Şimdi Ara

...[ MOTOR YAĞI ile ilgili tüm paylaşımlar ]... (180. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
18.533
Cevap
202
Favori
1.864.672
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
18 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 178179180181182
Sayfaya Git
Git
sonraki

...[ MOTOR YAĞI ile ilgili tüm paylaşımlar ]...


(En Son Oy Tarihi: 24.3.2024)
Giriş
Mesaj
  • 1-10w40 yağların tamamı yarı sentetikmidir .10w40 tam sentetik varsa acea3/b4 olarak hangi markanın var

    2-5w40 yağların ömrü 15000 kmyse 10w40 yağların kullanım ömrü yani değişim aralığı 10000 kmmidir
  • Jb German Super F1 diye bir yağa rastladım araştırırken.
    Km değişim aralığı 25000-32000 arası yani ben normal bir marka alıp 10bin sonra değiştirip mesela en ucuz 70 lira vereceksem tek seferde buna 90 lira veririm 120 liram cebimde kalır diye düşünüyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi redstone78 -- 14 Aralık 2011; 19:33:43 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: torbay

    Öncelikle merhabalar,
    Ben 98 model Honda Civic 1.4 is 138 bin kmde bir araca sahibim.Castrol magnatec 10w 40 kullanıyorum sürekli.Ancak son değişimimden sonra(yaklaşık 8bin km önceden beri) motorda subab sesine benzer bir şıkırtı(rolantide) ve motor sesinde artış ve sanki zorlanma hissediyorum ayrıca eksilme de var yağ miktarında(yanma yok) şıkırtı için subab ayarı yaptırdım ama değişmedi.bir usta 20w 50 koyalım yağ ince geliyor artık dedi,başka bir usta 0w 60 lık özel bir yağ varmış katkılı boşlukları tıkıyormus onu önerdi,castrol ile iletişime geçtim onlar gtx15w40 mineral esaslı yağı önerdi.110bin km bakımında yağcı bir arkadaşım motoru temizledi ve bir katkı maddesi koymuştu acaba onunla bir ilgisi var mı o zaman koyduğunda çok memnun kalmıştım ama kötü etkileri şimdi mi ortaya çıkıyor.Yoksa tekrar mı katkı maddesi koydurmalıyım.Yardımlarınızı bekliyorum.


    Vizkozite arttırılıp ses takip edilmeli.

    Aracın kilometresi biraz yüksek. Belkide egzantirik milinde ya da sübap iteceklerinde yolunda gitmeyen bişey olabilir.
    Gerçi sübap ayarı yapan ustanın bunu görmesi lazımdı.

    Bilemiyorum bunların hepsi birer varsayım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi izzetguntalaz -- 14 Aralık 2011; 21:29:28 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: _ahmet_

    1-10w40 yağların tamamı yarı sentetikmidir .10w40 tam sentetik varsa acea3/b4 olarak hangi markanın var

    2-5w40 yağların ömrü 15000 kmyse 10w40 yağların kullanım ömrü yani değişim aralığı 10000 kmmidir

    Genel olarak evet yarı sentetik. Ancak yağ üreticileri ürünlerini bu sentetik, bu mix yani karışım, buda mineral diye ayırmıyorlar.
    Bu gibi bilgiler ticari birer sırdır onlar için.

    Birtek Shell şirketi hatırladığım kadarıyla Hx serisi yağlarının nekadar mineral ve sentetik yağın karışımı olduğunu açıklıyor.

    Tüm yağ üreticilerinin sitelerine bakmak lazım. ACEA A3/B4 ü karşılayan 10w-40 ürünü varmı diye.


    Yağın ömrü şu km. demek yanlış olur.
    Vezir üstadım geçmiş sayfalarda bu konuya uzunca değindi.
    Ufak bir araştırmayla bolca bilgiye ulaşabilirsiniz.

    Şukadarını söyleyeyim. Sentetik>Yarı Sentetik>Mineral şeklinde.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: redstone78

    Jb German Super F1 diye bir yağa rastladım araştırırken.
    Km değişim aralığı 25000-32000 arası yani ben normal bir marka alıp 10bin sonra değiştirip mesela en ucuz 70 lira vereceksem tek seferde buna 90 lira veririm 120 liram cebimde kalır diye düşünüyorum.


