRIX GTX1080 8GB ~ GSKILL 16 GB (4X4) RIPJAWSX DDR3 ~ SAMSUNG 500 GB 860 EVO SSD ~ 2X SEAGATE 2 TB BARRACUDA ~ COOLER MASTER HAF XM ~ OCZ FATAL1TY 750W 80 Plus ~ COOLER MASTER NEPTON 140XL ~ ACER 27" XV272U ~ ASUS 24" VS248H ~ 2X COOLER MASTER JET FLO 120MM ~ 2X COOLER MASTER MEGAFLOW 200MM ~ CREATIVE SOUND BLASTER Z ~ CREATIVE MEGAWORKS THX 550 ~ CREATIVE GIGAWORKS T20 ~ LOGITECH Z-523 ~ PIONER DVR-S21LBK 24X ~ EPSON EH-TW5300
  • Yüzbaşı
    504 Mesaj
    telefonu alıcak almayı düşünen arkadaşlar bence bekleyin günlemme çıkmıcak ise almayın bu yıl sonu güncelleme olmasa bende satıcam zaten çok hata veren bir telefon daha önce iki telefon kullandım android li en problemlisi bu yazık etmeyin paranıza.
    _____________________________
  • Binbaşı
    1938 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: KUM23

    telefonu alıcak almayı düşünen arkadaşlar bence bekleyin günlemme çıkmıcak ise almayın bu yıl sonu güncelleme olmasa bende satıcam zaten çok hata veren bir telefon daha önce iki telefon kullandım android li en problemlisi bu yazık etmeyin paranıza.
    quote:

    Orijinalden alıntı: KUM23

    telefonu alıcak almayı düşünen arkadaşlar bence bekleyin günlemme çıkmıcak ise almayın bu yıl sonu güncelleme olmasa bende satıcam zaten çok hata veren bir telefon daha önce iki telefon kullandım android li en problemlisi bu yazık etmeyin paranıza.

    Sizde hata vermesinin sorunu bence uyumsuz bir uygulama, önceki kullandığım telefonla göre, stock romu en stabil telefonlardan biri bu.
    Aldığımdan beri bir ya da iki kere force close hatası verdi (en az 3 aydır vermedi hiç hata), kilitlenme falan hiç yapmadı.
    Eski galaxy s'im durup dururken stock romda (root falan da yok) çöktüğü olurdu. Telefonu kapardım, açılmazdı daha. Bunda hiç olmadı.
    Ancak güncelleme konusunda haklısın, üstüne biraz para koyun, alın galaxy nexus, güncelleme derdiniz falan kalmasın.
    |
    |
    _____________________________




  • Yüzbaşı
    504 Mesaj
    bırakın telefonu övmeyin ilk aldım zaten deşişime gitti bu telefon sorunlu kabul edin anlamadığım hemen güzel yönlerini söyleyip savunmaya geçmeniz.bir çok sorunu var saymaya bile gerek yok
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    548 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: KUM23

    telefonu alıcak almayı düşünen arkadaşlar bence bekleyin günlemme çıkmıcak ise almayın bu yıl sonu güncelleme olmasa bende satıcam zaten çok hata veren bir telefon daha önce iki telefon kullandım android li en problemlisi bu yazık etmeyin paranıza.
    quote:

    Orijinalden alıntı: KUM23

    telefonu alıcak almayı düşünen arkadaşlar bence bekleyin günlemme çıkmıcak ise almayın bu yıl sonu güncelleme olmasa bende satıcam zaten çok hata veren bir telefon daha önce iki telefon kullandım android li en problemlisi bu yazık etmeyin paranıza.

    hata dediğin yüklediğin programlardan kaynaklanan hatalardır. gayet kullanışlı ve sağlam bir telefondur!
    |
    |
    _____________________________
    Bu dünyanın sorunu , herkes sorunlarına büyülü bir çözüm istiyor ama kimse büyüye inanmıyor..




  • Yüzbaşı
    504 Mesaj
    arkadaşlar yapmayın bunu sanki uzman yazılımcısınız telefonu üreten sizsiniz doğru düzgün uygulama yüklü diğil 1-2 tane var okadar sorun luki telefon korkuyorum zaten bişeyler yüklemeye arama geldiğinde bile kaç defa dondu.
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    422 Mesaj
    arkadaslar telefonumun ekrani daha fazla cizilmeden bir ekran koruyucu almak istiyorum acaba hangisinden alsam sahibinden.comdan alacagim mat mi tavsiye edersiniz yoksa seffaf mi



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
HızlıCevap
Reklamlar
SEO
kolayoto.com
Orjinal Laptop Yedek Parça
son dakika
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR2
0,578
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.