|
Havuzdan çıktık pederle eve gidiyoruz, yol üzerinde bir zücaciyeci vardı bir tane suluk alıp çıktım, o da bir şeyler aldı işte dışarıda bekliyorum sağımda mcdonalds var o sırada bir tane kestaneci var seyyar. Sol tarafımda da ayakkabıcı var. Adamın teki ayakkabıcıdan alışveriş yapmış kestanecinin tezgahtan el çabukluğu ile 1 tane kestane aldı ileride durdu tekrar bakıyor adama. Dedim içimden ulan 5000-2000 TL ayakkabıya para verebiliyorsun ama kestaneciden 100-200 TL'ye bir paket almaya üşenip hırsızlık yapıyorsun bir de dönüp bakıyorsun. Gittim dayıdan soğuk su aldım. İnsanların ahlaksızlıkları beni sinir ediyor. < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-3B7C41BAC -- 11 Mayıs 2025; 21:39:17 > |
|
_____________________________
|




Yeni Kayıt

Konudaki Resimler
kullanıcısına yanıt