    Evet bazı yağ üreticileri 30.000km. den bahsediyor. Bilemiyorum bu onların iddası.

    Ben bir yağın okadar uzun süre aşınıma dayansa dahi havayla girdiği oksidasyona dayanabileceğini düşünmüyorum.
    Örnek: Ben aracımı 2009 da aldım yıl 2012 sayılır kilometrem 17.000 civarı. 30.000 i 5. yılda tamamlarım herhalde 5 yıllık oksidasyonun nereye varacağını düşünemiyorum.
    Aracımda Mobil 1 0w-30 kullanıyorum tam bir yıl olunca km. ne olursa olsun değiştiriyorum. Bu benim seçimim.




  • Bilgi için teşekkür ederim. Sonuçta tam sentetik en fazla 15000 km yazıyor sitelerde, yarı sentetik 10000 değilmi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi _ahmet_ -- 15 Aralık 2011; 1:53:41 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: blues.blues

    sayın vezir;
    2005 model 1.5 dizel getz marka aracım için castrol magnatec 5w 30 yağ uygun mudur?
    araç üç silidirli olanlardan ve 144.000 km de ve bulunduğum il ankara.
    bugüne kadar 5w 40 kullandım ve eksiltme gibi bir problemle karşılaşmadım. cevabınız için teşekkürler.

    5w40 yağ sizin aracınız için daha iyi olabilir hem km fazla hem de şehir içi dur kalk durumunda yazın 30 numara BELKİ eksiltme yaapbilir. ama ne söylersek söyleyelim her zaman denyerek en doğru cevabı bulmak mümkün olabiliryor.
  • arkadaşlar Km olayına çok takılmayın bu kmler aracın durumu ve koşullar bilinmeden verilebilecek bilimsel sonuçlar değildir. Sadece parametrelerden biridir. Yağın ömrü ile ilgili bir ürü yazı yzadım isteyenelr eski sayfalardan aratabilirler. Ancak aracınız eskimeye başladıkça (burası da ayrı bir başlıktır aslında hangi koşullarda araç eskir veya ne zaman bu koşul olulur hepsi uzun yprum gerektirir) veya ikinci el almışsınız hangi koşullarda sürüldüğünden emin değilsiniz , kendinizi garantiye almak isterseniz yağı verilen kmlerden erken değiştirmeniz gerekmektedir. Abartılı verilen kmler yağın çok özel vasıflrı değil içindeki katkı ve baz yağ oranı ile oynanarak elde edilmeye çalışılmaktadır ve sıfır araçlar için ciddi baz olarak alınabilir. Binlerce km yapmış aracınızda rekalama giren açıklamaları baz alıp sonuç almak isterseniz BELKİ olur BELKİ olmaz diyebileceğim. Ama bilinen markaların , başka marka da olabilir yağını 10-15 bin km sınırları içerisinde değiştirirseniz kendinizi garantiye alma şansınız ARTAR .GÜnümüzde yakıt bu kadar pahalı iken yağa vereceğiniz paralardan kısmaya çalışmayın. Bunun yerine kaliteli yağı internetten , marketlerden kendiniz aın ve güvendiğiniz ustanızda değiştirttirirseniz , gerekli tasarrufu yapmış olur ve içiniz rahat yolunuza devam edersiniz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: torbay

    Öncelikle merhabalar,
    Ben 98 model Honda Civic 1.4 is 138 bin kmde bir araca sahibim.Castrol magnatec 10w 40 kullanıyorum sürekli.Ancak son değişimimden sonra(yaklaşık 8bin km önceden beri) motorda subab sesine benzer bir şıkırtı(rolantide) ve motor sesinde artış ve sanki zorlanma hissediyorum ayrıca eksilme de var yağ miktarında(yanma yok) şıkırtı için subab ayarı yaptırdım ama değişmedi.bir usta 20w 50 koyalım yağ ince geliyor artık dedi,başka bir usta 0w 60 lık özel bir yağ varmış katkılı boşlukları tıkıyormus onu önerdi,castrol ile iletişime geçtim onlar gtx15w40 mineral esaslı yağı önerdi.110bin km bakımında yağcı bir arkadaşım motoru temizledi ve bir katkı maddesi koymuştu acaba onunla bir ilgisi var mı o zaman koyduğunda çok memnun kalmıştım ama kötü etkileri şimdi mi ortaya çıkıyor.Yoksa tekrar mı katkı maddesi koydurmalıyım.Yardımlarınızı bekliyorum.

