Şimdi Ara

monitörüm bozuldu ve elimde kaldı-ben yandım siz yanmayın-

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
16
Cevap
0
Favori
526
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 12 yıl
  • Cevaplayan Üyeler 7
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 8
  • Ortalama Mesaj Aralığı 10 saat 21 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 1
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • kahraman_turk12 (8 mesaj) ITTF (2 mesaj) e-rose (2 mesaj) Azor Ahai (1 mesaj) sno (1 mesaj)
  • @
0 oy
Öne Çıkar
Tüm Forumlar >> Donanım / Hardware >> Teknik Yardım >> monitörüm bozuldu ve elimde kaldı-ben yandım siz yanmayın-
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Giriş
Mesaj
  • Yüzbaşı
    355 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    Gigatek'den iki yıl kadar önce (tahmini 24. 04.2007) Hyundai x91w model bir lcd monitör satın aldım. İki yılı 24. 04.2009(tahmini) tarihinde dolunca faturasını attım. Akabinde ürün arıza yaptı. Araştırırken garanti süresinin 3 yıl olduğunu öğrendim.

    Firmayı arayıp faturayı çıkarabilirler mi diye sordum. Bulamayız deyip kestirip attılar. Ürünün yetkili servisi olan "Multimedya Bilgisayar" ı aradım. Faturasız bakamayacaklarını söylediler.

    Gigatek'i tekrar arayıp faturayı istediğimde "ben dükkanı bırakıp muhasebecime gidip sizin için fatura mı arayayım, size iki nüsha verdik, sahip çıksaydınız" gibi bir tavırla karşılaştım.

    2 ay kadar geçti bu olayın üstünden monitörüm hala kutusunda yatıyor.Anakaraya yolum düşerse gidip gigatekle adam akıllı görüşeceğim fakat karşılaştığım ilgisizlik beni çok şaşırttı zira monitörü de gidip mağazadan almıştım ve çok sıcak davranmışlardı.Sonrasında kendim ve arkadaşlarım(benim referansımla) birçok alış veriş yaptık bunlardan.galiba satana kadarmış......



    |
    |




  • Yarbay
    6781 Mesaj
    Böyle sorunlarla birçok firmayla karşılaşan arkadaş oldu. Genelde bu tür firmalar satışta sıcak ve güleryüzlü, bir arıza olunca taş kesilirler. Allahtan ben pc'yi inventustan toplattım satış sonrası destek tam her mailime cevap veriyorlar.
    |
    |
  • Yüzbaşı
    971 Mesaj
    hıım geçmiş olsun umarım halledersin.ne yazık ki herşey köprüyü geçene kadar
    |
    |
  • Yüzbaşı
    355 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    quote:

    Orijinalden alıntı: gokhan_msc

    hıım geçmiş olsun umarım halledersin.ne yazık ki herşey köprüyü geçene kadar

    köprüyü geçene kadar dayı diyorlar yani onu mu diyorsun
    |
    |
  • Yüzbaşı
    971 Mesaj
    bir nevi
    |
    |
  • Yüzbaşı
    355 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    ama olmazki kardeş o zman biz "ayı" oluyoruz onlara birşey olmıyor bu söz tam oturmuyor sanki
    |
    |
  • Yüzbaşı
    355 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    Az önce ankaradaki bankacı kuzenim işini gücünü bırakıp gigatek firmasına gitti sonuç yine aynı "size iki fatura veriyoruz sahip çıksaydınız biz onu bulamayız" gibi aptal saptal bir laf!
    Lanet olsun üç kuruş ucuz diye bu firmadan alışveriş yaptığım güne.En küçük esnaf bile sattığı malın arkasında bunlardan sağlam duruyor.ben böyle seviyesiz bir firma görmedim.Muhasebecilerinin Kim olduğunu soruyoruz onu da söylemiyorlar.BURDAN HERKESE DUYURUYORUM KESİNLİKLE BU FİRMADAN UZAK DURUN!UCUZ OLABİLİR AMA HERŞEY SATANA KADAR!
    |
    |
  • Yüzbaşı
    904 Mesaj
    Görüştüğünüz kişinin kim olduğunu bilmiyorum, belki size saldırgan bir tavır gibi gelecek ama şayet benim bildiğim Gigatek çalışanlarından (isim zikretmek istemiyorum) bahsediyorsak söylediklerinizin doğru olduğuna bile inanmak istemiyorum.

