Şimdi Ara

Konu Silinsin. (9. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
214
Cevap
7
Favori
63.202
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
602 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Benim de başıma geldi böyle bir olay. Vodafone Faturalı kullanıcısıyım. Dikkatsizce bir şeye tıklamışım, haberim bile yoktu. Eğlencix diye bir servise abone olmuşum. Faturama 42 lira servis ücreti kestiler. İnsaf. 42 lira fazla fatura ödedik. Ama uğraştım ve paramı geriye aldım. Operatöre şikayette bulunmuştum, hatta bana adres vb. bilgisini verin şikayetçi olacağım demiştim. Vodafone'nun cevabı ise bizde iletişim bilgileri yok olmuştu. Valla ben o günden beri bu servislerin operatörler ile güzel bir iş birliği içerisinde olduğunu düşünüyorum. Nasıl olsa onlar için win-win bir durum mevcut. Niye kaldırmak ya da engellemek ile uğraşsınlar?
  • Çok önemli bir konuya değinmişsiniz. Ve anlattıklarınız durumu tam olarak anlatıyor. Eminim herkes bir yada daha fazla kez bu pop-up reklamlarıyla, abonelik başlatma içerikleriyle karşı karşıya kalmıştır. İnsanları bu şekilde kandırmanın yollarını arıyorlar, cebindeki parayı çalmaktan hiç bir farkı yok.

    Onlarda aslında bu durumu biliyor ama hak, hukuk kavramının zayıflamasından kendilerine fayda çıkarıyorlar.
    Şikayet etmeye, gerekli kurumlara bu durumu bildirmeye devam edelim. En azından farkındalık oluşturmak, sorunu çözmek için bir adım olur.
  • xmxksk kullanıcısına yanıt
    Bunu düşüneyim

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Ya zaten btk kararı var. Bu tür işlemlerde yeniden onay mesajı alınmalı şeklinde. (karar no bulamadım) Ama hukuk devleti olduğumuz! ve operatörlerin bu kuralları takmadığı için sorun oluyor. Kesecen bunlara 1 er 2 şer milyon ceza görecekler anyayı konyayı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bana kalırsa bu hileli sözleşmeye girer. O yüzden geçersiz sayılmalı.
    < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • O bildirimler bana da geliyor ama okumuyorum hiç. Ne yazıyor kardeşim o bildirimlerde?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yaklaşık 2 sene önce annem de aynı duruma düştü. Aynı şekilde şikayet süreci yaşadım ve Vodafone "müşteri memnuniyeti" adı altında ücreti geri ödedi. Yani lütfettiler diyelim. Alamazsam gereğini yapardım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Oduncu.

    Devre dışı bırak silik renkli ben de, yani kaldıramıyorum. Başka bir yolu var mı acaba ?

    Alıntıları Göster
    Root atıp kaldırabilirsiniz, ben kendi cihazimda bu şekilde kullanıyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bimcell kullanıyorum kafam rahat
  • 2006 yılında gazetenin bir kenarında şu kodu bilmem kaça gönder, zil sesin şu olsun, bilmem duvar kağıdın bu olsun zamaginzosunda absürt bir aboneliğim başlamıştı benden habersiz. Turkcell ile bir kaç kez telefonlaştıktan sonra merdiven altı firmaya ulaşıp aboneliğimi iptal ettirmiştim. Telefona 20'li yaşlarda bir kaşar çıkıp sanki kurumsal firma edaysıyla "gerçekten aboneliğinizi iptal ettirmek istiyor musunuz, peki teyit edip iptal ediyorum" dedikten sonra turkcelli şutlayıp hiç bir şekilde faturalı hatta geçmedim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: onur1155

    O bildirimler bana da geliyor ama okumuyorum hiç. Ne yazıyor kardeşim o bildirimlerde?
    Paket sunuyor aşağıda iptal ve tamam seçenekleri çıkıyor.Tamama bastığın an abonelik başlatıyor ücret kesip.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Gorseli kapatirken az kalsin tamama tikliyordum

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Birde sağ alta tamamı koymuşlar tam çakallık ha.

    Bilgisayara vs. birşey yaparken genellikle solda tamam sağda iptal olur ondan dedim.
  • Herkesin bir sekilde basina bela olmus bir soygun yontemi. BTK gercekten tuketici icin bir seyler yapmak istiyorsa boyle basit hirsizliklarin onune gecmeli.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kesinlikle Katılıyorum Destekliyorum Her Türlü Sizinleyim. Vodafone'da Yapmıştı Bunu. Bu Yüzden Hep Diken Üstündeyim

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • bu konunun bilinçli kullanıcı olmakla alakası yok.
    dalgınlığa gelip de tıklayabiliyor insan.
    bu, dolandırıcılık yöntemi değil de nedir.
  • Hep destek tam destek gereken neyse yapmaya hazırım !!!
  • Geçenlerde Vodafone'den bende aynı tokatı yedim arayım müşteri hizmetlerini söyledim şikayet yerine yazdım adamlar siz kabul edip geçmişsiniz giren girmiş tarzı bir cevap yazmışlar bende hattımı Bimcell'e taşıdım.
  • Arkadaşlar acaba telefon ayarlarından uygulamalar bölümüne girip SİM uygulamasını devre dışı bırakırsak bu sorun çözülür mü? başka sorunlar yaratır mı ya da bunu yaptığımızda?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.