    ilk önce 15w40 yağını bir deneyin madem yıllardır 10w40 kullnılmış araç buna alışmıştır . daha kalın yağlar sesi azaltır ama yakıtı da arttırrır. Kesinlikle emin olmadan katkı kullanmayın ,uzun vadeli sonuçları hakkında önemli uyarılar bulunmakta ve sonradan motoru eski haline getirmeniz diye birşey de mevzu bahis değildir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: vezir

    quote:

    Orijinalden alıntı: blues.blues

    sayın vezir;
    2005 model 1.5 dizel getz marka aracım için castrol magnatec 5w 30 yağ uygun mudur?
    araç üç silidirli olanlardan ve 144.000 km de ve bulunduğum il ankara.
    bugüne kadar 5w 40 kullandım ve eksiltme gibi bir problemle karşılaşmadım. cevabınız için teşekkürler.

    5w40 yağ sizin aracınız için daha iyi olabilir hem km fazla hem de şehir içi dur kalk durumunda yazın 30 numara BELKİ eksiltme yaapbilir. ama ne söylersek söyleyelim her zaman denyerek en doğru cevabı bulmak mümkün olabiliryor.

    cevabınız için teşekkürler sayın vezir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: izzetguntalaz

    quote:

    Orijinalden alıntı: torbay

    Öncelikle merhabalar,
    Ben 98 model Honda Civic 1.4 is 138 bin kmde bir araca sahibim.Castrol magnatec 10w 40 kullanıyorum sürekli.Ancak son değişimimden sonra(yaklaşık 8bin km önceden beri) motorda subab sesine benzer bir şıkırtı(rolantide) ve motor sesinde artış ve sanki zorlanma hissediyorum ayrıca eksilme de var yağ miktarında(yanma yok) şıkırtı için subab ayarı yaptırdım ama değişmedi.bir usta 20w 50 koyalım yağ ince geliyor artık dedi,başka bir usta 0w 60 lık özel bir yağ varmış katkılı boşlukları tıkıyormus onu önerdi,castrol ile iletişime geçtim onlar gtx15w40 mineral esaslı yağı önerdi.110bin km bakımında yağcı bir arkadaşım motoru temizledi ve bir katkı maddesi koymuştu acaba onunla bir ilgisi var mı o zaman koyduğunda çok memnun kalmıştım ama kötü etkileri şimdi mi ortaya çıkıyor.Yoksa tekrar mı katkı maddesi koydurmalıyım.Yardımlarınızı bekliyorum.


    Vizkozite arttırılıp ses takip edilmeli.

    Aracın kilometresi biraz yüksek. Belkide egzantirik milinde ya da sübap iteceklerinde yolunda gitmeyen bişey olabilir.
    Gerçi sübap ayarı yapan ustanın bunu görmesi lazımdı.

    Bilemiyorum bunların hepsi birer varsayım.

    Teşekkür ederim...motorun subap iticileri veya egzantrik mili parçalarında bir sıkıntı varsa başka belirtiler görülür mü mesela yakıt artışı gibi.Araçta yakıt çok makul seviyede hatta kışa girmemize ve bu sıkıntılara rağmen eskiye göre azalmış durumda...vizkositeyi artırmaktan kastınız ilk etapta gtx 15w 40 mıdır.Mineral yağ deniyor bunun için bir farkı var mıdır kötü bir etkisi olur mu senetik veya yarı sentetiğe göre...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: torbay


    quote:

    Orijinalden alıntı: izzetguntalaz

    quote:

