Şifremi/Kullanıcı Adımı Unuttum
Bağlan Google+ ile Bağlan Facebook ile Bağlan
DonanımHaber'de AraYENİ GELİŞMİŞ ARAMA
ForumBu Bölümde Ara

Mobilde Pop-up Abonelik Kaldırılsın! - BTK Duy Sesimizi !!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir Kullanıcı
199
Cevap
7
Favori
62.046
Tıklama
Cevapla
Tüm Forumlar >> Konu Dışı / Off Topic >> Konu Dışı >> Mobilde Pop-up Abonelik Kaldırılsın! - BTK Duy Sesimizi !!
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
    • Er
      0 Mesaj
      06 Aralık 2018 15:57:14 Konu Sahibi
      Mobilde Pop-up Abonelik Kaldırılsın! - BTK Duy Sesimizi !!

      Öncelikle şunu belirtmek istiyorum. Pop-up abonelik ile ilgili yaşadığım mağduriyet, sizin destekleriniz sayesinde çözüme kavuşmuştur.
      Sorunum çözüme kavuşmasını sağlayan tüm DH üyelerine teşekkür ederim.
      İlgili sorunumu okumak isteyenler için PDF dosyası bırakıyorum oradan inceleyebilirler.

      -->Turkcell'de Yaşadığım Sorunla İlgili PDF (isteyenler okuyabilir)

      Evet benim sorunum çözüldü ama Ali Amcanın ya da Fatma Teyzenin sorunu çözüldü mü? onu düşünmek lazım.
      Ali Amca, Fatma Teyze ve diğer mağduriyet yaşayanlar için mücadeleye devam edip, bu pop-up sistemini kaldırmaya çalışacağım.
      Şimdi asıl konumuza dönelim...

      4,5 G ye geçince bir kaç yıldır ekranlarımıza pop-up şeklinde abonelik bildirimleri düşmektedir.
      Sim menüsü kaynaklı çıkan bu abonelik reklamları, pek çok tüketiciyi mağdur etmekteddir.
      Yanlışlıkla onaylanan bu digital servis abonelikleri nedeniyle, faturalı hat kullananlarda yüksek faturalar gelmekte faturasızlarda ise; o an mevcut bakiyesinden düşmektedir.

      Turkcell ve Vodafone başta olmak üzere gsm operatörlerinin yapmış olduğu bu tuzak abonelik ile müşterilerden haksız kazanç sağlamaktadırlar.

      (Türk Telekom'da pop-up görseli bulamadım ancak bazı kişiler olduğunu söylüyor. Ekran görüntüsü alanlar paylaşsınlar onu da ekleyelim.)

      Yapılan aboneliğin özeti şöyle;
      - Sim menüsünden telefon ekranına reklam ve abonelik içerikli anlık bildirim düşüyor.
      - Bu bildirimde tüketiciden aboneliğe onay verip vermemesi isteniyor.
      - Tüketicinin bazen dalgınlıkla, bazen yanlışlıkla, bazen de yaşlılığa bağlı olarak onaylaması sonucu abonelik başlatılıyor.
      - Tüketici faturasını incelemediğinde ya da otomatik fatura ödemesi yaptığında aylarca bu durumun farkında olmayabiliyor.
      - Ve abonelik süresi boyunca fazladan ücret ödemiş oluyor.

      Tüketici bu durumun farkına varıp müşteri hizmetlerini aradığında sadece iptal işlemi gerçekleştiriyorlar. İlgili digital servisi kullanmadığı halde, o zamana kadar alınan ücretleri iade etmiyorlar. Bu durumda tüketici mağdur oluyor ve gsm şirketi haksız kazanç sağlıyor.

      Bazı tüketicilerimiz maalesef bu durumu önemsemiyor ve mecburen ödemiş oluyor. Halbuki önemsenmesi gereken bir konu olduğunu belirtmem gerekir. "Damlaya damlaya göl olur" misali, yaklaşık 75 milyon mobil abone sayısı olduğu ülkemizde gsm şirketlerinin hesabına bu yöntemle ekstradan ne kadar para girdiğini siz düşünün artık..

