Şimdi Ara

Mondial Vulture (MOTOSİKLET) Lpg dönüşümü ,LPG Montaj Resimleri BRC (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
207
Cevap
7
Favori
37.455
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • ana çavuş olmuşum :) komutanım daha aktif görevlere gelmek istiyorum. arz ederim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gattling

    yağ soğutucu yok!!! demekki egsozdan çıkış alıp regülatöre giriş çıkış yapacagız...peki bu gazı buharlaştırmak için yeterli ısıyı sağlarmı??? birde benim karbüratörlerin çapı 50mm...bunlara uygun bir mikser önerebilirmisiniz..

    50 mm ye göre mikser bulmak çok kolay :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yamyamaha

    ana çavuş olmuşum :) komutanım daha aktif görevlere gelmek istiyorum. arz ederim.

    Ok
    Bu sayfaya sahip çık motor bilgin benden daha fazla :)))
  • quote:

    Orijinalden alıntı: faruksevgili

    quote:

    Orijinalden alıntı: yamyamaha

    ana çavuş olmuşum :) komutanım daha aktif görevlere gelmek istiyorum. arz ederim.

    Ok
    Bu sayfaya sahip çık motor bilgin benden daha fazla :)))

    sağ ol sağ ol sağ ol.
    herkes sıraya girsin.
    faruk bey bu gün motorumu bırkalama ve kurcalama fırsatım oldu. hatta 3-4 bin kilometredir yıkayamamıştım bir de güzel yıkadım.
    hava filtresi ile karbüratörun arasındaki kauçuk bağlantımızın içten içe çapı 50 mm. hatta 50 mm lik yuvarlak bir parça ile deneme yaptım tatlı sıkı bir şekilde giriyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yamyamaha

    quote:

    Orijinalden alıntı: faruksevgili

    quote:

    Orijinalden alıntı: yamyamaha

    ana çavuş olmuşum :) komutanım daha aktif görevlere gelmek istiyorum. arz ederim.

    Ok
    Bu sayfaya sahip çık motor bilgin benden daha fazla :)))

    sağ ol sağ ol sağ ol.
    herkes sıraya girsin.
    faruk bey bu gün motorumu bırkalama ve kurcalama fırsatım oldu. hatta 3-4 bin kilometredir yıkayamamıştım bir de güzel yıkadım.
    hava filtresi ile karbüratörun arasındaki kauçuk bağlantımızın içten içe çapı 50 mm. hatta 50 mm lik yuvarlak bir parça ile deneme yaptım tatlı sıkı bir şekilde giriyor.


    Mikserin bu akşam aras kargoya veriliyor, güle güle kullan :)




  • ÇOK ÖNEMLİ...
    (M) yazan taraf motora bakacak,
    (H) yazan taraf hva filtresine bakacak.

    Dışı 51 geliyor eğer yerine girmez se dışından 1 mm aldırtırsın tornacıya.

    Kolay gelsin
  • quote:

    Orijinalden alıntı: faruksevgili

    quote:

    Orijinalden alıntı: yamyamaha

    quote:

    Orijinalden alıntı: faruksevgili

    quote:

    Orijinalden alıntı: yamyamaha

    ana çavuş olmuşum :) komutanım daha aktif görevlere gelmek istiyorum. arz ederim.

    Ok
    Bu sayfaya sahip çık motor bilgin benden daha fazla :)))

    sağ ol sağ ol sağ ol.
    herkes sıraya girsin.
    faruk bey bu gün motorumu bırkalama ve kurcalama fırsatım oldu. hatta 3-4 bin kilometredir yıkayamamıştım bir de güzel yıkadım.
    hava filtresi ile karbüratörun arasındaki kauçuk bağlantımızın içten içe çapı 50 mm. hatta 50 mm lik yuvarlak bir parça ile deneme yaptım tatlı sıkı bir şekilde giriyor.


    Mikserin bu akşam aras kargoya veriliyor, güle güle kullan :)

    çok sağ olun. itina ile kullanacağım. dediğiniz gibi gerekirse tornada gereken aldırma işlerini yaparım, M yazan kısmı motora H yazan kısmı hava filtresine bakaçak şekilde takarım. bu kısım kolay kısım.
    Zor olan kısım motora zaman ayırıp bütün kaportasını sökmek ve saklı olan motora ulaşmak. motor scooter tarzı olunca çok utangaç oluyor. kat kat giyiniyor dıştan bakınca bişi görünmüyor. :)
    takma işi bitincede bir güzel gezerek tecrübe eder sonucu buradan sizinle paylaşırım. :)
    tekrar çok teşekkürler. Allah sizden razı olsun. sonunda rahat bir uyku uyuyacagım. başlamış oldugum bir iş istediğim gibi sonuçlanmazsa takıntı yapıyorum, sayenizde rahatlayacağım.




  • Merak ile bekliyoruz efendim.

    Saygılar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sicakyuz


    Merak ile bekliyoruz efendim.