    Orijinalden alıntı: torbay

    Öncelikle merhabalar,
    Ben 98 model Honda Civic 1.4 is 138 bin kmde bir araca sahibim.Castrol magnatec 10w 40 kullanıyorum sürekli.Ancak son değişimimden sonra(yaklaşık 8bin km önceden beri) motorda subab sesine benzer bir şıkırtı(rolantide) ve motor sesinde artış ve sanki zorlanma hissediyorum ayrıca eksilme de var yağ miktarında(yanma yok) şıkırtı için subab ayarı yaptırdım ama değişmedi.bir usta 20w 50 koyalım yağ ince geliyor artık dedi,başka bir usta 0w 60 lık özel bir yağ varmış katkılı boşlukları tıkıyormus onu önerdi,castrol ile iletişime geçtim onlar gtx15w40 mineral esaslı yağı önerdi.110bin km bakımında yağcı bir arkadaşım motoru temizledi ve bir katkı maddesi koymuştu acaba onunla bir ilgisi var mı o zaman koyduğunda çok memnun kalmıştım ama kötü etkileri şimdi mi ortaya çıkıyor.Yoksa tekrar mı katkı maddesi koydurmalıyım.Yardımlarınızı bekliyorum.


    Vizkozite arttırılıp ses takip edilmeli.

    Aracın kilometresi biraz yüksek. Belkide egzantirik milinde ya da sübap iteceklerinde yolunda gitmeyen bişey olabilir.
    Gerçi sübap ayarı yapan ustanın bunu görmesi lazımdı.

    Bilemiyorum bunların hepsi birer varsayım.

    Teşekkür ederim...motorun subap iticileri veya egzantrik mili parçalarında bir sıkıntı varsa başka belirtiler görülür mü mesela yakıt artışı gibi.Araçta yakıt çok makul seviyede hatta kışa girmemize ve bu sıkıntılara rağmen eskiye göre azalmış durumda...vizkositeyi artırmaktan kastınız ilk etapta gtx 15w 40 mıdır.Mineral yağ deniyor bunun için bir farkı var mıdır kötü bir etkisi olur mu senetik veya yarı sentetiğe göre...



    Eğer yapısal bir sıkıntının olmadığını düşünüyorsanız subaplarınızda o zaman ya bu şekilde devam edeceksiniz yada vizkozite artışı yoluna gideceksiniz.
    Anladığım kadarıyla sesten baya bir rahatsızsınız.

    Yüksek vizkoziteli 15w-40, 20w-50 gibi yağlar çoğunlukla mineral kökenki oluyor.

    Ancak piyasada sentetik yüksek vizkoziteli yağlar da var. Örneğin: Mobil 1 Peak Life 5W-50, Mobil 1 Extended Life 10W-60. Mobil bu yağların kilometresi ilerlemiş araçlar için özel ürettiğini söylüyor.
    Bir diğeri de Shell ve Castrol ün 10w-60 Racing ve Sport yağları. Ancak bu yağlar sentetik olduğu için fiyatları 100tl civarıdır.

    Eğer 3000km.de bir yağ değişimini dert etmem diyorsanız 20w-50 mineral yağda kullanabilirsiniz.
    Çok ciddi bir eksisi olmadığını düşünüyorum.

    Hemen hatırlatayım. Yüksek vizkoziteli yağlar beraberinde belli bir oranda tutunmayıda beraberinde getirir. Tabiyki devamında yakıtta az bir artışta olacaktır.
    Bu sonuçlarıda göz önünde bulundurulmalı.




  • Ben de mobil1 10w 60 extended life kullanmayı düşünüyordum açıkçası ancak yağ dereceleri konusunda pek bilgim olmadığı için vizkosite artırımı denince yağın numarasının da artması gerektiği geliyordu aklıma.Ancak anladığım kadarıyla ilgisi yok yağın özelliğiyle alakalı.Bence mobil1 in bu yağını denemek gerekir diye düşünüyorum.
  • eğer gerekmiyorsa çok geniş aralıklı yağları tercih etmeyiniz. Sonuçta polimerlerinde kalıntı anlamında uzun vadeli zararları olacaktır. oksitlenme problemleri için yağın erken değiştirilmesi en iyi yöntemlerden biridir. Burada hesap kitap işi devreye girer. 15w40 satış üzreti ile 10w60 satış üzretleri arasında ciddi fark vardır birisi daha uzun süre dayanır.yağların 1000kmdeki TL karşlıkları bulunarak değiştirme sıklıkları ile arasındaki parasal bağlantıya bakarak hangisinin sizin için avantajlı olacağını kendinizce hesaplayın. Tabii kibu açıklamalarım extreme güçteki araçlar için geçerli değil onlar her zaman tam sentetik kullanmalı (porshce, ferrari, M serisi bmw , merco vs ) yani özetle birim silindirden aşırı güç alınmıyorsa araç yaşlandıktan sontra yarı sentetik yağ kullnıp sık değiştirilmesi ile tam sentetik (geniş aralıklı)yağ kullnıp geç değiştirilmesi arasında , bakım açısından motor ömrü açısından ciddi bir fark bulunmayacaktır. ARABAYI ZORLAMAMAK KAYDIYLA




