Şimdi Ara

MONSTER CANAVARLARI DERNEĞİ (660. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
14.742
Cevap
120
Favori
965.931
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
11 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 658659660661662
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • sonyu S kullanıcısına yanıt
    Merhaba sonyu,

    Öncelikle ilk iki sorunun için teknik servisteki arkadaşlarımla görüşmeyi denedin mi? Eğer denemediysen konuyu 444 26 04 teknik ekibimiz ile paylaşabilirsen memnuniyetle sana yardımcı olacaklardır. Ya da özel mesajla telefonunu iletebilirsen biz de seni arayabiliriz :)

    SSD ve temizlik konusunda ise daha net bir cevap verebilirim. SSD takılması için bize iletirsen; işçilik ücreti karşılığında SSD'nin takılma işlemi yapılıyor. Temizlik ve bakım konusuna gelirsek; garanti süren bile bitse 6 ayda bir ücretsiz bir şekilde temizlik, bakım, termal macun yenileme gibi işlemleri ücretsiz olarak yapıyoruz kullandığın süre boyunca :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MonsterMusteriHizmetleri

    Merhaba sonyu,

    Öncelikle ilk iki sorunun için teknik servisteki arkadaşlarımla görüşmeyi denedin mi? Eğer denemediysen konuyu 444 26 04 teknik ekibimiz ile paylaşabilirsen memnuniyetle sana yardımcı olacaklardır. Ya da özel mesajla telefonunu iletebilirsen biz de seni arayabiliriz :)

    SSD ve temizlik konusunda ise daha net bir cevap verebilirim. SSD takılması için bize iletirsen; işçilik ücreti karşılığında SSD'nin takılma işlemi yapılıyor. Temizlik ve bakım konusuna gelirsek; garanti süren bile bitse 6 ayda bir ücretsiz bir şekilde temizlik, bakım, termal macun yenileme gibi işlemleri ücretsiz olarak yapıyoruz kullandığın süre boyunca :)

    Hayır aramamıştım ssd taktırıp windowsu temizce kurduğum zaman sorun devam ederse üstüne düşeceğim bu işçilik ücreti ne kadar acaba? ssd takılması için




  • Merhabalar
    Monster Abra v6.2 sahibiyim.Sol fan çok rahatsız edici derecede sesler çıkarmaya başladı.Bir yere çarpıyor gibi.Sanki traktör motoru çalışıyor gibi.Gerçekten çok rahatsız edici.Fan tozlu olduğundan dolayı mı acaba?
  • Merhabalar,

    Yaklaşık 3 ay önce Kıbrıs Monter mağazasın dan abra a5 v8.1 bilgisayarınızı aldım fakat ekranın sağ üst köşesinde ışık sızması var ve bu beni huzursuz ediyor.1 hafta sonra İstanbul'a döneceğim acaba bunun için nasıl bir çözümünüz var?
  • Benimki biraz eski bir model fakat m860tu modeli olup 4GB dan fazla ram ile kullanabilen oldu mu acaba? Birde ekran kartım bozuldu da Nvidia GTX 260m bulma şansım nedir :D

    Bu arada 8 sene dayandı canavar ama eğer ekran kartı bulamazsam sanırım buraya kadarmış :(
  • Merhaba Shark Power ve Amerikalıfakir,

    Öncelikle Shark Power; ürünü ve durumunu görmeden/incelemeden bir sonuca varmak doğru değil ne yazık ki. Eğer teknik servisimize getirebilirsen, incelenme sonucunda sorunun ne olduğunun anlaşılması daha kolay ve doğru olacaktır :)

    Vee merhaba Amerikalıfakir; Kıbrıs'tan almış olman herhangi bir sorun teşkil etmeden sen de ürünü incelenmesi için teknik servisimize getirebilirsin :)

    Teknik servisimiz Osmanağa Mah. Nüzhetefendi Sok. No : 34 / B Kadıköy - İSTANBUL adresinde yer almaktadır. :)
  • Merhabalar masaüstünden laptopa geçiş yapıcam. İki model arasında kaldım tavsiyeniz nedir?