      Bunun için bu konuyu önemsiyor ve gerek Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumunu (BTK) gerek Yetkili Merciileri bu konuda çözüm üretmeye ve pop-up abonelik tuzağını kaldırmaya davet ediyoruz.

      Şimdi sizlerden bu başlık altına bu konu ile ilgili sizin yaşadığınız ya da yakınlarınızın yaşadığı mağduriyeti, varsa görseller kullanarak yazmanızı istiyorum. Böylelikle sesimizi duyurup bu tuzak sistemini kaldıracağız.
      - "Ben bilinçliyim gelmem bu tuzaklara" demeyelim. Okuma-yazma bilmeyen büyüklerimizi, gözleri zor gören yaşlılarımızı düşünelim.

      Para kazanmanın zor olduğu ülkemizde, insanların 3 - 5 - 10 - 20TL sine gözünü diken bir sistem istemiyoruz.
      Ve son olarak daha fazla mağduriyet yaşanmaması için; "POP-UP ABONELİK TUZAĞI KALDIRILSIN !" diyoruz.



      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi press-tij -- 8 Aralık 2018; 12:15:5 >



      _____________________________





    • Uzaklaştırılmış 5 gün cezanın, 4 gün 17 saat 17 dakika kadarı kaldı.
      1 Not
      06 Aralık 2018 16:09:06
      Bu şekilde abonelik yapılmamalı. Çok paraya ihriyaçları varsa sms ile kayıt için bilgilendirme yapılmalı. Pop-up tarzı abonelik işlemlerine ve faturalı hatta da karşıyım.



      < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
      _____________________________

    • Er
      0 Mesaj
      06 Aralık 2018 16:21:57 Konu Sahibi
      Turkcell Haksız Kazançları Son Bulsun...

      Destek Lütfen...
      _____________________________

    • Teğmen
      221 Mesaj
      06 Aralık 2018 16:36:51
      beni annemin de başına gelmişti memlekete giderken telefon annemin çantasında annem mesaj atmayı bilmiyor telefonbagaj da annemin çantasında 1 yada 2 mesaj geldi memlekete geçince baktık ... üyeliğiniz başalmıştır diye neyse ardaım müşteri hizmetlerini diyorki mesaj atmışsınız hanımefen di annem mesaj yazmayı bilmez ve biz uzun yoldayız telefon çanta da bagajda dyorum yok siz mesaj yazmışsınız diyor hala ..iktirgidin dedim suratına kapattım mesaj yazmayı bilmeyen kadına ve bagaj da duran telefona bahane bulamadılar.. turkcell soygundur



      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      _____________________________

      NE OLMUŞ BÜYÜK ADAM OLAMADIK SA HAYELLERİMİZİ SATMADIK YA
    • Er
      0 Mesaj
      06 Aralık 2018 16:51:17 Konu Sahibi
      Bu aboneliği 1 kişiye değil binlerce kişiye yaptığını düşünün.
      Evet iş işten geçti 6.5 TL sinde değilim. Bu sizin de başınıza gelebilir. Empati kuralım lütfen..
      Ben genç olduğum halde yanlışlıkla tıklayabiliyorsam, yaşlılarımızı düşünemiyorum.

      Daha fazla mağduriyet yaşanmaması için, bu tür pop-up aboneliği son bulsun...
      Sesimizi duyuralım....
      _____________________________

    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      06 Aralık 2018 16:52:34
      Bunu en çok türktelekom adlı berbat şirket yapıyor.

      6 lira ile kalmıyor o şirket, 30-40 lira bindiriyor.

      Tüketici hakları mahkemesine başvurun hocam, ben öyle almıştım paraları geri. Nerdeyse 200 e yakın para almışlardı bu aboneliklerden.