  • merhabalar yazıların bir kısmını okudum ancak sorum şu: 2010 punto evo 1.4 8v 20500km lpgli aracım var. sivasta ikamet ediyorum sabahları çok soğuk oluyor ve arabayı genellikle -9-10 derecelerde çalıştırıp kullanıyorum. tavsiye edilen yağ 5w40.. buna devam etmemin bir sakıncası var mı? bir de ilk defa yağ değişimini yapacağım castrol edge düşünüyorum iyimidir? teşekkür ediyorum
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mufat

    merhabalar yazıların bir kısmını okudum ancak sorum şu: 2010 punto evo 1.4 8v 20500km lpgli aracım var. sivasta ikamet ediyorum sabahları çok soğuk oluyor ve arabayı genellikle -9-10 derecelerde çalıştırıp kullanıyorum. tavsiye edilen yağ 5w40.. buna devam etmemin bir sakıncası var mı? bir de ilk defa yağ değişimini yapacağım castrol edge düşünüyorum iyimidir? teşekkür ediyorum

    mobil 1 0w 40 new life size daha uygun olabilir bence.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mufat

    merhabalar yazıların bir kısmını okudum ancak sorum şu: 2010 punto evo 1.4 8v 20500km lpgli aracım var. sivasta ikamet ediyorum sabahları çok soğuk oluyor ve arabayı genellikle -9-10 derecelerde çalıştırıp kullanıyorum. tavsiye edilen yağ 5w40.. buna devam etmemin bir sakıncası var mı? bir de ilk defa yağ değişimini yapacağım castrol edge düşünüyorum iyimidir? teşekkür ediyorum

    evet sivas yazın aşırı sıcak olmadığı ve aracınız yeni olduğu için 2 yağ önerirrim. 0w40 veya 0w30 , aslında 0w30 size daha çok yakıt tasarrufu ve performans kazandırır ancak LPG li olup orjinal motor olmadığı için tedbir olsun diye 0w40 seçilebilir. Aracınız yeni olduğu için 0w30 yağında eksiltme yapmayabilir ama uzun süre araç sizde kacak ise 0w40 daha iyi bir seçim olabilir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: vezir

    quote:

    Orijinalden alıntı: mufat

    merhabalar yazıların bir kısmını okudum ancak sorum şu: 2010 punto evo 1.4 8v 20500km lpgli aracım var. sivasta ikamet ediyorum sabahları çok soğuk oluyor ve arabayı genellikle -9-10 derecelerde çalıştırıp kullanıyorum. tavsiye edilen yağ 5w40.. buna devam etmemin bir sakıncası var mı? bir de ilk defa yağ değişimini yapacağım castrol edge düşünüyorum iyimidir? teşekkür ediyorum

    evet sivas yazın aşırı sıcak olmadığı ve aracınız yeni olduğu için 2 yağ önerirrim. 0w40 veya 0w30 , aslında 0w30 size daha çok yakıt tasarrufu ve performans kazandırır ancak LPG li olup orjinal motor olmadığı için tedbir olsun diye 0w40 seçilebilir. Aracınız yeni olduğu için 0w30 yağında eksiltme yapmayabilir ama uzun süre araç sizde kacak ise 0w40 daha iyi bir seçim olabilir.

    Bende Sivastayım o zaman bende 0w 40 kullanayım araçta aşınma yok 73000 de 2006 model benimki de. Yoksa 0W 30 daha mı iyi olur.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: redstone78

    quote:

    Orijinalden alıntı: vezir

    quote:

