Şimdi Ara

Modemde 35 Mbps Gözükmesine Rağmen 12 Mbps Hız Almak

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
23
Cevap
0
Favori
5.897
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 35 Mbps hız alıyorum normalde. Modem üzerinde de 35 Mbps gözüküyor. Gel gelelim indirme yaparken veya speedtestte yaptığım test sonucunda 10-12 mbps arası alıyorum. Kablolu test yaptım. Modemi sıfırladım. Sonuç aynı. Böyle bir durumla karşılaşan var mı?Modemde 35 Mbps Gözükmesine Rağmen 12 Mbps Hız Almak



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TheCuirassier -- 30 Ağustos 2018; 13:5:20 >



    _____________________________




  • İlk üyelik zamanında bende de olmuştu. Tanımlı hız 35 idi ancak gerçekte 16 alıyordum. Müşteri hizmetlerini aradım ve profilimin 16 Mbit ADSL olarak göründüğünü öğrendim. Hız profilimi 35 tanımladılar ve sorun düzeldi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Ya bölgenizde bir yoğunluk var ya da sistemsel bir sıkıntı var. Online işlemlerden destek kaydı açıp sordunuz mu?
    _____________________________
  • Evet sordum. Sürekli sorun bulunmadı, modeminizi kontrol edin deyip geçiştiriyorlar.
    _____________________________
  • ryanw R kullanıcısına yanıt
    Evet, Giresundayım. Altyapı çalışması mı var acaba bilgilendirmede yapmıyorlar.
    _____________________________
  • ryanw R kullanıcısına yanıt
    Türk telekom mu Türknet mi yapıyor çalışmayı. Başka bir iss ye geçsek aynı sorunu yaşar mıyız acaba?
    _____________________________
  • ryanw R kullanıcısına yanıt
    O zaman Netpeed e geçmek daha mantıklı geliyor bana. 32 mbps 150 gb akn 56 tl. Zaten ocakta akn kalkacak.
    _____________________________
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Bende aynı sorunu yaşıyorum netspeedde önce 32 sonra 24mbit denedik sorunu bulamadılar 12 mbit civarı geliyor en fazla. Benim hat değerleri kötü ama modem göstermesine rağmen bu hızları alamıyorum...
    _____________________________
  • poopsy kullanıcısına yanıt
    Netspeedde de mi aynı sorun var? Karadeniz bölgesinde misiniz?
    _____________________________
  • ryanw R kullanıcısına yanıt
    Hocam ben de en fazla 12 mbt alabiliyorum. Bence sorunumuz aynı.
    _____________________________
  • Modemin güncel sürümünü yükleyip.Sıfırdan kurulum yapmayı deneyin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Kablo falan değil uzağım santrale. Adslden vdsle geçiş yaptım adsl hızıyla aynı. Modemin senkronizasyon yaptığı hızı alamamak garip bir durum, işin altında bir dolaplar dönüyor ama bakalım.

    Yer Sakarya
    _____________________________
  • Dostum, Telefonunun sol üst kısmında WiFi 1 diş çekiyor gözüküyor. Modeme yakın dener misin?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • PoyrazKarayel59 P kullanıcısına yanıt
    Kablolu test yaptığımda 10-12 mbit civarı çıkıyor.
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TheCuirassier

    Kablolu test yaptığımda 10-12 mbit civarı çıkıyor.
    modemde ne yazarsa odur, modemin içine de soksanız telefonu değişmez o hız. ayrıca aynı saçmalık dün bana da oldu, ya da en azından ben dün farkettim. modem telefon falan diyorlar. inanılmazlar, çözüm için sıfır aksiyon var adamlarda.
    _____________________________
    Steam ID: thetimelorddh | Social Club ID: AlperOZD | Atatürkçü. | English | PHP | Javascript | jQuery | C | Java | Android | İTÜ İnşaat Mühendisliği | SINCE 01.02.2012



    I am The Doctor. I always will be. But times change, and so must I... we all change. When you think about it, we are all different people, all through our lives and that's okay, that's good! You've gotta keep moving, so long as you remember all the people that you used to be. I will not forget one line of this, not one day. I swear. I will always remember when the doctor was me.
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.