Şimdi Ara

Mondial Vulture (MOTOSİKLET) Lpg dönüşümü ,LPG Montaj Resimleri BRC (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
207
Cevap
7
Favori
37.455
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: faruksevgili

    quote:

    Orijinalden alıntı: yamyamaha

    faruk bey nasılsınız. zaman zaman arkadaşları size yönlendiriyorum. umarım işlerinize mani olmuyorumdur. LPG'yi motora işletebilirlik konusunda bir gelişme var mı.

    Rica ederim :) zevkle yardımcı olmaya çalışıyorum.
    Henüz bir gelişme yok , gelişme olabilmesi için yaygınlaşacağı yönünde gelişmeler olması lazım.
    50 kişi soruyor ama taktıran yok

    hükumet sağ olsun benzin fiyatlarına yüklendikçe yaygınlaşacak. ama beşte bir fiyat farkı olmadıgı için tayland yada endonezya gibi yayılmaz.
    insanlar bir taraftan ciddi ciddi taktırayım mı diye düşünürken, bir taraftan da haklı olarak güvenliklerinden endişe ediyorlar. ikilem içinde kalıyorlar. buda yaygınlaşmasının önünde engel teşkil ediyor.
    bizim insanımız görmeden inanmaz. arabalardaki gibi illa motosikletlerle çekilmiş bir kaç tüplü kaza fotosu görecek benzinden daha fazla risk olmadıgına karar verecek sonra girişeçek. henüz ECE R 67 gibi harfler ve rakamların birlikteliği pek bişi ifade etmiyor. yavaş yavaş. inşallah. :)




  • lpg montajı yaptırılabilecek motorsikletlerin sahip olması gereken belli başlı özellikler nelerdir?
  • büyüklerimiz yanlışım varsa düzeltir.
    benzindeyken sağlıklı çalışan 4 zamanlı bir motora sahip olması yeterli sanırım.
    iki zamanlılar için gerekli yağ karbüratörü veya yağ injektörünü problem olmasa 4 zamanlı diye belirtmeye de gerek kalmayacaktı ama bulmak zor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: frtpasali

    lpg montajı yaptırılabilecek motorsikletlerin sahip olması gereken belli başlı özellikler nelerdir?

    Evet Motorunuzun 4 zamanlı olması yeterlidir, karbüratörlü yada injeksiyonlu olması farketmez.
  • Faruk bey benim hedef marka regülatör hurdaya çıktı. gövdesinde yarık oluştu. kurcalarken vidaları fazla sıktık. :)
    şimdilik vakumlu bir aldesa ile idare ediyorum ama yakıt sanki hedefle kıyaslandığında fazla gibi geliyor. yanılıyor da olabilirim çünkü daha yeni taktım, belki bir kaç ince ayarla istediğim kıvama getiririm. ama aldesa elimde yedek dursun yeni bir BRC alıp taksam gibi bir düşüncede var. BRC daha tasaruflu olur diye düşünüyorum. eğer tasaruflu olur derseniz bana BRC fiyatı verebilir misiniz ( buradan veya özelden ). ama tabi motosiklete yakışacak ufak ve kibar birşey istiyorum.

    motosikletimi değiştirdim 500cc su soğutmalı bir scooter aldım. tabi hemen tesisatı yeni motoruma taşıdım.
    Yeni motorumda, 3500 devirden sonra çok güzel ve ekonomik olarak çalışmasına rağmen ( son hızımda 10-15 km bir düşüş oldu ), 100 km uzun yolu 10 liraya gidiyordum. ( 6 litreli tankım yaklaşık 5 litre gaz alıyor istasyona görede bu 10 lira ile 11 lira arası fiyat yapıyor ) ama malesef 3500 devrin altında motorda bir tatsızlık bir aptallaşma meydana geliyordu. hele hele rolantide hiç çalışmıyordu. bu yüzden şehir içinde benzini tercih ediyordum. 500cc makine mübarek benzini sünger gibi çekiyor. duruma müdahale edeyim de yaptıgımız tasarrufun anlamı olsun dedim. nasıl yaparım ne ederim derken hedef regülator elimde kaldı.
    düşük devirde sağlıklı çalışamamasını mikserede bağladım. ama deneme imkanım olmadı. ( kalem yada kazık mikser kullanmaktayım. )
    miker ne alsam ne etsem kep içi mikser mi kullansan diye düşünürken internette şu ürüne rasladım.
     Mondial Vulture (MOTOSİKLET) Lpg dönüşümü ,LPG Montaj Resimleri BRC

     Mondial Vulture (MOTOSİKLET) Lpg dönüşümü ,LPG Montaj Resimleri BRC

    http://www.propanturk.com/lpg_performans_mikseri.html
    http://www.lpggazayarcihazi.com/blos-propane-mixer-lpg-carbureteur-karburetor/
    siz bu ürünü tanıyor musunuz ? kullandınız mı ? taktınız mı ? bu ürün hakkında görüşleriniz nelerdir. teşekkür ederim.