    Orijinalden alıntı: mufat

    merhabalar yazıların bir kısmını okudum ancak sorum şu: 2010 punto evo 1.4 8v 20500km lpgli aracım var. sivasta ikamet ediyorum sabahları çok soğuk oluyor ve arabayı genellikle -9-10 derecelerde çalıştırıp kullanıyorum. tavsiye edilen yağ 5w40.. buna devam etmemin bir sakıncası var mı? bir de ilk defa yağ değişimini yapacağım castrol edge düşünüyorum iyimidir? teşekkür ediyorum

    evet sivas yazın aşırı sıcak olmadığı ve aracınız yeni olduğu için 2 yağ önerirrim. 0w40 veya 0w30 , aslında 0w30 size daha çok yakıt tasarrufu ve performans kazandırır ancak LPG li olup orjinal motor olmadığı için tedbir olsun diye 0w40 seçilebilir. Aracınız yeni olduğu için 0w30 yağında eksiltme yapmayabilir ama uzun süre araç sizde kacak ise 0w40 daha iyi bir seçim olabilir.

    Bende Sivastayım o zaman bende 0w 40 kullanayım araçta aşınma yok 73000 de 2006 model benimki de. Yoksa 0W 30 daha mı iyi olur.

    daha iyi değil de ahngisi daha uygun diye düşünmek lazım. LPG olduğu için fabrikasyon seçimler biraz da olsa değişebiliyor. 0w30 yağ çok super bir seçim olmasına rağmen eğer araç yağ eksiltir ise 0w40 daha iyi olabilir adım adım gitmek lazım. LPG temiz yakıt olduğu için yağ değişim aralıkları uzayacaktır.




  • Honda City aracım için 10.000 bakımına 1 hafta sonra gitmeyi planlıyorum.


    İki yağın da fiyatı aynı.

    İstediğim düşük yakıt tüketimi, motorun tam performansı, sorunsuz çalışma, motor soğukken koruma.


    Yağ olarak Castrol Edge 0W30 tam sentetik mi kullanayım?

    http://www.modifiye.com.tr/tuning/3748-250-Castrol-Edge-0W-30-Motor-Yagi-4-Lt.aspx


    Yada Castrol Edge 0W40 tam sentetik mi kullanayım?
    http://www.turkoilmarket.com/Castrol-Edge-Sport-0W-40-4-Litre,PR-37.html



    Mobil 1 olarak da aşağıdaki alternatifler var.

    http://www.mobil1.com.tr/otomobil-motor-yaglari/fuel-economy-0w-30.aspx


    Mobil 1 Fuel Economy 0W-30
    Önemli motor parçalarına en soğuk havalarda bile hızla ulaşan, yakıt tasarrufu sağlayan bir formül. Mobil 1 Fuel Economy 0W-30 temizleme gücü, aşınma önleme ve artırılmış yakıt ekonomisi performansı sağlamak üzere tasarlanmış, gelişmiş performanslı bir motor yağıdır. Mobil 1 Fuel Economy 0W-30 daha yeni, modern benzinli ve dizel yakıtlı otomobil motorlarının gerektirdiği en son endüstri standartlarının gereksinimlerini fazlasıyla karşılar.

    Yakıt ekonomisine yardımcı olur
    Uzun ve temiz motor ömrü sağlamak için depozitleri ve çamur oluşumunu önlemeye yardımcı olur
    Üstün genel yağlama ve aşınma önleme
    Soğuk havada hızlı çalıştırma ve hızlı koruma sağlaması


    http://www.mobil1.com.tr/otomobil-motor-yaglari/new-life-0w-40.aspx

    Mobil 1 New Life 0W-40
    En yeni motor teknolojisine uygun olarak tasarlanmış, en iyi çok yönlü performansımızı sunan, bütün araçlar için ideal ürün. En ileri formülümüz olan Mobil 1 New Life 0W-40, aşınmayı en aza indirerek performansın ilk günkü seviyede tutulmasına katkıda bulunur. Zorlu koşullarda çamur ve verniğe karşı korur, kirleticileri önemli motor parçalarından uzak tutar, aşırı sıcaklıklarda çalışır ve motorunuzu en iyi durumda tutar. Her yaşta ve kilometrede arabanızdan yüksek randıman almak istediğinizde alabileceğiniz üstün bir motor yağıdır.

    En ileri formülümüz
    En yeni ekipman üreticisi ve sektör onayları
    Dünyanın en iyi araçlarının bir çoğunun fabrika dolum yağı
    Otomobil üreticilerinin tavsiyesi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi senersongur -- 17 Aralık 2011; 17:23:25 >




  • 
Sayfa: önceki 178179180181182
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.