    Saygılar

    Bizde bekliyoruz iyi seyirler size :))
    Yazınız çok hoş olmuş geyet akıcıydı hiç sıkılmadan okudum
  • quote:

    Orijinalden alıntı: faruksevgili

    quote:

    Orijinalden alıntı: sicakyuz


    Merak ile bekliyoruz efendim.

    Saygılar

    Bizde bekliyoruz iyi seyirler size :))
    Yazınız çok hoş olmuş geyet akıcıydı hiç sıkılmadan okudum


    Eksik olmayın Faruk Beyciğim.

    O yazılar benle beraber 4 sene boyunca sefere gelen eşime ait.
    Hatırlamanıza pek imkan yok da, 2008 yılında siyah EuroCivic'ime LPG kit taktığınız zaman ayak üstü bir sohbet de etmiştiniz kendisiyle.

    Yolumuzu düşürürsek uğrarız bir çay içmeye.

    Selamlar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sicakyuz


    quote:

    Orijinalden alıntı: faruksevgili

    quote:

    Orijinalden alıntı: sicakyuz


    Merak ile bekliyoruz efendim.

    Saygılar

    Bizde bekliyoruz iyi seyirler size :))
    Yazınız çok hoş olmuş geyet akıcıydı hiç sıkılmadan okudum


    Eksik olmayın Faruk Beyciğim.

    O yazılar benle beraber 4 sene boyunca sefere gelen eşime ait.
    Hatırlamanıza pek imkan yok da, 2008 yılında siyah EuroCivic'ime LPG kit taktığınız zaman ayak üstü bir sohbet de etmiştiniz kendisiyle.

    Yolumuzu düşürürsek uğrarız bir çay içmeye.

    Selamlar


    hatırladım evet daha sonra honda accord için mailleşmiştik ama kısmet olmadı galiba görüşemedik, yanılıyormuyum :)




  • Aynen öyle oldu.
    Sizinle mailleşirken daha Türkiye'ye gelmemiş, arabayı dahi almamıştım. (Aslında almıştım ama ben görmemiştim daha. Eski sahibindeydi)

    Sonra ev, yuva, il, iş değişiklikleri derken kaldı.
    Artık T'den R'ye geçtik.

    İzmiT bitti, İzmiR başladı.


    Selamlar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sicakyuz

    Aynen öyle oldu.
    Sizinle mailleşirken daha Türkiye'ye gelmemiş, arabayı dahi almamıştım. (Aslında almıştım ama ben görmemiştim daha. Eski sahibindeydi)

    Sonra ev, yuva, il, iş değişiklikleri derken kaldı.
    Artık T'den R'ye geçtik.

    İzmiT bitti, İzmiR başladı.


    Selamlar

    Kahretsin bir müşteri kaybettik
    Olsun gönüller bir, oda yeter İyi seyirler




  • faruk bey Allah razı olsun mixser elime ulaştı. ....
    ama ben bahtsız bir insanım sanırım. ne ettiysem sonuca ulaşamadım. bunun üzerine sistemi gözden geçirdim, sanırım başarısız olmamın nedeni,
    karbürator girişi ile hava filtresinin hortumundaki toz tutucunun çok yakın olmasından. yani mikseri beslemek için toz girişini kullanıyordum. başka yerlerden delikler açmamak için mikseri toz tutucuya göre yerleştirdim. bu durumdada mikserle karbürator adeta öpüştü. mikserinin dar boğazında sıkışıp ventürüyi gecen hava bu sıkışık kısımda genişleyemediğinden venturi prensibi gereği gazı çekecek alçak basıncı oluşturamıyor.
    hava yolunun üstünde daha geri bir yere koyarsam sanırım başarılı olacağım. ama elimdeki orijinal hava yolunu delmeyip buraya başka bir kauçuk boru bakıyorum.
    yeni boru bulur bulmaz, sonucu buradan paylaşacağım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: yamyamaha

    faruk bey Allah razı olsun mixser elime ulaştı. ....
    ama ben bahtsız bir insanım sanırım. ne ettiysem sonuca ulaşamadım. bunun üzerine sistemi gözden geçirdim, sanırım başarısız olmamın nedeni,
    karbürator girişi ile hava filtresinin hortumundaki toz tutucunun çok yakın olmasından. yani mikseri beslemek için toz girişini kullanıyordum. başka yerlerden delikler açmamak için mikseri toz tutucuya göre yerleştirdim. bu durumdada mikserle karbürator adeta öpüştü. mikserinin dar boğazında sıkışıp ventürüyi gecen hava bu sıkışık kısımda genişleyemediğinden venturi prensibi gereği gazı çekecek alçak basıncı oluşturamıyor.
    hava yolunun üstünde daha geri bir yere koyarsam sanırım başarılı olacağım. ama elimdeki orijinal hava yolunu delmeyip buraya başka bir kauçuk boru bakıyorum.
    yeni boru bulur bulmaz, sonucu buradan paylaşacağım.

    Pardon !

