Şimdi Ara

Monofe'den Aldığım Kılıf... Alırken Dikkat Edin...

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
19
Cevap
0
Favori
1.747
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba Arkadaşlar...

    Çarşamba Gecesi MONOFE.com 'dan aldığım "iPhone 6 Plus spigen thin fit a gold" kılıfım bugün elime geçti.
    Kendilerinden Sayısız Alışveriş yapmama rağmen kendileri ürünü görmeden geri alamacağını, asla kullanılmış kılıf göndermeyeceklerini belirtti.
    Erzurum'dan zaten kargo prosedürünün gidiş geliş için 1 haftayı bulduğunu kendilerine yeni 1 adet göndermelerini;
    benim buradan kılıfı göndereceğimi en azından süreyi yarıya düşürmeyi teklif etmeme rağmen ürünü görmeden alamayacaklarını (resim göndermemi kabul etmediler.) belirtti.
    Monofe'den kılıf alırken lütfen dikkat edin.

     Monofe'den Aldığım Kılıf... Alırken Dikkat Edin... Monofe'den Aldığım Kılıf... Alırken Dikkat Edin...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi thehspeed -- 13 Mart 2015; 16:23:33 >







  • 3 kere okudum anlamak için.


    anlamadım
  • Merhaba, Sorun yaşadığınız ürünü kutusu ve faturası ile beraber fatura adresimize Aras Kargo ile karşı ödemeli olarak iade edebilirsiniz. Sorunlu ürün firmamıza ulaşıp gerekli kontrolleri yapıldıktan sonra tarafınıza dönüş sağlanacaktır.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bdurmus

    3 kere okudum anlamak için.


    anlamadım

    +1. anlayan açıklasın
  • arkadaş sanırım dilimizi bilmiyor google translateden kendi dilini çevirip buraya kopyalamış
  • Sadece aldığı üründe sorun çıktığını yazmayı atlamıs.
    Kusurlu ürünü iade almadan yenisini gönderen tek firma appledı şimdi onlarda önce eskisi ellerine ulasıyor sonra yenısını gönderiyorlar.monofeden bende defalarca alısveriş yaptım sıkıntı yaşamadım.haksız yere markayı kötülemeyin kütfen

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Geri gönderme sebebin nedir arkadaşım? Böyle konuşan bi adamdan ben de iade almam açıkçası :D

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • thehspeed T kullanıcısına yanıt
    ya kardeşim kusura bakmada koca erzurumda 3 kuruşluk bir kılıf bulamayıpta onuda internetten almanın mantığı nedir. bu tür ufak şeyleri görerek inceleyip almak daha sağlıklı olmazmı. ayrıca aldığın bir ürünü iade etmeden yenisini kim gönderir. alışverişinde bir adabı vardır.
  • Monofe iyidir ya
    Yolla hallederler sorununu diye düşünüyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hem derdini anlatmak için yeterli cümlen yok hem de, ürün aldığın firmaya siz yeni ürünü gönderin ben de arızalı ürünü göndereyim diye saçma sapan bi teklifte bulunuyorsun(yazından anlayabildiğim kadarıyla), onlar da kabul etmeyince (doğal olarak), buraya konu açıyorsun.

    Arızalı ürünü gönder, yenisini göndermezlerse gel buraya konuyu öyle aç.
  • 4. kez okuduğumda anladım. Olayın özeti arkadaş kılıf almış kılıfta sanırsam çizikler varmış yani 2. el kılıf göndermişler. Kargonun erzuruma gelmesi 1 hafta sürüyormuş. O da firmayı arayıp siz yeni ürünü yollayın bende defolu ürünü buradan kargolayayım 1 hafta boş beleş beklemeyeyim demiş. Fİrma da ürün elimize ulaşmadan size yardımcı olmıyoruz demiş arkadaş ta ona yakınıyor



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Zombitch -- 13 Mart 2015; 18:53:24 >
  • ürünü yolla kontrol etsinler
  • quote:

    Orijinalden alıntı: thehspeed

    Merhaba Arkadaşlar...