      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      |
      |
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      588 Mesaj
      06 Aralık 2018 18:05:02
      Merhaba

      Okumadan onay verip sonra beni soydular demek haksız
      Kabul etmiş ücretini ödemişsin madem kullan bari
      İptal etmeyi unutup e yine çektiler diye şikayet etme
      Turkcell de hata yok bariz hata sende

      Güle Güle..
      _____________________________

      Çıkmadık candan umut kesilmez.
    • Yarbay
      4769 Mesaj
      06 Aralık 2018 18:23:19
      senelerdir var maalesef böyle bişey..aniden çıkıyor ortaya...bu pop-up mesajları engelleyecek yöntemi bulmamız lazım telefondan; bilen var mı?sonuçta aramayı, sms i engelleyebiliyoruz bu pop-up mesajı da telefondan ayar yapıp bi şekilde engellemiz lazım ama nasıl?
      _____________________________


      BU İMZAYA ERİŞİM ENGELLENMİŞTİR

      Ankara 1. Sulh Ceza Mahkemesi, 16/07/20XX tarih ve 20XX/40X nolu kararı gereği bu imzaya erişim DONANIMHABER YÖNETİMİ'NCE engellenmiştir.
    • Yarbay
      4769 Mesaj
      06 Aralık 2018 18:26:58
      quote:

      Orijinalden alıntı: atmosferikmotor

      Merhaba

      Okumadan onay verip sonra beni soydular demek haksız
      Kabul etmiş ücretini ödemişsin madem kullan bari
      İptal etmeyi unutup e yine çektiler diye şikayet etme
      Turkcell de hata yok bariz hata sende

      Güle Güle..
      hata kullanıcıda değil, bilip bilmeden konusma..pop-up mesajları aniden ortaya çıkyıyor ve ekranı aktif hale getiriyor..sen cebinden veya çantandan telefonu çıkarırken elin ekrana değdiğinde onayla veya tamama ister istemez yanlışkla basıyorsun...hata onu geçtim telenla konusurken kapatmak için elin kapamaya gittiği esnada tam oraya denk gelecek şekilde bile çıkıyor bazen...
      _____________________________


      BU İMZAYA ERİŞİM ENGELLENMİŞTİR

      Ankara 1. Sulh Ceza Mahkemesi, 16/07/20XX tarih ve 20XX/40X nolu kararı gereği bu imzaya erişim DONANIMHABER YÖNETİMİ'NCE engellenmiştir.
    • Yüzbaşı
      340 Mesaj
      06 Aralık 2018 18:34:27
      Ben iptal ettirdim bu olayı. Artık Pop-up reklam çıkmıyor. Bazen telefon elimdeyken yanlışlıkla basıyordum. Ama şansıma kabul et yerine reddet kısmına bastığım için sorun olmamıştı. Sonrasında da dediğim gibi kapattırdım.

      Daha önce başka bir firmada buna benzer bir sorun yaşadım. Paramı geri alamamıştım. Sen yine de dene şansını.

      Konuya bir tane de troll gelmiş ciddiye alma onu.
      _____________________________

    • Yarbay
      4769 Mesaj
      06 Aralık 2018 18:40:11
      quote:

      Orijinalden alıntı: ibob

      Ben iptal ettirdim bu olayı. Artık Pop-up reklam çıkmıyor. Bazen telefon elimdeyken yanlışlıkla basıyordum. Ama şansıma kabul et yerine reddet kısmına bastığım için sorun olmamıştı. Sonrasında da dediğim gibi kapattırdım.

      Daha önce başka bir firmada buna benzer bir sorun yaşadım. Paramı geri alamamıştım. Sen yine de dene şansını.

