Şimdi Ara

Monster Kalitesi

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
8
Cevap
0
Favori
544
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar ben ürünümde ışık sızıntısı olduğu nedeniyle yetkili servise ürünü göndermiştim . Ürünü cumartesi günü yollamıştım ve pazartesi günü yani bugün ellerine saat 17.45 de ulaşmış olmasına rağmen ve birebir değişim istemem nedeniyle hemen aras kargoya vermişler .İş nedeniyle acele ihtiyacım olduğunu da belirtmiştim .Sanırım yeni ürün yarın elime ulaşır gerçekten bugüne kadar böyle birşey görmemiştim . Ulaştığında bilgilendirme yaparım .

    Teşekkürler Monster .



  • quote:

    Orijinalden alıntı: blackhawkredflag

    Arkadaşlar ben ürünümde ışık sızıntısı olduğu nedeniyle yetkili servise ürünü göndermiştim . Ürünü cumartesi günü yollamıştım ve pazartesi günü yani bugün ellerine saat 17.45 de ulaşmış olmasına rağmen ve birebir değişim istemem nedeniyle hemen aras kargoya vermişler .İş nedeniyle acele ihtiyacım olduğunu da belirtmiştim .Sanırım yeni ürün yarın elime ulaşır gerçekten bugüne kadar böyle birşey görmemiştim . Ulaştığında bilgilendirme yaparım .

    Teşekkürler Monster .

    Hocam hayırlı olsun, sizin adınıza sevindim. Umarım biran önce kavuşursunuz canavarınıza
  • Bende değişim talep ettim. Mükemmel ilgilendiler gerçekten. Birkacgun icinde Tulpar T5 V4.1'im gelecek. :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sağolasın :) (Culum)

    Evet güzel birşey bu , insanın morali bozuluyor ama ilgi sayesinde tekrar düzeliyor .Sonuçta elektronik şans işi . (SahinSariaslan)
  • blackhawkredflag B kullanıcısına yanıt
    sanada baskasının iade ettigi urun gelecek :D Adamlar iadeleri tamir edip gonderiyorlar geri

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • blackhawkredflag B kullanıcısına yanıt
    Sn. blackhawkredflag;

    Monster 'ı tercih ettiğiniz için biz de size teşekkür ederiz.

    %100 müşteri memnuniyetini hedefleyen yerli bir marka olarak hedeflerimize sizlerin de desteği sayesinde kısa sürede ulaşabileceğimize inanıyoruz.

    Saygılarımızla,

    MONSTER Müşteri Hizmetleri
  • Aynen kardeşim öyle olmuş hatta kendi yolladığımı bana geri yollamışlar çünkü vidalardaki izleri hatırlıyorum ve neyi nereye taktığımı da hatırlıyorum .
    Ama sorunum çözülmüş ve laptop performansı güzel o yüzden sorun çıkarmayacağım . :) ( Snorlanx)

    İncelemeler ilerleyen günlerde eklenecek umuyorum ki . Görüşmek üzere .
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.