    Çarşamba Gecesi MONOFE.com 'dan aldığım "iPhone 6 Plus spigen thin fit a gold" kılıfım bugün elime geçti.
    Kendilerinden Sayısız Alışveriş yapmama rağmen kendileri ürünü görmeden geri alamacağını, asla kullanılmış kılıf göndermeyeceklerini belirtti.
    Erzurum'dan zaten kargo prosedürünün gidiş geliş için 1 haftayı bulduğunu kendilerine yeni 1 adet göndermelerini;
    benim buradan kılıfı göndereceğimi en azından süreyi yarıya düşürmeyi teklif etmeme rağmen ürünü görmeden alamayacaklarını (resim göndermemi kabul etmediler.) belirtti.
    Monofe'den kılıf alırken lütfen dikkat edin.


    i6 için Neo Hybrid kılıf aldım. Kılıf çerçevesi 6. gün sonunda kırıldı. MonoFe daha ürüne bakmadan, incelemeden geri alamayız dediler. Bende yapıştırıcı ile yapıştırdım öyle kullanıyorum. Hakkımı helal etmiyorum. Ivyskin firması bile 1 ay geçmesine rağmen değişim yapmıştı oysaki.

    Orjinal olduğuna inanmıyorum bundan sonra Spigen kendi sitesi ya da D&R almaya özen göstereceğim hiç olmaz satış sonrası destek iyi olur.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi break. -- 13 Mart 2015; 21:14:03 >




  • Cidden karısık bir durum. Monofe'nin konuya daha hassas yaklaşması lazım. Ne siz bi kılıfla zengin olursunuz ne onlar. Art niyet olmadığı belli. Monofe'den ben de alışveriş yaptım daha önce sorun yaşamadım. Ama bundan sonra alışveriş yaparken bir daha düşüneceğim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • arkadaşlar işimin yoğunluğu ve sinirimden yeni girbildim...

    Ben Sadece Monofe'ye kullanılmış ürün gönderdiğini, değişimini ve değişimden doğacak uzayan süreyi kısaltmalarını rica ettim (Erzurum'da yaşadığımdan dolayı) ama yapıcı davranmadılar; illa ben onların hatalı ürünü kalkıp bir daha kargolayacağım

    daha sonra bana güvenmeyip inceleyeceklerini , uygun olursa yenisini göndereceklerini belirttiler. 1 adet kılıf için 4 kez kargo yaklaşık bir hafta bekleyeceğim...

    kaldıki ben 1 tane daha kusursuz olanı isteyip benim gönderdiğim kılıfı iade almalarını istedim bunuda kabul etmediler...(süreyi kısaltmak adına)

    spigen kılıflara çok dikkat edin aynı durum spigen.com'da var...

    @kulinana dostum böyle nasıl düşünebildin şaşırdım açıkcası allta monofe'den aldığım kılıflar var.. fiyatları ise 50-100tl arasında değişiyor.
     Monofe'den Aldığım Kılıf... Alırken Dikkat Edin...




  • Benim 4 5 tane kılıf aldığım site var monofe falan anlamam aga
    Mobilcadde
    PDATeknoloji
    GSMAvm
    Veruscase

    Bunları tavsiye ederim hiç sorun yaşamadım :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • sürekli kullandığım ve satın aldığım marka olan Zoogue'den yeni bir kılıf aldım. Haliyle kılıf Amerika'dan geliyor. Bana 6 yerine 6+ kılıfı göndermişler. Mail atarak durumu izah ettim. Benden zarf ve kutusuyla beraber bir foto istediler. Fotoyu çekip gönderdikten sonra ise gelen mailde özür dileyerek önceki yolladıkları yanlış modeli hediyeleri olarak kabul etmemi ve satın almış olduğum modeli ise derhal gönderdiklerini belirterek kargo takip numarasını da mailde eklemeyi unutmamışlar. Gerçekten de takdire şayan bir davranış olarak görüyorum.
    Yukarıda verdiğim Örneği bu konu ile karşılaştırmayı ve sonucu da üyelere bırakıyorum.
    Sonuç olarak bir kılıf değil mi bu ? Geri yollasa ne olur yollamasa ne olur.. Ben şahsen firmanın fotoğrafı kabul ederek özür dilemesini ve yeni bir kılıf göndermesini beklerdim. Demek ki Türk firmaları bir Amerikan Firması kadar nezakete sahip değilmiş...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TR_001 -- 14 Mart 2015; 5:26:18 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • Google Translate'den beter..

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.