Şimdi Ara

Mobil imza rezaleti !

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
48
Cevap
0
Favori
8.350
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhaba Ben Mobil İmza alabilmek için müşteri temsilcisi ile konuştum 542 yi arayarak ve ön başvuruyu yaptım Vodafone merkezlere gidip tamamlama işlemi yapmam gerektiği söylendi fakat Ankara’da gitmediğim vodafone bayisi kalmadı hepsine gittim fakat hiçbiri bana yardımcı olmadı mobil imzanın olduğundan dahi haberleri olmayan bir sürü vodafone bayilari var. Vodafone bayi verdikleri insanların hiçbir eğitim almadan hiçbir bilgilendirme yapmadan önlerine gelen kişileri bayi olarak nitelendirip bayilik veriyorlar. Ben Avea ve Turkcell gibi Telekominasyon firmalarının da mobil imzalarını kullandım ama hayatımda bu kadar rezalet bir müşteri temsilcisi ve bayilik görmedim.

    Hiçbir şekilde mobil imza servisini sağlayamıyorlar ve insanları kandırıyorlar. Beni 7 8 bayi dolandırarak hiçbir bayinin bilgisi olmadığı ve yetkilerinn olmadığını söylediler halbuki gittim bayiler tamamen ana bayi olarak nitelendirilen en üst kademedeki bayilerdir. Müşteri hizmetleri herhangi bir yetki olmasına gerek olmadığını söylüyor. Ayrıyetten mobil imza kullanılabilmesi için Sim kartlarının 128 kb olması gerekiyor veritransferi için fakat vodafonun böyle bir sim kartı mevcut değildir. Hangi şubeye gitsem vodafonun 128 kb sim kartı bulunmamaktadır diyerek cevap buluyorum. Bu konuda gereğinin yapılmasını istiyorum.

    Arkadaşlar sakın kanmayın !!!







  • haydaa bende vodafone mobil imza geldi diye hattımı taşımayı düşünüyordum, olmadı bu şimdi
  • Sakın hocam kimse ilgilenmiyor saçma saçma cevap veriyorlar ben vodafone kadar dandik adi ve kalitesiz bi hat görmedim ben avea dan şikayetçiydim vodafone AVEA ya kurban olsun. Çekim kalitesi felan berbat. İnternet hızı berbat
  • 128K simkart yok ofis hattı için uzun bir süre aramıştım ama bulamamıştım. Simkart olmadığı için hizmet aktif olsa bile kullandırmaz. 1. Turkcell, 2. Vodafone, 3. Avea derler ama bu gibi teknik işlerde Vodafone en geriden geleni. Avea iyi çekmiyor ama alt yapısı ve sistemleri Türk Telekom sayesinde çok daha iyi. Turkcell ise tartışmasız lider durumda.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Optokuplör

    128K simkart yok ofis hattı için uzun bir süre aramıştım ama bulamamıştım. Simkart olmadığı için hizmet aktif olsa bile kullandırmaz. 1. Turkcell, 2. Vodafone, 3. Avea derler ama bu gibi teknik işlerde Vodafone en geriden geleni. Avea iyi çekmiyor ama alt yapısı ve sistemleri Türk Telekom sayesinde çok daha iyi. Turkcell ise tartışmasız lider durumda.

    Aynen katılıyorum. Vodafone teknolojik konularda en geriden gelen operatör

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: serdarski
    Aynen katılıyorum. Vodafone teknolojik konularda en geriden gelen operatör

    İngiltere'de böyle değiller, en ufak sorunu çözüyorlar. Hatta o kadar iyiler ki Vodafone Türkiye hattının sim kartı İngiltere'de bozulduğunda Vodafone Türkiye ile temas kurup İngiltere üzerinden sim kart alabiliyorsunuz. Tarifeleri de oldukça iyi, İngiltere içi tüm operatörleri bizim yarı fiyatına arayabileceğiniz paketleri var. Akıllı cihazlar için birçok destek sunuyorlar.

    Ancak iş Türkiye'ye gelince değişiyor, ne hikmetse sürekli sorunlu bir yapı ile devam ediyorlar.
  • bahattin.oguz kullanıcısına yanıt
    +1 Avea dan geçtiğime geçeceğime bin pişmanım ,Ankara nın birçok yerinde ve merkezinde çekim kalitesi berbat,hergun müşteri hizmetlerini arayıp sövüyorum.en yakın zamanda kurtulmaya çalışacağım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar vodafone da mobil imza kulllanıyorum. Heryerde geçiyor. Ankarada başvurmuştum hemen ilgilendiler.
  • Avea mobil imza için internette yetkili bayii tespit ederek ve semtime en yakın şubesine giderek yaptığım başvuru 3 gün içinde teyit ve şifre amaçlı aranmak sureti ile olumlu olarak sonuçlandı.(hiç tahmin etmedim ama yanılttı beni:)