    Tulpar T7 3.2

    Abra A7 6.5

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhabalar,

    Monster'ı gerçek gözüm kapalı almak üzereydim lakin servis sorunları ve bilgisayarların fabrıkadan gelen sıkıntıları beni düşündürüyor. Abra a5 V11.1 modelini gayet beğendim ancak bu sorunlar çözülmeyecek veya bu sekilde servisle benim aramda mekik dokuyacak diye düşünceler sardı beni. Sizler ne düşünüyorsunuz arkadaşlar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DemonJester

    Merhabalar,

    Monster'ı gerçek gözüm kapalı almak üzereydim lakin servis sorunları ve bilgisayarların fabrıkadan gelen sıkıntıları beni düşündürüyor. Abra a5 V11.1 modelini gayet beğendim ancak bu sorunlar çözülmeyecek veya bu sekilde servisle benim aramda mekik dokuyacak diye düşünceler sardı beni. Sizler ne düşünüyorsunuz arkadaşlar.

    Hocam Nisan ayinda biz 3 arkadas bu laptopu aldik ve gayette memnunuz. Teknoloji biraz da sans isi, umarim size de dilediginiz gibi bir laptop olmak nasip olur. Merak ettiginiz filan bir sey olursa pm atabilirsiniz :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • @MonsterMusteriHizmetleri Öncelikle merhaba şirketinizi çok eski zamandan beri tanıyorum, En az 5-6 arkadaşıma monster aldırdım, bu süre zarfında şimdiki bilgisayarımın'da epey canını çıkarıp yeni bir monster alma sırası bana geldi, bütçeme göre yazın ortasında Abra A5 V11.1 satın almayı planlıyorum. Satın alma işlemini yapmadan önce bir kaç soru ile hem bildiklerimi teyit etmek varsa eksikleri öğrenmek isterim.

    1)Abra A5 V11.1'de
    1 Adet M2.sata slotu (Boş)
    1 Adet Optik sürücü slotu (Boş)
    1 Adet Usb Type-C portu bulunmakta'dır değil mi?

    2)Abra A5 V11.1'de
    Kendim HDD slotuna SSD işlemini bağlantısı yapsam, garanti kapsamı dışına çıkar mı? Ya da size göndersem SSD'yi montaj ücreti olarak ne kadar ?

    3)İlerleyen günlerde yaz kampanyası dışında ekstra bir kampanya olabilir mi? Ek olarak ben satın aldıktan sonra fiyatının düştüğünü gördüğümde eskiden olduğu gibi 2 fiyat arasında ki fiyat farkını geri ödemesini yapıyor musunuz hala?

    4)Abra A5 V11.1 GTX 1050 yerine GTX 1050 Ti ekleme şansımız var mı? ücret farkı ne olur?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Endorfinli Melankolik -- 2 Haziran 2017; 11:41:50 >




  • Endorfinli Melankolik kullanıcısına yanıt
    Merhaba Endorfinli Melankolik,

    Öncelikle ilgin için teşekkürler :) Fazla bulandırmadan ortalığı hızlıca sorularına cevap vereyim.

    1) 1 adet M2.sata slotu ve 1 adet Usb Type-C portu var fakat Optik sürücü slotu ne yazık ki yok.

    2) Fiziksel bir zarar vermediğin sürece garanti dışı kalmaz :)

    3) Önümüzdeki günlerde ekstra bir kampanya olabilme ihtimali var ;) fakat v11.1 modeli zaten şu an indirimli halde. Başka modellere belki gelebilir kampanya ama :)

    4) Ne yazık ki donanımsal olarak değişim mümkün olmuyor :(

    Umarım sorularının hepsini cevaplayabilmişimdir Endorfinli Melankolik, aklına takılan herhangi başka bir şey olursa buradan, özel mesajla ya da satış ekibimizden bu konular hakkında bilgi alabilirsin :) 444 26 04

    İyi günler
  • Merhabalar, laptopımı aldığımdan beri sinir bozucu bir problemle karşılaşıyorum sürekli. Oyun oynarken caps lock bildirimi gelip duruyor durduk yere. Caps Lock'a falan da basmıyorum. Bazen Num Lock bildirimi gördüğüm de oluyor.
    Kısaca basmadığım halde ve sadece oyun oynarken bildirim gelip duruyor. Driverlarımda mı bir problem var sizce? Teknik servise uğrama zamanım geldi de geçiyor aslında ama kendim halledebilirsem sizi uğraştırmayayım bunun için.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nereata

    Merhabalar, laptopımı aldığımdan beri sinir bozucu bir problemle karşılaşıyorum sürekli. Oyun oynarken caps lock bildirimi gelip duruyor durduk yere. Caps Lock'a falan da basmıyorum. Bazen Num Lock bildirimi gördüğüm de oluyor.
    Kısaca basmadığım halde ve sadece oyun oynarken bildirim gelip duruyor. Driverlarımda mı bir problem var sizce? Teknik servise uğrama zamanım geldi de geçiyor aslında ama kendim halledebilirsem sizi uğraştırmayayım bunun için.

