Şimdi Ara

Motor lpg de daha sesli calisir mi ?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
16
Cevap
0
Favori
4.056
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba suan uzun yoldayiz,arac 1.4T t-jet 120hp fiat linea yolda giderken benzine aldigimizda motor sesinde azalma oluyor.Lpg de benzine nazaran daha gurultulu ve devir sesi iceriye geliyor.Tupte dipgaz yapinca arac sirkeleme yaptigindan dolayi manuel kalibrasyon yaptirmistik.

    Bu durum kit kalitesiz oldugundan mi ? (LPG kiti atiker obd2) Yoksa butun araclarda olan normal bir durum mu ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



    _____________________________
    İmzanız kural içidir.Lütfen uymanız gereken kuralları okumaya teşrif gösterelim.Kural dışı neresidir,onuda açıklamaya tenezzül edelim. Hayatı fantala ki o seni baltalamasın...
  • lpg de daha sessiz çalışır,sıralı sistemde bazı lpg enjektörleri fazla sesli çalışıyor örneğin brc.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Güneşin altında donan bir çiçek gibi,
    Kar altında alev ateş yanan bir kuş gibi,
    Denizler ortasında çöle düşmüş bir ülkesin!
    Ağla sevgili yurdum ağla.
  • Bende de aynı durum varhocam konu acacaktim. Benzinde ses yok, lpg ye alınca tıkır tıkır ses geliyor. Ustaya gösterdim normal dedi ama kafama takılıyor. Araç 2001 mitsubishi carisma lpg kiti atiker

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • 2012 logan mcv'dede durum aynı kit:ladirenzo

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Sadece Otomobil ve Genel
  • lpg de ses az da olsa artıyor, birçok farklı markada denk geldim buna
  • Lpg enjektorlerinden dolayi daha sesli calisir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Bir arkadasimin 2011 fiestasi benzinde daha sesli calisiyor. Bilgi vereyim istedim

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • 2006 golfde de aynı durum söz konusu kit romano. Takip 👍

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Bende Atiker vardı motor soğukken sarsıntılı çalışıyordu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Benzine alinca araba ivmelenmesi artiyor 2.0 atmosferik arabalara kafa tutuyoruz ( 0-100 km ivmelenme 9.0 sn )

    Enjektor sesinden ziyade motorun kendi karakteristik sesi degisiyor,daha tok ve gurultulu calisiyor.Sanirim kuru yakit oldugundan dolayi,fabrikasyon gibi yapamiyorlar.

    Acaba prins te de durum boyle mi ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    İmzanız kural içidir.Lütfen uymanız gereken kuralları okumaya teşrif gösterelim.Kural dışı neresidir,onuda açıklamaya tenezzül edelim. Hayatı fantala ki o seni baltalamasın...
  • lpde daha sessiz çalışır özellikle prins tavsiye ederim.
    _____________________________
    - AMBULANSA YOL VERİYORUM HAYAT KURTARIYORUM...
    - Bilgi sahibi olmadan lütfen fikir beyan etmeyelim...
    - Anlayamazsınız... Anlasaydınız...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: flyer_mig

    Benzine alinca araba ivmelenmesi artiyor 2.0 atmosferik arabalara kafa tutuyoruz ( 0-100 km ivmelenme 9.0 sn )

    Enjektor sesinden ziyade motorun kendi karakteristik sesi degisiyor,daha tok ve gurultulu calisiyor.Sanirim kuru yakit oldugundan dolayi,fabrikasyon gibi yapamiyorlar.

    Acaba prins te de durum boyle mi ?

    Aracımda prins var, enjektörlerden şıkırtı sesi ister istemez geliyor. Hepsinde aynı yani.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • landirenzo takili aracimda cok sesli benzine alinca sanki araba hic calismiyor eski aracimda bedini marka vardi tup oldugu belli degildi saat gibi sessizdi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    İllegal
  • Enjektör sesi LPG kitinin markasına göre değişmekle birlikte muhakkak olur.

    Mesela BRC'nin MY'07 enjektörleri çat-çat-çat sesli çalışırdı, MY'11 ler gayet sessiz. Rölantide bile benzin-LPG farkı belli olmuyor. Ama LPG'de motorun gidişi ister istemez değişiyor. Gaza tam basınca güç olarak belki pek fark yok ama gaz tepkisi bir miktar ölüyor. Motor tutuklaşıyor.(Bu fark küçük bir farktır çok dikkatli olmayan kullanıcılar hissedemez. Bu yüzden bende hiç yok gibi bir argümanla gelmeyiniz.)
    _____________________________
  • Motorun içindeki yanmanın sıcaklığı arttığı için illa ki motor sesinde değişim olacaktır.
    _____________________________
    2000 Volkswagen Polo 1.4 75 Bg 2013-2014 (Km 122.000-126.000)
    2000 Volvo S40 2.0 136 Bg 2014-2020 (Km 160.000-284.000)
    2020 Fiat Egea 1.4 95 Bg 2020-2022 (Km 4500-43000)
    2016 Renault Megane 1.2 130 Bg 2022-... (Km 67.000-...)
  • Ses enjektor sesi degil ise lpg zengin karisimda motor daha sesli olur.

    Ayrica prins silverline enjektor sesi alir ama vsi asla almaz hatta aracin enjektor sesinden cok daha sessiz valisiyor. Ben vsi1 kullaniyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.