    Bende nasıl iptal edilir onu merak ediyorum, en pratik şekilde, iptali için biraz uğraştırıldığından bazı forumlarda bahsedilmiş..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • vodafone mobil imza uyap ta kullanılmıyor bilginiz olsun. bu önemli bir eksik bence. avea da faturasız hatlara mobil imza vermiyor. ben vodafone kullanıyorum mobil imza için ayrıyeten turkcell faturasız hat almak zorunda kaldım. turkcell bu konuda hepsinden iyi tavsiye ederim.
  • Vodafone 'dan mobil imzaya başvurdum. Bayi olaydan bihaber! Müşteri temsilcisini aradım bayiye yönlendirdi, bizi oradan arayın yardımcı olalım dedi. dediği gibi yaptım bayi sayemde mobil imza başvuru işlemini alması gerektiğini öğrendi. Noterden evrak istediler 140 TL verdim yaptırdım. 1 haftaya açılır dediler. 3 gün sonra bayi aradı 128 KB lık kart gerekliymiş araştırıyorum dedi gelince ararım dedi. 1 hafta sonra bayiyi aradım kart yok dedi, müşteri hizmetlerini aradım onlar bayi bulacak dedi. Kendim aradım bir sürü bayiye sordum kart yok dediler hatta bir tanesi boşuna aramayın bulamazsınız dediler. Sizin anlayacağınız dünya operatörü (?) Vodafone da 128 KB lık kart yok mobil imza kullanılamıyor.

    araştırmadan başvurmayın paranızdan ve emeğinizden olmayın...
  • Ben bu mobil imza konusunda saç baş yoldum kafayı yedirttiler ama en sonunda mobil imzamı aldım
    Bu rezil süreçte aklıma gelenleri madde madde yazacagım

