Şimdi Ara

Monster marka hakkında uyarılarım

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
2
Cevap
0
Favori
470
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 2 yıl
  • Cevaplayan Üyeler 2
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 1
  • Ortalama Mesaj Aralığı 2 gün 21 saat 41 dakika
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • batum06 (1 mesaj) thesScorpion (1 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (2 mesaj)
  • @
1 oy
Öne Çıkar
Giriş
Mesaj
  • Belki beni hatırlayan olacaktır geçmişte Lenovo marka laptopumun ekran kartı yanmıştı 3 sene bilgisayarsız yaşamaya çalışmıştım. 3 sene boyunca onarmaya çalıştım ama olmamıştı tek hayalim Bannerlord oynamaktı...


    Sonrasında kimse sorsam Monster al diyip duruyordu ben de o fiyat segmentinde Excalibur-Monster arasında kalmıştım. Kanımca kalite olarak Excalibur daha iyiydi ancak hem fiyat açısından hem de indirim yakalamışken Abra a7 v11.3.3 aldım. 16 ram, GTX 1650 Tİ ekran kartı, i7 10. nesil ve 17.3 ekran ile 9.500 TL olması beni cezbetmişti. Artık hayalimdeki oyunu oynayabilecektim...


    Ürün geldi ve kendi SSD'mi eklemek için arka kapağı açtım. Diğer SSD slotunun vidası önceden bayağı bir oyulmuştu iade edilen malın geldiğini anladım ama yine kargoyla uğraşmamak için vb. ses çıkartmadım laptop temizdi zaten. 10 gün sonrasında ölü piksel gördüm orta altta. Malum, sersive gönderdim " kargo ile " ve tam 2 hafta yattı arkadaşlar. Evet 2 hafta yattı ben bile daha 10 gün oynayamamışken 0 bir bilgisayar üretim hatasından ötürü 2 hafta serviste yattı ve her gün arayıp cebelleşmeme rağmen. Neyse 2 hafta geçti laptop geldi kontrol ettim kargoda aldım eve geldim. Akşam bir de ne göreyim bu kez farklı bir yerde yine ölü piksel. Yine bir hışımla aradım teknik servisi. Adamların savunması aynen şöyle: " Lenovo, HP, Excalibur gibi markalarda ölü piksel çıkınca 4-5 tane olmadan değiştirmiyor ama biz 1 tanede bile değişiyoruz " diyorlar :D Ya benim çevremde laptop kullanan 30 kişi rahat vardır ve hepsiyle bu konuyu konuşmuşumdur ve %90'nı Monster kullanmıyor ayrıca. Hepsine sordum ölü piksel sorununuz oldu mu diye hayır dediler. Hani diyorlar ya diğer markalar 5 ölü piksel olmadan değişmiyor diye diğer markalarda ölü piksel diye bir sorun yok dostlarım :D E sorun olmayan şey de değişmez zaten. Sonra bir tane müdürleri aradı en geç diğer iş günü onarımınız yapılır diye bugün 4. iş günü ortalıkta ne laptop var ne müdür var. 

    Kısacası bizim ülkemizde şöyle bir durum var: Kısa sürede tutulan, sevilen ve kar ettiren her işletme en kısa zamanda şımarıp işini önemsememeye başlıyor. Monster da bu yolda emin adımlarla yürüyor. Ben de Monster almadan önce ölü pikselden korkuyordum 20 günde 2. ölü piksel sorunum çıktı ve muhtemelen gelecek olan ekranda da çıkacak yine. Siz siz olun Monster almadan önce 213213 kez düşünün üzerine 1000 TL daha koyun adam akıllı bir şey alın.




    |
    |




  • Bende aksine çok memnunum stokta kalan son ürünü aldım 15.8.1 modeliydi sorunsuz kullanıyorum ekstra ssd upgrade yaptım çok memnunum elektronik işi şans işidir bence diğer sosyal platformlarda asusun grubuna girdim herkes tuftan şikayetçi yani dört dörtlük sorunsuz firma msi hariç yok ha zaten msi alacak paranız varsa monstera yanaşmayın :d geçmiş olsun bu arada dostum

- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.