      Konuya bir tane de troll gelmiş ciddiye alma onu.
      nasıl yaptınız, turkcell i mi aradanız, ne dediniz?
      _____________________________


      BU İMZAYA ERİŞİM ENGELLENMİŞTİR

      Ankara 1. Sulh Ceza Mahkemesi, 16/07/20XX tarih ve 20XX/40X nolu kararı gereği bu imzaya erişim DONANIMHABER YÖNETİMİ'NCE engellenmiştir.
    • Binbaşı
      1712 Mesaj
      06 Aralık 2018 18:49:28

      Haklısınız hocam aynı olay benim başıma denk geldi yanlışlıkla onayladım tam 10 tl havaya uçmuştu 1 günlük internet gibi saçma bir paket tanımlamıştı.

      Sonra iptal ettirdim müşteri hizmetlerinden ama 10tl gittiği için almam gereken pakete param yetmemişti 1 ay boyunca ne arama ne internet hiç bir şey yapamadım.



      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      |
      |
      press-tij kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
      _____________________________

    • Yarbay
      2405 Mesaj
      06 Aralık 2018 19:41:43
      Ensarcell kullanmayın kullandırtmayın.
      _____________________________

      LG 27UD58-B 4K IPS Monitör || Amd Ryzen 5 2600 || Gigabyte Amd Rx 580 8GB OC || Asus Prime x370-Pro 3200Mhz Ddr4 Am4 || Corsair Vengeance LPX 8GB (2x4gb) 3200MHz CL15 Kırmızı Ram || Samsung 750 Evo 250Gb || 1Tb Western Digital Blue || Nzxt S340 White || Xigmatek Tauro 80Plus Bronze 600W || Windows 10 1809 Pro x64 || Arch Linux x64 || macOS High Sierra 10.13.3

      AMD Ryzen İşlemci Kullananlar Kulübü
    • Teğmen
      125 Mesaj
      06 Aralık 2018 20:01:53
      vodafone'da da çıkıyor.bir anda beliriyor son anda fark edip parmağımı çektim birkaç kez,şimdiye kadar basmadım neyse ki.

      akıllarınca yeni dolandırıcılık yöntemi geliştirmişler.
      |
      |
      _____________________________

    • Teğmen
      101 Mesaj
      06 Aralık 2018 20:40:08
      tüketici hakem heyetine başvurarak geri alabilirsin.
      |
      |
      _____________________________

    • Yarbay
      4038 Mesaj
      06 Aralık 2018 21:00:38

      Turkcell menuyu devre disi virakiyorsun package disabler dan



      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      |
      |
      uzil kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
      _____________________________

    • Yarbay
      5265 Mesaj
      06 Aralık 2018 22:00:45
      quote:

      Orijinalden alıntı: Celonfix

      Ensarcell kullanmayın kullandırtmayın.
      |
      |
      _____________________________

    • Yarbay
      4648 Mesaj
      06 Aralık 2018 23:17:05
      twittetdan Turkcell müşteri hizmetleri ve 1-2 tane Turkcell ceo ve müdürünü etiketleyip güzel Türkçe fotolar ile durumunuzu bildirin geri dönüş yaparlar.



      Sosyal medyadan yazınca daha çözüm odaklı çalısıyorlar fazla şikayet birikmesin diye



      < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
      _____________________________

      Bizi birbirimizden ayırabilirler ama asla kalbimizden söküp atamazlar.
    • Yüzbaşı
      893 Mesaj
      06 Aralık 2018 23:23:48
      Türk Telekom da paketimi bakiyem olmasına rağmen yenilemeyerek internet ücretini almıştı, onay mesajını beklemeniz gerekirdi diye de saçmalamıştı. Ne yapalım Vodafone 'a mı geçelim illa?



      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      _____________________________

      Lenovo Y50 i7 | Canon EOS 550D | HUAWEI P10 lite
    Hızlı Cevap




Reklamlar
doğum sigortası, doğum paketi, çocuk sigortası
SEO
Yeni Abonelik d-smart
Paykasa
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Tablet sürümü
Mini Sürümü

BR3
0,406
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.