    Firmayla ya da çalışanlarıyla tanışıklığımız yok, birkaç bilgisayar parçası alışverişi haricinde muhabbetimiz yok, reklam falan yapmak gibi bir gayem yok ama şunları yazayım:

    10 seneyi aşkın süredir Ankara'da sürekli bilgisayar parçası alıp satıyorum. Sektörde çalışan çoğu insanı tanıdım. Genel geçer tavır olarak herkesin garanti gibi durumlar takındığı savunma ve kendini koruma biçimi farklı olmakla birlikte, gönül rahatlığıyla şunu söyleyebilirim ki Gigatek gibi ikinci bir firmayı ne gördüm ne de tanıştım. İyiliğini betimlemek için "günahsız" tabirini kullanığımız insanlar olur ya, o tipte yaklaşıma sahip, pırlanta gibi insanlar. Hiç üstüne vazife değilken canını dişine takıp size yardımcı olmaya çalışan, parçalarda kararsız kaldığınızda sizi kendi bilgisayarının başına otutup önünde açık olan bayi fiyat listesi (kendi alış fiyatlarını görmeme izin veriyor) üzerinden seçim yapmamda yardımcı olan, geri dönüşü olan parçada da (2 kere başıma geldi) en ufak bir sıkıntı çektirmeden gerekeni yapan insanlar. Şunu da ekliyim, ilginizi çekecek... Bildiğiniz gibi iki kere soyuldu burası. Bir soygunun ertesi gününde yolum düşmüştü. Çalınan parçalar, edilen zarar, harap olmuş dükkan falan... geçtik... duyduğum cümle şu oldu "Cam kırıklarının arasında kan izleri vardı, içeri girerken bir yerlerini kesmişler, inşallah bişey olmamıştır." Tüylerimi diken diken eden bu laf şov için söylenmedi, o kadarını anlayacak kadar tanırım insanları.

    Velhasıl, en son 6-7 ay kadar önce yandaki sistemimi toplarken görüştüğümüzde de bu özelliklerinden bişey kaybetmemişlerdi, durum nedir, el mi değiştirdi, başka bir çalışan mı bunu söyledi ya da başka bir durum mu var bilemiyorum ama bu şikayet inanın çok garibime gitti.

    Umarım zararınız en kısa zamandatelafi edilir.
    |
    |




  • Yüzbaşı
    355 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    quote:

    Orijinalden alıntı: inshroud

    Görüştüğünüz kişinin kim olduğunu bilmiyorum, belki size saldırgan bir tavır gibi gelecek ama şayet benim bildiğim Gigatek çalışanlarından (isim zikretmek istemiyorum) bahsediyorsak söylediklerinizin doğru olduğuna bile inanmak istemiyorum.

    Firmayla ya da çalışanlarıyla tanışıklığımız yok, birkaç bilgisayar parçası alışverişi haricinde muhabbetimiz yok, reklam falan yapmak gibi bir gayem yok ama şunları yazayım:

    10 seneyi aşkın süredir Ankara'da sürekli bilgisayar parçası alıp satıyorum. Sektörde çalışan çoğu insanı tanıdım. Genel geçer tavır olarak herkesin garanti gibi durumlar takındığı savunma ve kendini koruma biçimi farklı olmakla birlikte, gönül rahatlığıyla şunu söyleyebilirim ki Gigatek gibi ikinci bir firmayı ne gördüm ne de tanıştım. İyiliğini betimlemek için "günahsız" tabirini kullanığımız insanlar olur ya, o tipte yaklaşıma sahip, pırlanta gibi insanlar. Hiç üstüne vazife değilken canını dişine takıp size yardımcı olmaya çalışan, parçalarda kararsız kaldığınızda sizi kendi bilgisayarının başına otutup önünde açık olan bayi fiyat listesi (kendi alış fiyatlarını görmeme izin veriyor) üzerinden seçim yapmamda yardımcı olan, geri dönüşü olan parçada da (2 kere başıma geldi) en ufak bir sıkıntı çektirmeden gerekeni yapan insanlar. Şunu da ekliyim, ilginizi çekecek... Bildiğiniz gibi iki kere soyuldu burası. Bir soygunun ertesi gününde yolum düşmüştü. Çalınan parçalar, edilen zarar, harap olmuş dükkan falan... geçtik... duyduğum cümle şu oldu "Cam kırıklarının arasında kan izleri vardı, içeri girerken bir yerlerini kesmişler, inşallah bişey olmamıştır." Tüylerimi diken diken eden bu laf şov için söylenmedi, o kadarını anlayacak kadar tanırım insanları.

