Şimdi Ara

Monster almalı mıyım?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
34
Cevap
1
Favori
1.861
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar oyun için alıcam ama teknik servisi nasıldır,ürünler bozulur mu,ürünlerinin arkasında dururlar mı hiçbir bilgim yok.yardımcı olan arkadaşlara şimdiden teşekkürler abra a5 v5.2.1 düşünüyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • Fiyat/Performan alabileceğin en iyi laptop.
    Kasa kalitesi çok iyi değil ama kötü de değil.
    Servisi ilgili emin ol, benim ölü pixel çıktı 3 gün içinde değişip sıkıntısız geldi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sequravesselam


    quote:

    Orijinalden alıntı: erosion

    Fiyat/Performan alabileceğin en iyi laptop.
    Kasa kalitesi çok iyi değil ama kötü de değil.
    Servisi ilgili emin ol, benim ölü pixel çıktı 3 gün içinde değişip sıkıntısız geldi.

    Yav he alacagı en iyi laptop monster.
    Alma kardeşim 10 ürününden 7si hatalı ayıp mal.
    Gez forumu her markanın bölümüne gir birtek monsterda
    Abzürt antin kuntin sorunlar oldugunu goruceksin.
    Aha daha demin adamın teki almış servise göndermiş
    8 gb yerine 2 gb ram takmışlar.
    Diğeri desen sorunlu.
    Al msı keyfine bak Sağlam şık kasa..
    Sakın he alıp servislerde gezmek istiyorsan sen bilirsin.
    Ama ben msı alıp keyfime bakıcam
    Abra serisi alma tulpar ları sağlammış alıcaksan ondan al

    Msi ile arada 1000 tl den fazla oynuyo hocam msi pahalı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Duman7 kullanıcısına yanıt
    Sn. Duman7;

    Monster markası ile ilgili hiçbir endişeniz olmasın lütfen.

    Biz MONSTER olarak 10 yılı aşkın bir süredir sadece performans ve oyun notebook modelleri üzerine odaklı biçimde çalışıyoruz. Modellerimizi fırsatınız olursa mutlaka incelemenizi ve hakkımızda, özellikle satış sonrası hizmet uygulamalarımız konusunda mutlaka kısa bir araştırma yapmanızı öneriyoruz.

    Şayet ürünlerimiz ile ilgili satış sonrası herhangi bir sorun ya da problem ile karşılaşmanız durumunda vakit kaybetmeden 444 26 04 numaralı müşteri destek hattımızı aramanız yeterli olacaktır. Arkadaşlarımız size memnuniyetle yardımcı olacaklar ve size mutlaka karşılaştığınız problem ile ilgili olarak çözüm önereceklerdir. Ürününüzün teknik servisimize gelmesini gerektirecek teknik problemlerde ise Aras kargo firması ile ücretsiz olarak ürünü bize yönlendirmeniz yeterli olacaktır.

    Ayrıca seçtiğiniz hangi MONSTER modeli olursa olsun 15 gün koşulsuz ürün iade garantisi ile ürünü istediğiniz gibi evinizin rahatlığında ve konforunda saatlerce test edebilir, sabahlara kadar MONSTER 'ınızda oyun oynayabilir ve şayet memnun kalmazsanız anında iade ederek ödeme yaptığınız biçimde paranızı anında geri alabilirsiniz.

    Sorularınız olursa mesai saatlerimiz içerisinde bizi 444 26 04 numaralı müşteri hizmetleri numaramızdan arayabilirsiniz.

    İlginiz için teşekkür ederiz.

    Saygılarımızla,

    MONSTER Müşteri Hizmetleri




  • MonsterMusteriHizmetleri kullanıcısına yanıt
    Sadece İstanbulda şubeniz olması olumsuz etkiliyor ve uluslararası bir marka olmak için ilerlemeye devam ediyorsunuz.Ces 2016 katıldınız çok güzel bir şey ama Türkiye de şube sayılarını artırırsanız ve ürünlerinizi dev elektronik marketlerde de satarsanız daha da iyi olacapınızdan eminim.(Vatan computer,media markt vs)Aras kargoyla ücretsiz İstanbula gönderebilriz size ama insan güvenemiyor kargoya kaç bin tl ürün en ufak bir şey de hasar olabilir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • MonsterMusteriHizmetleri kullanıcısına yanıt
    Hocam müşteri hizmetlerini çok övüyolar evet ilgilisiniz türkiyede pek görmediğimiz bir durum.hazır bulmuşken bir kaç sorum var.ben ankarada ikamet ediyorum siz kargoyla ürünü nasıl yolluyorsunuz güvenilir mi,hasar olabilir gelirken malum kargo şirketleri pek dikkat etmiyor.bir diğer sorumda cihazda bi arıza çıktı servise gitmesi gerek size kargoyla yollayabiliyor muyuz acaba?teşekkürler şimdiden