    Mikserin karbüratörle öpüşmesinde sıkıntı yok aksine daha iyi
    Ayar vananızın içini kontrol edin tıkanıklık , çapak vs olmasın.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: faruksevgili

    quote:

    Orijinalden alıntı: yamyamaha

    faruk bey Allah razı olsun mixser elime ulaştı. ....
    ama ben bahtsız bir insanım sanırım. ne ettiysem sonuca ulaşamadım. bunun üzerine sistemi gözden geçirdim, sanırım başarısız olmamın nedeni,
    karbürator girişi ile hava filtresinin hortumundaki toz tutucunun çok yakın olmasından. yani mikseri beslemek için toz girişini kullanıyordum. başka yerlerden delikler açmamak için mikseri toz tutucuya göre yerleştirdim. bu durumdada mikserle karbürator adeta öpüştü. mikserinin dar boğazında sıkışıp ventürüyi gecen hava bu sıkışık kısımda genişleyemediğinden venturi prensibi gereği gazı çekecek alçak basıncı oluşturamıyor.
    hava yolunun üstünde daha geri bir yere koyarsam sanırım başarılı olacağım. ama elimdeki orijinal hava yolunu delmeyip buraya başka bir kauçuk boru bakıyorum.
    yeni boru bulur bulmaz, sonucu buradan paylaşacağım.

    Pardon !

    Mikserin karbüratörle öpüşmesinde sıkıntı yok aksine daha iyi
    Ayar vananızın içini kontrol edin tıkanıklık , çapak vs olmasın.

    peki şöyle bir elden geçireyim olası aksilikleri eleyelim. dediğiniz gibi ayar vanasının içine bir bakayım. olmadı komple sistemi söküp dıştan bir çalıştırayım.




  • OOoooohhHH sonunda oldu.
    tüm ekipmanı tereddüde yer vermeyecek şekilde elle, gözle ufleyerek, söylenerek vede kızarak kontrol ettim.
    hepisinin hazır nazır ve çalışmaya istekli olduğu nu iştima ettikten sonra. sistemi komble söktüm ve dışarıdan bağladım mikserciğimle çalışıyor. sonra bir ustamın " Ayar vananızın içini kontrol edin tıkanıklık , çapak vs olmasın." sözünü hatırlayıp aynı karekteri göstermesi muhtemel regülatorle mikserin arasında olan ve gaz ayar vidasınında takılı bulundugu hatta yoğunlaştım.
    regülatörle mikser arasındaki hortumda hafif bir kıvrım izi gördüm. montaj esnasında her şeyleri yerlerine takarken bu hortumun buradan ciddi bir şekilde kıvrıldığı ve çapı daraldığını tespit ettim. tüm tepişmelerim bu kıvrık hortum yüzünden miş. şimdilik biraz bolartıp bir hortum oturttum ama regülatorün yerini değiştirmeden bu soruna kesin çözüm getiremeyeceğim.
    ama sorunu buldum ya gece rahat rahat uyudum. :)




  • merhaba faruk bey ben ali ekrem nalçacı sizin motosikletlere lpg taktığınızı motosiklet forumundan yamyamaha arkadaşımdan öğrendim bende kenzi 2 zamanlı mz etz 251 motoruma lpg taktırmak istiyorum ankarada oturuyorum yardımcı olursanız sevinirim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yamyamaha

    OOoooohhHH sonunda oldu.
    tüm ekipmanı tereddüde yer vermeyecek şekilde elle, gözle ufleyerek, söylenerek vede kızarak kontrol ettim.
    hepisinin hazır nazır ve çalışmaya istekli olduğu nu iştima ettikten sonra. sistemi komble söktüm ve dışarıdan bağladım mikserciğimle çalışıyor. sonra bir ustamın " Ayar vananızın içini kontrol edin tıkanıklık , çapak vs olmasın." sözünü hatırlayıp aynı karekteri göstermesi muhtemel regülatorle mikserin arasında olan ve gaz ayar vidasınında takılı bulundugu hatta yoğunlaştım.
    regülatörle mikser arasındaki hortumda hafif bir kıvrım izi gördüm. montaj esnasında her şeyleri yerlerine takarken bu hortumun buradan ciddi bir şekilde kıvrıldığı ve çapı daraldığını tespit ettim. tüm tepişmelerim bu kıvrık hortum yüzünden miş. şimdilik biraz bolartıp bir hortum oturttum ama regülatorün yerini değiştirmeden bu soruna kesin çözüm getiremeyeceğim.
    ama sorunu buldum ya gece rahat rahat uyudum. :)

    Bişii biliyoruz değilmi :))
    Sanayiden ''S'' li bir hortum bulun böylece kıvrılma sorunu yaşamazsınız.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: eko29

    merhaba faruk bey ben ali ekrem nalçacı sizin motosikletlere lpg taktığınızı motosiklet forumundan yamyamaha arkadaşımdan öğrendim bende kenzi 2 zamanlı mz etz 251 motoruma lpg taktırmak istiyorum ankarada oturuyorum yardımcı olursanız sevinirim

    2 zamanlı motorlara malesef lpg uygulamak sorun :)
    LPG nin içine yağ koyamıyorsunuz.
    Motorunuzu değiştirin
  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.