Şimdi Ara

Monster 2 Aylık kullanım iade mümkün mü?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
17
Cevap
0
Favori
4.865
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Dostlar merhabalar. 2 ay önce, uzun bir süredir ailemin de yardımıyla kenara koyduğum paramla, monster Tulpar t5 v8.1 aldım. Aldım almasına da, aldığımdan beri sıkıntıları bitmek bilmedi. İki haftada bir servise götürmek zorunda kalıyorum ve bu durum canımı çok sıkmaya başladı. Bir sorun çözülüyor, başka bir sorun çıkıyor ortaya. Bu bilgisayarı aldığım için inanılmaz pişman olmaya başladım. 15 Gün içerisinde iade edip etmemek arasında çok kalmıştım ama etmemiştim. Şimdi iade etmediğim için o kadar pişmanım ki. Ürünü 1.5 2 ay önce aldım ama şimdi iade edebilme gibi bir durumum var mı acaba? Dediğim gibi onca işin gücün arasında bu lanet notebook'un sorunlarıyla uğraşıp duruyorum sinirlerim altüst oldu. Yardım ederseniz çok sevineceğim. Bu arada bu firmadan notebook almayı düşünen arkadaşlar SAKIN AMA SAKIN bulaşmayın. Herkesin neden monsterin servisi çok iyi dediğini yaşayarak öğreniyorsunuz çünkü sorunlar hiç bitmiyor...







  • Usta kesinlikle forumlarda övseler bile almıcaktın bir ürünü telefonla arayıp iade etmek istoyorum mal ayıplı diyin yok derlerse bela okuyup kapatın gerisi pasa fiso

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • neksusb N kullanıcısına yanıt
    Dostum dediğim gibi çok pişmanım aldığım için. Ha performans olarak iyi o açıdan bir şey diyemem bilgisayara ama çok sorunlu. Bana mı denk geldi bilmiyorum ama çok ciddiyim 2 haftada bir servise götürüyorum. O kadar işin gücün arasında bilgisayarla uğraşıp duruyorum. Haftaiçi arayıp gayet net bir şekilde konuşacağım bu konuyu.
  • Yerinizde olsam okadar para vermişim 1 gün bile durmam hakkımı ararım gerekirse tüketici heyetine şikayet edin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ne gibi sorunlar yaşıyorsunuz hocam bende almayı düşünüyorum da o yüzden sormak istedim.
  • tekrardan merhabalar dostum. Hangi sorundan başlayayım ki? 2 Aydır sorun üstüne sorun, sıkıntı üstüne sıkıntı. Ürünü ilk aldığımda çok fazla ışık sızması vardı. 1 hafta sonra değişim istedim ilk başta normal deyip değiştirmediler. Benim zorlamamla bir hafta sonra değişimi gerçekleştirdiler. Maalesef ki bunda da çok fazla sızma vadı ama kabullendim maalesef. Keşke kabul etmeyip iade alsaydım. Değişimden bir hafta sonra ssd sıkıntılı çıktı. Yine servise gittim, ssd değiştirdiler. ssd değişimiden 1-2 hafta sonra fanlar sıkıntılı çıktı. değişimden önceki notebookta fanlar çalışırken herhangi bir titreme yoktu ama şuan ki üründe oyun esnasında fanlar çalışırken klavye kısmı çok titriyor ve rahatsız ediyor. servise gittim, böyle böyle belirittim. yine bunun bir sıkıntı olmadığını söylediler fakat önceki bilgisayarda böyle bir şey yoktu. herneyse, şuanda, bilgisayarı ilk aldığımdan beri muzdarip olduğum ekran kartında garip bir sıkıntı var. Oyunlarda vsyncyi kapatınca fps 30'a kilitleniyor. Tekrar ediyorum, Vsync açınca değil VSYNC KAPATINCA FPS 30'a KİLİTLENİYOR! Aynı zamanda oyun esnasında sıcaklık sürekli yükseliyor. hangi ayarda veya gpu kullanımının ne kadar olduğu farketmeksizin, sıcaklık sürekli 80'e yükseliyor. eski notebookta böyle bir sıkıntı yoktu. ayrıca bilgisayar bazen oyunlarda kilitleniyor. ekran siyah kalıyor, o anki ses takılıyor ve ben power tuşuna basana kadar bilgisayar takılı kalıyor. Ve ekran kartı işlemciyle yeterince entegre bir şekilde çalışmıyor. bunu anlatmak pek mümkün değil ama kullanırken farkediyorsunuz. her oyunda ani fps düşüşleri yaşıyorum. ekran kartı yeterince stabil çalışmıyor. sorun üzerine sorun. o kadar sinirliyim ki....




  • monster ın garanti belgesini iyi okuyun. Normalde cihazlarda aynı arızayı 2 den fazla ve servise daha fazla gittiyseniz. Yapacagınız şey serviste tutanak tutturmanız. Ama monster tutanak tutmaya yanaşırmı bilmem. Kısaca ürün devamlı sorun yaratıyor ise genellikle değişim yapılır kurumsallığına görede para iadesi yapılır. Garanti belgesini iyice okuyun size faydası olan bir madde var ise sonuna kadar kullanın.
  • Hocam bence ayıplı mal almışsın yenisini isteyin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Gerçekten çok sorun yaşamışsınız bazıları yazılımsal olarak görünüyor ama fiziksel olarak fanlar olsun kasa içindeki aksamların dengesizliğinin sayısı bir hayli yüksek

    Benim bildiğim bir ürünü 3-4 veya 5 (tam sayısını bilmiyorum maalesef) gönderdikten sonra hala ürün hatalı çıkıyorsa yasal olarak para iade alma hakkınız oluyor çünkü size verilen ürün ayıplı olarak sayılıyor artık o yüzden biraz araştırma yapmalısınız tavsiyem TeknoSeyir youtube kanalına bakmanız

    Niyazi Saral sektörde yıllardır bulunduğundan hatta direkt olarak servis kısmında çalışıp yönetiminde bulunduğundan dolayı çok iyi bilgiler bulabilirsiniz.





  • teşekkür ederim video için. Haftaiçi uğraşacağım bu konuda. monsterla iletişime geçip, sıkıntımı anlatacağım ve iade gibi bir olay oluyormu diye detaylı bir şekilde soracağım.
  • İade oluyor mu diye soru sormayın kesinlikle haklarınızı bilerek konusun. Sorun aslında ürünü satanla teknik servis hizmetini veren yerin aynı olması.
  • mikadiel79 M kullanıcısına yanıt
    söylediğim gibi sıkıntılarım yukarıda. ne yapmalıyım sizce?
  • üründe ilk 6 ay içinde servislik bir durum olursa değişim veya iade hakkınız var.
  • İlk 6 ay sorunu varsa ve ayrıca 3 kere servise gittiyse mecburi geri almak zorundalar.
  • monster alınır mı yav iğrenç lanet bi marka :D tam velet işi
  • 1 yıl boyunca cihaz 3(?) ten fazla arıza verdiyse 4(?) ve sonrasındaki her servise gidişinde para iadesi veya değişim isteyebilirsiniz. Kabul etmezlerse tüketici haklarına başvurursunuz.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.