    Aynı sorun bende de var. Bir çözümü varsa paylaşın lütfen
  • Merhaba nereata ve Core2quad_i7;

    Teknik servisimize ulaşabilirseniz -telefonla bile olsa- hem daha sağlıklı bilgi alabilir hem de belki servise getirmeden uzaktan bağlantı ile ya da yol gösterme ile sorunun çözümüne ulaşabilirsiniz. Konuyu 444 26 04 teknik ekibimiz ile paylaşabilirseniz memnuniyetle size yardımcı olacaklardır. :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MonsterMusteriHizmetleri -- 5 Haziran 2017; 16:11:34 >
  •  MONSTER CANAVARLARI DERNEĞİ


    Normal mi acaba bu değerler bilgisayarı alalı daha 2 hafta oldu ? @MonsterMusteriHizmetleri



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Don_Quartz -- 9 Haziran 2017; 13:15:10 >
  • Bu ürünlerin garantilerini uzatma seçeneği ekleseniz çok iyi olacak garantisi 6 ay önce biten tulpar t5 adaptörü yandı ona değişim ücreti verdim üstüne teknik servis ram'de arızalı dedi ki bu ram ben ürünü aldıktan 6 ay sonra zaten değiştirip bana yolladınız yine arızalı diyerek oyunlarda ping ani yükselip çıkma sorunu vardı bu internet ile alakalı değil çünkü 1 haftadır ürünüm teknik serviste ofisteki laptop getirdim oyunlarda hiçbir şekilde ani ping yükselmesi yaşamadım bundan dolayı emin oldum tulpar'da sorun olduğunu ömür boyu ücretsiz temizliğini yapmanız güzel ama bu yaşadığım sorun beni tekrar masa üstüne olumlu bakmama neden oldu 10 yıldır masa üstü kullanmıyordum
  • Bu arada aras kargo dışında hiç mi şirket yok dün 12 haziranda aras kargoya veriliyor dünden beri bursa içinde kargo dagıtımda görünüyor adamları arıyorum şubede yoktur diyor bu nasıl bi rezillik anlamıyorum ram garantide değişen ram 2 yıl içinde tekrar arıza yapmasının üstüne bu kargo rezaleti insanı çileden çıkartıyor

    GÜNCELLEME: yukarıdaki mesajı yazarken rezillikten bahsetmiştim ya asıl rezillik buarada bu benim için monsteri bitirmiştir kargo şirketindeki kayıtlarda ve faturamda doğru adresim yazıyor fakat monsterin yeni çıkarttırdığı faturada kapı no farklı adamlar gidiyor yanlış adrese bu şekilde kapının önüne bırakıyor telefon etme yada mesaj atma yok teslim alandan imza alma yok direk yol kenarındaki kapı önüne bırakıp gidiyor saatler sonra artık şubeye ben gidiyorum 2 gundur kargom şube şube geziyor nerede diye biz bıraktık kapının önüne siz yoktunuz diyor kapı numaramı apartman adını veriyorum adamlar ısrarla hayır orası size ait değil diyor ya kapının önünden birisi aldıysa ne olacak dediğimde biz hallederiz sorun yok diyor

    Gelelim monstera siz hangi yılda yaşıyorsunuz? w10 olarak yolladığım bilgisayara ki orjinal key var siz w8.1 yukleyip yolluyorsunuz format atması benim için zor değil ama ben bilgisayarıma neden ust uste 2 defa format atıyım sen servis bakımı adı altında işlem yapıyorsan adam gibi yapacaksın işini bu bilgisayar 2.5 yılda 2 defa ram arızası veriyorsa ki ilk arızada garantiliydi değiştirdiniz 2. gönderimde garantisi bittiğinden ücret istiyorsunuz evet ücret istemekte haklısınız ama aynı arızayı 2 defa veriyorsa kendizi soregulayın oruçlu oruçlu insanı çileden çıkarttınız

    Musteri hizmetleriyle görüştüm umarım bu tur kargo durumları yaşanmaz Türk malı olmanız bizler için gurur kaynagı casper adlı firma ile aranızdaki kalite farkı lütfen yok olmadan devam etsin
     MONSTER CANAVARLARI DERNEĞİ



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BABASCARFACE -- 15 Haziran 2017; 10:52:57 >




  • Merhabalar ben ürünü sipariş verdim. Geldiğinde bildiğim kadarıyla freedos olacak. Peki ben buna (korsan) w8 veya w10 yüklersem laptop ile ilgili bir sorun yaşar mıyım?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 658659660661662
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.