  • İyi günler ;

    faruk bey ben 10 veya 12 litrelik silindir tank almak istiyorum.Fiyat bilgisi verebilir misiniz? Vermiş oldugunuz adrese bilgi attım fakat geri bildirim yapılmadı ! Bu nedenle buradan yazmak istedim ..

    İletişim bilgisi olarak sezer.celik@autoliv.com mail adresine de yazabilirsiniz.

    Tşk

    Sezer ÇELİK
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yamyamaha

    Faruk bey benim hedef marka regülatör hurdaya çıktı. gövdesinde yarık oluştu. kurcalarken vidaları fazla sıktık. :)
    şimdilik vakumlu bir aldesa ile idare ediyorum ama yakıt sanki hedefle kıyaslandığında fazla gibi geliyor. yanılıyor da olabilirim çünkü daha yeni taktım, belki bir kaç ince ayarla istediğim kıvama getiririm. ama aldesa elimde yedek dursun yeni bir BRC alıp taksam gibi bir düşüncede var. BRC daha tasaruflu olur diye düşünüyorum. eğer tasaruflu olur derseniz bana BRC fiyatı verebilir misiniz ( buradan veya özelden ). ama tabi motosiklete yakışacak ufak ve kibar birşey istiyorum.

    motosikletimi değiştirdim 500cc su soğutmalı bir scooter aldım. tabi hemen tesisatı yeni motoruma taşıdım.
    Yeni motorumda, 3500 devirden sonra çok güzel ve ekonomik olarak çalışmasına rağmen ( son hızımda 10-15 km bir düşüş oldu ), 100 km uzun yolu 10 liraya gidiyordum. ( 6 litreli tankım yaklaşık 5 litre gaz alıyor istasyona görede bu 10 lira ile 11 lira arası fiyat yapıyor ) ama malesef 3500 devrin altında motorda bir tatsızlık bir aptallaşma meydana geliyordu. hele hele rolantide hiç çalışmıyordu. bu yüzden şehir içinde benzini tercih ediyordum. 500cc makine mübarek benzini sünger gibi çekiyor. duruma müdahale edeyim de yaptıgımız tasarrufun anlamı olsun dedim. nasıl yaparım ne ederim derken hedef regülator elimde kaldı.
    düşük devirde sağlıklı çalışamamasını mikserede bağladım. ama deneme imkanım olmadı. ( kalem yada kazık mikser kullanmaktayım. )
    miker ne alsam ne etsem kep içi mikser mi kullansan diye düşünürken internette şu ürüne rasladım.
     Mondial Vulture (MOTOSİKLET) Lpg dönüşümü ,LPG Montaj Resimleri BRC

     Mondial Vulture (MOTOSİKLET) Lpg dönüşümü ,LPG Montaj Resimleri BRC

    http://www.propanturk.com/lpg_performans_mikseri.html
    http://www.lpggazayarcihazi.com/blos-propane-mixer-lpg-carbureteur-karburetor/
    siz bu ürünü tanıyor musunuz ? kullandınız mı ? taktınız mı ? bu ürün hakkında görüşleriniz nelerdir. teşekkür ederim.

    Kepiçi mixer daha verimli olur,
    fişekli karburatöre kazık mikser takılmazki arkadan versenizde randımansız olur :)
    Bu (BLOW) ürün sizin aracınıza uymaz.




  • faruk bey ilk işim kep içi mikser denemek.
    bakalım bizim sanayide bulabilecekmiyim. bir önceki aramalarımda ne yapacaksın gibi lüzümsuz sorulardan bıkmıştım. :) ilk gözüme çarpan kazık miksere sarılı vermiştim.
    karbürator capı Ø36mm işallah uygun bir kep içi buluruz.
    sonuçlarını sizinle paylaşacağım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yamyamaha

    faruk bey ilk işim kep içi mikser denemek.
    bakalım bizim sanayide bulabilecekmiyim. bir önceki aramalarımda ne yapacaksın gibi lüzümsuz sorulardan bıkmıştım. :) ilk gözüme çarpan kazık miksere sarılı vermiştim.
    karbürator capı Ø36mm işallah uygun bir kep içi buluruz.
    sonuçlarını sizinle paylaşacağım.