    Velhasıl, en son 6-7 ay kadar önce yandaki sistemimi toplarken görüştüğümüzde de bu özelliklerinden bişey kaybetmemişlerdi, durum nedir, el mi değiştirdi, başka bir çalışan mı bunu söyledi ya da başka bir durum mu var bilemiyorum ama bu şikayet inanın çok garibime gitti.

    Umarım zararınız en kısa zamandatelafi edilir.

    olabilir doğrudur bakın ben internet sitelerinden de alış veriş yaptım çok kez arkadaşlarıma da çok tavsiye ettim alış veriş yaptırttım ilk alış verişim bu monitördü ve gidip mağazalarından aldım çok güzel karşıladılar konya dan gittiğim için indirim yaptılar adını tam ahatırlamıyorum ama "bulut" ya da "yüksel" bey vardı ya da başka bir isim tam hatırlamıyorum çok iyi karşılandım fakat yukarıda yazdıklarımda bir gram yalan yok.Bana telefonda bir beyefendi bir iki ay önce aynı şeyi söyledi "size iki nusha verdik sahip çıksaydınız" hiçbir kelimesini değiştirmiyorum.bugün kuzenim gitti yüzüne aynı şeyi söylemişler.El mi değiştirdi ne oldu ben bilmem ben burada bir şahsa karşı hiçbirşey söylemedim dikkat ederseniz firmanın genel tavrından bahsediyorum.Zaten mevzu da 3 kuruşluk mevzu ama ben orda değilim ben bu ilgisizlikten rahatsızım.Bu faturayı 5 yıl saklamak zorundalar isteseler bulunmayacak birşey değil.Ama kıllarını kıpırdatmadan bulamayız deyip kestirip atıyorlar.En azından yanımızda muhasebecilerini arasalar da bir arattırsalar da bulunmazsa bulunmasın önemli değil yeter ki çaba sarfettiklerini görsem.
    |
    |




  • Yarbay
    4960 Mesaj
    Olaya öyle bir noktadan bakıyorsunuz ki yazmadan edemedim...

    Bazı şeyler olmazsa olmazdır;

    Örneğin; nüfus cüzdanımız, ehliyetimiz, arabamızın ruhsat belgesi, aldığımız eşyanın faturası vs. gibi...

    Siz birisine ben ali oğlu veliyim dediğinizde gerekiyorsa size kimliğinizi görebilirmiyim der ve siz de çıkartır gösterirsiniz. Sorun neyse çözülmüş olur... Siz kimliğiniz olmadan ali oğlu veli olduğunuzu kime inandırabilirsiniz? Bunun için ne gereklidir?

    Benim kimliğim yok diye karşı taraftan "gidin nüfus idaresinden çıkartın bakın" diyebilme lüksümüz var mıdır?

    Size verilen bir belgeyi yasal süresi içerisinde saklamanız sizin sorumluluğunuzdadır... Başkasını bu konuda suçlayamazsınız...

    Her müşteri satın aldığı malın belgesini kaybedecek olursa; satıcının o belgeyi verme amacı ortadan kalkmış olur...

    Yapmayın etmeyin, bir daha düşünün hata nerede diye?
    |
    |




  • Yüzbaşı
    355 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    quote:

    Orijinalden alıntı: e-rose

    Olaya öyle bir noktadan bakıyorsunuz ki yazmadan edemedim...

    Bazı şeyler olmazsa olmazdır;

    Örneğin; nüfus cüzdanımız, ehliyetimiz, arabamızın ruhsat belgesi, aldığımız eşyanın faturası vs. gibi...

    Siz birisine ben ali oğlu veliyim dediğinizde gerekiyorsa size kimliğinizi görebilirmiyim der ve siz de çıkartır gösterirsiniz. Sorun neyse çözülmüş olur... Siz kimliğiniz olmadan ali oğlu veli olduğunuzu kime inandırabilirsiniz? Bunun için ne gereklidir?

    Benim kimliğim yok diye karşı taraftan "gidin nüfus idaresinden çıkartın bakın" diyebilme lüksümüz var mıdır?

    Size verilen bir belgeyi yasal süresi içerisinde saklamanız sizin sorumluluğunuzdadır... Başkasını bu konuda suçlayamazsınız...

    Her müşteri satın aldığı malın belgesini kaybedecek olursa; satıcının o belgeyi verme amacı ortadan kalkmış olur...

    Yapmayın etmeyin, bir daha düşünün hata nerede diye?