    1- Mobil imza nereden alacağımı araştırırdım geçen sene, vodafone da yoktu o zaman
    2- Bende vodafone ve avea hatlar var, bir avea bayine gittim
    3- kendilerinin mobil imza işlemi yapmadıklarını söyleyerek , bildikleri bir başka bayiye yönlendirdiler.
    4-yönlendirdikleri bayi ellerinde 128k sim kart kalmadığını söyleyerek bir başka bayiye yönlendirdii.
    5-gittiğim diğer avea bayi de ilgili personel o anda yoktu daha sonra gelmemi söylediler.
    6- daha sonra gittiğimde mobil imzadan anlayan personel ellerinde 128k sim kart olmadığını söyleyerek çağrı merkezini aramamı tavsiye etti
    7- çağrı merkezini aradım, bölgemdeki ilgili avea bayilerinin adreslerini verdi
    8- bu sefer ağzım yanmış olmalı ki önce bayileri aradım
    9- ilk aradıgım bayi ellerinde sim kart olmadıgını söyledi
    10- ikinci bayi de ellerinde sim kart olmadıgını söyledi.
    11-üçüncü bayi tadilata girdiklerini ve 1 hafta kapalı olduklarını söyledi
    12- aynı bölgede bir diğer bayi de (istanbul maltepe-kartal) her ne hikmetse tadilata girdiklerini ve yardımcı olamayacaklarını söylediler.
    13- sinirlerim bozuldu haliyle, bir dünya yağmurlarda yol yürüdüm, minibüse bindim arabayla yol aldım, telefonlar açtım, boş yere top gibi oradan oraya yönlendirildim ama müşterileri olduğum halde bana adam akıllı yardımcı olan çıkmadı
    14- biraz cazgır olan bir arkadaşım avea çağrı merkezini arayarak ilgili yöneticiyi zorla telefona aldı. benim mağduruyetimi anlatıp beni aramalarını istedi. beni arayacaklarını söylediler.
    15- çok bekledim ama arayan olmadı.
    16- canım sıkıldı mobil imza almaktan vazgeçtim.
    17- 5-6 ay sonra tekrar mobil imza lazım oldu.
    18-vodafone un da mobil imza vermeye başladıgını öğrenince sevindim.. sonucta vodafone avea dan daha iyi hizmet veren bir firma.
    19- vodafone bayine gittim.
    20- beni kurumsal personele aktardılar.
    21- 5 dk sonra kurumsal personel tarafından arandım. bana kartal özatalar'ın adres ve telefonunu verdi. işimin orada hallolacagnı söyledi.
    22- artık akıllandıgım için özatalar'ı aradım ama her ne hikmetse 10 dan fazla aramama rağmen telefona bakan olmadı (sonradan öğrendim, santralleri bozukmuş)
    23- atladım kartal'a özatalar a gittim.
    24- oradaki personel yanlış yere geldiğimi ve kadıköy özatalar'a gitmem gerektiğini söyledi. bana buranın adresini ve telefonunu veren kişiyi tekrar aradım. şaşırdığını ve işimin orada hallolacağını söyledi. biraz daha araştırıp akşam bana döneceğini söyledi. dönmedi sağolsun.
    25- kadıköy özatalar a gitmedim. benimle top gibi oynuyorlardı ama işimi bir türlü halledememiştim. herkes çok şey biliyordu ama aslında kimse mobil imza olayını tam olarak bilmiyordu.
    26- turkcell hat almıştım. turkcell çağrı merkezini aradım
    27- turkcell beni kartaldaki kurumsal binaya yönlendirdi. kurumsal binada ilk gördüğüm arkadaş önce bankaya gitmem gerektiğini söyledi ama kanmadım tabi. aramızda ufak bir sinir harbi oldu (beni niye yanlış yönlendiriyor ki ? bilmiyorsan bilmiyorum de)
    28- turkcell kartal kurumsaldaki diğer iş bilen arkadaslar beni caddebostan bagdat cd sindeki turkcell e gitmem konusunda yönlendirdiler. telfon açtım, orada 128 k sim kart olduguğunu öğrendim ,gittim sim kart ımı değiştirdim. bir sonraki aşamanın internet bankacılığı oldugu yönünde bildi verdiler ve evimin yolunu tuttum.
    29- internet bankacılığı-mobil imza konusunda bir dünya araştırma yapmam, çağrı merkezleri arasında mekik dokumam sonrasında bu bilginin de yanlış olduğunu öğrendim
    30- turkcell çağrı merkzi bana sim kartı aldıktan sonraki aşamanın ön başvuru oldugunu söyledi ve ön başvurumu aldı sağoslun. ilk mesai gününde turkcell in ilgili personelinin beni arayacağını söyledi (günlerden cuma)
    31- çarşamba gününe kadar beni arayan olmadı. tekrar turkcell çağrı merkezini aradım, beni niye aramadıklarını ve beklettiklerini sordum, meğersem beni aramayacaklarmış da benim bir turkcell tim e gitmem gerekiyormuş. küçükylı şengüller e yönlendirildim.
    32- küçükyalı şengüllere gittim, meğersem işim orada yapılmıyormuş da bir başka tim e gitmem gerekiyormuş, çıldırdım tabi (kendi içimde)
    33- tekrar çağrı merkezini aradım, tekrar ön başvuru yaptım, telefonuma sms geldi (iki kimliğimle beraber herhangi bir turkcell bayine gitmem gerekiyormus)
    34-telefonla bana en yakın turkcell tim olan maltepe karfur tim i aradım. işimi orada halledip halledemeyeceklerini sordum, gelin hallederiz dediler. bir daha sordum, boş yere gitmeyeyim diye, arkadaş sağolsun aynı cevabı verdi.
    35- gittiğimde "başvuru formunuz nerede" diye aradaş ufak bir nazar attı bana. ben de gelen sms den bahsettim (iki kimlikle beraber gitmemi söyleyen sms)
    36- bir sürü tartıstık. bana niye basvuru formun yok vs bir dünya saçma sapan artislik yaptıktan sonra yazıcıdan pıt diye 1 sayfa başvuru formıunu cıkarttır verdi. 3-5 boşluk doldurduktan sonra da işlemim bitti. ulan madem bir sayfa çıktı alıp verecektin, niye 10 dk tartıstık ? anlamadım. sinirlerim zatn bozulmuş, köpek gibi ordan oraya yollamışsınız beni. ben sizin müşterinizim niye sinirlerimle oynuyorsunuz falan dedim..
    37- aslında bu onların görevi değilmiş de (sms de öyle söylemiyor) , diğer bayiler bu başvuru formlarını kargo parası vermemek için yırtıp atıyorlarmış, insanlar da boşu boşuna 10-15 gün boş yere bekliyorlarmış, bayiler aldıkları formları sonrasında problem çıkınca reddediyorlarmış vs

    nihayetinde 1 yıllık takip sonunda mobil imzamı aldım ama daha kullanmadım. birazdan kullanmaya başlıyacagım. inşallah bir sorun çıkmaz.

    mobil imza risklerini araştırırken buraya rastladım, içimi dökeyim dedim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi altun -- 14 Şubat 2016; 15:53:25 >




  • Demekki hepsi aynı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • E imza mın süresi biteceğinden vodafone mobil imzayı araştırıyordum ki, Dur ilk önce bir donanımhaber'e bakayım dedim.. iyi ki bakmışım.. Şu insanlara yaşattıkları rezillik ötesi.. Bir deli kuyuya bir taş atmış, 40 akıllı çıkaramamış misali cuk diye oturuyor.. Yani E-imzaya devam.. Ne zamanki biri yazar ..mobil imza çok kolay oldu, gayet memnunum derse o zaman düşünürüm..
  • Çok geçmiş olsun.

