Şimdi Ara

MONSTER CANAVARLARI DERNEĞİ (671. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
14.742
Cevap
120
Favori
965.938
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
11 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 669670671672673
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • KanalimaHosgeldiniz K kullanıcısına yanıt
    Merhaba,

    Control Center uygulaması üzerinden Oyun sekmesine gelip Flexikey'e tıkladığınızda klavyenizin RGB fonksiyonlarına ulaşabilirsiniz. Farklı türden uygulamalar kullanmamanızı tavsiye ediyoruz. Uygulama hakkında teknik yardım almak isteseniz 444 26 04 numaralı müşteri destek hattımızı mesai saatlerimiz içerisinde arayarak arkadaşlarımızdan bilgi alabilirsiniz. İlginiz için teşekkür ederiz.

    Saygılarımızla,

    MONSTER Müşteri Hizmetleri
  • MonsterMusteriHizmetleri kullanıcısına yanıt
    Bilgisayarımda Control Center uygulaması yok. Arama kısmına yazdığım halde çıkmıyor. Nasıl indirebilirim?
  • MonsterMusteriHizmetleri kullanıcısına yanıt
    Kayde değer bir indirim/kampanyanız var mı yada olacak mı ? Almayı düşündüğüm ürün var fakat fiyatlar çok uçuk...
  • Hangi modell acaba ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • snorlax55 kullanıcısına yanıt
    birkaç değişiklik ile şunu;https://www.monsternotebook.com.tr/tulpar/MONSTER-TULPAR-T5-V13-1.html
  • Iyice arastirdin mi ? Bu cihazi iade eden arkadaşlar oldu forumda bi araştır istersen

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • arkadaşlar merhaba tulpat t7 serisi yeni bir laptop aldım kutuyla birlikte gelen driver usbsinden sound blaster airplane mod ve aklıma gelmeyen bir kaç driverı daha yükleyemedin herhangi bir sıkıntı olur mu ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Malthael3 -- 17 Ekim 2017; 0:32:14 >
  • Malthael3 M kullanıcısına yanıt
    Siz netten videoyu izleyerek mi yaptınız ? Bende kurulu vjdeodaki talimatlar sonucunda gerçekleştirdim yüklemeyi:)

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • evet bizzat videodakilerin aynısını yaptım
  • snorlax55 kullanıcısına yanıt
    bu mesajın bana mı ? bana ise sorun neymiş ?
  • Malthael3 M kullanıcısına yanıt
    allah allah. gerçi bende de dokunmatik çalışmıyor :D var bir gariplik =)
  • Ekran kartı tam performansını ortaya koyamıyormuş. Forumda konusu vardı bir araştır istersen.
  • snorlax55 kullanıcısına yanıt
    Video incelemesi var onu izledim oyunlarda ordaki değere ulaşıyorsa benim için yeterlidir.En düşükte 10-15 fps ile oynuyorum şuanki pc im ile fazlasında gözümüz yok,eli yüzü düzgün bir şekilde sorunsuz oynatsın yeterlidir benim için.

    -----------------------------------------------------------------------------------------



    Bu arada bu kampanya/indirim olayı ile ilgili bir haber yok mu hala ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-56D7221EF -- 17 Ekim 2017; 16:39:20 >
  • Hayırlısı olsun o zaman üstad:) indrim olarak öğrenci indirimi yapiyorlar birtek fakat yeni yıla dogru yeni nesil islemcilere geçiş yapacaklar o yüzden belki stok kalirsa ellerinde o şekilde olur sanırım

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • snorlax55 kullanıcısına yanıt
    Aynen hayırlısı olsun,en önemlisi o zaten

    Öğrenci indiriminden haberim var,onun dışında yapacakları birşeyler var mıdır onu merak ettim.Önümüzde yıl başı var belki o zamanlar gibi...Yetkili bir kişi bilgilendirseydi ona göre alacağım,iyi bir indirim varsa olabilecek onu beklerim yoksa şimdi alıp geçicem.
  • MonsterMusteriHizmetleri kullanıcısına yanıt
    Sayın müşteri hizmetleri, tüm ürünlerinizde Nvidia ekran kartları bulunurken sattığınız harici monitörler neden G-SYNC yerine FreeSync destekli?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi adsızkullanıcı -- 18 Ekim 2017; 0:57:12 >
  • arkadaşlar bende abra a5 v9.2.2 modeli var alalı 1 ay falan oldu ama acayip bir problemim var bilgisayar şarja takılı değilken ses yok ama şarja taktığım zaman eğlence modundayken hafiften performans moduna alınca ise daha belirgin olmaya başlayan böyle hafiften cızırtı tarzı ufak sesler gelmeye başlıyor bu normal mi bilgilendirirseniz sevinirim.
  • adsızkullanıcı A kullanıcısına yanıt
    Merhaba,

    Karşılıklı yapılan işbirliği çerçevesinde Samsung marka oyuncu monitörlerini ürünlerimizle birlikte satın almak isteyen kullanıcılara özel uygun fiyatlarla bir fırsat yaratmak adına bu oyuncu monitörlerini ürünlerimizle birlikte satışını gerçekleştiriyoruz. İlginiz için teşekkür ederiz.

    Saygılarımızla,

    MONSTER Müşteri Hizmetleri
  • KanalimaHosgeldiniz K kullanıcısına yanıt
    Merhaba,

    Linkinden kullandığınız modeli seçip ilgili yazılımı indirip kurabilirsiniz.

    Ayrıca konuyu 444 26 04 teknik ekibimiz ile paylaşabilirseniz memnuniyetle size yardımcı olacaklardır.

    Saygılarımızla,

    MONSTER Müşteri Hizmetleri



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MonsterMusteriHizmetleri -- 18 Ekim 2017; 17:4:52 >
  • EskilerdenBirDost kullanıcısına yanıt
    Merhaba,

    Yaşadığınız durum ile ilgili 444 26 04 teknik ekibimiz ile görüştünüz mü? Konuyu arkadaşlarımıza iletmeniz durumunda memnuniyetle size yardımcı olacaklardır.

    Saygılarımızla,

    MONSTER Müşteri Hizmetleri
  • 
Sayfa: önceki 669670671672673
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.