    Ok bekliyorum :))
  • Donusum oldukça guzel olmus elinize saglık. Vulture motosikletin lpg donusumu fiyatı kac tl? Bir de bu donusumu yaptıktan sonra ruhsata işletebiliyor muyuz?
  • faruk bey malesef isteğime uygun mikser bulamadım.
    bende pvc boruların rediksiyonundan uygun çapda bir parça bulup kep içi mikser yaptım.
    sonuç kısmen olumlu. düşük devir ve yüksek devirlerde çalışması eskisine göre daha başarılı. ama nadirende olsa düşük devirlerde poflama ile birlikte istop etme eğiliminde. ayrıca gazı ilk verdiğim küçük bir aralıkta boğulma yapıyor. sanırım bir kaç değişik imalatım daha olacak. sonuçları buradan sizlerle paylaşacagım. :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yamyamaha

    faruk bey malesef isteğime uygun mikser bulamadım.
    bende pvc boruların rediksiyonundan uygun çapda bir parça bulup kep içi mikser yaptım.
    sonuç kısmen olumlu. düşük devir ve yüksek devirlerde çalışması eskisine göre daha başarılı. ama nadirende olsa düşük devirlerde poflama ile birlikte istop etme eğiliminde. ayrıca gazı ilk verdiğim küçük bir aralıkta boğulma yapıyor. sanırım bir kaç değişik imalatım daha olacak. sonuçları buradan sizlerle paylaşacagım. :)

    Giriş havasını biraz kısın ve tekrar ayar yapın bakalım neolacak. Ona göre mikserin yeterli yada yetersiz olduğunu anlarız :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: plectrum

    Donusum oldukça guzel olmus elinize saglık. Vulture motosikletin lpg donusumu fiyatı kac tl? Bir de bu donusumu yaptıktan sonra ruhsata işletebiliyor muyuz?

    550 tl / 10 ay taksitle dönüşüm yapıyoruz, Evrak konusu malesef kapalı kapı ! Yani ruhsata işletemiyorsunuz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: faruksevgili

    quote:

    Orijinalden alıntı: yamyamaha

    faruk bey malesef isteğime uygun mikser bulamadım.
    bende pvc boruların rediksiyonundan uygun çapda bir parça bulup kep içi mikser yaptım.
    sonuç kısmen olumlu. düşük devir ve yüksek devirlerde çalışması eskisine göre daha başarılı. ama nadirende olsa düşük devirlerde poflama ile birlikte istop etme eğiliminde. ayrıca gazı ilk verdiğim küçük bir aralıkta boğulma yapıyor. sanırım bir kaç değişik imalatım daha olacak. sonuçları buradan sizlerle paylaşacagım. :)

    Giriş havasını biraz kısın ve tekrar ayar yapın bakalım neolacak. Ona göre mikserin yeterli yada yetersiz olduğunu anlarız :)

    ilk fırsatta kısarak denerim. sonucu size dönerim. bakarsınız mikser olayında seri imalata geçerim. :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: yamyamaha

    quote:

    Orijinalden alıntı: faruksevgili

    quote:

    Orijinalden alıntı: yamyamaha

    faruk bey malesef isteğime uygun mikser bulamadım.
    bende pvc boruların rediksiyonundan uygun çapda bir parça bulup kep içi mikser yaptım.
    sonuç kısmen olumlu. düşük devir ve yüksek devirlerde çalışması eskisine göre daha başarılı. ama nadirende olsa düşük devirlerde poflama ile birlikte istop etme eğiliminde. ayrıca gazı ilk verdiğim küçük bir aralıkta boğulma yapıyor. sanırım bir kaç değişik imalatım daha olacak. sonuçları buradan sizlerle paylaşacagım. :)

    Giriş havasını biraz kısın ve tekrar ayar yapın bakalım neolacak. Ona göre mikserin yeterli yada yetersiz olduğunu anlarız :)

    ilk fırsatta kısarak denerim. sonucu size dönerim. bakarsınız mikser olayında seri imalata geçerim. :)

    Aynen yırtarsın valla




  • aynen yırtamadık. :(
    mikser sağlıklı çalışmadı ama imalat tekniklerini geliştirdikçe bir şekilde yırtacağıma eminim. :)
    bende kalem mikseri tekrar kullanmaya karar verdim.. hava yolundan mikserin ucu 1mm 2 mm gibi değişik ölçülerde çıkış yapacak şekilde denemeler yaptım. 4mm de motorum her devirde istikrarlı çalışmaya başladı. ama LPG ayarını her ne kadar motor sıcakken yapsam da motorumla 20- 30 km yol yaptıktan sonra ilk kalkışlarda istop etmeye başladı.
    bu olayı da tankın ısınmasına ve iç basıncının artmasına bağladım. dolayısı ile regülatore gelen basınç arttığın dan LPG ayarım bozuluyor diye yorumladım ne kadar doğru tespit yaptığımı bilemiyorum. tankın yerini değiştire bilirim belki.
    tankı sele altına koydum. her ne kadar motordan bağımsız olsada motorun harareti zamanla sele altını ısıtıyor. sanırım bu ısı tankın içinde basınç artışına sebeb oluyor. tank dışarıda iken bir kaç deneme yapacağım. ya tankı dışarıya arka çantaya takacağım yada sele altına ekstıra havalandırma takacağım. olmadı hava sogutmalı sisteme dönüp tankın ısınmasını olumlu olarak kullanacağım. bakalım hayırlısı.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: yamyamaha