    Turkcell'de daha önce mobil imza kullandım ve hiç zorlanmadım. Banka şubesi üzerinden mobil imza ön başvurusu yaptım hiçbir bilgi istemediler. Ön başvuru yaptıktan sonra TİM'e gittim orada taahhütname imzalattılar. İmzadan 4 gün sonra Turkcell müşteri hizmetleri aradı ve bana bir parola verdi. 2 gün daha bekledim sim kartınız aktif edildi mesajı geldi ve bana daha önce verilen parolayı girmem istendi. Verilen parolayı Turkcell menüsündeki mobil imza sekmesinden girince mobil imza şifresi oluşturmam istendi onuda telefondan oluşturdum. Gerekli başvurunuz tamamlanmıştır ve mobil imzanız kullanılabilir duruma geldiğinde size bilgi verilecektir diye mesaj geldi. 20 gün kadar sonra mobil imzanız kullanıma açılmıştır dedi ve kullanmaya başlayabildim.

    Vodafone ve Türk Telekom'u bilmiyorum ama Turkcell'de zor değil en azından eskiden zor değildi.
  • mobil imza ne için kullanılır
  • quote:

    Orijinalden alıntı: asi_genc6134

    mobil imza ne için kullanılır

    Gerçek imza atmanız gereken her yerde elektronik imza atmanızı sağlar. Mobil imzanın aslı elektronik imzadır ancak elektronik imzayı kullanabilmeniz için çeşitli elektronik aletler gerekir, bunun yerine sim kart ile eşletirilen mobil imza çıktı ve gerçek imza atmanız gereken her yerde eğer sistem destekliyorsa bu imzayı kullanabiliyorsunuz.

    Örneğin e-devlet sitesinde işiniz var. Mobil imza ile siteye giriş yaparsanız site alt yapısında kayıtlı olan ve resmi olarak gidip imza atmanız gereken her işi siteden halledebiliyorsunuz. Sistem son zamanlarda Uyap işbirliği ile de çalıştığı için atıyorum miras ile ilgili Ankaraya şahsen gidip imzalamanız gereken bir resmi evrak var. Bunu sistem üzerinden mobil imza ile imzaladığınızda gitmenize gerek kalmıyor.

    Yine örnek vereyim mobil bankacılık kullanıyorsunuz ve hesap kapatacaksınız, bankada kayıtlı telefon numaranızı değiştireceksiniz, normalde bankaya gidip imza atmanız gereken işlemler yapacaksınız. Mobil imzanız varsa bankaya gitmenize gerek olmuyor. Abonelik sözleşmesi fesih edecekseniz de e-imza destekleyen kurumlarda yine kuruma gitmenize gerek kalmıyor.

    Kısacası e-imza destekleyen kurum ve kuruluşlarda imza atmanız gereken hiçbir işlem için kurum veya kuruluşa gitmenize gerek olmuyor. Tüm resmi işlerinizi yerinizden kalkmadan, günlerce uğraşmadan halledebiliyorsunuz. Birçok kurum yavaş yavaş e-imza kullanımına geçmeye başladığı için eğer e-imza kullanımı artarsa kurumlardaki yoğunluk azalacak ve iş gücü daha verimli olarak kullanılabilecek.




  • Tesekkurler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Türkcell 4.5G geçmek için başvurdum.1 hafta sonra 128K Sim kart yolladılar.Mobil imzayla işim olmaz.Her neyse Kasımda gelen kart çalışmıyordu ne sinyal vardı nede arama yapılıyordu.Ocakta btk şikayet ettim.Sonuç yazılmadan önce eski sim kartım takılı olan telefonumdan yavaş yavaş sinyal gitti.Haliyle müşteri hizmetlerinden uzmanlarına kadar kavga ettim.Dalga geçer gibi uçak moduna alın uçak modundan çıkarın.Sim kartı çıkarın takın.Telefonu yeniden başlatın.Telefonda koruyucu çerçeve kullanıyormusunuz evet dedim.Sinyali engelliyebilir çıkarın dedi.Kardeşim daha önce sinyal alıyordu çerçeve ne alaka dedim.Onda çare tükenmişti En yakın tim götürün sim kartınız bozulmuş büyük ihtimalle dedi konuyu kapattı.İçimden yeni 4.5G sim kartını takim belki yapmışlardır dedim.Sinyal gelince dedim tamam oh be haber neden vermiyorlar diye verdim veriştirdim.Türkcell böyle ise diğerlerini düşünemiyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi NitroNos -- 25 Şubat 2016; 10:53:27 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: asi_genc6134

    Tesekkurler

    Rica ederim.
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.