Şimdi Ara

Modemin Ip Alamamasi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
16
Cevap
0
Favori
2.446
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba, modemi ping sorunumdan dolayı fabrika ayarlarına geri döndürüp tekrar kurulum yapmak istedim.

    Kurulumu tamamlayıp, hesabı modeme tanımladıktan sonra ip alamamaya başladım. 2 aydır tıkır tıkır ip alan modem fabrika ayarlarına döndükten sonra ip alamamaya başladı. Bunun sebebi ne olabilir?

    Müşteri hizmetlerinden otonom cevaplar almaktan çok sıkıldım. Yardımcı olabilecek ya da aynı sorunu yaşayıp çözüme ulaşmış birileri var mıdır?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • vpi/vci yanlış ayarlamışsındır.
  • Modemin Ip Alamamasi

    Kurulumu bu şekilde yaptım hocam, vci vpi ayarını göremedim :(

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Benim kullanıcı adı sadece sayılardan oluşuyor, sen ise 1046 dan sonr "sade" diye yazmışsın. Tabiki seninki farklı olabilir emin olamıyorum bu durumdan ama onu bir kontrol edermisin sorun ondan olabilir.

    Bir de o yukarda internet bağlantı türü "yönlendirme" diyor onu da bir kontrol et, menüde PTM var ise onu seç VDSL de PTM oluyor benim zyxel modemde örneğin. Ayrıca VDSL de VLAN üzerinden oldugu icin VPI/VCI diye bir ayar yok bende de merak etme.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi namor -- 26 Mayıs 2019; 13:46:46 >
  • mellebymelle kullanıcısına yanıt
    Merhaba, modem ayarları için yardımcı olmak isteriz. Pm den ulaşabileceğimiz bilgi iletebilir misiniz?
  • namor N kullanıcısına yanıt
    Selamlar hocam, kullanıcı adını bir kaç kez teyit ettim. Millenicomdan 2 kere rica ettim ve aynı kullanıcı adı verildi.

    Tip sekmesinde ise “yönlendirme” dışında “köprü bağlantısı” var sadece. Onu seçtiğimde ise diğer bütün opsiyonlar yok oluyor :(

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mellebymelle

    Selamlar hocam, kullanıcı adını bir kaç kez teyit ettim. Millenicomdan 2 kere rica ettim ve aynı kullanıcı adı verildi.

    Tip sekmesinde ise “yönlendirme” dışında “köprü bağlantısı” var sadece. Onu seçtiğimde ise diğer bütün opsiyonlar yok oluyor :(
    Milleni.com.tr den online işlemlere gir, orada ürünlerim kısmından internetin ürün detaylarına bak. Orada kullanıcı adın ve şifren yazıyor. Oradaki ile sana verilen aynı ve halen sorun devam ediyor ise ,

    Kullanıcı adını şu şekilde test etmek amacı ile denermisin ;

    1046-3 haneli şehir telefon kodu-internetin bağlı olduğu sabit telefonun nosu

    örnek olarak atıyorum istanbul avrupa yakasında bir telefon numarası olsun: 3345617 , telefon kodu da bu durumda 212 oluyor .

    Yani en son durumda Kullanıcı adımız 10462123345617@millenicom


    Bu şekilde kendi şehrinin telefon kodu ve telefon numaranı 1046 dan sonraya ekleyerek denermisin ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi namor -- 27 Mayıs 2019; 0:17:20 >
  • namor N kullanıcısına yanıt
    Emeğiniz için teşekkür ederim lakin sabit hat kullanmıyorum.
    Ürün detaylarındaki kullanıcı adı ve şifre ile eşleşiyor.

    Sanıyorum bu sorun saha ekipleri aracılığı ile çözülecek. Halbuki modemde de sıkıntı yok, tüm ışıkları yanıyor.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Senin yolladığın resme göre o sayfayı doğru doldurmuş gibisin modem ayarlarını yaparken. Zaten wireless falan ayarlarını doğru yapmasan o ayarlara giremezsin kablosuzdan.Sen gene de ne olur ne olmaz son bir çaba olarak bir de şu link ve videoya bakıp adım adım kontrol etsene , belki gözden kaçırdığın bir adım olmuştur. Benim tek gördüğüm fark o video ve sayfada "INTERNET" in yanında Açık yerine KAPALI işaretli ama ne alaka diyor insan onu görünce :D.
    https://www.zorluteknoloji.com/zte-zxhn-h298a-modem-kurulumu/
    https://www.youtube.com/watch?v=c5DFdm2gIPo



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi namor -- 27 Mayıs 2019; 3:38:29 >
  • namor N kullanıcısına yanıt
    Çabalarınız için gerçekten minnettarım. Sorunu çözdüm. Konuyu okuyan arkadaşlara rehber olması amacıyla çözümü yazayım:

    Şöyle ki fabrika ayarlarına döndüğümüzde veya hard reset attığımızda modemin mevcut zaman senkronizasyonu kayıyor. Benim modemimde 01.01.1970 yazıyordu.
    10 saniyelik modem reseti ile güncel tarih senkronizasyonunu yakalıyoruz ve modem ip almaya başlıyor. Garip ama doğru :(

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Haha iyiymiş sorunun sebebi :D. Neyseki çözebildiğine sevindim.
  • mellebymelle kullanıcısına yanıt
    Hocam güncel tarihi almıyor bende, nasıl yaparız?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mellebymelle

    Çabalarınız için gerçekten minnettarım. Sorunu çözdüm. Konuyu okuyan arkadaşlara rehber olması amacıyla çözümü yazayım:

    Şöyle ki fabrika ayarlarına döndüğümüzde veya hard reset attığımızda modemin mevcut zaman senkronizasyonu kayıyor. Benim modemimde 01.01.1970 yazıyordu.
    10 saniyelik modem reseti ile güncel tarih senkronizasyonunu yakalıyoruz ve modem ip almaya başlıyor. Garip ama doğru :(
    Benim de sizinkine benzer bir sorunum var. Geçiş işlemlerin yeni tamamlandı, kullanıcı adı ve şifre verdiler. Modeme girdiğim halde bir türlü internet aktif olmuyor. Müşteri hizmetlerini aradım bizim tarafımızda internetiniz aktif gözüküyor diyor. Bu arada geçiş işlemi sırasında modemim uzaktan fabrika ayarlarına döndürülmüş. Eve gider gitmez tarih senkronizasyonuna bakacağım. Umarım bende de işe yarar. Benim modem markası Zyxel, öyle bir ayarı vardır inşallah.
  • mellebymelle kullanıcısına yanıt

    Sorunu nasıl hallettiğinizi anlayamadım. 10 sn lik reset den kastınız nedir acaba. Fabrika reset sonrası modem ip almıyor. Tarih 1970 görünüyor.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.