    Sen okudun mu kardeşim konunun tamamını?Ben iki yıl sakladım faturayı sonra attım ve tesadüfen garantisinin 3yıl olduğunu öğrendim bu birincisi.İkincisi ders verdiğiniz ben bir Hukukçuyum.Fakat ben burada firmanın bana yeniden fatura çıkarma mecburiyetinden falan bahsetmiyorum.Ben diyorumki satış sonrası destek ve müşteri memnuniyeti "0" .Hadi bunları da geçtim en azından böyle bir taleple gelen müşteriye uygun bir dille anlatırsınız mevzuyu yukarıda yer verdiğim cümle bir ticari işletmeye yakışır bir üslup değil.Bana sadece deseki çok üzgünüz beyefendi yapabileceğimiz birşey olsa yaparız fakat o faturaya ulaşmamız çok zor-şu veya bu nedenden-deseler eyvallah.anlatabildim mi?
    |
    |




  • Yarbay
    4960 Mesaj
    Hukukçuysanız bu işi daha iyi bilmeniz gerekiyor... Ben konunun tamamını okumadan neden yorum yapayım ki? Netice de o belge sizde olması gerekiyor garanti için ve yok... Bundan da karşı tarafı suçlayamazsınız...

    Hukukçuyum diyorsunuz o vakit gidin açın davanızı gerekli cevapları resmi yollardan alın...




    Not: İşletmeyi savunuyor durumu anlaşılmasın, hiç bir şekilde alışverişim olmamıştır, bu olaydan sonra da olmaz...
    |
    |
  • Yüzbaşı
    355 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    quote:

    Orijinalden alıntı: e-rose

    Hukukçuysanız bu işi daha iyi bilmeniz gerekiyor... Ben konunun tamamını okumadan neden yorum yapayım ki? Netice de o belge sizde olması gerekiyor garanti için ve yok... Bundan da karşı tarafı suçlayamazsınız...

    Hukukçuyum diyorsunuz o vakit gidin açın davanızı gerekli cevapları resmi yollardan alın...




    Not: İşletmeyi savunuyor durumu anlaşılmasın, hiç bir şekilde alışverişim olmamıştır, bu olaydan sonra da olmaz...

    Dava mı açacaz Tüketici Hakem heyetine mi başvuracaz bu akşam belli olur.
    İşletmeyi savunuyor duruma düşüyorsunuz siz ve yukardaki arkadaş.Allah göstermesin başınıza gelirse ve benim karşılaştığım gibi bir tepkiyle karşılaşırsanız aynı şeyleri düşüneceğinize eminim.Herneyse konu çok dallandı budaklandı ben başıma geleni yalansız dolansız yazdım.Bundan pay çıkarıp firmadan uzak durmak ya da kale almamak forum üyelerine kalmış.ben gigatek firması dolandırıcıdır falan demiyorum ben sadece Gülü seven firmanın dikene gelince nasıl bir hal takındığını size aktarıyorum.Bu olaydan sonra firmayla işiniz olmayacağını söylemişsiniz demek ki gereken payı çıkarmışsınız.Ben forum adeti gereği üstüme düşeni yaptığımı düşünüyorum.Başlıkta dediğim gibi ben yandım siz yanmayın.burdan kendi problemime bir çözüm bulmak ya da intikam almak değil amacım.
    |
    |




  • Yüzbaşı
    608 Mesaj
    artık çoğu ürünün garantisi seri numarasından takip ediliyor.. acaba böyle bi sistemleri yokmuymuş.. araştırdınızmı bunu hiç?
    |
    |
  • Yarbay
    3580 Mesaj
    Geçenlerlerde ikinci el aldığım bir ürünün fatura fotokopisini onaylatıp aldım ve servise götürdüm. Bir saatime mal oldu. "Servise gidince "faturaya gerek yoktu" dediler ... Bunu yapan yer de P.C. G.O.L.D. (10 yıldır alış veriş yaparım, nedense bana yamuk işleri denk gelmedi.)
    Yapacakları iş faturanın aslının fotokopisini çekip aslı gibidir yazıp onaylayıp sana vermek. Bu işi de muhasebeci yapacak.
    Gigatekten bu tarz bir davranış beklemezdim.
    |
    |
  • Yüzbaşı
    355 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    ben de beklemezdim beklesem alışveriş yapmazdım.seri numara ile olmuyormuş.Yetkili servis olan multimedya bilgisayarı iki kez aradım "biz faturasız bakamayız çünkü garanti siz satın aldığınızda başlar" dediler.dolayısıyla bizim ne zaman satın aldığımızı ispatlar nitelikte bir belge şart.
    |
    |
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Reklamlar
Radyo Dinle
Instagram takipçi satın al
vp satın al;valorant vp satın al;Valorant VP Fiyat
kripto para haberleri
Webtures SEO;SEO Nedir?
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR1
0,406
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.