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Duman7 kullanıcısına yanıt
    Kargoyla hiç göndermedüm ama kutusu sağlam tapmışlar monster notebook.Orjinal kutusunun içine koyup kargoya vermek ücretsiz şekilde aras kargoyla anlaşmaları varmış.6 ay da bakım da yapılıyor ücretsiz.Benim bildiğim bakım hizmetleri garanti bitse bike devam ediyor ücretsiz şekilde fan bakımı temizliği termal macun yenileme vs.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • pusat1249 kullanıcısına yanıt
    Hocam korkutan şey işte forumda arıza yaşayanlar çok servis iyi güzelde istanbul dışı ikamet sıkıntı olur gibi.yoksa fiyat/performansda daha üstün cihaz yok gerçekten

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Duman7 kullanıcısına yanıt
    Ben şuana kadar sıkıntı yaşamadım 9 aydır kullanıyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • pusat1249 kullanıcısına yanıt
    Sizdeki model nedir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Duman7 kullanıcısına yanıt
    Monster Tulpar T7 V2.6

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Duman7

    Arkadaşlar oyun için alıcam ama teknik servisi nasıldır,ürünler bozulur mu,ürünlerinin arkasında dururlar mı hiçbir bilgim yok.yardımcı olan arkadaşlara şimdiden teşekkürler abra a5 v5.2.1 düşünüyorum

    Şu ana kadar gördüğüm en iyi teknik servis hizmetini veriyorlar.

    Sorun yaşadığımı ilettiğim anda çözüm buluyorlar. Notebook'u alalı 14 ay oldu.

    1. Aldığımda RAM'lerden biri arızalıydı. 2.gün 2 yeni ram verildi.
    2. Ekranda ölü piksel vardı, yenisi ile değiştirildi.

    1 yıl sonunda;
    3. Anakart usb portlardaki sorun vardı, ücretsiz olarak yenisi ile değiştirildi. Haliyle ekran kartımda yenilenmiş oldu.
    4. Touchpad arıza sebebiyle değiştirildi.

    5. Servis sonrası 20. günde işlemci fanından ses gelmeye başladı.
    6. Servis sonrası işlemci daha önce ısınmadığı kadar ısınmaya (CS:GO oynarken 97 dereceye kadar çıkıyor) ve throttling yapmaya başladı. Eskiden 75 dereceyi geçmiyordu.
    7. Klavyenin w tuşu işlemci ısısı 75-80 dereceye ulaştığında, elinizi çektiğinde bir süre daha basmaya devam ediyordu.

    Pazartesi günü kargoya verdim. Dün notebook'um geri geldi. Yapılan işlemleri yazayım.
    İşlemcim bir üst modele yükseltilmiş. Yenilenmiş.
    İşlemci soğutma bloğu değiştirilmiş.
    İşlemci Fanı değiştirilmiş.
    Genel Bakım yapılmış.

    Şu anda hiç bir sorunum kalmadı. 14 ay boyunca değişmeyen parça olarak sadece kasa, wifi kartı ve aldığım SSD kaldı. Yep yeni bir bilgisayarım oldu.

    Şimdi aklınıza şu gelebilir. Sürekli arızalandıktan sonra ben o kadar parayı neden vereyim. Aslında biraz can sıkıcı olduğunu ben de kabul ediyorum ancak teknoloji tamamen şans işi. Aynı cihazı kullanıp hiç bir sıkıntı yaşamayan bir çok kullanıcı da var. Önemli olan sorunların hızlı bir şekilde çözülüyor olması.

    Başka marka alsam ve benzer arızalar yaşasam servise gidip gelme süresi, yapılacak işlemler, ücret talep edilip edilmeyeceği gibi bir çok soruyu kendime soruyorum. Fokus bilgisayar servis yönünde gerçekten çok iyi ve hızlı. Kafanızda soru işareti kalmasın.

    Alırsanız madur olmazsınız




  • mcgoktug kullanıcısına yanıt
    İşelmciyi nasıl yükselttiler?Ücret vermedinizmi?Hangi ürün ve hangi işlemciydi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • hocam monster a bulaşma biraz daha bekle para koy üstüne asus msi al.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Neredeyse garantisi bitecek; elimde q47ms-16g3 model monster var her şeyiyle kullandım. Yarı yolda bırakmadı. Servise dahi götürmedim. sürücü vs sıkıntı dahi yaşamadım diyebilirim.
    Aslında bilgisayar'a göre değişir bazı şeyler. Genel olarak monster'dan son derece memnunum.

    Kaç zaman geçti. Bugün ssd siparişi vereceğim, takacağım ve garantisini etkilemeyecek. Servis hizmetiyle pek işim olmadı ancak olumlu olduğunu duydum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: pusat1249

    İşelmciyi nasıl yükselttiler?Ücret vermedinizmi?Hangi ürün ve hangi işlemciydi?

    Şimdiye kadar hiç bir servis yada parça ücreti ödemedim. İşlemciyi de bana sormadan yükseltmişler.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • mcgoktug kullanıcısına yanıt
    Eskisi neydi yenisi hangisi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Madem bu kadar ilgililer bidahakine ben de monster alayım
  • Arkadaşlae aynı özelliklerde dell inspiron 7559 var fiyatta aynı.siz ne dersiniz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Duman7

    Arkadaşlae aynı özelliklerde dell inspiron 7559 var fiyatta aynı.siz ne dersiniz

    Hocam bende monsterdan vazgeçip delle yöneldim aynı özelliklerde değil daha iyi özelliklerde dell 4 gb gtx 960 m monsterda 2gb
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.