    aynen yırtamadık. :(
    mikser sağlıklı çalışmadı ama imalat tekniklerini geliştirdikçe bir şekilde yırtacağıma eminim. :)
    bende kalem mikseri tekrar kullanmaya karar verdim.. hava yolundan mikserin ucu 1mm 2 mm gibi değişik ölçülerde çıkış yapacak şekilde denemeler yaptım. 4mm de motorum her devirde istikrarlı çalışmaya başladı. ama LPG ayarını her ne kadar motor sıcakken yapsam da motorumla 20- 30 km yol yaptıktan sonra ilk kalkışlarda istop etmeye başladı.
    bu olayı da tankın ısınmasına ve iç basıncının artmasına bağladım. dolayısı ile regülatore gelen basınç arttığın dan LPG ayarım bozuluyor diye yorumladım ne kadar doğru tespit yaptığımı bilemiyorum. tankın yerini değiştire bilirim belki.
    tankı sele altına koydum. her ne kadar motordan bağımsız olsada motorun harareti zamanla sele altını ısıtıyor. sanırım bu ısı tankın içinde basınç artışına sebeb oluyor. tank dışarıda iken bir kaç deneme yapacağım. ya tankı dışarıya arka çantaya takacağım yada sele altına ekstıra havalandırma takacağım. olmadı hava sogutmalı sisteme dönüp tankın ısınmasını olumlu olarak kullanacağım. bakalım hayırlısı.

    Telefonunu bana PM atarmısın :)




  • faruk bey bir başka sayfada paylaştığınız lpg dağıtımcısından kaynaklanan yazılarıda okudum. aklıma şu geldi benim fazladan debelenmeme sebep bu gibi su sorunu da olabilir. zira konya dönüşü şamandıtanın valfi kapalı faziyette iken takılı kaldı. ben kaplolara elektirik geldiğini kontrol ettim, ve manyetik bobinin bozulmuş olacagını düşünüp bobini değiştirdim. ama sorun devam edincede anladımki şamandıra manyetik muslugu pislik yüzünde tıkanmış. 16 anahtarla sokup biraz lpg boşa akıtıp yoluma devam ettim.
    firma farkı gözetmeden yakıt alıyorum. eğer firmaların birinden kaynaklı isede hangisinden oldugu tespit edilemiyecek.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yamyamaha -- 22 Eylül 2012; 16:19:45 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: faruksevgili

    quote:

    Orijinalden alıntı: yamyamaha

    aynen yırtamadık. :(
    mikser sağlıklı çalışmadı ama imalat tekniklerini geliştirdikçe bir şekilde yırtacağıma eminim. :)
    bende kalem mikseri tekrar kullanmaya karar verdim.. hava yolundan mikserin ucu 1mm 2 mm gibi değişik ölçülerde çıkış yapacak şekilde denemeler yaptım. 4mm de motorum her devirde istikrarlı çalışmaya başladı. ama LPG ayarını her ne kadar motor sıcakken yapsam da motorumla 20- 30 km yol yaptıktan sonra ilk kalkışlarda istop etmeye başladı.
    bu olayı da tankın ısınmasına ve iç basıncının artmasına bağladım. dolayısı ile regülatore gelen basınç arttığın dan LPG ayarım bozuluyor diye yorumladım ne kadar doğru tespit yaptığımı bilemiyorum. tankın yerini değiştire bilirim belki.
    tankı sele altına koydum. her ne kadar motordan bağımsız olsada motorun harareti zamanla sele altını ısıtıyor. sanırım bu ısı tankın içinde basınç artışına sebeb oluyor. tank dışarıda iken bir kaç deneme yapacağım. ya tankı dışarıya arka çantaya takacağım yada sele altına ekstıra havalandırma takacağım. olmadı hava sogutmalı sisteme dönüp tankın ısınmasını olumlu olarak kullanacağım. bakalım hayırlısı.

    Telefonunu bana PM atarmısın :)

    faruk bey geç fark ettiğim için şimdi yazıyorum. telefon numaram 0505*******
    pm de sorun var yada bende sorun var :) şimdilik buradan paylaşıyorum ilk fırsatta sileceğim.
    tamamdır sanırım



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yamyamaha -- 24 Eylül 2012; 11:51:22 >




  • Ok silebilirsin :)
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.